Kääpiösnautseri urosta

Hei. Löytyiskö täältä astutukseen kääpiösnautseri urosta? Ensi vuonna olisi käyttöä. Jos sinulla on tarjota uros niin pistä tähän palstalle sähköpostiosoitetta, otan yhteyttä lähempänä ajankohtaa :) Uroksen pitäisi olla rekisteröity ja terve. Mieluiten valkoinen, mustaakin voit tarjota.
7920
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Mistä teitä sikiää ? Ota yhteyttä rodun jalostustoimikuntaan tai tutustu edes jalostusohjesääntöön.
http://kaapiosnautseri.net/

Äänestä
  • Mistä teitä sitten sikiää?? Odotin oikein millon joku tulee viisastelemaan :)) Olen tutustunut asiaan ja lukenut siitä paljon!! Varmasti enemmän kuin sinä. Joten tutustuppa sinä vaikka omaan elämään :)

Äänestä

• käppänänarttu kirjoitti:

Mistä teitä sitten sikiää?? Odotin oikein millon joku tulee viisastelemaan :)) Olen tutustunut asiaan ja lukenut siitä paljon!! Varmasti enemmän kuin sinä. Joten tutustuppa sinä vaikka omaan elämään :)

Nartullani on pian alkamassa juoksut. Joten löytyykö urosta?

Äänestä

Uros löytyy, muttei sitä lainata noin huonosti käyttäytyvään pers. eikun perheeseen.Jos värilläkään ei ole väliä.

Äänestä
  • Niinpä, näin siinä käy kun rodusta tulee liian suosittu. :(

Äänestä

Hei, oletko löytänyt urosta? Mulla musta 3v. käppänä. Terve ja ihana luontoinen.

Äänestä

Heippa!

Minulla olisi musta 4-vuotias käppänä uros, Remu. Hyvät vanhemmat ja loisto tapaus. Haluaisin sille tyttöystävän ja pentuja. Mielellään mustia ja yhden pennun itselleni.

Olisiko kellään kiinnostusta?

[email protected]

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

käppänänarttu kirjoitti:

Hei. Löytyiskö täältä astutukseen kääpiösnautseri urosta? Ensi vuonna olisi käyttöä. Jos sinulla on tarjota uros niin pistä tähän palstalle sähköpostiosoitetta, otan yhteyttä lähempänä ajankohtaa :) Uroksen pitäisi olla rekisteröity ja terve. Mieluiten valkoinen, mustaakin voit tarjota.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu