Miten ravintoloissa on saatavilla viinejä Samuilla? En voi juoda olutta ja vesi ei kiinnosta lomalla ruokajuomana.
Entä siideri, onko sitä saatavilla mistään kaupasta?
Jos voisi juoda olutta, elämä olisi lomalla paljon helpompaa :) Tämä on tullut monta kertoo todettua!
Viiniä, siideriä...
8
692
Vastaukset
- meidän vastaavaa
mutta "coolereita" (winecooler) on useitakin erilaisia, SPY esim., löytyy useita eri makuja, thait juovat niitä useamminkin kuin olutta. Viinit ovat Thaimaassa tuontituote ja maksavat ravintolassa yhtä paljon kuin ravintolassa Suomessa, siis paljon. On toki joitakin thaimaalaisiakin viinejä "paremmissa" ravintoloissa, mutta normithai paikoissa (jotka ovat ehdottomasti parhaita ruokapaikkoja) voit juoda cooleria. Tai sitten limpparia (namma-naam), jos ei muuteen auta, tai appelsiinimehu (naam-som, johon tyrkytetään usein myös appelsiini limsaa). Samaten ihan mango, kookos, ananas mehut tai SHAKE'it ovat erittäin hyviä, paikastakin riippuen.
- janoinenko?
kuulostaa tutulta. Samanlaiset kokemukset Kamalalta ja Katalta. Olen kyllä saanut myös normithai paikoissa viiniä, ja se on menetellyt tulisen thairuoan kanssa. Coolereiden vika on se, että ne on niin makeita, mutta voi niitä päivän aikana muutaman nautiskella...
Kiitos vastauksestasi :)
- 28
itse oon yleensä täältä suomesta vienyt kotiviini-aines paketin ja pistänmyt setit pöhiseen bungan nurkkaan. Eka viikko pitää kärvistellä jonkun korvikkeiden kaa mutta kun viini on on valmista niin ai Jehna... joku mehukatin tapainen tonkka vaan kaulaan killumaan ja baanalle. Palan painikkeeksi voit nauttia saarella kasvavia khii-kwhai sieniä jotka macig mushroomeinakin tunnetaan.
Ravintoloissa ei katsota kieroon mikäli tuot omat ruokajuomat mukana oli ne sitten kiljua, kolinaa, taxfree-viiniä tai viiniä sevenelevenistä. - siideri
menet sibeliukseen ni saat siideriä. Sijaitsee chawengilla, suomenlippu opastaa perille.
- wwwwwwwwww
Kun lähtee thaimaahan lomailemaan niin minä ainakin kierrän nuo suomenlippu kuppilat kaukaa. Mitä helvetin järkeä on mennä suomi baariin thaimaassa.
- ainakin nämä
wwwwwwwwww kirjoitti:
Kun lähtee thaimaahan lomailemaan niin minä ainakin kierrän nuo suomenlippu kuppilat kaukaa. Mitä helvetin järkeä on mennä suomi baariin thaimaassa.
Ruisleipää joka päivälle, lihapullia, kotimaisia perunoita, juhlamokkaa paketti ja keitin, sinisiä lenkkejä ja ainakin pari pakastepizzaa vaihtelun vuoksi. Sitten yksi matkalaukku täyteen pakattuna lunta, paksu talvitakki ja kaulaliina, ettei tule kuuma. Kieliä kun ei osaa ja halpa kalja on tietenkin kaikkein tärkein, suomibaari on ehdoton. Mitä turhia niitä paikkoja kiertää tai mihinkään tutustuu, siellähän on ihan liian kuumakin, telkusta voi katsoa jos thai-mikä-se-nyt-oli-kulttuuri kiinnostaa. Pääasia on, että voi näyttää naapureille ja työkavereille, että meillä ollaan katsos kansainvälisiä ja rikkaita kun matkustellaan tässä toiselle puolelle maapalloa.
- niillä pärjää
ainakin nämä kirjoitti:
Ruisleipää joka päivälle, lihapullia, kotimaisia perunoita, juhlamokkaa paketti ja keitin, sinisiä lenkkejä ja ainakin pari pakastepizzaa vaihtelun vuoksi. Sitten yksi matkalaukku täyteen pakattuna lunta, paksu talvitakki ja kaulaliina, ettei tule kuuma. Kieliä kun ei osaa ja halpa kalja on tietenkin kaikkein tärkein, suomibaari on ehdoton. Mitä turhia niitä paikkoja kiertää tai mihinkään tutustuu, siellähän on ihan liian kuumakin, telkusta voi katsoa jos thai-mikä-se-nyt-oli-kulttuuri kiinnostaa. Pääasia on, että voi näyttää naapureille ja työkavereille, että meillä ollaan katsos kansainvälisiä ja rikkaita kun matkustellaan tässä toiselle puolelle maapalloa.
perunoita ja pakaste pizzoja niitä löytyy paikallisista supermarketeista, mutta HKn lenkkiä ei eikä karjalanpiirakoita. Siideriä löytyy joistakin britti baareista mutta niissähän ei pärjää suomen kielellä. Toi lumi oli loistava idea.
- wwwwwwwwww
wwwwwwwwww kirjoitti:
Niin, et ole tainnu käydä Thaimaassa ollenkaan vastauksesi perusteella. Älä tuo huonoja kokemuksiasi Turkin Analiasta "Kippis Baarista" tänne Thaimaa-palstalle!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869