Viiniä, siideriä...

janoinenko?

Miten ravintoloissa on saatavilla viinejä Samuilla? En voi juoda olutta ja vesi ei kiinnosta lomalla ruokajuomana.
Entä siideri, onko sitä saatavilla mistään kaupasta?

Jos voisi juoda olutta, elämä olisi lomalla paljon helpompaa :) Tämä on tullut monta kertoo todettua!

8

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meidän vastaavaa

      mutta "coolereita" (winecooler) on useitakin erilaisia, SPY esim., löytyy useita eri makuja, thait juovat niitä useamminkin kuin olutta. Viinit ovat Thaimaassa tuontituote ja maksavat ravintolassa yhtä paljon kuin ravintolassa Suomessa, siis paljon. On toki joitakin thaimaalaisiakin viinejä "paremmissa" ravintoloissa, mutta normithai paikoissa (jotka ovat ehdottomasti parhaita ruokapaikkoja) voit juoda cooleria. Tai sitten limpparia (namma-naam), jos ei muuteen auta, tai appelsiinimehu (naam-som, johon tyrkytetään usein myös appelsiini limsaa). Samaten ihan mango, kookos, ananas mehut tai SHAKE'it ovat erittäin hyviä, paikastakin riippuen.

      • janoinenko?

        kuulostaa tutulta. Samanlaiset kokemukset Kamalalta ja Katalta. Olen kyllä saanut myös normithai paikoissa viiniä, ja se on menetellyt tulisen thairuoan kanssa. Coolereiden vika on se, että ne on niin makeita, mutta voi niitä päivän aikana muutaman nautiskella...

        Kiitos vastauksestasi :)


    • 28

      itse oon yleensä täältä suomesta vienyt kotiviini-aines paketin ja pistänmyt setit pöhiseen bungan nurkkaan. Eka viikko pitää kärvistellä jonkun korvikkeiden kaa mutta kun viini on on valmista niin ai Jehna... joku mehukatin tapainen tonkka vaan kaulaan killumaan ja baanalle. Palan painikkeeksi voit nauttia saarella kasvavia khii-kwhai sieniä jotka macig mushroomeinakin tunnetaan.
      Ravintoloissa ei katsota kieroon mikäli tuot omat ruokajuomat mukana oli ne sitten kiljua, kolinaa, taxfree-viiniä tai viiniä sevenelevenistä.

    • siideri

      menet sibeliukseen ni saat siideriä. Sijaitsee chawengilla, suomenlippu opastaa perille.

      • wwwwwwwwww

        Kun lähtee thaimaahan lomailemaan niin minä ainakin kierrän nuo suomenlippu kuppilat kaukaa. Mitä helvetin järkeä on mennä suomi baariin thaimaassa.


      • ainakin nämä
        wwwwwwwwww kirjoitti:

        Kun lähtee thaimaahan lomailemaan niin minä ainakin kierrän nuo suomenlippu kuppilat kaukaa. Mitä helvetin järkeä on mennä suomi baariin thaimaassa.

        Ruisleipää joka päivälle, lihapullia, kotimaisia perunoita, juhlamokkaa paketti ja keitin, sinisiä lenkkejä ja ainakin pari pakastepizzaa vaihtelun vuoksi. Sitten yksi matkalaukku täyteen pakattuna lunta, paksu talvitakki ja kaulaliina, ettei tule kuuma. Kieliä kun ei osaa ja halpa kalja on tietenkin kaikkein tärkein, suomibaari on ehdoton. Mitä turhia niitä paikkoja kiertää tai mihinkään tutustuu, siellähän on ihan liian kuumakin, telkusta voi katsoa jos thai-mikä-se-nyt-oli-kulttuuri kiinnostaa. Pääasia on, että voi näyttää naapureille ja työkavereille, että meillä ollaan katsos kansainvälisiä ja rikkaita kun matkustellaan tässä toiselle puolelle maapalloa.


      • niillä pärjää
        ainakin nämä kirjoitti:

        Ruisleipää joka päivälle, lihapullia, kotimaisia perunoita, juhlamokkaa paketti ja keitin, sinisiä lenkkejä ja ainakin pari pakastepizzaa vaihtelun vuoksi. Sitten yksi matkalaukku täyteen pakattuna lunta, paksu talvitakki ja kaulaliina, ettei tule kuuma. Kieliä kun ei osaa ja halpa kalja on tietenkin kaikkein tärkein, suomibaari on ehdoton. Mitä turhia niitä paikkoja kiertää tai mihinkään tutustuu, siellähän on ihan liian kuumakin, telkusta voi katsoa jos thai-mikä-se-nyt-oli-kulttuuri kiinnostaa. Pääasia on, että voi näyttää naapureille ja työkavereille, että meillä ollaan katsos kansainvälisiä ja rikkaita kun matkustellaan tässä toiselle puolelle maapalloa.

        perunoita ja pakaste pizzoja niitä löytyy paikallisista supermarketeista, mutta HKn lenkkiä ei eikä karjalanpiirakoita. Siideriä löytyy joistakin britti baareista mutta niissähän ei pärjää suomen kielellä. Toi lumi oli loistava idea.


      • wwwwwwwwww
        wwwwwwwwww kirjoitti:

        Kun lähtee thaimaahan lomailemaan niin minä ainakin kierrän nuo suomenlippu kuppilat kaukaa. Mitä helvetin järkeä on mennä suomi baariin thaimaassa.

        Niin, et ole tainnu käydä Thaimaassa ollenkaan vastauksesi perusteella. Älä tuo huonoja kokemuksiasi Turkin Analiasta "Kippis Baarista" tänne Thaimaa-palstalle!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe