Maitohappobakteerit

Maitopöpö

Voiko eri maitohappobakteeri kantoja sekoitella keskenään, eli siis ottaa samaan aikaan eri kantoja sisältäviä tuotteita. esim. kahden eri valmistajan tuotteet.
Vai kumoavatko ne sitten jotenkin toisensa?
Muutenkin, mikä olisi kaikkein paras ja eniten kantoja sisältävä tuote? ja myös vahva?

13

1445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vatsa kunnossa

      Markkinoilla on paljon tuotteita, jotka sisältävät useita eri maitobakteerikantoja. Jokaisella on oma tehtävänsä. Ulkomaisissa tuotteissa on usein sellaisia maitohappobakteerikantoja, joita suomalaisten vatsa ei kaipaa ollenkaan. 5 - 7 tärkeintä bakteerikantaa riittää. Kaikkein tärkeintä on, että mahdollisimman paljon maitohappobakteereita pääsee vatsahappojen myllerryksestä elävänä suolistoon. Paras ja luonnollinen suoja niille on eläinrasvat. Nestemäisistä tuotteissa ja puristeista elävänä niitä pääsee suolistoon vain noin 10%, mikäli ei käytä paljon eläinrasvoja. Jos haluaa välttää rasvoja, niin ainut toimiva tapa on ottaa maitohappobakteerit kapseleissa, joka hajoaa vasta suolistossa. Vähintään 5 miljardia maitohappobakteeria päivässä on riittävä määrä, mutta ei haittaa vaikka ottais tuplasti.

      • Vaikutti mainokselta tuo ylläoleva. Mutta minä olen saanut mielestäni apua Lactophilus-jauheesta (ei ole tarkoitus mainostaa firmaa) ajoittaisiin (kuvittelemiini) suolisto-ongelmiini. Saa apteekista, ei tarvitse tilata netin huijareilta mitään.


      • Luulosairautta
        nälkäpalkkasoturi kirjoitti:

        Vaikutti mainokselta tuo ylläoleva. Mutta minä olen saanut mielestäni apua Lactophilus-jauheesta (ei ole tarkoitus mainostaa firmaa) ajoittaisiin (kuvittelemiini) suolisto-ongelmiini. Saa apteekista, ei tarvitse tilata netin huijareilta mitään.

        "Mutta minä olen saanut mielestäni apua Lactophilus-jauheesta (ei ole tarkoitus mainostaa firmaa) ajoittaisiin (kuvittelemiini) suolisto-ongelmiini."

        Melko mielenkiintoista! Olet kuvitellut itsellesi suolisto-ongelman ja sitten olet parantanut sen tällä jauheella!
        Taidat olla vain luulosairas!


    • ------

      Meille joskus apteekkari sanoi, että lacto 7 on hyvä ja monipuolinen:)
      Sitä meillä on syöty jo muutama vuosi.

      • vatsa kuunnossa

        Tottahan toki apteekki mainostaa lacto seveniä kun se on heidän tuotevalikoimassa. On se muuten ihan ok, mutta kun se on puriste ja kolme bakteerikantaa ovat kysymysmerkki, tarviiko niitä suomalainen. Tehokkaampia kotimaisia löytyy ja suunnilleen samalla rahalla.


    • Vaihtoehdot vähissä!

      =>Maitohappobakteeri-tuotteet (Suomi): On oikeat probiootti bakteerit Ainoastaan elävistä Probioottibakteereista on hyötyä! Jatkuu...
      http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteerituotteet,_oikeat_bakteerit_sisaltavat.html
      -

      UKK:
      "".............................
      7.Kysymys:
      - Mhb-tuotteen pitää sisältää nuo kolme tärkeintä 1.L-a, 2.L-b ja 3.Bif bakteerit, mutta saako tuotteessa olla muitakin (hyödyllisiä) Probiootti-bakteereita?
      Vastaus:
      - Mhb-tuote saa sisältää muitakin probiootteja.
      ................................""
      http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Usein_kysytty_maitohappobakteereista.html

    • luontaisesti

      Eli noi kaikki on synteettisia kemialleisa jotka löytyy mhb listasta maitohappobakteerit.fi sivulta.

      eli paras kun hakee tilamaitoo tai sit 3% punasta maitoo ja siihe päälle bulgarian jugurttia?

      vai tuleeeko joku menetelmät halvemmaks?

    • uhasUI
    • Mistä luontaisesti

      ja VAHVUUS!

      ............jatkuu.
      6. Kysymys:
      - Mistä minä noita mhb.ta sitten saan jos en voi käyttää rasvaista maitoa esimerkiksi laktoosi-intoleranssi n ja/tai maitoallergia n takia?
      Vastaus:
      - *)On eräs poikkeus jolla toimenpiteellä saatat kestää maitotuotetta: Tee kotiviiliä suoraan maitotilalta haettuun raakamaitoon, jolloin 24-tunnin hapattamisen jälkeen viilissä oleva Probiootti-bakteeri määrä on 256-kertainen aloitustilanteeseen nähden. *) Varoitus: Tätä toimenpidettä et saa tehdä jos sinulla on anafylaksian (=vakava allerginen reaktio) vaara!

      - Jos et pysty käyttämään rasvaisia maito- ja/tai hapanmaito-tuotteita ollenkaan(katso edellinen kohta), niin ongelman voit ratkaista siten että syöt Probiootti-jauhekapseleita niin kauan (kuukausi–kuukausia!) että kestät maitotuotteita.
      - Saat mhb.t syömällä Probiootti-bakteereita kapselissa, jossa on kolme tärkeintä bakteeria 1.L-a, 2.L-b ja 3.Bif bakteerit joiden saantisuositus on 3×2-miljardia bakteeria/vrk muut Probiootti bakteerit joita Probiootti(mhb)-tuote saa sisältää.
      Jatkuu...........

      .............jatkuu.
      13. Kysymys:
      - Mistä maitohappobakteeri-tuotteen vahvuus muodostuu?
      Vastaus:
      - Mhb-tuotteen vahvuus muodostuu siitä, montako bakteeria kapseli sisältää. Esimerkiksi kapseli jossa on 1-miljardia bakteeria, on 5-kertaa heikompi, kuin kapseli jossa on 5-miljardia bakteeria.
      Jatkuu..............
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-usein-kysytty-probiootti-bakteereistamhb/

    • Paraslaatuisin

      Olemme vaimoni kanssa todenneet tehokkaimmaksi probiootti valmisteeksi LR Health & Beautyn Probiotic12 valmisteen jossa 12 erilaista bakteeriviljelmää tupla mikrokapseloituna. Varmaankin tiedät että sellaiset probiootti - ja maitohappobkteeri valmisteet jotka eivät ole mikrokapseloituna eivät vaikuta juuri mitään koska meillä on vatsassa 2-2,5 pH joka tuhoaa ne tunnissa. Tämä probiootti12 luovuttaa suolistossa tasaisesti 2-5 tunnin aikana. Lisäksi siinä on prebiootteja. Yksi kapseli iltaisin niin saat yli miljardi 12 erillaista bkteerikantaa siinä muodossa että vaikuttaa. 12 vuotta ilman nuhaa, flunssaa tai muita sairauksia. Testivoittaja!

    • Anonyymi

      En oikein ymmärrä tuota maitohappobakteerijauheen laittamista suoraan iholle/limakalvoille.

      Kokeilin sitä kerran ja jo tunnissa piti pestä kaikki pois koska kirveli ja poltteli niin kovasti.

      Vielä seuraavana päivänä piti 2,5% hydrokortisonivoiteella sammuttaa limakalvojen punoitus ennen kuin helpotti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1609
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1301
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1079
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1058
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. 4
      942
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    Aihe