Eli huvittais ladata toi siteadvisori mut mulla on f-secure 2011 jossa on myös tuollanen saman tyylinen juttu joka näyttää et minne kärsii mennä ja minne ei, tosin se on aika huono ku näyttää vihreenä melkee kaikki sivut jos on viiruksia. Mut itse kysymys, voinko asentaa ton mcafee siteadvisorin jos koneella on jo toi f-securen advisori? Varmaankaan ei pysty mutta haluisin tietää jos joku osais vastaa.
mcafee siteadvisor
heebo22
3
191
Vastaukset
- Tornero1
Wot on kyllä yksi vaihtoehto, en kyllä tiedä onko se yhtään erilainen kuin Siteadvisor. Sen perustuu siihen että netissä wot käyttäjät antavat sivuille luokituksia, eli jos joku on saanut joltain sivulta viruksen, se näkyy sivusto luokituksessa.
http://www.mywot.com/fi- Tornero1
Ai niin, en tiedä käykö tuo muihin selaimiin kuin Firefoxiin. Tutustu tuotteeseen
- 1111w
Ainakin nortonista saa tuon pois päältä. Ja tuo mcafeen systeemi näyttäisi olevan internet securityistä riippumaton selainpalikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657