Transporter törmäystesti

12+2

18

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkyy

      VW:n turvallisuus ja laatu. Paperilennokkikin on vanhvempi.

      • ...

        Tuossa sama nykyisestä mallista...aika hyvin näyttää kestävän kasassa. Ei suomen poliisi syyttä käytä tuota autoa, turvallisuus ja luotettavuus ovat suorastaan ensiluokkaisia.

        http://www.youtube.com/watch?v=Ul0aHzfS4pg


      • edes tuo T5

        Vähän samaan malliin nousi a-palkki poimulle kuin kiinalaisten autojen törmäystestissä.
        Käytetäänkö pakuissa lainkaan suurlujuusterästä niinkuin henkilöautojen matkustamon kehikossa.
        Muu osa autosta kurttaantuu ja absorboi törmäysenergian, mutta matkustamon muodon pitäisi säilyä niin että ovet voidaan edelleen avata ja sulkea.


      • höpäjät?
        edes tuo T5 kirjoitti:

        Vähän samaan malliin nousi a-palkki poimulle kuin kiinalaisten autojen törmäystestissä.
        Käytetäänkö pakuissa lainkaan suurlujuusterästä niinkuin henkilöautojen matkustamon kehikossa.
        Muu osa autosta kurttaantuu ja absorboi törmäysenergian, mutta matkustamon muodon pitäisi säilyä niin että ovet voidaan edelleen avata ja sulkea.

        Mikä palkki nousee poimulle T5:n törmäystestissä http://www.youtube.com/watch?v=gUyQvt8eKQo&feature=related
        Onko Hiace parempi? http://www.youtube.com/watch?v=1fqdO4Utg20

        Sitähän minäkin!


      • 20+1

      • lkjhfytudfgj

      • 4+20=?
        lkjhfytudfgj kirjoitti:

        Näytti haissi huomattavasti turvallisemmalta ku se ensimmäinen transportteri, vertauksen reiluuskin on samaa luokkaa. Verrata nyt selkeästi vanhempaa ja nokatonta uuteen nokalliseen malliin.

        PS. En omista kumpaakaan

        Tuo 2005 Hiace on edelleen myynnissä oleva Hiace - mihin muuhun siis vertaisi?


      • ndhjhjfgjfghsgfds
        4+20=? kirjoitti:

        Tuo 2005 Hiace on edelleen myynnissä oleva Hiace - mihin muuhun siis vertaisi?

        Missä noita sitten myydään, ei suomessa ainakaan.


      • 5+5=?
        ndhjhjfgjfghsgfds kirjoitti:

        Missä noita sitten myydään, ei suomessa ainakaan.

        Se on sama runko edelleen nykyisessä Hiacessa, vaihdettu on vain puskurin muoto ja etuvaloja 'uusittu'.
        Puskuri ja etuvalojen muutos ei paljoa vaikuta tuossa kolarissa.


      • kysyttävää
        lkjhfytudfgj kirjoitti:

        Näytti haissi huomattavasti turvallisemmalta ku se ensimmäinen transportteri, vertauksen reiluuskin on samaa luokkaa. Verrata nyt selkeästi vanhempaa ja nokatonta uuteen nokalliseen malliin.

        PS. En omista kumpaakaan

        Oliko mielestäsi keskustelun avaus reilu? Avauksessa mainitun Transporterin valmistus on lopetettu 16 vuotta sitten. Sen jälkeen on tullut 2 uutta sukupolvea Transportereita. Ei ole kovinkaan reilua kyseenalaistaa automallin turvallisuutta ja käyttää referenssinä viime vuosituhannella valmistuksesta poistunutta mallia.


      • ghjkghkghjhkjgh
        5+5=? kirjoitti:

        Se on sama runko edelleen nykyisessä Hiacessa, vaihdettu on vain puskurin muoto ja etuvaloja 'uusittu'.
        Puskuri ja etuvalojen muutos ei paljoa vaikuta tuossa kolarissa.

        Tästä viestistä huomas ettet sä kyllä tiedä asiasta mistä puhut mutta kunhan puhut


      • 10+15=?
        ghjkghkghjhkjgh kirjoitti:

        Tästä viestistä huomas ettet sä kyllä tiedä asiasta mistä puhut mutta kunhan puhut

        Ja sinä vänkäät perusteetta :)


      • ADAC'

      • Haisuli kuski
        ndhjhjfgjfghsgfds kirjoitti:

        Missä noita sitten myydään, ei suomessa ainakaan.

        5. sukupolven valmistus/myynti alkoi 1995 ja nyt on menossa 6. sukupolvi joka on vain hieman korkeammalla keulalla varustettu, mutta muutoin 5. sukupolven kaltainen. Korin ja rungon puolesta siis - moottorit ovat vaihtuneet ja tekniikka hieman muutoinkin, mutta rakenteellisesti ollaan edelleen tuolla 15v takaisessa 5. sukupolvessa.

        Eli nykyisenkin Hiacen juuret ovat 1995 vuodelta eikä nykyinen siis juuri eroa 2005 vuosimallista mitä tulee kolariturvallisuuteen.

        Kaikki nämä tiedot löytyy jopa internetin ihmeellisesti maailmasta.


      • EuroNCap
        ADAC' kirjoitti:

        Crash test T5, se keltainen auto, missä A-palkki selvästi taipuu ylöspäin niin että hesaria saa heittää oven ja katon välistä sisään autoon. Sinä etsit tarkoitushakuisesti kuvat missä muodonmuutosta ei tapahtunut.

        Keltainen T5 ei todellakaan ole EuroNcap- tai ANCAP-testeissä ollut. ADACin törmäystestissä (keltainen Transporter) käytettiin nopeutta 80km/h. Sillä nopeudella Hiace olisi kasassa takapuskuria myöten. Eivät siis ole vertailukelpoisia.

        Nämä kaksi ovat edes jotenkin vertailukelpoisia:
        http://www.ancap.com.au/crashtestrecord?Id=176, tässä sama videona http://www.youtube.com/watch?v=1fqdO4Utg20
        Hiacen kori on niin mutkalla, että Hesarin toimittajakin mahtuisi oven väliin.

        http://www.ancap.com.au/crashtestrecord?Id=282, tässä sama videona http://www.youtube.com/watch?v=gUyQvt8eKQo&feature=related
        Transun ohjaamo on jäykkyydessään esimerkillinen ja ovet pysyvät nätisti kiinni.

        Japsipakujen kurjasta törmäysturvallisuudesta lisää päivitystä tässä videossa: http://www.youtube.com/watch?v=bvOQ-3fxXDo&feature=related (ei hyödytä kielitaidotonta tojopeeloa)


      • Itsensä kusettaja
        EuroNCap kirjoitti:

        Keltainen T5 ei todellakaan ole EuroNcap- tai ANCAP-testeissä ollut. ADACin törmäystestissä (keltainen Transporter) käytettiin nopeutta 80km/h. Sillä nopeudella Hiace olisi kasassa takapuskuria myöten. Eivät siis ole vertailukelpoisia.

        Nämä kaksi ovat edes jotenkin vertailukelpoisia:
        http://www.ancap.com.au/crashtestrecord?Id=176, tässä sama videona http://www.youtube.com/watch?v=1fqdO4Utg20
        Hiacen kori on niin mutkalla, että Hesarin toimittajakin mahtuisi oven väliin.

        http://www.ancap.com.au/crashtestrecord?Id=282, tässä sama videona http://www.youtube.com/watch?v=gUyQvt8eKQo&feature=related
        Transun ohjaamo on jäykkyydessään esimerkillinen ja ovet pysyvät nätisti kiinni.

        Japsipakujen kurjasta törmäysturvallisuudesta lisää päivitystä tässä videossa: http://www.youtube.com/watch?v=bvOQ-3fxXDo&feature=related (ei hyödytä kielitaidotonta tojopeeloa)

        Olipas mainio volkkari sitten kaiken kaikkiaan, sai oikein kolme ja puoli pistettä enemmän kuin hiace. Ilmeisesti video näytti silmääsi pahemmalta kuin se olikaan.

        PS.taitaa olla aasian mallin hiace


    • samanlaista

      yhtä vanhasta Hiacesta? T3:n valmistus lopetettiin yli 16 vuotta sitten

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

      kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

      Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

      Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

      Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

      r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

      Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

      Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

      Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

      1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

      Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe