Miitinki Granilla????

vilperi57

Emäntä varasi reissun pariksi viikoksi Ricoon ja tuli tuossa mieleen, että miten olis viimevuotisen toisinto tapaamisesta esim. Inglesissä jossa kuitenkin suurin osa porukasta majailee.
Meidän matka on aikataulultaan n. 23.01.2011-05,02,-11.
Täysin vapaaehtoinen tapahtuma ja homma voitaisiin tehdä keskellä päivää ja ainakin minä toivoisin että muuttolintu 43 ja talviasukas osallistuisivat tapahtumaan, jolloin jotain jutunjuurta saataisiin aikaiseksi!?
Talviasukkaan tunnen aikaisemmilta vuosilta, mutta muu "porukka" onkin sitten täysi arvoitus.
Minulla on jonkinlaiset kontaktit tuonne Kuparipannun suuntaan, mutta mahdollinen miitinki voidaan myös järjestää ihan missä tahansa porukan mielipiteiden mukaisesti.
Las Palmas ei ole myöskään suljettu vaihtoehto, joten mielelläni kuuntelen yleistä mielipidettä mahdollisen tapahtuman suhteen.
Kaikella ystävyydellä
Vilperi

329

10287

    Vastaukset

    • Talviasukas

      Playa del Inglésissä meitä vakikirjoittelijoita on ilmeisesti eniten. Kuparipannu sopii myös hyvin paikaksi.
      Tuskin mitään varauksia tarvitaan etukäteen; viimeksikin meitä oli vain pieni piiri ja sovittiin yhteen pöytään. Ilmoita aika ja paikka ajoissa, niin tulen.

      • 15+1

        Vilperi varattua matka Finnairilla ?


      • vilperi57

        nopeasta yhteydenotosta Talviasukas! Odotellaan kuitenkin muidenkin mielipiteitä ennenkuin mitään lyödään "lukkoon" ja kuljetaan hiukan sen mukaan.
        Ajankohta on täysin avoin noilla päivämäärillä, mutta tarkennetaan se sitten yleisen mielipiteen mukaiseksi.
        On kuitenkin kiva huomata se tosiasia, että Vilperi ei ole ihan "turha jätkä" ja jonka voi tavata myös uudestaan.
        Tosin tietääkseni en ole mitään "pahaa" tehnyt kenellekään, mutta joskus on tullut kerrottua näitä "elämäntotuuksia" osalle porukasta ja niistä eivät kaikki näytä tykkäävän!??
        Tulí sitten muita eli ei, mutta eiköhän me treffata tavalla tai toisella kun kontaktiedot olemme vaihtaneet jo joitakin vuosia sitten?


      • vilperi57
        15+1 kirjoitti:

        Vilperi varattua matka Finnairilla ?

        kertoi mulle sen verran, että matka on Tjäreborgin, mutta lennot Finnairin. Nyt sitten tsekataan keissiä yleisesti ja tarvittaessa infoa annetaan niin täällä kuin tuolla "omallakin" sivustolla, mutta siihen menee aikaa kun lähtö on vasta 22:n päivä tammikuuta.
        Nyt kuitenkin Vilperi lähtee saunomaan tuon koiranpojan kanssa ja palaa asiaan muutaman tunnin päästä, mikäli aihetta on.
        Hyviä reissuja vain kaikille lukijoille!
        T. Vilperi


    • Viime vuodesta poiketen olen tänä talvena pelipaikalla vielä suunnittemanasi ajankohtana. Minulle on oikeastaan aivan sama onko tapaaminen Las Palmasissa vai Playa del Inglesissä, sillä bussit kulkevat - etenkin jos suunnitelma päivällä tapahtuvasta meetingistä pitää. "Perinteet" tietysti kääntäisivät vaakaa Inglesin ja Kuparipannun suuntaan?
      Näillä näkymin meitä olisi tulossa tapaamiseen kaksi henkilöä.

      • vilperi57

        tilannetta kartoitetaan ja jos joku sopiva kohta populalta löytyy, niin lyödään siinä vaiheessa ajankohta "lukkoon!" ja eletään sen mukaan kukin tavallaan.
        Mä en lähde ketään "opastamaan" miten saarella pitää käyttäytyä, mutta erilaisten kokemuksien myötä jonkinlainen perstuntuma on muodostunut saarella elämisestä ja noilla tiedoilla itse kuljen joko yksin tai vaimoni kanssa ja se ystävällinen kohtelu saaren henkilökunnan taholta antaa kiitoksen aiheen kaikelle sille väelle.
        Metsä vastaa miten sinne huudetaan ja se asia olisi myös hyvä muistaa myös Saartenkävijöiden keskuudessa!
        Mä olen aina joitakin poikkeuksia lukuunottamatta saanut erittäin hienoa palvelua osakseni ja uskoisin saman tyylin olevan tulevallakin reissulla, mutta se jää nähtäväksi.
        T. Vilperi


      • muuttolintu43
        vilperi57 kirjoitti:

        tilannetta kartoitetaan ja jos joku sopiva kohta populalta löytyy, niin lyödään siinä vaiheessa ajankohta "lukkoon!" ja eletään sen mukaan kukin tavallaan.
        Mä en lähde ketään "opastamaan" miten saarella pitää käyttäytyä, mutta erilaisten kokemuksien myötä jonkinlainen perstuntuma on muodostunut saarella elämisestä ja noilla tiedoilla itse kuljen joko yksin tai vaimoni kanssa ja se ystävällinen kohtelu saaren henkilökunnan taholta antaa kiitoksen aiheen kaikelle sille väelle.
        Metsä vastaa miten sinne huudetaan ja se asia olisi myös hyvä muistaa myös Saartenkävijöiden keskuudessa!
        Mä olen aina joitakin poikkeuksia lukuunottamatta saanut erittäin hienoa palvelua osakseni ja uskoisin saman tyylin olevan tulevallakin reissulla, mutta se jää nähtäväksi.
        T. Vilperi

        Kuparipannu olisi myös ihan OK. Minäkin ottaisin paripuolen mukaan. Sopii mikäpäivä tahansa.
        On varmaan muutamia muitakin, jotka voisivat tulla.


      • vilperi57
        muuttolintu43 kirjoitti:

        Kuparipannu olisi myös ihan OK. Minäkin ottaisin paripuolen mukaan. Sopii mikäpäivä tahansa.
        On varmaan muutamia muitakin, jotka voisivat tulla.

        Näyttää siltä, että aika monikin olisi tulossa "tapahtumaan", joten se pöytä tai pöydät pitänee varata etukäteen kunhan ajankohta vielä lyödään "kiinni". Ilmoille heitin kuun vaihteen, joten mitä mieltä porukka olisi siitä asiasta?

        Ihan asiasta kolmanteentoista: Nämä valtaapitävät henkilöt ovat "huolissaan" ilmaston lämpenemisestä ja ainakin täällä Epsoossa se näkyy sillä tavalla että lunta on viimeisenkin vuorokauden aikana tullut toistakymmentä senttiä ja pakkanen reilut kymmenen astetta! :)
        Yritin tuota pääkoppaa raapia sen verran että koska olisi tälläistä alkutalvea ollut ja parit tuli mieleen; faijavainaa puhui eräästä talvesta 60-luvun loppupuolelta jolloin lunta oli näissä maisemissa ollut ennen joulua näinkin runsaasti ja itselle tuli mieleen tämä talvi kun vaimoni vanhemman likan synnytti eli v -89.
        Joten se siitä ilmaston lämpenemisestä!! :)


      • 15+4
        vilperi57 kirjoitti:

        Näyttää siltä, että aika monikin olisi tulossa "tapahtumaan", joten se pöytä tai pöydät pitänee varata etukäteen kunhan ajankohta vielä lyödään "kiinni". Ilmoille heitin kuun vaihteen, joten mitä mieltä porukka olisi siitä asiasta?

        Ihan asiasta kolmanteentoista: Nämä valtaapitävät henkilöt ovat "huolissaan" ilmaston lämpenemisestä ja ainakin täällä Epsoossa se näkyy sillä tavalla että lunta on viimeisenkin vuorokauden aikana tullut toistakymmentä senttiä ja pakkanen reilut kymmenen astetta! :)
        Yritin tuota pääkoppaa raapia sen verran että koska olisi tälläistä alkutalvea ollut ja parit tuli mieleen; faijavainaa puhui eräästä talvesta 60-luvun loppupuolelta jolloin lunta oli näissä maisemissa ollut ennen joulua näinkin runsaasti ja itselle tuli mieleen tämä talvi kun vaimoni vanhemman likan synnytti eli v -89.
        Joten se siitä ilmaston lämpenemisestä!! :)

        Joko päivämäärä pian lyödään lukkoon.
        Älä välitä Vilperi noista provoilijoista.
        Mekin ollaan samoihin aikoihin Granilla.
        ent, masa11


    • TK ja HK

      olemme lomalla joulun aikaan Puerto Ricossa ja ensimmäistä kertaa Kanarialla. Lanzarotella ja Teneriffalla olllaan oltu. Olisiko konkareilla antaa joitain hyviä vinkkejä Puerto Ricosta missä käydä ja miten saada kaksi viikkoa kulumaan kun emme ole auringon palvojia. Auton vuokraus ei tule kysymykseen terveys syistä.

      • vilperi57

        ja itse ainakin Ricossa hyvin viihtyneenä suosittelisin mahdollista kalastusreissua, kun kerran "paikan" päällä ollaan. Amadoresin rantsu pitää tietenkin tarkistaa ja jos hemmotella itseään haluaa, niin viettää päivän siellä nk. privapuolella ja ottaa täys ylöspito sitä kautta.
        Tuohon miitinkiin sitten sen verran, että muutamien vastauksien perusteella paikkana voisi olla Kuparipannu ja kehitellään sitä tarvittaessa lisää. Kuitenkin Ingles on aika monen immeisen matkakohde ja kun matka Palmasista tai Ricosta ei ole ylivoimainen, niin mulle se ainakin sopii ja lupaudun tarpeen mukaan varaaman pöydän Pannusta. Ajankohta pitänee vielä sitten sopia, mutta alustavasti voitaisiin puhua kuun vaihteesta!??
        T. Vilperi


      • vilperi57

        Sen verran lisää että tuolla "mun" sivustoilla on jonniin verran turinointia Ricosta valokuvineen, joten sinne vain "vilkuilemaan" ja kun sivustoja selailee, niin aika monenlaista tietoa löytyy!??
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/index.php
        Tuo on se yleisohje sivustolle. mutta tarvittaessa sitä voidaan tarkentaa.
        Se on täysin avoin "kanava", mutta rekkautumisen vaatii mikäli haluaa jotain tekstiä lisätä.
        Pankaas viihtyen Ricossa ja naattikaa reissustanne kun kerran sinnekin asti matkaatte.
        T. Vilperi


      • 3+6
        vilperi57 kirjoitti:

        ja itse ainakin Ricossa hyvin viihtyneenä suosittelisin mahdollista kalastusreissua, kun kerran "paikan" päällä ollaan. Amadoresin rantsu pitää tietenkin tarkistaa ja jos hemmotella itseään haluaa, niin viettää päivän siellä nk. privapuolella ja ottaa täys ylöspito sitä kautta.
        Tuohon miitinkiin sitten sen verran, että muutamien vastauksien perusteella paikkana voisi olla Kuparipannu ja kehitellään sitä tarvittaessa lisää. Kuitenkin Ingles on aika monen immeisen matkakohde ja kun matka Palmasista tai Ricosta ei ole ylivoimainen, niin mulle se ainakin sopii ja lupaudun tarpeen mukaan varaaman pöydän Pannusta. Ajankohta pitänee vielä sitten sopia, mutta alustavasti voitaisiin puhua kuun vaihteesta!??
        T. Vilperi

        pitää muistotilaisuuden niin saisit kaipaamaas matskua sivuilles


      • Hikiältä itekkii
        vilperi57 kirjoitti:

        Sen verran lisää että tuolla "mun" sivustoilla on jonniin verran turinointia Ricosta valokuvineen, joten sinne vain "vilkuilemaan" ja kun sivustoja selailee, niin aika monenlaista tietoa löytyy!??
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/index.php
        Tuo on se yleisohje sivustolle. mutta tarvittaessa sitä voidaan tarkentaa.
        Se on täysin avoin "kanava", mutta rekkautumisen vaatii mikäli haluaa jotain tekstiä lisätä.
        Pankaas viihtyen Ricossa ja naattikaa reissustanne kun kerran sinnekin asti matkaatte.
        T. Vilperi

        Onko vilperillä kontaktipinnan puutetta vai miksi pitää jonnekin eteliin järjestää jotain treffijuttuja? Luulisi siellä Hikiällä olevan enemmän kaljaveikkoja paikallisessa olsulan baarissa missä voisi kehuskella saavutuksillaan ja kielitaidoillaan. Liekö emäntäs tietoinen ollenkaanasioittesi laidasta?


      • vilperi57
        Hikiältä itekkii kirjoitti:

        Onko vilperillä kontaktipinnan puutetta vai miksi pitää jonnekin eteliin järjestää jotain treffijuttuja? Luulisi siellä Hikiällä olevan enemmän kaljaveikkoja paikallisessa olsulan baarissa missä voisi kehuskella saavutuksillaan ja kielitaidoillaan. Liekö emäntäs tietoinen ollenkaanasioittesi laidasta?

        tämäkin lienee???
        Mulle on vuosien varrella kerääntynyt erittäin paljon "kontaktipintoja" ja kun saarelle olen taas tulossa, niin tekee mieli nähdä eri "ystävät" ja miksei siinä sivussa myös nettikaverit. Saari yhdistää meitä kaikkia ja tuskin tuo miitinki on niin "hullu" ajatus??
        Hikiältä itekkii; Jospa opettelisit edes suomen kielen perusperiaatteet ja alkaisit sen jälkeen keskustelemaan asioista!??


      • vilperi57
        3+6 kirjoitti:

        pitää muistotilaisuuden niin saisit kaipaamaas matskua sivuilles

        sanottuna; vedä se vittu päähäsi ja anna immeisten hoitaa omat asiansa!
        Kun vielä nimettömänä heittelet herjojasi, niin tuskin edes älyät että mitä olet kirjoittanut??
        T. Veetuuntunut Vilperi


      • mettäveikko
        vilperi57 kirjoitti:

        tämäkin lienee???
        Mulle on vuosien varrella kerääntynyt erittäin paljon "kontaktipintoja" ja kun saarelle olen taas tulossa, niin tekee mieli nähdä eri "ystävät" ja miksei siinä sivussa myös nettikaverit. Saari yhdistää meitä kaikkia ja tuskin tuo miitinki on niin "hullu" ajatus??
        Hikiältä itekkii; Jospa opettelisit edes suomen kielen perusperiaatteet ja alkaisit sen jälkeen keskustelemaan asioista!??

        Onkohan Vilperillä itelläänkään kielioppi sitte kohillaan, ei näytä olevan. Pysys vaan "Granin asiantuntija" "hotlassaan" eikä yrittäs päteä täällä.


      • vilperi57
        vilperi57 kirjoitti:

        sanottuna; vedä se vittu päähäsi ja anna immeisten hoitaa omat asiansa!
        Kun vielä nimettömänä heittelet herjojasi, niin tuskin edes älyät että mitä olet kirjoittanut??
        T. Veetuuntunut Vilperi

        Pavi oli mun henkilökohtainen tuttavuus ja häneen kohdistuvat "paskanjauhamiset" olisi syytä lopettaa heti kättelyssä mikäli mun kanssa "sovussa" meinaa pärjätä.


      • vilperi57
        mettäveikko kirjoitti:

        Onkohan Vilperillä itelläänkään kielioppi sitte kohillaan, ei näytä olevan. Pysys vaan "Granin asiantuntija" "hotlassaan" eikä yrittäs päteä täällä.

        Mullakin on paljon petraamisen varaa, mutta kun tietoa ja taitoa riittää keskivertomatkailijaa enemmän, niin olen päättänyt pysyä sen "hotlan" ulkopuolella ja yrittää jotenkin jakaa tietoa omasta näkökulmasta. Kaikki tieto ei ole niin "eksaktia", mutta yritys on kuitenkin niin hyvää kun mun pääkopastani löytyy!??
        Riittikö vastaus mettäveikolle vai pitääkö valehdella lisää!??
        T. Vilperi


      • muuttolintu43
        vilperi57 kirjoitti:

        Mullakin on paljon petraamisen varaa, mutta kun tietoa ja taitoa riittää keskivertomatkailijaa enemmän, niin olen päättänyt pysyä sen "hotlan" ulkopuolella ja yrittää jotenkin jakaa tietoa omasta näkökulmasta. Kaikki tieto ei ole niin "eksaktia", mutta yritys on kuitenkin niin hyvää kun mun pääkopastani löytyy!??
        Riittikö vastaus mettäveikolle vai pitääkö valehdella lisää!??
        T. Vilperi

        Täällä on muutamia, jotka haluavat pilata mukavan keskustelun tosi typerillä kannanotoilla, kuten
        3 6, mettäveikko ja hikiältä itekkii. Jos näillä ei ole mitään positiivista tai keskusteluun liittyvää asiallista sanottavaa, niin painukaa vaikka helvetin kuuseen! Kääkkyjiä ei tarvita!
        Me vakkarit jatkamme keskustelua, koska usein olisi täällä vain hotellitiedusteluja, joista saa useimmiten tietoa kirjoittamalla hotellin nimen hakukohtqaan ylös ja sitten voi valita haun joko Suomi24 tai WEB:stä.
        Tänään kävimme Puerto Ricossa, kävelimme rantatietä ja ajoimme myös ylös Puerto Azul-Hotellin eteen, josta oli hienot näköalat. Kävimme syömässä alhalla rantatien varrella kadun toisella puolella Ulvovasta Mylläristä englantilaisessa ravintolassa. Oli viihtyisää, ruoka 2x Sunday Rost= sunnuntaipaisti lampaasta tai naudasta lisäkkeitten kanssa kahvit ja porkkanakakku tai omenakakku, yhteensä 33 € juomineen.- Ennen on käyty The Red Roses:ssa Ulvovan Myllärin alla, molemmat hyviä.


      • muuttolintu43 kirjoitti:

        Täällä on muutamia, jotka haluavat pilata mukavan keskustelun tosi typerillä kannanotoilla, kuten
        3 6, mettäveikko ja hikiältä itekkii. Jos näillä ei ole mitään positiivista tai keskusteluun liittyvää asiallista sanottavaa, niin painukaa vaikka helvetin kuuseen! Kääkkyjiä ei tarvita!
        Me vakkarit jatkamme keskustelua, koska usein olisi täällä vain hotellitiedusteluja, joista saa useimmiten tietoa kirjoittamalla hotellin nimen hakukohtqaan ylös ja sitten voi valita haun joko Suomi24 tai WEB:stä.
        Tänään kävimme Puerto Ricossa, kävelimme rantatietä ja ajoimme myös ylös Puerto Azul-Hotellin eteen, josta oli hienot näköalat. Kävimme syömässä alhalla rantatien varrella kadun toisella puolella Ulvovasta Mylläristä englantilaisessa ravintolassa. Oli viihtyisää, ruoka 2x Sunday Rost= sunnuntaipaisti lampaasta tai naudasta lisäkkeitten kanssa kahvit ja porkkanakakku tai omenakakku, yhteensä 33 € juomineen.- Ennen on käyty The Red Roses:ssa Ulvovan Myllärin alla, molemmat hyviä.

        Trollit härnää tavoittenaan saada joku provosoitumaan. Mitä enemmän provosoidut sitä tyytyväisempiä trollit ovat. Parhaiten noista pääsee eroon kuin ei ole huomaavinaan. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

        Ymmärrän kyllä, että Vilperin on vaikea vaieta, koska Pavi oli hyvä ystävä. Mutta menee silti varjonyrkkeilyksi.


      • vilperi57
        muuttolintu43 kirjoitti:

        Täällä on muutamia, jotka haluavat pilata mukavan keskustelun tosi typerillä kannanotoilla, kuten
        3 6, mettäveikko ja hikiältä itekkii. Jos näillä ei ole mitään positiivista tai keskusteluun liittyvää asiallista sanottavaa, niin painukaa vaikka helvetin kuuseen! Kääkkyjiä ei tarvita!
        Me vakkarit jatkamme keskustelua, koska usein olisi täällä vain hotellitiedusteluja, joista saa useimmiten tietoa kirjoittamalla hotellin nimen hakukohtqaan ylös ja sitten voi valita haun joko Suomi24 tai WEB:stä.
        Tänään kävimme Puerto Ricossa, kävelimme rantatietä ja ajoimme myös ylös Puerto Azul-Hotellin eteen, josta oli hienot näköalat. Kävimme syömässä alhalla rantatien varrella kadun toisella puolella Ulvovasta Mylläristä englantilaisessa ravintolassa. Oli viihtyisää, ruoka 2x Sunday Rost= sunnuntaipaisti lampaasta tai naudasta lisäkkeitten kanssa kahvit ja porkkanakakku tai omenakakku, yhteensä 33 € juomineen.- Ennen on käyty The Red Roses:ssa Ulvovan Myllärin alla, molemmat hyviä.

        on hotlamme tällä reissulla, joten nähtäväksi jää sen taso, mutta mitä noita eri kämppiä on vuosien varrella tullut nähtyä, niin tuskin tuo mitään yllätystä tarjoaa!? :)
        Ricossa on tullut paljon vietettyä aikaansa ja kummatkin rinteet tulleet tutuiksi ja sen nousun ja tuhonkin olen nähnyt joten ilmasta sinne mennään naattimaan.
        Jep! Munkin pitäisi osata jo olemaan hiljaa noiden provojen viesteistä, mutta joskus vaan läikkyy ylitse ja silloin tulee lauottua jopa täysin asiatonta tekstiä. Pyydän anteeksi!!
        T. Vilperi


      • 3+6
        vilperi57 kirjoitti:

        Pavi oli mun henkilökohtainen tuttavuus ja häneen kohdistuvat "paskanjauhamiset" olisi syytä lopettaa heti kättelyssä mikäli mun kanssa "sovussa" meinaa pärjätä.

        tullu raivonpuuskasta jo järkiis ja tajuut ett eihän sässä kukaan pavista pahaa puhu, vaan piikitttelee sua.noin tuli vaa mieleen tosta älyämisestä


      • vilperi57 kirjoitti:

        on hotlamme tällä reissulla, joten nähtäväksi jää sen taso, mutta mitä noita eri kämppiä on vuosien varrella tullut nähtyä, niin tuskin tuo mitään yllätystä tarjoaa!? :)
        Ricossa on tullut paljon vietettyä aikaansa ja kummatkin rinteet tulleet tutuiksi ja sen nousun ja tuhonkin olen nähnyt joten ilmasta sinne mennään naattimaan.
        Jep! Munkin pitäisi osata jo olemaan hiljaa noiden provojen viesteistä, mutta joskus vaan läikkyy ylitse ja silloin tulee lauottua jopa täysin asiatonta tekstiä. Pyydän anteeksi!!
        T. Vilperi

        Saahan sitä takaisin laukoa, jos siltä tuntuu. En minä tosikko ole. :) Mutta jos alkaa tosissaan ärsyttämään niin silloin kannattaa olla lukematta trollien viestejä... tai ainakin unohtaa ne saman tein. Minua trollit eivät ole pitään aikaan häirinneet kun en heidän viestejään lue. :)


      • minkä teit
        vilperi57 kirjoitti:

        on hotlamme tällä reissulla, joten nähtäväksi jää sen taso, mutta mitä noita eri kämppiä on vuosien varrella tullut nähtyä, niin tuskin tuo mitään yllätystä tarjoaa!? :)
        Ricossa on tullut paljon vietettyä aikaansa ja kummatkin rinteet tulleet tutuiksi ja sen nousun ja tuhonkin olen nähnyt joten ilmasta sinne mennään naattimaan.
        Jep! Munkin pitäisi osata jo olemaan hiljaa noiden provojen viesteistä, mutta joskus vaan läikkyy ylitse ja silloin tulee lauottua jopa täysin asiatonta tekstiä. Pyydän anteeksi!!
        T. Vilperi

        kyllä arvon Vilperi ottavan aika kovaa nokkiinsa.Voisihan sitä ensin hieman henkeä vetää,ennenko vastaa noin ala-arvoiseen sävyyn.Eipä paljon luottamusta herätä tuollainen palstalla keekoilu ja ittensä mainostaminen kovana kanarian kävijänä...huh huh Vilperi.


      • GeoScoutJAE
        vilperi57 kirjoitti:

        on hotlamme tällä reissulla, joten nähtäväksi jää sen taso, mutta mitä noita eri kämppiä on vuosien varrella tullut nähtyä, niin tuskin tuo mitään yllätystä tarjoaa!? :)
        Ricossa on tullut paljon vietettyä aikaansa ja kummatkin rinteet tulleet tutuiksi ja sen nousun ja tuhonkin olen nähnyt joten ilmasta sinne mennään naattimaan.
        Jep! Munkin pitäisi osata jo olemaan hiljaa noiden provojen viesteistä, mutta joskus vaan läikkyy ylitse ja silloin tulee lauottua jopa täysin asiatonta tekstiä. Pyydän anteeksi!!
        T. Vilperi

        Tuli tuossa joulukuun alussa oltua Inglesissä (joka vuosi ehkä jo 15. kerta). Kolme eri harrastusta on sinne vain vetänyt.
        Nyt kun oltiin taas siellä Inglesissä niin osallistuttiin Geocaching-meeting:iin, eli siellä 10.12. oli järjestetty geokätköilijöille tapaaminen. osallistujia oli n. 20 eri puolilta eurooppaa.
        Nuo Vilperin järjestämät tapaamiset ovat vastaavanlaisia, joihin haluaisin myös osallistua jos satun paikalle. Seuraava reissu on maaliskuussa, kätköjäkin saarelta on melkein sata hakematta.
        En tunne ketään vakiokirjoittajaa henkilökohtaisesti, mutta olen jo vuosia keskusteluja seurannut. Älä Vilperi välitä noista höpöttäjistä (minuakin pohojalaasta ne risoo).
        Otan sinuun yhteyttä näistä keskustelupalstojen aiheista lähiaikoina kunhan löydän yhteystietosi. Minulla on mielenkiintoista oikeaa kerrottavaa matkani ajalta koskien myös näitä palstan keskusteluaiheita!


      • 19+18
        muuttolintu43 kirjoitti:

        Täällä on muutamia, jotka haluavat pilata mukavan keskustelun tosi typerillä kannanotoilla, kuten
        3 6, mettäveikko ja hikiältä itekkii. Jos näillä ei ole mitään positiivista tai keskusteluun liittyvää asiallista sanottavaa, niin painukaa vaikka helvetin kuuseen! Kääkkyjiä ei tarvita!
        Me vakkarit jatkamme keskustelua, koska usein olisi täällä vain hotellitiedusteluja, joista saa useimmiten tietoa kirjoittamalla hotellin nimen hakukohtqaan ylös ja sitten voi valita haun joko Suomi24 tai WEB:stä.
        Tänään kävimme Puerto Ricossa, kävelimme rantatietä ja ajoimme myös ylös Puerto Azul-Hotellin eteen, josta oli hienot näköalat. Kävimme syömässä alhalla rantatien varrella kadun toisella puolella Ulvovasta Mylläristä englantilaisessa ravintolassa. Oli viihtyisää, ruoka 2x Sunday Rost= sunnuntaipaisti lampaasta tai naudasta lisäkkeitten kanssa kahvit ja porkkanakakku tai omenakakku, yhteensä 33 € juomineen.- Ennen on käyty The Red Roses:ssa Ulvovan Myllärin alla, molemmat hyviä.

        Hotellitiedot löytyy varmaankin haulla, mutta ne ovat usein vanhaa tietoa. Kun kerran on olemassa keskustelupalsta, niin en ymmärrä miksei hotellista(kin) voisi kysyä. Jos ei tiedä, tai kysymys muuten vaan ärsyttää, voi sen sivuuttaa. Kanarian saaret tunnen noin suurinpiirtein, mutta kaupunkilomille mennessä, kysyn kyllä, vaikka tietoa löytyisikin. Aina voi tulla joku vinkki. Onko muuten Teneriffalla PLA:n Santiago III uima-allasremontti saatu valmiiksi, joka alkoi joulukuun alussa 2010. Tätäkään tietoa ei vanhoista jutuista löytyne.


      • Perdone
        Hikiältä itekkii kirjoitti:

        Onko vilperillä kontaktipinnan puutetta vai miksi pitää jonnekin eteliin järjestää jotain treffijuttuja? Luulisi siellä Hikiällä olevan enemmän kaljaveikkoja paikallisessa olsulan baarissa missä voisi kehuskella saavutuksillaan ja kielitaidoillaan. Liekö emäntäs tietoinen ollenkaanasioittesi laidasta?

        Olen joskus havainnut näitä "kateuskirjoituksia" ja keljuiluja itsellenikin. Mitä ihmettä tarvitsee jonkun tuntemattoman tollon alkaa täällä kirjoittavan jopa perheasioita ja tuntemuksia rääpimään? Kyllähän täällä näitä pätemisiä tietenkin ilmenee, mutta on älytöntä tehdä siitä isompaa kuin siellä sinun perähikiälläsi. Vai saatko siellä rääpiessäsi kenties turpiisi?


      • on tietysti
        Perdone kirjoitti:

        Olen joskus havainnut näitä "kateuskirjoituksia" ja keljuiluja itsellenikin. Mitä ihmettä tarvitsee jonkun tuntemattoman tollon alkaa täällä kirjoittavan jopa perheasioita ja tuntemuksia rääpimään? Kyllähän täällä näitä pätemisiä tietenkin ilmenee, mutta on älytöntä tehdä siitä isompaa kuin siellä sinun perähikiälläsi. Vai saatko siellä rääpiessäsi kenties turpiisi?

        se että jotkut "tahot" kuvittelevat liikoja itsestään ja esiintyvät näillä palstoilla kuin paremmatkin asiantuntijat ja elvistelevät vielä sillä. No, sellaisethan "ammutaan" oitis alas, varsinkin jos havaitaan että heiltä puuttuu huumorintaju. He eivät kummoista syöttiä tarvitse, näin kalastustermejä käyttäen, kun ovat jo koukussa ja räpistelävät siinä päreensä polttaneena aiheuttaen vielä enemmän hupia... Eikä sillä ole mitään tekemistä kateuden kanssa.


      • AH
        on tietysti kirjoitti:

        se että jotkut "tahot" kuvittelevat liikoja itsestään ja esiintyvät näillä palstoilla kuin paremmatkin asiantuntijat ja elvistelevät vielä sillä. No, sellaisethan "ammutaan" oitis alas, varsinkin jos havaitaan että heiltä puuttuu huumorintaju. He eivät kummoista syöttiä tarvitse, näin kalastustermejä käyttäen, kun ovat jo koukussa ja räpistelävät siinä päreensä polttaneena aiheuttaen vielä enemmän hupia... Eikä sillä ole mitään tekemistä kateuden kanssa.

        Jotkut "tahot" elvistelevät ja esiintyvät asiantuntijoina?

        Tässähän maalataan sellaista kuvaa, että minä, Vilperi, Sotis tai kuka tahansa muu vakkari olisi esimerkiksi bongattavissa lähiliikenteen bussista, pätemässä "kanariatietoudellaan".

        Muistakaa kansalaiset, seuraavan kerran kun hississä, bussissa, kirjastossa, koulussa, metrossa tai laivassa joku tulee nykimään hihasta ja kehoittaa "Kysy jotain Kanariansaarista" tai vaihtoehtoisesti tietoiskunomaisesti vinkaisee Puerto Ricon lämpötilan - Hän saattaa olla palstan vakkari!


      • muuttolintu43
        19+18 kirjoitti:

        Hotellitiedot löytyy varmaankin haulla, mutta ne ovat usein vanhaa tietoa. Kun kerran on olemassa keskustelupalsta, niin en ymmärrä miksei hotellista(kin) voisi kysyä. Jos ei tiedä, tai kysymys muuten vaan ärsyttää, voi sen sivuuttaa. Kanarian saaret tunnen noin suurinpiirtein, mutta kaupunkilomille mennessä, kysyn kyllä, vaikka tietoa löytyisikin. Aina voi tulla joku vinkki. Onko muuten Teneriffalla PLA:n Santiago III uima-allasremontti saatu valmiiksi, joka alkoi joulukuun alussa 2010. Tätäkään tietoa ei vanhoista jutuista löytyne.

        vastaan mitään, mutta niihin näyttää olevan vaikea saada vastauksia. Vakkarit, jotka asuvat enimmäkseen yksityisasunnoissa, eivät niistä juuri osaa sanoa mitään, ja lomalaisilla tuntuu mielenkiinto loppuvan useimmiten loman jälkeen. Siksikin olisi hyvä, jos arvosteluja kirjoitettaisiin enemmän, niin hotellitkin paranevat, ettei esim. laiteta loppuun kuluneita istumasohvia hotellihuoneistoihin (kuten Marieta ja Aquacate).


      • vilperi57
        AH kirjoitti:

        Jotkut "tahot" elvistelevät ja esiintyvät asiantuntijoina?

        Tässähän maalataan sellaista kuvaa, että minä, Vilperi, Sotis tai kuka tahansa muu vakkari olisi esimerkiksi bongattavissa lähiliikenteen bussista, pätemässä "kanariatietoudellaan".

        Muistakaa kansalaiset, seuraavan kerran kun hississä, bussissa, kirjastossa, koulussa, metrossa tai laivassa joku tulee nykimään hihasta ja kehoittaa "Kysy jotain Kanariansaarista" tai vaihtoehtoisesti tietoiskunomaisesti vinkaisee Puerto Ricon lämpötilan - Hän saattaa olla palstan vakkari!

        sitten elvistelyä jos on kerran muutaman kymmenen kerran käynyt esim. granilla ja jakaa sitä keräämäänsä/kokemaansa tietoa eri asioista pyyteettömästi ettei kaikkien tarvitsisi niitä oppirahoja maksella, mitä on tullut vuosien varrella maksettua!??
        Jos näin on, niin silloin mun turpavärkki sulkeutuu aika nopeasti!! :(
        Kiukuttelullekin pitää löytyä rajat ja provoilijatkin vois ottaa sen huomioon, että veetuilulla ei aiheuteta muuta kuin pahaa mieltä ja mahdolliset avunpyyntöjen vastaukset jäävät suurinpiirtein tasolle ; katso aikaisemmat viestiketjut lävitse.

        GeoScoutJAE; mun yhteystiedot löytyy muistaakseni "mun" foorumin esittelysivulta, joten sen suhteen ei pitäisi olla hankalaa.
        Sitä ajankohtaa nyt haarukoidaan eli miten olis tammi-helmikuun vaihde Inglesin Kuparipannussa?

        Talvisin terveisin: Vilperi


      • "on tietysti"
        AH kirjoitti:

        Jotkut "tahot" elvistelevät ja esiintyvät asiantuntijoina?

        Tässähän maalataan sellaista kuvaa, että minä, Vilperi, Sotis tai kuka tahansa muu vakkari olisi esimerkiksi bongattavissa lähiliikenteen bussista, pätemässä "kanariatietoudellaan".

        Muistakaa kansalaiset, seuraavan kerran kun hississä, bussissa, kirjastossa, koulussa, metrossa tai laivassa joku tulee nykimään hihasta ja kehoittaa "Kysy jotain Kanariansaarista" tai vaihtoehtoisesti tietoiskunomaisesti vinkaisee Puerto Ricon lämpötilan - Hän saattaa olla palstan vakkari!

        tarkoitin. Nielaisit syötin oitis... On se kumma miten helposti teidät saa kiihtymään. Relatkaa nyt vähän, eihän tämä nyt niin vakavaa ole.


      • AH
        "on tietysti" kirjoitti:

        tarkoitin. Nielaisit syötin oitis... On se kumma miten helposti teidät saa kiihtymään. Relatkaa nyt vähän, eihän tämä nyt niin vakavaa ole.

        Kiihtyminen on seuraus kiihdyttämisestä, eli jos kiihdyttäminen poistetaan, eivät ihmiset kiihtyisi.

        Lyhyesti ja ytimekkäästi; jos persenaamaiset urpot eivät alottaisikaan sitä jankutusta, ei niille tarvitsisi räyhätä takaisin. Samalla analogialla voimme kohottaa arvon trollit arvoon arvaamattomaan, nimittäin kun vaikeneminen on kultaa, kannattaa trollien pitää isot turpansa kiinni.


      • Lape Lohtajalta
        AH kirjoitti:

        Kiihtyminen on seuraus kiihdyttämisestä, eli jos kiihdyttäminen poistetaan, eivät ihmiset kiihtyisi.

        Lyhyesti ja ytimekkäästi; jos persenaamaiset urpot eivät alottaisikaan sitä jankutusta, ei niille tarvitsisi räyhätä takaisin. Samalla analogialla voimme kohottaa arvon trollit arvoon arvaamattomaan, nimittäin kun vaikeneminen on kultaa, kannattaa trollien pitää isot turpansa kiinni.

        Vilperiä ja sen perikuntaa. Muuten tulee hirvee ryöpytys.
        Mennään kaikki Kuparipannuun syömään kaalikääryleitä, ollaan niin eksoottisia.


      • vilperi57
        "on tietysti" kirjoitti:

        tarkoitin. Nielaisit syötin oitis... On se kumma miten helposti teidät saa kiihtymään. Relatkaa nyt vähän, eihän tämä nyt niin vakavaa ole.

        Relaamisesta kuikenkaan on kyse, kun hiukankaan asiallisemmat keskustelut halutaan pilata provoilemalla ja jos nyt joku jotain "asiallista" jutunjuurta esittää tahollaan, niin lähdetään "suurinpiirtein" porukalla veetuilemaan asian tiimoilta!?? Miksi meidän "asiallisten" tiedonjakajien ei voisi antaa olla rauhassa ja tarvittaessa suodattaa jopa minunkin mielestäni ylipitkät vastaukset vain pois!??
        Tosin joskus kysymyksen asettajan kyssäriin ei voi vastata lyhyesti ainakaan mun järjenkäytöllä, mutta jospa lopetan vastaukset totaalisesti ja siirryn vain kuunteluoppilaaksi, niin palsta rauhoittuu siltä osin!?
        Kuitenkin mielestäni me erilaiset "vakkarit" tuomme eloa foorumille ja myöskin sitä vuosien tuomaa kokemusta joilla "ensikertalaiset" saavat sitä asiallista tietoa lievää suodatusta käyttäen.
        Se minkä minä olen huomannut muutaman vuoden aikana, niin aika moni vakituinen kirjoittaja on lopettanut kirjoittelunsa kokonaan tai heittää vain lyhyitä viestinpätkiä sillointällöin ja jos popula todella tätä haluaa, niin Okei; minäkin heitän hanskani tiskiin ja "höpisen" vain tuolla "omalla" sivustollani!! Siellä on kuitenkin järkevää keskustelua saarimatkailusta eri asiayhteyksistä huumoria unohtamatta ja tietokin näyttää kelpaavan eri osa-alueiltaan.
        Ihan itse päätätte sen asian!
        Mä siirrän tuon miitinkikeskustelun "mun" sivuilleni jossain vaiheessa, koska tiedän silloin olevani satavarmalla pohjalla provojen suhteen!!
        Joten kiitos vain S24;en päivystäjille jotka eivät huolehdi tehtävistään!! Keskustelua pitää käydä eri asioista, mutta ylläpitäjän toimesta pitäisi poistaa keskusteluun kuulumattomat viestit
        jo heti kättelyssä!! Minäkin kirjoitan toisinaan "pahasti", mutta useimmiten ihan aiheesta kun veetuttaa nämä provot ja mun puolestani ylläpitäjä voisi poistaa nekin viestit tarpeen vaatiessa.
        Ehkä kuitenkin se aiatieto olisi syytä jättää jäljelle!?
        Tiedän meinaan "oman" foorumin Adminina että helpoin tapa on poistaa koko viesti, mutta onneksi mun ei ole vielä tarvinnut sille linjalle lähteä! :)
        T. Vilperi


      • don luis
        vilperi57 kirjoitti:

        Relaamisesta kuikenkaan on kyse, kun hiukankaan asiallisemmat keskustelut halutaan pilata provoilemalla ja jos nyt joku jotain "asiallista" jutunjuurta esittää tahollaan, niin lähdetään "suurinpiirtein" porukalla veetuilemaan asian tiimoilta!?? Miksi meidän "asiallisten" tiedonjakajien ei voisi antaa olla rauhassa ja tarvittaessa suodattaa jopa minunkin mielestäni ylipitkät vastaukset vain pois!??
        Tosin joskus kysymyksen asettajan kyssäriin ei voi vastata lyhyesti ainakaan mun järjenkäytöllä, mutta jospa lopetan vastaukset totaalisesti ja siirryn vain kuunteluoppilaaksi, niin palsta rauhoittuu siltä osin!?
        Kuitenkin mielestäni me erilaiset "vakkarit" tuomme eloa foorumille ja myöskin sitä vuosien tuomaa kokemusta joilla "ensikertalaiset" saavat sitä asiallista tietoa lievää suodatusta käyttäen.
        Se minkä minä olen huomannut muutaman vuoden aikana, niin aika moni vakituinen kirjoittaja on lopettanut kirjoittelunsa kokonaan tai heittää vain lyhyitä viestinpätkiä sillointällöin ja jos popula todella tätä haluaa, niin Okei; minäkin heitän hanskani tiskiin ja "höpisen" vain tuolla "omalla" sivustollani!! Siellä on kuitenkin järkevää keskustelua saarimatkailusta eri asiayhteyksistä huumoria unohtamatta ja tietokin näyttää kelpaavan eri osa-alueiltaan.
        Ihan itse päätätte sen asian!
        Mä siirrän tuon miitinkikeskustelun "mun" sivuilleni jossain vaiheessa, koska tiedän silloin olevani satavarmalla pohjalla provojen suhteen!!
        Joten kiitos vain S24;en päivystäjille jotka eivät huolehdi tehtävistään!! Keskustelua pitää käydä eri asioista, mutta ylläpitäjän toimesta pitäisi poistaa keskusteluun kuulumattomat viestit
        jo heti kättelyssä!! Minäkin kirjoitan toisinaan "pahasti", mutta useimmiten ihan aiheesta kun veetuttaa nämä provot ja mun puolestani ylläpitäjä voisi poistaa nekin viestit tarpeen vaatiessa.
        Ehkä kuitenkin se aiatieto olisi syytä jättää jäljelle!?
        Tiedän meinaan "oman" foorumin Adminina että helpoin tapa on poistaa koko viesti, mutta onneksi mun ei ole vielä tarvinnut sille linjalle lähteä! :)
        T. Vilperi

        voitaisiin ryhtyä vastaamaan yhteisellä "kuumakalle"nimimerkillä jonka takana voisivat olla vakkarit ja miksei muutkin aina kun oikein provosoiduttaa(tähän on parempikin sana)niin eivätköhän kyllästy.toinen tapa olisi tietysti vaieta heidät kuoliaaksi. itse en muualla juurikaan kirjoittele kuin täällä tutussa? seurassa.


      • kuumakalle myös
        don luis kirjoitti:

        voitaisiin ryhtyä vastaamaan yhteisellä "kuumakalle"nimimerkillä jonka takana voisivat olla vakkarit ja miksei muutkin aina kun oikein provosoiduttaa(tähän on parempikin sana)niin eivätköhän kyllästy.toinen tapa olisi tietysti vaieta heidät kuoliaaksi. itse en muualla juurikaan kirjoittele kuin täällä tutussa? seurassa.

        Ei piä provosoitua, jos provosoidaan, sano meidän Manu aikoinaan. Ei se "vakkariporukka" niin ylivertainen ole, ettei sitä vois arvostella, eikä onneksi täs vapaassa maassa ole sensuuria, jos ei laittomuuksiin syyllisty. Jokainen voi omilla sivuillaan kirjoittaa mitä haluaa, mut täällä yleisillä sivuilla, sana on onneksi vapaa ja arvostella voi ja saa ihan vapaasti.


      • muuttolintu43
        don luis kirjoitti:

        voitaisiin ryhtyä vastaamaan yhteisellä "kuumakalle"nimimerkillä jonka takana voisivat olla vakkarit ja miksei muutkin aina kun oikein provosoiduttaa(tähän on parempikin sana)niin eivätköhän kyllästy.toinen tapa olisi tietysti vaieta heidät kuoliaaksi. itse en muualla juurikaan kirjoittele kuin täällä tutussa? seurassa.

        Aina kun v...


      • GalleCaliente
        kuumakalle myös kirjoitti:

        Ei piä provosoitua, jos provosoidaan, sano meidän Manu aikoinaan. Ei se "vakkariporukka" niin ylivertainen ole, ettei sitä vois arvostella, eikä onneksi täs vapaassa maassa ole sensuuria, jos ei laittomuuksiin syyllisty. Jokainen voi omilla sivuillaan kirjoittaa mitä haluaa, mut täällä yleisillä sivuilla, sana on onneksi vapaa ja arvostella voi ja saa ihan vapaasti.

        Tiedoksi, että suorastaan parempi nyrkkisääntö on:

        ÄLÄ PROVOSOI OLLENKAAN VAAN PIDÄ SE ISO LEIPÄLÄPESI KIINNI PERKELE.


      • vilperi57
        kuumakalle myös kirjoitti:

        Ei piä provosoitua, jos provosoidaan, sano meidän Manu aikoinaan. Ei se "vakkariporukka" niin ylivertainen ole, ettei sitä vois arvostella, eikä onneksi täs vapaassa maassa ole sensuuria, jos ei laittomuuksiin syyllisty. Jokainen voi omilla sivuillaan kirjoittaa mitä haluaa, mut täällä yleisillä sivuilla, sana on onneksi vapaa ja arvostella voi ja saa ihan vapaasti.

        Enkä mä meidän vakkarikirjoittajien osalta haluaisi kovin paljon meteliä nostaa, mutta kun jostain syystä aihetta on, niin pitänee omalta osaltaan vastata teksteihin!?

        Meitä pidetään pelleinä, mutta kun kuitenkin sitä kokemusta on vuosien varrella itsekukin jakanut, niin onko oikeus ja kohtuus, että meidät melkein joka ketjussa toivotetetaan sinne alimpaan he---ttiin!!??

        Miettikää ny pikkasen!!
        Kuitenkin meitin tekstit ovat ohjeiltaan ehkä niitä parhaimpia, mitä popula voi saada ja jos ja kun niitä arvostellaan ylenmäärin, niin tyylisuuntaus muuttuu tai loppuu kokonaan.
        Ja sitäkö te haluatte!!??
        Ei näitä eri ohjeita tai vinkkejä tarvitse jakaa tällä foorumilla; siihen on muutkin keinot olemassa ja osa populasta osaa käyttää myös myös muita tiedonjakokanavia hyväkseen, joten miettikää ny ihan järjellä, että mitä haluatte!!

        Mun veetutusasteeni alkaa vähitellen olla ylitetty ja harkitsen vakavasti poistumista koko tältä kyseiseltä foorumilta.

        Vähemmän ystävällisin terveisin:
        Vilperi


      • MINÄKÖ TYHMÄ
        muuttolintu43 kirjoitti:

        Aina kun v...

        Jos täällä ei kinata lämmöstä tai taikusta niin joku "asiantuntia" huutaa vittua kun ei oo
        kasikki ollu samaa mieltä. Tämänkin ketjun alku oli meetinki. Itse ajattelin myös sinne
        tulla , mutta saatan saada turpaan kun en ole "asiantuntijan" kanssa aina samaa mieltä.
        Erikoista porukkaa osa näistä vakkareista. Koittakaahan pysyä asiassa. Onko tuosta poistettu
        ketjusta viesti vai mistä tämä "asiantuntija" vittuuntu tuolla tavalla. En kehtaa edes kirjoittaa
        omalla nimimerkilläni, niin alaarvoiseksi katson teidän jutut. Miks ollenkaan selitätte täällä.
        Teidän mielestähän kaiken saa googlattua. Kyllä Pavia on ikävä.


      • 3+6
        MINÄKÖ TYHMÄ kirjoitti:

        Jos täällä ei kinata lämmöstä tai taikusta niin joku "asiantuntia" huutaa vittua kun ei oo
        kasikki ollu samaa mieltä. Tämänkin ketjun alku oli meetinki. Itse ajattelin myös sinne
        tulla , mutta saatan saada turpaan kun en ole "asiantuntijan" kanssa aina samaa mieltä.
        Erikoista porukkaa osa näistä vakkareista. Koittakaahan pysyä asiassa. Onko tuosta poistettu
        ketjusta viesti vai mistä tämä "asiantuntija" vittuuntu tuolla tavalla. En kehtaa edes kirjoittaa
        omalla nimimerkilläni, niin alaarvoiseksi katson teidän jutut. Miks ollenkaan selitätte täällä.
        Teidän mielestähän kaiken saa googlattua. Kyllä Pavia on ikävä.

        tästähä kehkeyty oikein viihyttävä turina.en ois uskont


      • vilperi57
        MINÄKÖ TYHMÄ kirjoitti:

        Jos täällä ei kinata lämmöstä tai taikusta niin joku "asiantuntia" huutaa vittua kun ei oo
        kasikki ollu samaa mieltä. Tämänkin ketjun alku oli meetinki. Itse ajattelin myös sinne
        tulla , mutta saatan saada turpaan kun en ole "asiantuntijan" kanssa aina samaa mieltä.
        Erikoista porukkaa osa näistä vakkareista. Koittakaahan pysyä asiassa. Onko tuosta poistettu
        ketjusta viesti vai mistä tämä "asiantuntija" vittuuntu tuolla tavalla. En kehtaa edes kirjoittaa
        omalla nimimerkilläni, niin alaarvoiseksi katson teidän jutut. Miks ollenkaan selitätte täällä.
        Teidän mielestähän kaiken saa googlattua. Kyllä Pavia on ikävä.

        "sivuston" aloittaja ja yritin vain kartoittaa tilannetta mahdollisen miitingin osalta, niin osa porukasta on sitä mieltä että ammutaan alas koko ketju samantien!! Sitä en kuitenkaan hyväksy ja eri provojen/veetuilijoiden kiusaksikin jatkan asian kehittelyä! :)
        Asiantuntijaksi en ole tietääkseni koskaan itseäni tituleerannut, mutta jonkinlaista kokemusta saarilta on kerääntynyt ja niitä tietoja olen pyrkinyt jakamaan matkailijoille.
        Minä olen kohtuullisin hyvin pärein varustettu immeinen, mutta jos tätäkin ketjua lukee viesti viestiltä, niin jossain vaiheessa ne munkin päreet alkaa kytemään ja viimevaiheessa syttyvät ilmiliekkiin!!
        Pavia on todellakin ikävä; sitä miestä ei saanut hermostumaan edes provot!!
        T. Vilperi


      • vilperi57 kirjoitti:

        "sivuston" aloittaja ja yritin vain kartoittaa tilannetta mahdollisen miitingin osalta, niin osa porukasta on sitä mieltä että ammutaan alas koko ketju samantien!! Sitä en kuitenkaan hyväksy ja eri provojen/veetuilijoiden kiusaksikin jatkan asian kehittelyä! :)
        Asiantuntijaksi en ole tietääkseni koskaan itseäni tituleerannut, mutta jonkinlaista kokemusta saarilta on kerääntynyt ja niitä tietoja olen pyrkinyt jakamaan matkailijoille.
        Minä olen kohtuullisin hyvin pärein varustettu immeinen, mutta jos tätäkin ketjua lukee viesti viestiltä, niin jossain vaiheessa ne munkin päreet alkaa kytemään ja viimevaiheessa syttyvät ilmiliekkiin!!
        Pavia on todellakin ikävä; sitä miestä ei saanut hermostumaan edes provot!!
        T. Vilperi

        Näin on, Pavia on todellakin ikävä. Olin Pirunsaarella pari viikkoa kuun vaihteessa ja monessa paikassa, joissa oltiin tavattu hän tuli ajatuksiini. Sellaista elämä on, jotenkin tuntuu nyt nämä väännöt niin turhanpäiväisiltä. Ketä voi oikeesti haitata tai ketä voi vahingoittaa jos haluaa tavata palstalaisia Inglesissä?
        Olin huhtikuussa mukana ja meillä oli hauska ilta. Nytkin menisin, mutta oma tilanne ei anna myöten.
        Oikein mukavaa tapaamista teille kaikille, jotka sinne pääsette.
        Pettyneenä ihmisten ilkeyteen
        Maimun


      • viimeinen viesti
        vilperi57 kirjoitti:

        "sivuston" aloittaja ja yritin vain kartoittaa tilannetta mahdollisen miitingin osalta, niin osa porukasta on sitä mieltä että ammutaan alas koko ketju samantien!! Sitä en kuitenkaan hyväksy ja eri provojen/veetuilijoiden kiusaksikin jatkan asian kehittelyä! :)
        Asiantuntijaksi en ole tietääkseni koskaan itseäni tituleerannut, mutta jonkinlaista kokemusta saarilta on kerääntynyt ja niitä tietoja olen pyrkinyt jakamaan matkailijoille.
        Minä olen kohtuullisin hyvin pärein varustettu immeinen, mutta jos tätäkin ketjua lukee viesti viestiltä, niin jossain vaiheessa ne munkin päreet alkaa kytemään ja viimevaiheessa syttyvät ilmiliekkiin!!
        Pavia on todellakin ikävä; sitä miestä ei saanut hermostumaan edes provot!!
        T. Vilperi

        Vilperi ja muuttolintu voisivat miettiä kielenkäyttöä. Teidän normaalit keskustelut eivät edes kiinnosta, mutta tämä on kuitenkin julkinen matkailuun liittyvä keskustelupalsta. Vakikirjoittelijoiden sanavarastoon eivät he...t ja v..t kuulu. Vaikka kuinka provosoitaisiin, niin täytyy vaan sivuuttaa sellaiset kirjoittelut. Kävi mielessä, että olisi hauska joskus osallistua yhteisiin tapaamisiin saarilla, mutta en halua edes tutustua tuollaisiin ihmisiin. Arvaisin, että minäkin saan työntää pään vaikka minne, mutta lopetan palstan seuraamisen, että toivottelut menevät hukkaan. Kaikille hyvää Joulua ja alhaista mieltä. Mummelille lisäksi terkkuja.


      • don luis
        viimeinen viesti kirjoitti:

        Vilperi ja muuttolintu voisivat miettiä kielenkäyttöä. Teidän normaalit keskustelut eivät edes kiinnosta, mutta tämä on kuitenkin julkinen matkailuun liittyvä keskustelupalsta. Vakikirjoittelijoiden sanavarastoon eivät he...t ja v..t kuulu. Vaikka kuinka provosoitaisiin, niin täytyy vaan sivuuttaa sellaiset kirjoittelut. Kävi mielessä, että olisi hauska joskus osallistua yhteisiin tapaamisiin saarilla, mutta en halua edes tutustua tuollaisiin ihmisiin. Arvaisin, että minäkin saan työntää pään vaikka minne, mutta lopetan palstan seuraamisen, että toivottelut menevät hukkaan. Kaikille hyvää Joulua ja alhaista mieltä. Mummelille lisäksi terkkuja.

        tarkoitatko ala- vai ylärajaa.


      • vilperi57
        viimeinen viesti kirjoitti:

        Vilperi ja muuttolintu voisivat miettiä kielenkäyttöä. Teidän normaalit keskustelut eivät edes kiinnosta, mutta tämä on kuitenkin julkinen matkailuun liittyvä keskustelupalsta. Vakikirjoittelijoiden sanavarastoon eivät he...t ja v..t kuulu. Vaikka kuinka provosoitaisiin, niin täytyy vaan sivuuttaa sellaiset kirjoittelut. Kävi mielessä, että olisi hauska joskus osallistua yhteisiin tapaamisiin saarilla, mutta en halua edes tutustua tuollaisiin ihmisiin. Arvaisin, että minäkin saan työntää pään vaikka minne, mutta lopetan palstan seuraamisen, että toivottelut menevät hukkaan. Kaikille hyvää Joulua ja alhaista mieltä. Mummelille lisäksi terkkuja.

        miettiä kielenkäyttöä; välttämättä meidän "normikeskustelut" ovat lähinnä vertailua vuosien kokemuksesta saarilla vietetetyistä ajoista, joista sitä lievää tiedonantoa annetaan muillekin!
        Ainahan meidän viestitykset voi ohittaa, mutta kun esim. muuttolinnun hyvät kertomukset paikallisesta ravintolatarjonnasta kiinnostaa jopa minuakin, niin olen saldoon tyytyväinen.

        "viimeinen viesti"; jos yhtään helpottaa oloasi, niin kun meitä ärsytetään riittävästi, niin tekstitys muuttuu paremmin yhteyteen sopivaksi ja silloin unohdetaan tarkoituksellesti määrätyt keskustelusäännöt!
        Jos tutkit meidän viestejä vähänkään pitemmältä ajalta, niin joudut toteamaan sen tosiasian, että asialinjalla on pääsääntöisesti pysytty ja yritetty antaa sitä yleistietoa miten saarella voi aikaansa viettää!?
        Ja jos jakun tämä ei kelpaa, niin toki voidaan keskustelut siirtää tuonne "mun" osiolle, niin tälle foorumille tulee aika totaalinen rauha jolloin kysyjät joutuvat tyytymään vain näihin "kerran" käyneiden kommentteihin.
        Vilperi


      • mnäkö tyhmä
        vilperi57 kirjoitti:

        miettiä kielenkäyttöä; välttämättä meidän "normikeskustelut" ovat lähinnä vertailua vuosien kokemuksesta saarilla vietetetyistä ajoista, joista sitä lievää tiedonantoa annetaan muillekin!
        Ainahan meidän viestitykset voi ohittaa, mutta kun esim. muuttolinnun hyvät kertomukset paikallisesta ravintolatarjonnasta kiinnostaa jopa minuakin, niin olen saldoon tyytyväinen.

        "viimeinen viesti"; jos yhtään helpottaa oloasi, niin kun meitä ärsytetään riittävästi, niin tekstitys muuttuu paremmin yhteyteen sopivaksi ja silloin unohdetaan tarkoituksellesti määrätyt keskustelusäännöt!
        Jos tutkit meidän viestejä vähänkään pitemmältä ajalta, niin joudut toteamaan sen tosiasian, että asialinjalla on pääsääntöisesti pysytty ja yritetty antaa sitä yleistietoa miten saarella voi aikaansa viettää!?
        Ja jos jakun tämä ei kelpaa, niin toki voidaan keskustelut siirtää tuonne "mun" osiolle, niin tälle foorumille tulee aika totaalinen rauha jolloin kysyjät joutuvat tyytymään vain näihin "kerran" käyneiden kommentteihin.
        Vilperi

        Joopa joo, yks kaverinikin pysy yleensä asialinjalla, mutta sitten kerran hakkasi vaimonsa henkihieveriin. Asialinjalla. Tämä asialinja kuvastaa eräiden vakkarien sivistystasoa. Enpä taida uskaltaa miitinkiin mennä.


      • vilperi57
        mnäkö tyhmä kirjoitti:

        Joopa joo, yks kaverinikin pysy yleensä asialinjalla, mutta sitten kerran hakkasi vaimonsa henkihieveriin. Asialinjalla. Tämä asialinja kuvastaa eräiden vakkarien sivistystasoa. Enpä taida uskaltaa miitinkiin mennä.

        Itse teet tietenkin omat päätöksesi, mutta muista että sinä et ole yksin mahdollisessa miitingissä , vaan muidenkin mielipiteet pitää ottaa huomioon.
        Ja se mitä sinä kerroit voidaan ottaa myös huomioon. mutta ei se välttämättä sitä tapaamista pilaa. Kyseessä on kuitenkin tapaaminen "ystävien" kesken ja sillä menttaliteetilla tätä keissiä ollaan rakentamassa ja systeemiä järjestämässä sillä tieototaidolla mitä mulla on hallussa ja jos se ei jonkun pirtaan sovellu, niin valinnan mahdollisuus on annettu.:)


      • muuttolintu43
        viimeinen viesti kirjoitti:

        Vilperi ja muuttolintu voisivat miettiä kielenkäyttöä. Teidän normaalit keskustelut eivät edes kiinnosta, mutta tämä on kuitenkin julkinen matkailuun liittyvä keskustelupalsta. Vakikirjoittelijoiden sanavarastoon eivät he...t ja v..t kuulu. Vaikka kuinka provosoitaisiin, niin täytyy vaan sivuuttaa sellaiset kirjoittelut. Kävi mielessä, että olisi hauska joskus osallistua yhteisiin tapaamisiin saarilla, mutta en halua edes tutustua tuollaisiin ihmisiin. Arvaisin, että minäkin saan työntää pään vaikka minne, mutta lopetan palstan seuraamisen, että toivottelut menevät hukkaan. Kaikille hyvää Joulua ja alhaista mieltä. Mummelille lisäksi terkkuja.

        Toivottavasti, koska olet vissiin yksi noista "3 6, mettäveikko ja hikiältä itekkii ym. samanlaisista", joiden on pakko olla aina oikeassa, riippumatta siitä, mitä omahyväisesti ovat ilmaisseet. No hyvä, silloinhan sivu ja keskustelut siivoutuvat itsestään. Ei sellaisia tyyppejä myöskään Vilperin meetingissä tarvita, vaan niitä, jotka ottavat vastuun itsestään.
        Ja antakaa Pavin olla edes haudassa rauhassa, ei kai ole tarkoitus, että joku alkaisi jäljittelemään tarkkaan Pavin ilmoituksia, ei edes lämpötilasta ja ilman kosteudesta. Ja kyllä Pavikin sanoi kipakasti, jos muutamat määkivät tyhmyyksiä, kuten nytkin. Ja sietää sanoakin. Ilmoita Vilperi sitten, kun olet täällä, missä nähdään omalla sivullasi, siellä on kaikki kunnossa, koska nikit on rekattu.


      • vilperi57
        mnäkö tyhmä kirjoitti:

        Joopa joo, yks kaverinikin pysy yleensä asialinjalla, mutta sitten kerran hakkasi vaimonsa henkihieveriin. Asialinjalla. Tämä asialinja kuvastaa eräiden vakkarien sivistystasoa. Enpä taida uskaltaa miitinkiin mennä.

        "Asialinjalla. Tämä asialinja kuvastaa eräiden vakkarien sivistystasoa. Enpä taida uskaltaa miitinkiin mennä. "
        Jotenkin taas tuntuu tarkoitushaluisuudelta mollaukselta kun kuitenkin me "vakkarit" noin normisti ollaan siellä n. "asialinjalla"
        Jonkinlaista tolkkua teksteihin, niin tämä nousee ylös vielä vuosien päästäkin!?
        Onko siinä mitään pahaa ketään kohtaan, että haluaisi nähdä henkilökohtaiset ystävänsä ja siinä sivussa nettiystävänsä!!??
        Miettikää ny itte jotain siellä ontoissa aivokoteloissanne!!
        Mua on ny ärsytetetty riittävästi tämän topicin puitteissa, joten tapahtuma mahdollisesta treffaamisesta siirtyy aivan toiselle osiolle; Onneksi kaikki ystävät/tuttavat/kaverit tietävät tuon osoitteen, joten siitä ei kiistaa synny!:)
        Tarvittaessa osoite julkaistaan myös täälläkin, mutta kommenttien perusteella siihen ei ole mitään syytä!!
        Lämpimät kiitokset vain kaikille trolleille; saitte mun pintani läikkymään ylitse ja olettaisin seuraavien tekstien löytyvän tuolta nk. "omalta" osiolta!!
        On se Jumalauta määrättyjen ihmisten mielihalua pilata kaikki foorumit vain sen takia että heillä olisi hauskaa sen kiukuttelun/solvauksen/veetuilun suhteen!!??
        Olette onnistuneet siinä; Vilperi miettii tasan kaks kertaa, ennenkuin seuraavan viestinsä tänne laittaa!! :(
        Kun on yrittänyt noin kohtuullisen asiallisesti käyttäytyä tälläkin osiolla, niin nuo hyökkäykset nimettömänä tuntuvat todella pahalta!
        Mulla on "lievää" taustaa eräästä toisesta sivustosta ja jonne on tullut kirjoiteltua yli 6500 viestiä ja sieltäkin on tietenkin joskus satanut paskaa päällensä, mutta kyllä S24 näyttää vievän ylivoimaisen voiton siinä kisassa!!
        Mulla ei enää ole yksinkertaisesti mitään syytä jatkaa eri keskustelunaiheita, kun muuta ei saa taaksensa kuin pelkästään veetuilua!!
        Joten Provot; olkaa tyytyväisiä, mä siirrän kaiken saaria koskevan keskustelun tuolle "mun" sivustolle ja sinne ette pääse kuin kerran kun Admin puuttuu asiaan!! :)


      • muuttis44
        muuttolintu43 kirjoitti:

        Toivottavasti, koska olet vissiin yksi noista "3 6, mettäveikko ja hikiältä itekkii ym. samanlaisista", joiden on pakko olla aina oikeassa, riippumatta siitä, mitä omahyväisesti ovat ilmaisseet. No hyvä, silloinhan sivu ja keskustelut siivoutuvat itsestään. Ei sellaisia tyyppejä myöskään Vilperin meetingissä tarvita, vaan niitä, jotka ottavat vastuun itsestään.
        Ja antakaa Pavin olla edes haudassa rauhassa, ei kai ole tarkoitus, että joku alkaisi jäljittelemään tarkkaan Pavin ilmoituksia, ei edes lämpötilasta ja ilman kosteudesta. Ja kyllä Pavikin sanoi kipakasti, jos muutamat määkivät tyhmyyksiä, kuten nytkin. Ja sietää sanoakin. Ilmoita Vilperi sitten, kun olet täällä, missä nähdään omalla sivullasi, siellä on kaikki kunnossa, koska nikit on rekattu.

        Keskinäisen kehumisen kerho kokoontuu..............


      • vilperi57
        muuttolintu43 kirjoitti:

        Toivottavasti, koska olet vissiin yksi noista "3 6, mettäveikko ja hikiältä itekkii ym. samanlaisista", joiden on pakko olla aina oikeassa, riippumatta siitä, mitä omahyväisesti ovat ilmaisseet. No hyvä, silloinhan sivu ja keskustelut siivoutuvat itsestään. Ei sellaisia tyyppejä myöskään Vilperin meetingissä tarvita, vaan niitä, jotka ottavat vastuun itsestään.
        Ja antakaa Pavin olla edes haudassa rauhassa, ei kai ole tarkoitus, että joku alkaisi jäljittelemään tarkkaan Pavin ilmoituksia, ei edes lämpötilasta ja ilman kosteudesta. Ja kyllä Pavikin sanoi kipakasti, jos muutamat määkivät tyhmyyksiä, kuten nytkin. Ja sietää sanoakin. Ilmoita Vilperi sitten, kun olet täällä, missä nähdään omalla sivullasi, siellä on kaikki kunnossa, koska nikit on rekattu.

        Mä siirrän koko tän osion tuonne sivuilleni; mitään en kopioi, koska siihen ei ole aihetta ja taas mahdolliset "tutut"/ kautta ystävät ne sivustot tietää, niin miksi mä ärsyttäisin itseäni vastaamalla jokaiseen skeidanpuhumiseen!??
        Tästälähtien jatkan vain foorumin seuraamista ja unohdan sen vähäisenkin avunannon eri matkailijoille!!
        Nämä helevetin paskanhöpisijät sai nyt mun mittani täyteen, joten me muuttolintu43 kanssa tapaamme muissa yhteyksissä tai foorumeissa!??
        T. Totaalisesti veetuuntunut:
        Vilperi


      • vakkari !
        vilperi57 kirjoitti:

        Mä siirrän koko tän osion tuonne sivuilleni; mitään en kopioi, koska siihen ei ole aihetta ja taas mahdolliset "tutut"/ kautta ystävät ne sivustot tietää, niin miksi mä ärsyttäisin itseäni vastaamalla jokaiseen skeidanpuhumiseen!??
        Tästälähtien jatkan vain foorumin seuraamista ja unohdan sen vähäisenkin avunannon eri matkailijoille!!
        Nämä helevetin paskanhöpisijät sai nyt mun mittani täyteen, joten me muuttolintu43 kanssa tapaamme muissa yhteyksissä tai foorumeissa!??
        T. Totaalisesti veetuuntunut:
        Vilperi

        Jotenki tuli heti avarampi ja mukavampi tästä foorumista. !


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        vakkari ! kirjoitti:

        Jotenki tuli heti avarampi ja mukavampi tästä foorumista. !

        Toteaa toinenkin vilperifani!!


      • UUSI VUOSI 2011
        vilperi57 kirjoitti:

        "Asialinjalla. Tämä asialinja kuvastaa eräiden vakkarien sivistystasoa. Enpä taida uskaltaa miitinkiin mennä. "
        Jotenkin taas tuntuu tarkoitushaluisuudelta mollaukselta kun kuitenkin me "vakkarit" noin normisti ollaan siellä n. "asialinjalla"
        Jonkinlaista tolkkua teksteihin, niin tämä nousee ylös vielä vuosien päästäkin!?
        Onko siinä mitään pahaa ketään kohtaan, että haluaisi nähdä henkilökohtaiset ystävänsä ja siinä sivussa nettiystävänsä!!??
        Miettikää ny itte jotain siellä ontoissa aivokoteloissanne!!
        Mua on ny ärsytetetty riittävästi tämän topicin puitteissa, joten tapahtuma mahdollisesta treffaamisesta siirtyy aivan toiselle osiolle; Onneksi kaikki ystävät/tuttavat/kaverit tietävät tuon osoitteen, joten siitä ei kiistaa synny!:)
        Tarvittaessa osoite julkaistaan myös täälläkin, mutta kommenttien perusteella siihen ei ole mitään syytä!!
        Lämpimät kiitokset vain kaikille trolleille; saitte mun pintani läikkymään ylitse ja olettaisin seuraavien tekstien löytyvän tuolta nk. "omalta" osiolta!!
        On se Jumalauta määrättyjen ihmisten mielihalua pilata kaikki foorumit vain sen takia että heillä olisi hauskaa sen kiukuttelun/solvauksen/veetuilun suhteen!!??
        Olette onnistuneet siinä; Vilperi miettii tasan kaks kertaa, ennenkuin seuraavan viestinsä tänne laittaa!! :(
        Kun on yrittänyt noin kohtuullisen asiallisesti käyttäytyä tälläkin osiolla, niin nuo hyökkäykset nimettömänä tuntuvat todella pahalta!
        Mulla on "lievää" taustaa eräästä toisesta sivustosta ja jonne on tullut kirjoiteltua yli 6500 viestiä ja sieltäkin on tietenkin joskus satanut paskaa päällensä, mutta kyllä S24 näyttää vievän ylivoimaisen voiton siinä kisassa!!
        Mulla ei enää ole yksinkertaisesti mitään syytä jatkaa eri keskustelunaiheita, kun muuta ei saa taaksensa kuin pelkästään veetuilua!!
        Joten Provot; olkaa tyytyväisiä, mä siirrän kaiken saaria koskevan keskustelun tuolle "mun" sivustolle ja sinne ette pääse kuin kerran kun Admin puuttuu asiaan!! :)

        kun vakkarit siirtyvät omiin blogeihin, niin silloin heidän kirjoituksiaan
        voivat lukea ne, jotka janoavat vakkareiden tietojyväsiä matkailusta
        esim, kanarialla. Näin keskustelupalstalle saadaan uusia kirjoittajia ja
        ja uudenlaisesta ajattelua, ja uusia näkemyksiä, sillä vakkaraiden jorinat on jo luette ja niissä ei ole mitään uutta ja keskustelu pyörii ympyrää.
        Kiitos vielä kerran ja mukavaa joulua vakkareille!


      • mä meen ja mä teen
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Toteaa toinenkin vilperifani!!

        Mistähän syystä toi yks noin suivaantui?Itse hoki ensin vittua täällä ja sitten otti nokkiinsa kun muut yritti kehoittaa vetää henkeä ensin....kumma heppu.Taitaa keski-iän kriisi vaivata pahemman kautta,,,,tuli mieleen ne sen tissi kuvat sieltä kanarialta...No,uudet tuulet puhaltaa tälläkin palstalla.


      • No entiendo
        mä meen ja mä teen kirjoitti:

        Mistähän syystä toi yks noin suivaantui?Itse hoki ensin vittua täällä ja sitten otti nokkiinsa kun muut yritti kehoittaa vetää henkeä ensin....kumma heppu.Taitaa keski-iän kriisi vaivata pahemman kautta,,,,tuli mieleen ne sen tissi kuvat sieltä kanarialta...No,uudet tuulet puhaltaa tälläkin palstalla.

        No se ukko suuttui,kun muut eivät totelleet sitä ja eivät älynneet säästää 50 c siitä että olisivat ostaneet bussi-lippuja niinkuin setä neuvoi :) ja kamera kaulassa ja vyölaukku vyötäisillä pitäis kaikkien suomi-junttien kulkea.Hei oikeesti setä,maailma on avoin jo meille kaikille.Sinä voit eläkekamujesi kanssa istua "hotlassasi" ja ottaa kuvia niinkin eksoottisesta etelän ruoasta kuin PIZZA.


      • ookkekara

      • Laulajan manageri
        muuttolintu43 kirjoitti:

        Toivottavasti, koska olet vissiin yksi noista "3 6, mettäveikko ja hikiältä itekkii ym. samanlaisista", joiden on pakko olla aina oikeassa, riippumatta siitä, mitä omahyväisesti ovat ilmaisseet. No hyvä, silloinhan sivu ja keskustelut siivoutuvat itsestään. Ei sellaisia tyyppejä myöskään Vilperin meetingissä tarvita, vaan niitä, jotka ottavat vastuun itsestään.
        Ja antakaa Pavin olla edes haudassa rauhassa, ei kai ole tarkoitus, että joku alkaisi jäljittelemään tarkkaan Pavin ilmoituksia, ei edes lämpötilasta ja ilman kosteudesta. Ja kyllä Pavikin sanoi kipakasti, jos muutamat määkivät tyhmyyksiä, kuten nytkin. Ja sietää sanoakin. Ilmoita Vilperi sitten, kun olet täällä, missä nähdään omalla sivullasi, siellä on kaikki kunnossa, koska nikit on rekattu.

        muuttolintu43 kaikesta siitä informaatiosta mitä olen saanut!
        Nyt joulukuun alussa kävin testaamassa suosittelemiasi paikkoja San Fernandon suunnalla ja kannatti. Näin se menee, että vaikka on inglesisssä käynyt n. 15 vuotta niin ei noistakaan ole tiennyt!?
        Eli vakiokirjoittajien vinkit ovat hyvinkin varteenotettavia!
        Nythän käy niin, että minä vakiokirjoittajien mukana jätetään tämä foorumi höpöttäjille ja provoille ja siirrytään asiallisemmille foorumeille.
        Hyvää Joulua vakiokirjoittajille, tavataan Inglesissä tai Vilperin palstoilla!


      • muuttolintu43
        Laulajan manageri kirjoitti:

        muuttolintu43 kaikesta siitä informaatiosta mitä olen saanut!
        Nyt joulukuun alussa kävin testaamassa suosittelemiasi paikkoja San Fernandon suunnalla ja kannatti. Näin se menee, että vaikka on inglesisssä käynyt n. 15 vuotta niin ei noistakaan ole tiennyt!?
        Eli vakiokirjoittajien vinkit ovat hyvinkin varteenotettavia!
        Nythän käy niin, että minä vakiokirjoittajien mukana jätetään tämä foorumi höpöttäjille ja provoille ja siirrytään asiallisemmille foorumeille.
        Hyvää Joulua vakiokirjoittajille, tavataan Inglesissä tai Vilperin palstoilla!

        muille hyväntahtoisille ihmisille. Tavataan Vilperin palstalla.
        Vastatkaa nyt ahkerasti ihmisten kyselyihin, varsinkin nuo hotellitiedustelut jää usein ilman vastauksia.

        Puerto Azulista vielä: olimme siellä kauan sitten. Upeat näköalat korvasivat silloin puutteet, samoin sen paremman uimarannan (Amadores) läheisyys, sehän on Puerto Azulin takana alhaalla.
        Silloin oli rakennuksessa jotain vikaa, kun sateella tuli vettä käytäville. Sitten oli taxi hyvin tarpeellinen, jos ei ole melkoisen urheilullinen. Alas pääsi tietenkin hyvin rappuja tai tietä pitkin, ylös vähemmän hyvin, mutta jos on hyvässä kunnossa, niin mikäs siinä. Varmaan on viat jo korjattu.


      • amaria1
        muuttolintu43 kirjoitti:

        muille hyväntahtoisille ihmisille. Tavataan Vilperin palstalla.
        Vastatkaa nyt ahkerasti ihmisten kyselyihin, varsinkin nuo hotellitiedustelut jää usein ilman vastauksia.

        Puerto Azulista vielä: olimme siellä kauan sitten. Upeat näköalat korvasivat silloin puutteet, samoin sen paremman uimarannan (Amadores) läheisyys, sehän on Puerto Azulin takana alhaalla.
        Silloin oli rakennuksessa jotain vikaa, kun sateella tuli vettä käytäville. Sitten oli taxi hyvin tarpeellinen, jos ei ole melkoisen urheilullinen. Alas pääsi tietenkin hyvin rappuja tai tietä pitkin, ylös vähemmän hyvin, mutta jos on hyvässä kunnossa, niin mikäs siinä. Varmaan on viat jo korjattu.

        teille vakikirjoittajille kaikki mukaan lukien, mutta poislukien nuo raukat valittajat, jotka sotkevat vain meidän "oikeitten immeisten" keskustelua! Harmittelin tässä sitä, että vilperi olet emäntinesi jo tammikuussa gran canarialla, meidän reissu tulee olemaan vasta maalis-huhtikuussa. Olen sen verran seuraillut sanailusiasi täällä, että olisi kiva tavata. Valitettavasti pääsemme matkaan vasta maalis-huhtikuussa. Tämä keskustelu on hyvä esimerkki siitä, mitä varten tämän kaltaiset sivustot on yleensä luotu, eli asiaan paneutuneiden ja asiaa rakastavien ihmisten kokemustenjakofoorumiksi! Kateelliset älkööt vaivautuko! Lisää vaan samanlaista!


      • vilperi57
        Laulajan manageri kirjoitti:

        muuttolintu43 kaikesta siitä informaatiosta mitä olen saanut!
        Nyt joulukuun alussa kävin testaamassa suosittelemiasi paikkoja San Fernandon suunnalla ja kannatti. Näin se menee, että vaikka on inglesisssä käynyt n. 15 vuotta niin ei noistakaan ole tiennyt!?
        Eli vakiokirjoittajien vinkit ovat hyvinkin varteenotettavia!
        Nythän käy niin, että minä vakiokirjoittajien mukana jätetään tämä foorumi höpöttäjille ja provoille ja siirrytään asiallisemmille foorumeille.
        Hyvää Joulua vakiokirjoittajille, tavataan Inglesissä tai Vilperin palstoilla!

        siirsin mahdollisen tapaamisen tuonne nk. "omalle" osiolle tämän kaikkinaisen "paskanjauhamisen" vuoksi,joten sen pitäisi löytyä otsakkeesta;
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?t=99&postdays=0&postorder=asc&start=0

        Jollei tsydeemi jostain syystä avaudu, niin menee sitten etusivulle ja etsii sieltä matkailuosion kautta "treffejä granilla" sivuston kakkossivun, niin homman pitäisi toimia.

        Amaria1: Kiitos lämpimästä viestistäsi; näyttää vain siltä, että munkin aika on ohitse monenkin kynäniekan mukaan, joten siirtyminen tuolle "asiapalstalle" lienee ajankohtaista!?
        Hyvää ja rauhallista Joulua sinnekin samoin kuin Uuttavuotta
        ihan koko populalle!!:)
        T. Vilperi


      • Anonyymi
        vilperi57 kirjoitti:

        siirsin mahdollisen tapaamisen tuonne nk. "omalle" osiolle tämän kaikkinaisen "paskanjauhamisen" vuoksi,joten sen pitäisi löytyä otsakkeesta;
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?t=99&postdays=0&postorder=asc&start=0

        Jollei tsydeemi jostain syystä avaudu, niin menee sitten etusivulle ja etsii sieltä matkailuosion kautta "treffejä granilla" sivuston kakkossivun, niin homman pitäisi toimia.

        Amaria1: Kiitos lämpimästä viestistäsi; näyttää vain siltä, että munkin aika on ohitse monenkin kynäniekan mukaan, joten siirtyminen tuolle "asiapalstalle" lienee ajankohtaista!?
        Hyvää ja rauhallista Joulua sinnekin samoin kuin Uuttavuotta
        ihan koko populalle!!:)
        T. Vilperi

        vedä se vittu päähäsi ja anna immeisten hoitaa omat asiansa!
        häneen kohdistuvat "paskanjauhamiset" olisi syytä lopettaa
        opettelisit edes suomen kielen perusperiaatteet
        painukaa vaikka helvetin kuuseen! Kääkkyjiä ei tarvita!
        Miettikää ny itte jotain siellä ontoissa aivokoteloissanne!!
        Nämä helevetin paskanhöpisijät sai nyt mun mittani täyteen,


      • don luis
        muuttolintu43 kirjoitti:

        muille hyväntahtoisille ihmisille. Tavataan Vilperin palstalla.
        Vastatkaa nyt ahkerasti ihmisten kyselyihin, varsinkin nuo hotellitiedustelut jää usein ilman vastauksia.

        Puerto Azulista vielä: olimme siellä kauan sitten. Upeat näköalat korvasivat silloin puutteet, samoin sen paremman uimarannan (Amadores) läheisyys, sehän on Puerto Azulin takana alhaalla.
        Silloin oli rakennuksessa jotain vikaa, kun sateella tuli vettä käytäville. Sitten oli taxi hyvin tarpeellinen, jos ei ole melkoisen urheilullinen. Alas pääsi tietenkin hyvin rappuja tai tietä pitkin, ylös vähemmän hyvin, mutta jos on hyvässä kunnossa, niin mikäs siinä. Varmaan on viat jo korjattu.

        ja sopuisaa joulua kaikille.en aio siirtyä muille palstoille,joten jos ei tavata niin heipparallaa.


      • don luis
        kirjoitti:

        vedä se vittu päähäsi ja anna immeisten hoitaa omat asiansa!
        häneen kohdistuvat "paskanjauhamiset" olisi syytä lopettaa
        opettelisit edes suomen kielen perusperiaatteet
        painukaa vaikka helvetin kuuseen! Kääkkyjiä ei tarvita!
        Miettikää ny itte jotain siellä ontoissa aivokoteloissanne!!
        Nämä helevetin paskanhöpisijät sai nyt mun mittani täyteen,

        esimerkki joulumielestä,niin sitä pitää.


      • Pekka Parka
        kirjoitti:

        vedä se vittu päähäsi ja anna immeisten hoitaa omat asiansa!
        häneen kohdistuvat "paskanjauhamiset" olisi syytä lopettaa
        opettelisit edes suomen kielen perusperiaatteet
        painukaa vaikka helvetin kuuseen! Kääkkyjiä ei tarvita!
        Miettikää ny itte jotain siellä ontoissa aivokoteloissanne!!
        Nämä helevetin paskanhöpisijät sai nyt mun mittani täyteen,

        Sanat ja sanonnat aivan samoja kuin Vilperin teksteissä. Itte alkaa nimettömänä trollaileen, kun ei kehtaa enää täällä omalla nimimerkillään esiintyä.


      • Nyt en ymmärrä
        Pekka Parka kirjoitti:

        Sanat ja sanonnat aivan samoja kuin Vilperin teksteissä. Itte alkaa nimettömänä trollaileen, kun ei kehtaa enää täällä omalla nimimerkillään esiintyä.

        Noh keskustelun taso on mennyt sellaiseksi ettei täällä enään omalla nikillään viitsi jutella, käsittämätöntä öykkäröintiä ja v huutelua. Eipä olisi vilperistä uskonut. Ja muut vakkarit vielä peesaa kiroilua.
        Ruhallista joulua kuitenkin.


      • riskiviesti
        vilperi57 kirjoitti:

        siirsin mahdollisen tapaamisen tuonne nk. "omalle" osiolle tämän kaikkinaisen "paskanjauhamisen" vuoksi,joten sen pitäisi löytyä otsakkeesta;
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?t=99&postdays=0&postorder=asc&start=0

        Jollei tsydeemi jostain syystä avaudu, niin menee sitten etusivulle ja etsii sieltä matkailuosion kautta "treffejä granilla" sivuston kakkossivun, niin homman pitäisi toimia.

        Amaria1: Kiitos lämpimästä viestistäsi; näyttää vain siltä, että munkin aika on ohitse monenkin kynäniekan mukaan, joten siirtyminen tuolle "asiapalstalle" lienee ajankohtaista!?
        Hyvää ja rauhallista Joulua sinnekin samoin kuin Uuttavuotta
        ihan koko populalle!!:)
        T. Vilperi

        ja salasana. Onko mahdollista saada ne uudelleen, kun ei samaa sähköpostiosoitetta voi käyttää uudelleen? Kiitos paljon!
        [email protected]


      • vilperi57
        Nyt en ymmärrä kirjoitti:

        Noh keskustelun taso on mennyt sellaiseksi ettei täällä enään omalla nikillään viitsi jutella, käsittämätöntä öykkäröintiä ja v huutelua. Eipä olisi vilperistä uskonut. Ja muut vakkarit vielä peesaa kiroilua.
        Ruhallista joulua kuitenkin.

        viestini on tullut "nickini" kautta ja en ole vielä nähnyt syytä siirtyä nimettömäksi skrivailijaksi! Tuo viesti on jonkun matkijan aikaansaannoksia, joten silläkin on vain tarkoitus mollata minua ja muita "vakkareita"!
        Rauhallista Joulua kuitenkin itsekullekin säädylle!
        T. Vilperi
        Ps.riskiviesti; siellä foorumilla on jonkinlainen automaatti ja jonka tietoja en itsekään pysty katsomaan, mikä sinällään on erittäin hyvä asia!
        Mua ei kiinnosta kenenkään henkilökohtaiset tiedot, joten joudut rasittamaan pääkoppaasi ja miettiä käyttäjätunnustasi uudestaan tai etsiä sitä jostain viestiketjusta, mutta salasanan uudelleensaamiseen se automatic toiminto kyllä auttaa.
        Positiivisia viestejä on kuitenkin mukava lukea, joten otan yhteyttä sähköpostiisi jossain vaiheessa.


      • 3+6
        vilperi57 kirjoitti:

        Mä siirrän koko tän osion tuonne sivuilleni; mitään en kopioi, koska siihen ei ole aihetta ja taas mahdolliset "tutut"/ kautta ystävät ne sivustot tietää, niin miksi mä ärsyttäisin itseäni vastaamalla jokaiseen skeidanpuhumiseen!??
        Tästälähtien jatkan vain foorumin seuraamista ja unohdan sen vähäisenkin avunannon eri matkailijoille!!
        Nämä helevetin paskanhöpisijät sai nyt mun mittani täyteen, joten me muuttolintu43 kanssa tapaamme muissa yhteyksissä tai foorumeissa!??
        T. Totaalisesti veetuuntunut:
        Vilperi

        vielä oikeest pysysit ulohtalla täält ja raivoisit vaa siel omil melkosen mitättömil sivuillas ni ois bueno


      • semmoist
        vilperi57 kirjoitti:

        viestini on tullut "nickini" kautta ja en ole vielä nähnyt syytä siirtyä nimettömäksi skrivailijaksi! Tuo viesti on jonkun matkijan aikaansaannoksia, joten silläkin on vain tarkoitus mollata minua ja muita "vakkareita"!
        Rauhallista Joulua kuitenkin itsekullekin säädylle!
        T. Vilperi
        Ps.riskiviesti; siellä foorumilla on jonkinlainen automaatti ja jonka tietoja en itsekään pysty katsomaan, mikä sinällään on erittäin hyvä asia!
        Mua ei kiinnosta kenenkään henkilökohtaiset tiedot, joten joudut rasittamaan pääkoppaasi ja miettiä käyttäjätunnustasi uudestaan tai etsiä sitä jostain viestiketjusta, mutta salasanan uudelleensaamiseen se automatic toiminto kyllä auttaa.
        Positiivisia viestejä on kuitenkin mukava lukea, joten otan yhteyttä sähköpostiisi jossain vaiheessa.

        vilperin kootut joulun kunniaksi:
        - On kuitenkin kiva huomata se tosiasia, että Vilperi ei ole ihan "turha jätkä"
        - Metsä vastaa miten sinne huudetaan ja se asia olisi myös hyvä muistaa myös Saartenkävijöiden keskuudessa!
        - ihan suomeksi sanottuna; vedä se vittu päähäsi ja anna immeisten hoitaa omat asiansa!
        - "paskanjauhamiset" olisi syytä lopettaa heti kättelyssä mikäli mun kanssa "sovussa" meinaa pärjätä.
        - Jospa opettelisit edes suomen kielen perusperiaatteet ja alkaisit sen jälkeen keskustelemaan asioista!??
        - Riittikö vastaus mettäveikolle vai pitääkö valehdella lisää!??
        - Miettikää ny pikkasen!!
        - Miettikää ny itte jotain siellä ontoissa aivokoteloissanne!!
        - Nämä helevetin paskanhöpisijät sai nyt mun mittani täyteen

        Feliz Navidad, myös vilperille


      • Piiska-Matte
        riskiviesti kirjoitti:

        ja salasana. Onko mahdollista saada ne uudelleen, kun ei samaa sähköpostiosoitetta voi käyttää uudelleen? Kiitos paljon!
        [email protected]

        Missä olet komea poika, kaipaan jo! Tule takasin tai Matte antaa piiskaa.


      • 3+6
        Piiska-Matte kirjoitti:

        Missä olet komea poika, kaipaan jo! Tule takasin tai Matte antaa piiskaa.

        ny tätä vuoren parast viihepalaa jätetä unhoo.muuta ku nostetaa vaa ylös.kävin muute vilperin sivuil.se o ny veetutunt totaalisest, ku ei ees omil sivuillas kehtaa kirjottaa


      • don luis
        3+6 kirjoitti:

        ny tätä vuoren parast viihepalaa jätetä unhoo.muuta ku nostetaa vaa ylös.kävin muute vilperin sivuil.se o ny veetutunt totaalisest, ku ei ees omil sivuillas kehtaa kirjottaa

        että pyydetään yhteisvoimin vilperi ja muutkin takaisin,että saadaan pientä kipinää taas tarinoihin.kukapa meistä vanhoja muistaa,näin uuteen katsomisen kynnyksellä .jokainenhan täällä kirjoittaa oman sielunsa sisältä. uusi vuosi ja uudet periaatteet.juhlamieltä kaikille.


      • canaro
        don luis kirjoitti:

        että pyydetään yhteisvoimin vilperi ja muutkin takaisin,että saadaan pientä kipinää taas tarinoihin.kukapa meistä vanhoja muistaa,näin uuteen katsomisen kynnyksellä .jokainenhan täällä kirjoittaa oman sielunsa sisältä. uusi vuosi ja uudet periaatteet.juhlamieltä kaikille.

        Olen Luisin kanssa samaa mieltä. Kipinää kehiin. Ja uusia tarinoita kuitenkin. Särmää ei kirjoituksissa ole pakko olla, mutta onhan se joskus suotavaa. Kenenkään ei tarvitse liikaa pahastua likakirjoittelusta, älä pahastu, Vilperi, sinäkään. Matka jatkuu..
        Hyvää Uutta Vuotta toivotan palstalaisille


      • mettäveikko
        canaro kirjoitti:

        Olen Luisin kanssa samaa mieltä. Kipinää kehiin. Ja uusia tarinoita kuitenkin. Särmää ei kirjoituksissa ole pakko olla, mutta onhan se joskus suotavaa. Kenenkään ei tarvitse liikaa pahastua likakirjoittelusta, älä pahastu, Vilperi, sinäkään. Matka jatkuu..
        Hyvää Uutta Vuotta toivotan palstalaisille

        miekii toivotan vilperin ja hänen perikuntas tänne takas. Jäi vaivaamaan millä bussilla pääsee Las Palmasista Inglesiin ja paljonko kyyti maksaa ilman alennuslippua.


      • Minäkö tyhmä
        mettäveikko kirjoitti:

        miekii toivotan vilperin ja hänen perikuntas tänne takas. Jäi vaivaamaan millä bussilla pääsee Las Palmasista Inglesiin ja paljonko kyyti maksaa ilman alennuslippua.

        Kyllähän se kiva että vakkarit kirjoittaa, mutta tuon kiroilun saisivat jättää.
        Ja jutut, hieman lyhemmiksi ja asiallisemmiksi. Vilperillä oma palsta, se hyvä, saa siellä melskata miten vaan. Nyt kaivattais vaan pavimaista infoo lisää inglesistä ja iltaelämästä. Näkyillään


      • jooorma.,
        mettäveikko kirjoitti:

        miekii toivotan vilperin ja hänen perikuntas tänne takas. Jäi vaivaamaan millä bussilla pääsee Las Palmasista Inglesiin ja paljonko kyyti maksaa ilman alennuslippua.

        palmasista paasee inglesiin bussilla numero 30 ja maksaa 5,95e.asun palmasissa


      • vilperi57
        jooorma., kirjoitti:

        palmasista paasee inglesiin bussilla numero 30 ja maksaa 5,95e.asun palmasissa

        on sovittu miitingin ajankohdaksi.
        Halukkaat tervetuloa.
        Tuolta vähän lisää infoa:
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?t=99&start=30
        Kettuilkaa ihan miten paljon haluatte, mutta ainakin viimevuotisen miitingin pohjalta voisi päätellä siitä tulevan hauskan kokoontumisen.
        Ne jotka on tulossa voisivat ilmoitella olemassaolostaan, niin tietäisin varoittaa Kuparipannua ryhmä Rämän tulosta. :)


      • lupasit pysyä poissa
        vilperi57 kirjoitti:

        on sovittu miitingin ajankohdaksi.
        Halukkaat tervetuloa.
        Tuolta vähän lisää infoa:
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?t=99&start=30
        Kettuilkaa ihan miten paljon haluatte, mutta ainakin viimevuotisen miitingin pohjalta voisi päätellä siitä tulevan hauskan kokoontumisen.
        Ne jotka on tulossa voisivat ilmoitella olemassaolostaan, niin tietäisin varoittaa Kuparipannua ryhmä Rämän tulosta. :)

        jos ei tajua, että klo.15.00 ei varmasti tarvitse ilmoittaa ravintolaan muutaman henkilön saapuessa ruokailemaan. Teidän lisäksi kyseisessä ravintolassa tuohon aikaan max. 5 henkilöä.Tai voithan sinä varata sieltä teille pöydän muodon vuoksi. Eipäilen, että Reijoa vaan huvittaa kyseinen ilmoitus "täältä saapuu muutama eläkelläinen/eläke ikää lähestyvä teille ruokailemaan"


      • 3+6
        vilperi57 kirjoitti:

        on sovittu miitingin ajankohdaksi.
        Halukkaat tervetuloa.
        Tuolta vähän lisää infoa:
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?t=99&start=30
        Kettuilkaa ihan miten paljon haluatte, mutta ainakin viimevuotisen miitingin pohjalta voisi päätellä siitä tulevan hauskan kokoontumisen.
        Ne jotka on tulossa voisivat ilmoitella olemassaolostaan, niin tietäisin varoittaa Kuparipannua ryhmä Rämän tulosta. :)

        kun kerran niih haluvat: et sittem malttanut olla sanojes mittane' UKKO, vuan tulit takasin


      • herra sun perkele
        3+6 kirjoitti:

        kun kerran niih haluvat: et sittem malttanut olla sanojes mittane' UKKO, vuan tulit takasin

        No taasko tätä pitää kertatoisensa jälkeen lukee?Eikö ne eläkeläiset älyä järjestellä noita "miitinkejään" jossain muualla???Ei malttanu veetuuntunut kauan pysyä poissa!!!Ei kyllä kerennyt ikävä tulla.


      • don luis
        herra sun perkele kirjoitti:

        No taasko tätä pitää kertatoisensa jälkeen lukee?Eikö ne eläkeläiset älyä järjestellä noita "miitinkejään" jossain muualla???Ei malttanu veetuuntunut kauan pysyä poissa!!!Ei kyllä kerennyt ikävä tulla.

        tässä asiassa on maksimi harmi teille parjaajille?


      • ei tulismieleenkään
        don luis kirjoitti:

        tässä asiassa on maksimi harmi teille parjaajille?

        Onko se joku seksuaalinen juttu mitä jotkut turisti harrastaa salaa jossain etelissä?? En ainakaan päästäisi ukkoani moisiin keimiin. Toisilla näköjään vapaamielisennät puoliskot kuin toisilla.


      • wilberi
        ei tulismieleenkään kirjoitti:

        Onko se joku seksuaalinen juttu mitä jotkut turisti harrastaa salaa jossain etelissä?? En ainakaan päästäisi ukkoani moisiin keimiin. Toisilla näköjään vapaamielisennät puoliskot kuin toisilla.

        jos tiedät edes niin paljon että jakelet ennakkorajoituksia.on muuten liki etten puutu tekstivirheisiin,alkaa "asia"kärsiä.salaa?


      • niin pistää vihaks
        wilberi kirjoitti:

        jos tiedät edes niin paljon että jakelet ennakkorajoituksia.on muuten liki etten puutu tekstivirheisiin,alkaa "asia"kärsiä.salaa?

        vilperi(ja tarkoituksella pienellä)on taas yksi näitä ns.kylähulluja,jotka ovat eläkepäivillään päässeet käymään kanarialla,ja heti heidän pienessä päässään alkaa raksuttaa että PITÄÄ ANTAA OHJEITA muillekin että me kaikki yheskoos(tämä on viroa) toimitaan samalla lailla....Tässä herrassa yhdistyy kaikki se tyhmyys mikä meitä suomi turisteja leimaa!!!!kamera laukut,tuulipuku ja bussikortit...herran pieksut,etkö jo oikeesti älyä lopettaa tänne palstalle kirjoittelu?


      • Vilperi-fani
        niin pistää vihaks kirjoitti:

        vilperi(ja tarkoituksella pienellä)on taas yksi näitä ns.kylähulluja,jotka ovat eläkepäivillään päässeet käymään kanarialla,ja heti heidän pienessä päässään alkaa raksuttaa että PITÄÄ ANTAA OHJEITA muillekin että me kaikki yheskoos(tämä on viroa) toimitaan samalla lailla....Tässä herrassa yhdistyy kaikki se tyhmyys mikä meitä suomi turisteja leimaa!!!!kamera laukut,tuulipuku ja bussikortit...herran pieksut,etkö jo oikeesti älyä lopettaa tänne palstalle kirjoittelu?

        Ymmärtäkää nyt, että Vilperi vaan haluaa olla JOKU. Ilahduttavaa, että eläkeläispapat ovat aktiivisia. Ihan kunnioitettavaa, että joku jaksaa järjestää aktiivista toimitaa Kanariallakin ja vielä ihan loman aikana. Menkää ihmeessä miitinkiin ja nauttikaa hetken yhsessäolosta.


      • hismastersv
        niin pistää vihaks kirjoitti:

        vilperi(ja tarkoituksella pienellä)on taas yksi näitä ns.kylähulluja,jotka ovat eläkepäivillään päässeet käymään kanarialla,ja heti heidän pienessä päässään alkaa raksuttaa että PITÄÄ ANTAA OHJEITA muillekin että me kaikki yheskoos(tämä on viroa) toimitaan samalla lailla....Tässä herrassa yhdistyy kaikki se tyhmyys mikä meitä suomi turisteja leimaa!!!!kamera laukut,tuulipuku ja bussikortit...herran pieksut,etkö jo oikeesti älyä lopettaa tänne palstalle kirjoittelu?

        kiva, että saadaan sinunlaisesi Juntit (siis isolla kirjaimella) ärsyyntymään. Ettei vain verenpaine nouse kohtalokkaan korkealle... sivistystasosi kuultaa oikeinkirjoituksestasi, yhdyssanat eivät ole hallussa niin kuin ei myöskään näköjään elämänkokemuksesi. Taidat olla niitä oman navan ympärillä pyörijöitä, jotka vetävät herneet, kun muilla on hauskaa ja sinä raukka jäät ulkopuoliseksi. Ah kunpa teidänkaltaiset perustaisivat oman palstan, jossa kilpailtaisiin tyhmyydestä ja nurkkakuntaisuudesta, saisitte oikein sydämen kyllyydestä mollata toisianne! Pysykää poissa näistä ketjuista, jos kerta noin ketuttaa. Me avarammat ihmiset nautimme kokemusten jakamisesta Kanarianmatkailuun liittyen.


      • misska
        hismastersv kirjoitti:

        kiva, että saadaan sinunlaisesi Juntit (siis isolla kirjaimella) ärsyyntymään. Ettei vain verenpaine nouse kohtalokkaan korkealle... sivistystasosi kuultaa oikeinkirjoituksestasi, yhdyssanat eivät ole hallussa niin kuin ei myöskään näköjään elämänkokemuksesi. Taidat olla niitä oman navan ympärillä pyörijöitä, jotka vetävät herneet, kun muilla on hauskaa ja sinä raukka jäät ulkopuoliseksi. Ah kunpa teidänkaltaiset perustaisivat oman palstan, jossa kilpailtaisiin tyhmyydestä ja nurkkakuntaisuudesta, saisitte oikein sydämen kyllyydestä mollata toisianne! Pysykää poissa näistä ketjuista, jos kerta noin ketuttaa. Me avarammat ihmiset nautimme kokemusten jakamisesta Kanarianmatkailuun liittyen.

        aika typerää porukkaa tälläkin palstalla pyörii.
        Piti itse osallistua viime maaliskuussa tapaamiseen,mutta sairastuminen esti sen,mikä on tosi harmi.
        Ainakin meille "ummikoille" vilperi on ollut juttuineen ja vastauksineen todella isoksi avuksi.
        Jos olisin nyt tapaamisen aikaan Inglesissä,mentäisiin ilman muuta.
        Kaikkea hyvää sulle vilperi ja mukavia matkoja.


      • mettäveikko
        misska kirjoitti:

        aika typerää porukkaa tälläkin palstalla pyörii.
        Piti itse osallistua viime maaliskuussa tapaamiseen,mutta sairastuminen esti sen,mikä on tosi harmi.
        Ainakin meille "ummikoille" vilperi on ollut juttuineen ja vastauksineen todella isoksi avuksi.
        Jos olisin nyt tapaamisen aikaan Inglesissä,mentäisiin ilman muuta.
        Kaikkea hyvää sulle vilperi ja mukavia matkoja.

        Lopetetaan vilperin mollaaminen. Hän on antanut hyviä neuvoja ja opastusta meille vähemmän Kanarialla kulkeneille. Toivotan vilperin tänne takas, kunhan jättää paatoksen ja oman foorumin mainostamisen vähemmälle.
        Itse menen Las Palmasiin maaliskuussa taas kerran, ja oisin ollu Kuparipannussa kaalikääryleitä syömässä vilperiläisten kans, jos ajankohta ois ollu oikea.


      • Veetuuntunu
        hismastersv kirjoitti:

        kiva, että saadaan sinunlaisesi Juntit (siis isolla kirjaimella) ärsyyntymään. Ettei vain verenpaine nouse kohtalokkaan korkealle... sivistystasosi kuultaa oikeinkirjoituksestasi, yhdyssanat eivät ole hallussa niin kuin ei myöskään näköjään elämänkokemuksesi. Taidat olla niitä oman navan ympärillä pyörijöitä, jotka vetävät herneet, kun muilla on hauskaa ja sinä raukka jäät ulkopuoliseksi. Ah kunpa teidänkaltaiset perustaisivat oman palstan, jossa kilpailtaisiin tyhmyydestä ja nurkkakuntaisuudesta, saisitte oikein sydämen kyllyydestä mollata toisianne! Pysykää poissa näistä ketjuista, jos kerta noin ketuttaa. Me avarammat ihmiset nautimme kokemusten jakamisesta Kanarianmatkailuun liittyen.

        Palstan häirikkö, His master's slave, on oikein huolella yrittänyt kirjoittaa näsäviisaan haukkumakirjeen ymmärrettävällä suomen kielellä. Montakohan tuntia tuota kirjoitelmaa onkaan hiottu. Tuloksena vahva approbatur.


      • hui hirveetä!
        ei tulismieleenkään kirjoitti:

        Onko se joku seksuaalinen juttu mitä jotkut turisti harrastaa salaa jossain etelissä?? En ainakaan päästäisi ukkoani moisiin keimiin. Toisilla näköjään vapaamielisennät puoliskot kuin toisilla.

        meetingiin, eikä minnekään muuallekaan, räpiköi ukkos niin paljon kuin tahtoo. Kuiskaan sulle: juu, olet oikeassa, se on joku seksuaalinen juttu!
        Kuparipannun pihalla syödään ja juodaan, eikös se oo vallan kauheeta!
        Sitten kun oot saanut hengen pois räpiköivästä ukostasi, olet tervetullut orgioihin, mutta vain laastari suun päällä.


      • Yäks-Yrjö
        hismastersv kirjoitti:

        kiva, että saadaan sinunlaisesi Juntit (siis isolla kirjaimella) ärsyyntymään. Ettei vain verenpaine nouse kohtalokkaan korkealle... sivistystasosi kuultaa oikeinkirjoituksestasi, yhdyssanat eivät ole hallussa niin kuin ei myöskään näköjään elämänkokemuksesi. Taidat olla niitä oman navan ympärillä pyörijöitä, jotka vetävät herneet, kun muilla on hauskaa ja sinä raukka jäät ulkopuoliseksi. Ah kunpa teidänkaltaiset perustaisivat oman palstan, jossa kilpailtaisiin tyhmyydestä ja nurkkakuntaisuudesta, saisitte oikein sydämen kyllyydestä mollata toisianne! Pysykää poissa näistä ketjuista, jos kerta noin ketuttaa. Me avarammat ihmiset nautimme kokemusten jakamisesta Kanarianmatkailuun liittyen.

        Voi voi...
        Onkos tuo kirjoituksesi provo vai mikälie panettelu-kirjoitelma ? ? ?
        Tuskin koskaan sanon näin, mutta nyt sanon: hanki elämä.
        Tosi ikävä lueskella näitä haukkumiskirjoituksiasi ! ! !
        Niistä saa todella pahan mielen ! ! !


      • ookkekara
        hui hirveetä! kirjoitti:

        meetingiin, eikä minnekään muuallekaan, räpiköi ukkos niin paljon kuin tahtoo. Kuiskaan sulle: juu, olet oikeassa, se on joku seksuaalinen juttu!
        Kuparipannun pihalla syödään ja juodaan, eikös se oo vallan kauheeta!
        Sitten kun oot saanut hengen pois räpiköivästä ukostasi, olet tervetullut orgioihin, mutta vain laastari suun päällä.

        miksi olemme maailman sairain kansa. Syödään kilokaupalla masennuslääkkeitä ym. "hullupulvereita", täältähän se syy löytyy, kun näitä juttuja lueskelee. Toisten loukkaaminen tuntuu olevan ihan kunnia-asia. Hyvää illanjatkoa!


      • allekirjoita
        ookkekara kirjoitti:

        miksi olemme maailman sairain kansa. Syödään kilokaupalla masennuslääkkeitä ym. "hullupulvereita", täältähän se syy löytyy, kun näitä juttuja lueskelee. Toisten loukkaaminen tuntuu olevan ihan kunnia-asia. Hyvää illanjatkoa!

        EI ENÄÄ VILPERIN TYHMIÄ JUTTUJA!!!!


      • vilperi57
        allekirjoita kirjoitti:

        EI ENÄÄ VILPERIN TYHMIÄ JUTTUJA!!!!

        Tämänhetkisten tietojen mukaan meitä on kokoontumassa viisi pariskuntaa ja yksi "sinkku", joten hyvä juorukööri saadaan aikaiseksi! :)

        On tää mielenkiintoinen foorumi; vaikka kuinka asiallisen aloituksen kuka tahansa tekee, niin parhaassa tapauksessa voi saada pari asiallista kommenttia viestiinsä! Tämä osio on loistava esimerkki siitä; melkein sata viestiä ja korkeintaan kymmenen asiaan liittyvää viestiä ja loput pelkkää kettuilua tai muuten vaan asian vierestä.
        Mutta jatkakaa ihmeessä ja ketjun aloittajana mä heitän väliaikatiedotteita tarpeen mukaan! :)


      • lucerus luceres
        vilperi57 kirjoitti:

        Tämänhetkisten tietojen mukaan meitä on kokoontumassa viisi pariskuntaa ja yksi "sinkku", joten hyvä juorukööri saadaan aikaiseksi! :)

        On tää mielenkiintoinen foorumi; vaikka kuinka asiallisen aloituksen kuka tahansa tekee, niin parhaassa tapauksessa voi saada pari asiallista kommenttia viestiinsä! Tämä osio on loistava esimerkki siitä; melkein sata viestiä ja korkeintaan kymmenen asiaan liittyvää viestiä ja loput pelkkää kettuilua tai muuten vaan asian vierestä.
        Mutta jatkakaa ihmeessä ja ketjun aloittajana mä heitän väliaikatiedotteita tarpeen mukaan! :)

        Olen myös sinkku, ei haitanne ketään.

        Huomautus hismastersv:lle siitä, että onnistui tekemään kardinaalivirheitä noinkin lyhyessä kyhäelmässään esiintyessään muka sivistyneenä. Olisi ollut parempi opiskella vaikka ylioppilaaksi, niin osaisi kirjoittaa vaikka edes jotain oikein kieliopin mukaan. Nimittäin jos aikoo esittää sivistynyttä.


      • Vielä viisaampi
        lucerus luceres kirjoitti:

        Olen myös sinkku, ei haitanne ketään.

        Huomautus hismastersv:lle siitä, että onnistui tekemään kardinaalivirheitä noinkin lyhyessä kyhäelmässään esiintyessään muka sivistyneenä. Olisi ollut parempi opiskella vaikka ylioppilaaksi, niin osaisi kirjoittaa vaikka edes jotain oikein kieliopin mukaan. Nimittäin jos aikoo esittää sivistynyttä.

        Jos-sanan eteen tulee pilkku.


      • =10+9
        Vielä viisaampi kirjoitti:

        Jos-sanan eteen tulee pilkku.

        Lue tarkemmin oppikirjasi. Jos-sana ei kaikissa yhteyksissä vaadi mitään pilkkuja, pönttö!


      • NIMIMERKKI MINÄ VAAN
        vilperi57 kirjoitti:

        Tämänhetkisten tietojen mukaan meitä on kokoontumassa viisi pariskuntaa ja yksi "sinkku", joten hyvä juorukööri saadaan aikaiseksi! :)

        On tää mielenkiintoinen foorumi; vaikka kuinka asiallisen aloituksen kuka tahansa tekee, niin parhaassa tapauksessa voi saada pari asiallista kommenttia viestiinsä! Tämä osio on loistava esimerkki siitä; melkein sata viestiä ja korkeintaan kymmenen asiaan liittyvää viestiä ja loput pelkkää kettuilua tai muuten vaan asian vierestä.
        Mutta jatkakaa ihmeessä ja ketjun aloittajana mä heitän väliaikatiedotteita tarpeen mukaan! :)

        on kuin Suomen eduskunnan kyselytunti pienoiskoossa. Vakkarit=
        hallituspuolueet pitvät itseään tosi tietävinä ja tärkeinä ja
        suorastaan loukaantuvat heti, kun joku uskaltaa arvostella heidän
        yksipuolisia näkemyksiään ja oppositio=hulapaloo kirjoittajat, kuten
        minä tottakai halutaan toisinaan kyseeenalaistaa vakkareiden
        näkemykset ja itsensäselvyydet.Kun vakkari haluaa julkisuutta,
        hänen on myös kestettävä kaikenlaiset välihuudot ja kun vakkarit
        eivät pysty sulattamaan arvostelua, niin helitä karkaa mopo käsistä.
        Sehän on vain sitä huonoa itsetuntoa, johon saattaa tarvita lainatakseni OOKKEKARAA: "Syödään kilokaupalla masennuslääkkeitä ym. "hullupulvereita" Tämä on vapaa matkailupalsta ja täällä
        saa kirjoittaa asiasta ja asian vierestä, ilman vakkarisuodatinta


      • Hullujen huoneesta!
        NIMIMERKKI MINÄ VAAN kirjoitti:

        on kuin Suomen eduskunnan kyselytunti pienoiskoossa. Vakkarit=
        hallituspuolueet pitvät itseään tosi tietävinä ja tärkeinä ja
        suorastaan loukaantuvat heti, kun joku uskaltaa arvostella heidän
        yksipuolisia näkemyksiään ja oppositio=hulapaloo kirjoittajat, kuten
        minä tottakai halutaan toisinaan kyseeenalaistaa vakkareiden
        näkemykset ja itsensäselvyydet.Kun vakkari haluaa julkisuutta,
        hänen on myös kestettävä kaikenlaiset välihuudot ja kun vakkarit
        eivät pysty sulattamaan arvostelua, niin helitä karkaa mopo käsistä.
        Sehän on vain sitä huonoa itsetuntoa, johon saattaa tarvita lainatakseni OOKKEKARAA: "Syödään kilokaupalla masennuslääkkeitä ym. "hullupulvereita" Tämä on vapaa matkailupalsta ja täällä
        saa kirjoittaa asiasta ja asian vierestä, ilman vakkarisuodatinta

        Aina yksi hullu lisää mahtuu tänne. Oli pulverit mukana tai ei. Niitähän saa huomenna taas uusia.

        Terkkuja täältä:


      • älyä jo,,,
        Hullujen huoneesta! kirjoitti:

        Aina yksi hullu lisää mahtuu tänne. Oli pulverit mukana tai ei. Niitähän saa huomenna taas uusia.

        Terkkuja täältä:

        täällä kailottaa nuita tapaamisaikoja kun aiko jo kerran siirtyä vain oman palstansa puolelle?????menis johonkin treffi-palstalle,jos ei jaksa eukkoansa edes lomalla kattoa!


      • 44444444444444444444
        ookkekara kirjoitti:

        miksi olemme maailman sairain kansa. Syödään kilokaupalla masennuslääkkeitä ym. "hullupulvereita", täältähän se syy löytyy, kun näitä juttuja lueskelee. Toisten loukkaaminen tuntuu olevan ihan kunnia-asia. Hyvää illanjatkoa!

        Toisten loukkaaminen tuntuu monilla olevan täällä kunnia-asia.
        Outo tapa viestitellä tällä palstalla.
        Olemme todellakin maailman sairain kansa.
        Tai sitten tällä palstalla joku vinksahtanut postailee koko ajan noita loukkaus-juttujaan...


      • satumainenmatkailija
        vilperi57 kirjoitti:

        Tämänhetkisten tietojen mukaan meitä on kokoontumassa viisi pariskuntaa ja yksi "sinkku", joten hyvä juorukööri saadaan aikaiseksi! :)

        On tää mielenkiintoinen foorumi; vaikka kuinka asiallisen aloituksen kuka tahansa tekee, niin parhaassa tapauksessa voi saada pari asiallista kommenttia viestiinsä! Tämä osio on loistava esimerkki siitä; melkein sata viestiä ja korkeintaan kymmenen asiaan liittyvää viestiä ja loput pelkkää kettuilua tai muuten vaan asian vierestä.
        Mutta jatkakaa ihmeessä ja ketjun aloittajana mä heitän väliaikatiedotteita tarpeen mukaan! :)

        Hei pilperi etkös vois jättää jutuistas pois 90 % siis 50 rivistä 45.
        Loppu voisi ehkä olla asiaa.


      • ihmettelevä kanario
        satumainenmatkailija kirjoitti:

        Hei pilperi etkös vois jättää jutuistas pois 90 % siis 50 rivistä 45.
        Loppu voisi ehkä olla asiaa.

        vakkarit pysyivät pois täältä, miksei kukaan saanut ainuttakaan vastausta matkailu-kysymyksiinsä, ei edes pahantahtoisia, mistä olisi tunnistanut ns. opposition jäsenen. Hyväntahtoiset vastaukset hävisivät vakkareiden mukana. Jonkinlainen "takaisintulo" johtui liene siitä, että uudet kyselijät eivät ole vastuussa tämän keskustelupalstan tasosta, vaan nimenomaan ns. oppositio, vaikka pari vakkaria saikin kerran-pari tarpeekseen tästä lastentarhasta. Uudet kyselijät ansaitsivat vastauksen. En usko, että vakkarit vaivautuisivat tänne, jos ihmisille annettaisiin kunnollisiin kysymyksiin kunnollinen vastaus. Silloin olisi jokainen vakkari tyytyväinen opposition kehitykseen.


      • kanarian kehäraakki
        vilperi57 kirjoitti:

        Tämänhetkisten tietojen mukaan meitä on kokoontumassa viisi pariskuntaa ja yksi "sinkku", joten hyvä juorukööri saadaan aikaiseksi! :)

        On tää mielenkiintoinen foorumi; vaikka kuinka asiallisen aloituksen kuka tahansa tekee, niin parhaassa tapauksessa voi saada pari asiallista kommenttia viestiinsä! Tämä osio on loistava esimerkki siitä; melkein sata viestiä ja korkeintaan kymmenen asiaan liittyvää viestiä ja loput pelkkää kettuilua tai muuten vaan asian vierestä.
        Mutta jatkakaa ihmeessä ja ketjun aloittajana mä heitän väliaikatiedotteita tarpeen mukaan! :)

        onko silloin palaverii,voisin tulla,oon yksin siel,vanhempi mies


      • don luis
        allekirjoita kirjoitti:

        EI ENÄÄ VILPERIN TYHMIÄ JUTTUJA!!!!

        vilperin tarinoimaan lähes mitä vaan.


      • don luis
        kanarian kehäraakki kirjoitti:

        onko silloin palaverii,voisin tulla,oon yksin siel,vanhempi mies

        mekin olemme siellä.


      • don luis
        ihmettelevä kanario kirjoitti:

        vakkarit pysyivät pois täältä, miksei kukaan saanut ainuttakaan vastausta matkailu-kysymyksiinsä, ei edes pahantahtoisia, mistä olisi tunnistanut ns. opposition jäsenen. Hyväntahtoiset vastaukset hävisivät vakkareiden mukana. Jonkinlainen "takaisintulo" johtui liene siitä, että uudet kyselijät eivät ole vastuussa tämän keskustelupalstan tasosta, vaan nimenomaan ns. oppositio, vaikka pari vakkaria saikin kerran-pari tarpeekseen tästä lastentarhasta. Uudet kyselijät ansaitsivat vastauksen. En usko, että vakkarit vaivautuisivat tänne, jos ihmisille annettaisiin kunnollisiin kysymyksiin kunnollinen vastaus. Silloin olisi jokainen vakkari tyytyväinen opposition kehitykseen.

        kirjoitelleena ja aina myös vastailleena,en katso olleeni poissa(halunneeko joku vai ei)ollenkaan.minulle on melkolailla sama ollaanko vihamielisiä taikka sitten ei.jos joku kysyy ja "luulen"tietäväni,niin vastaan.lisäksi kommentoin aikani kuluksi joihinkin ylilyönteihin.


      • vilperi57
        kanarian kehäraakki kirjoitti:

        onko silloin palaverii,voisin tulla,oon yksin siel,vanhempi mies

        voi kuka tahansa järjestää! Ei ole mun yksinoikeuteni; senkun ilmoittaa paikan ja ajan ja muistaa välillä mainostaa sitä, niin voi hyvinkin saada sen hetkiset saarella olijat innostumaan.
        Viime vuonna se oli vain piruuttaan ilmaan heitetty ajatus tapaamisesta saarella ja kun kerran porukkaa tuli ja meillä oli hauska ilta, niin päätin uudistaa tarjouksen.
        Tapahtuma on täysin vapaamuotoinen ja sinne tulee ne joilla ei nyt satu olemaan tärkeämpääkään tekemistä tuona ajankohtana. Samalla tulee tutustuttua ihmisiin jotka näille foorumeille kirjoittavat.
        Nyt on 10 alustavaa ilmoittautujaa emännän ja mun lisäksi, joten lievää kysyntää näyttäisi olevan.
        Tämä "oppositiohan" voisi järjestää oman varjomiitinkinsä esim. teemalla "kuinka haukutaan Vilperiä ja muita vakkareita parhaalla mahdollisella tavalla!"
        Silläkin olisi varmasti kysyntää!! :) Siitä vaan joku rohkea pistämään pystyyn; idea on vapaasti käytettävissä.


      • 13+13
        vilperi57 kirjoitti:

        voi kuka tahansa järjestää! Ei ole mun yksinoikeuteni; senkun ilmoittaa paikan ja ajan ja muistaa välillä mainostaa sitä, niin voi hyvinkin saada sen hetkiset saarella olijat innostumaan.
        Viime vuonna se oli vain piruuttaan ilmaan heitetty ajatus tapaamisesta saarella ja kun kerran porukkaa tuli ja meillä oli hauska ilta, niin päätin uudistaa tarjouksen.
        Tapahtuma on täysin vapaamuotoinen ja sinne tulee ne joilla ei nyt satu olemaan tärkeämpääkään tekemistä tuona ajankohtana. Samalla tulee tutustuttua ihmisiin jotka näille foorumeille kirjoittavat.
        Nyt on 10 alustavaa ilmoittautujaa emännän ja mun lisäksi, joten lievää kysyntää näyttäisi olevan.
        Tämä "oppositiohan" voisi järjestää oman varjomiitinkinsä esim. teemalla "kuinka haukutaan Vilperiä ja muita vakkareita parhaalla mahdollisella tavalla!"
        Silläkin olisi varmasti kysyntää!! :) Siitä vaan joku rohkea pistämään pystyyn; idea on vapaasti käytettävissä.

        Vilperi taitaa tarvita negatiivistä ilmapiiriä nauttiakseen elämästä, kun ehdottaa oikein porukkakokousta aiheen ympärille. En usko palstalla olevan montakaan häirikköä. Saavat vaan suhteettoman suuren huomion. Jos ne jätettäisiin huomioimatta, en usko kenenkään jaksavan pitkään omille vitseilleen nauraa. Kirjoituksista voi päätellä, ettei kyseessä kuitenkaan ole teini-ikäisiä. Menee aiheen vierestä, mutta niin on mennyt yhdellä jos toisellakin


      • semmoist
        vilperi57 kirjoitti:

        voi kuka tahansa järjestää! Ei ole mun yksinoikeuteni; senkun ilmoittaa paikan ja ajan ja muistaa välillä mainostaa sitä, niin voi hyvinkin saada sen hetkiset saarella olijat innostumaan.
        Viime vuonna se oli vain piruuttaan ilmaan heitetty ajatus tapaamisesta saarella ja kun kerran porukkaa tuli ja meillä oli hauska ilta, niin päätin uudistaa tarjouksen.
        Tapahtuma on täysin vapaamuotoinen ja sinne tulee ne joilla ei nyt satu olemaan tärkeämpääkään tekemistä tuona ajankohtana. Samalla tulee tutustuttua ihmisiin jotka näille foorumeille kirjoittavat.
        Nyt on 10 alustavaa ilmoittautujaa emännän ja mun lisäksi, joten lievää kysyntää näyttäisi olevan.
        Tämä "oppositiohan" voisi järjestää oman varjomiitinkinsä esim. teemalla "kuinka haukutaan Vilperiä ja muita vakkareita parhaalla mahdollisella tavalla!"
        Silläkin olisi varmasti kysyntää!! :) Siitä vaan joku rohkea pistämään pystyyn; idea on vapaasti käytettävissä.

        että treffeille on ihan omia palstoja, myös täällä suomi24:ssa!
        Oletko aivan varma että tapahtumaasi tulevat kaikki "ne joilla ei nyt satu olemaan tärkeämpääkään tekemistä tuona ajankohtana"? Justiinsa. On sulla kuule kovat luulot itsestäsi...
        Niin, ja mistäpä muuten tiedät sen ettei miitingissäsi ole mukana joku "opposiittioon" kuuluva. Et niin mistään.


      • oma ego?
        vilperi57 kirjoitti:

        sitten elvistelyä jos on kerran muutaman kymmenen kerran käynyt esim. granilla ja jakaa sitä keräämäänsä/kokemaansa tietoa eri asioista pyyteettömästi ettei kaikkien tarvitsisi niitä oppirahoja maksella, mitä on tullut vuosien varrella maksettua!??
        Jos näin on, niin silloin mun turpavärkki sulkeutuu aika nopeasti!! :(
        Kiukuttelullekin pitää löytyä rajat ja provoilijatkin vois ottaa sen huomioon, että veetuilulla ei aiheuteta muuta kuin pahaa mieltä ja mahdolliset avunpyyntöjen vastaukset jäävät suurinpiirtein tasolle ; katso aikaisemmat viestiketjut lävitse.

        GeoScoutJAE; mun yhteystiedot löytyy muistaakseni "mun" foorumin esittelysivulta, joten sen suhteen ei pitäisi olla hankalaa.
        Sitä ajankohtaa nyt haarukoidaan eli miten olis tammi-helmikuun vaihde Inglesin Kuparipannussa?

        Talvisin terveisin: Vilperi

        Eikö se pitäisi olla Kanarian saarten foorumi?


      • Kanarialle vasta hel
        44444444444444444444 kirjoitti:

        Toisten loukkaaminen tuntuu monilla olevan täällä kunnia-asia.
        Outo tapa viestitellä tällä palstalla.
        Olemme todellakin maailman sairain kansa.
        Tai sitten tällä palstalla joku vinksahtanut postailee koko ajan noita loukkaus-juttujaan...

        Antakaa Vilperin pitää miitinkejä. Luulisi, että rouva tietää paremmin, kuin loukkaajat, miten hommat Kanarialla hoidetaan.


      • 11+67
        Kanarialle vasta hel kirjoitti:

        Antakaa Vilperin pitää miitinkejä. Luulisi, että rouva tietää paremmin, kuin loukkaajat, miten hommat Kanarialla hoidetaan.

        Siitä voi tulla ihan kiva Miitinki - mitähän laittaisi päällesä? Luvataanko sitten, ettei loukata toisiamme ja puhutaam pelkkää hyvää Kanarian saarista.


      • vilperi57
        11+67 kirjoitti:

        Siitä voi tulla ihan kiva Miitinki - mitähän laittaisi päällesä? Luvataanko sitten, ettei loukata toisiamme ja puhutaam pelkkää hyvää Kanarian saarista.

        sään mukaan; uima-altaan puoleiselle terassille olis tarkoitus mennä, mutta huonolla kelillä voidaan istuksia sisällä. Mä ainakin tuun ihan tavallisissa lomarytkyissä jotka tuntuvat mukavalta päällä.
        Kyllä viimekerralla puhuttiin kaikenmaailman asioista, myös negatiivisista ilmiöistä, mutta aikalailla kevyellä, huumorintajuisella tavalla haukuttiin S-24:n puskajussit! :)


      • myös puskis
        vilperi57 kirjoitti:

        sään mukaan; uima-altaan puoleiselle terassille olis tarkoitus mennä, mutta huonolla kelillä voidaan istuksia sisällä. Mä ainakin tuun ihan tavallisissa lomarytkyissä jotka tuntuvat mukavalta päällä.
        Kyllä viimekerralla puhuttiin kaikenmaailman asioista, myös negatiivisista ilmiöistä, mutta aikalailla kevyellä, huumorintajuisella tavalla haukuttiin S-24:n puskajussit! :)

        Keskinäinen Kehujien Kerho siellä sitte kokoontuu, Vilperi ja hänen adjutanttinsa. Joukossa tyhmyys tiivistyy.


      • 3+6
        myös puskis kirjoitti:

        Keskinäinen Kehujien Kerho siellä sitte kokoontuu, Vilperi ja hänen adjutanttinsa. Joukossa tyhmyys tiivistyy.

        puskajussj minäkii. asija on kokolaella noen ku sanot.
        voe hitsih hitsi ku ee osu oma loma sammoo aekoo ja paekkaa. voes muutem mennä naareksimmoo niitte tekohuumorintääteesille juttuille ja meetih haakkumisel. oes se sev verrav viihyttävätä et voes tunnim-parj tuhlija lomasta siihenki.
        ee vua oekeesti pitäköö miitinkisä niinku lystäävät. pääasija o' ettee mr miitinki oo tiälä kirroelemassa


      • hismastersv
        lucerus luceres kirjoitti:

        Olen myös sinkku, ei haitanne ketään.

        Huomautus hismastersv:lle siitä, että onnistui tekemään kardinaalivirheitä noinkin lyhyessä kyhäelmässään esiintyessään muka sivistyneenä. Olisi ollut parempi opiskella vaikka ylioppilaaksi, niin osaisi kirjoittaa vaikka edes jotain oikein kieliopin mukaan. Nimittäin jos aikoo esittää sivistynyttä.

        ja kiva, että sivistyneisyyteni huomattiin! Kommentti oli kirjoitettu turhautuneena siksi, että aina täällä melutaan asian vierestä eli esim. haukutaan Vilperiä, joka ilahduttaa meitä kanariafaneja kirjoituksillaan. Taisin itse syyllistyä samaan kuin nämä provoilijat puskajussit, tosin ketään osoittelematta. Kanariaharrastajille ei ollut tarkoitus missään tapauksessa aiheuttaa pahaa mieltä! Sivistynyttä ei minun tarvitse esittää ja pitää myöntää, että poltin päreeni näiden *****njauhajien vuoksi. En toki halua lukeutua yhdeksi heistä. Siispä pidän sanaisen arkkuni kiinni seuraavaa Gran Canarian matkaa odotellessani ja suljen silmäni epäasiallisilta vuodatuksilta.


      • 11+68
        vilperi57 kirjoitti:

        sään mukaan; uima-altaan puoleiselle terassille olis tarkoitus mennä, mutta huonolla kelillä voidaan istuksia sisällä. Mä ainakin tuun ihan tavallisissa lomarytkyissä jotka tuntuvat mukavalta päällä.
        Kyllä viimekerralla puhuttiin kaikenmaailman asioista, myös negatiivisista ilmiöistä, mutta aikalailla kevyellä, huumorintajuisella tavalla haukuttiin S-24:n puskajussit! :)

        Kiitos Vilperi, että neuvoit taas. Nyt keksinkin mitä laitan päälle Miitinkiin. Onneksi täällä on asiantuntevia ja neuvontahaluisia henkilöitä, kuten Vilperi.


      • Eppäilijä
        11+68 kirjoitti:

        Kiitos Vilperi, että neuvoit taas. Nyt keksinkin mitä laitan päälle Miitinkiin. Onneksi täällä on asiantuntevia ja neuvontahaluisia henkilöitä, kuten Vilperi.

        Tuossa toisessa juttuketjussa joku ties kertoo, että miittinki pijetäänki Kuparipannun saunassa, onko tosijaan näin. Epätietoinen Hauholta kyseleepi.


      • Innokas saunoja
        Eppäilijä kirjoitti:

        Tuossa toisessa juttuketjussa joku ties kertoo, että miittinki pijetäänki Kuparipannun saunassa, onko tosijaan näin. Epätietoinen Hauholta kyseleepi.

        Onhan siellä muitakin saunoja, kun Kuparipannun. Pitäis aina vähän käyttää mielikuvitusta. Mutta jos Vilperi on näin sen miettinyt, niin kai siihen joku hyvä peruste on. Pitääköhän ottaa oma vihta mukaan? Olisi nyt hyvä tietää etukäteen.


      • Perdone
        3+6 kirjoitti:

        puskajussj minäkii. asija on kokolaella noen ku sanot.
        voe hitsih hitsi ku ee osu oma loma sammoo aekoo ja paekkaa. voes muutem mennä naareksimmoo niitte tekohuumorintääteesille juttuille ja meetih haakkumisel. oes se sev verrav viihyttävätä et voes tunnim-parj tuhlija lomasta siihenki.
        ee vua oekeesti pitäköö miitinkisä niinku lystäävät. pääasija o' ettee mr miitinki oo tiälä kirroelemassa

        sanoisin ettei kannata kirjoitella murteella, jos ei ole hajuakaan murteista! Vaikea sanoa mitä murretta tuossa yritettiin, mutta ihan käsittämättömiä väännöksiä.


      • !"#¤%&/()=
        Innokas saunoja kirjoitti:

        Onhan siellä muitakin saunoja, kun Kuparipannun. Pitäis aina vähän käyttää mielikuvitusta. Mutta jos Vilperi on näin sen miettinyt, niin kai siihen joku hyvä peruste on. Pitääköhän ottaa oma vihta mukaan? Olisi nyt hyvä tietää etukäteen.

        Voi hyvänen aika mitä juntturoita te olette, koko ajan sotkette ja väännätte meetingit ja saunat, tuulipuvut ja siniset lenkit. Varmasti kuvittelette omaavanne hyvän huumorintajun?


      • Hymysuu32
        Innokas saunoja kirjoitti:

        Onhan siellä muitakin saunoja, kun Kuparipannun. Pitäis aina vähän käyttää mielikuvitusta. Mutta jos Vilperi on näin sen miettinyt, niin kai siihen joku hyvä peruste on. Pitääköhän ottaa oma vihta mukaan? Olisi nyt hyvä tietää etukäteen.

        Mitä järkeä on pitää miitinkiä sainassa KANARIALLA ja vielä vihtaa ja makkaraa. Todella Suomen mainetta ulkomaille. Sallikaa minun nauraa mopiselle idealle.


      • He he
        Hymysuu32 kirjoitti:

        Mitä järkeä on pitää miitinkiä sainassa KANARIALLA ja vielä vihtaa ja makkaraa. Todella Suomen mainetta ulkomaille. Sallikaa minun nauraa mopiselle idealle.

        ensiksi kirjoittamaan,naura sitten.


      • opee
        He he kirjoitti:

        ensiksi kirjoittamaan,naura sitten.

        samaa mieltä.


      • Eläkeläinen vm. 47
        opee kirjoitti:

        samaa mieltä.

        Saunominen Kanarialla ei ole leikin asia. Siitä on leikki kaukana. Varsinkin jos on pallonlaajennukset, ohitusleikkaukset ja tahdistimet. Reipasta sauvakävelyä vaan saunaan ja viinan jälkeen....


      • tuturi
        Eläkeläinen vm. 47 kirjoitti:

        Saunominen Kanarialla ei ole leikin asia. Siitä on leikki kaukana. Varsinkin jos on pallonlaajennukset, ohitusleikkaukset ja tahdistimet. Reipasta sauvakävelyä vaan saunaan ja viinan jälkeen....

        miitingin virallinen juoma ja ruoka? Oisko kotikalja ja kyrsänpuolikas.


      • dfgd6
        He he kirjoitti:

        ensiksi kirjoittamaan,naura sitten.

        opettamaan, vaikkei tuo itseltäskään tunnu sujuvan.


      • sirkuusi
        dfgd6 kirjoitti:

        opettamaan, vaikkei tuo itseltäskään tunnu sujuvan.

        miitinkipoppoolle? Olisi kiva lukea kuulumisia miitinkiryhmän keskusteluista ja voisiko joku antaa epävirallisen tiedonannon miitingin tuloksista. Jäämme mielenkiinnolla odottamaan tuloksia.


      • lungonberry
        tuturi kirjoitti:

        miitingin virallinen juoma ja ruoka? Oisko kotikalja ja kyrsänpuolikas.

        ..mene itse katsomaan! voi olla sullakin joskus kivaa


      • Viestin tuoja
        sirkuusi kirjoitti:

        miitinkipoppoolle? Olisi kiva lukea kuulumisia miitinkiryhmän keskusteluista ja voisiko joku antaa epävirallisen tiedonannon miitingin tuloksista. Jäämme mielenkiinnolla odottamaan tuloksia.

        Terveiset Vilperiltä:
        Tänään se sitten on klo 15:00.
        Kuparipannun terassilla!
        Eiköhän sieltä jotain juttua aikanaan tule!?
        Mut on vieläkin plokattu S-24:lta, joten parenpaan en pysty!!


      • 3+6
        Viestin tuoja kirjoitti:

        Terveiset Vilperiltä:
        Tänään se sitten on klo 15:00.
        Kuparipannun terassilla!
        Eiköhän sieltä jotain juttua aikanaan tule!?
        Mut on vieläkin plokattu S-24:lta, joten parenpaan en pysty!!

        tuo plokaus nimittäen.
        Mutta, täs laenaus sivustofoorumiltas: "Sen verran mulla on harkinnassa että tilaisin pari pulloa Cavaa jolla sitten kunnioitettaisiin jne..." Siis muestotillaissuus kuitennii. Nytte ku vielä kerrot miks alot haestatella sitä muuvattakii elintä ku sitä siulle ehotin?


      • don luis
        Viestin tuoja kirjoitti:

        Terveiset Vilperiltä:
        Tänään se sitten on klo 15:00.
        Kuparipannun terassilla!
        Eiköhän sieltä jotain juttua aikanaan tule!?
        Mut on vieläkin plokattu S-24:lta, joten parenpaan en pysty!!

        kuin sinä itse,pystyy plokkaamaan yhtään ketään.näytä että voit olla millä areenalla tahansa.terveisiä tutuille.


      • dkkdkslsk
        3+6 kirjoitti:

        tuo plokaus nimittäen.
        Mutta, täs laenaus sivustofoorumiltas: "Sen verran mulla on harkinnassa että tilaisin pari pulloa Cavaa jolla sitten kunnioitettaisiin jne..." Siis muestotillaissuus kuitennii. Nytte ku vielä kerrot miks alot haestatella sitä muuvattakii elintä ku sitä siulle ehotin?

        Kertokaa, mistä tuo jatkuva irvailu johtuu "miitinkiä" kohtaan ?
        Tosi halpamaista kirjoittelua - sairasta sanoisin.
        Näitä jatkuvasti irvailua harrastavia löytyy kyllä palstoilta kuin palstoilta...
        Enpä voi noita nimimerkin takaa puukottavia kunnioittaa pennin vertaa ! ! !


      • muuttolintu43
        don luis kirjoitti:

        kuin sinä itse,pystyy plokkaamaan yhtään ketään.näytä että voit olla millä areenalla tahansa.terveisiä tutuille.

        juotiin lasilliset Vilperin tarjoamaa Cavaa ja noustiin seisomaan yhden minuutin ajaksi. Se oli kunnianosoitus Pavin muistolle.
        Sitten keskusteltiin leppoisasti kaikista mahdollisista ja mahdottomista asioista. Minulla oli ilo istua Vilperin vieressä, se kun ei tässä iässä enään ketään haittaa. Vilperi on ihana sanaisa veikko ja kertoi metsästyksestä, ja kalastuksesta ja ruoanlaitosta. Hän ja hänen perheensä taitaisivat elää loisteliaasti, vaikka ei olisi liha- ja kalakauppoja missään. Sopii katsoa Vilperin ruokaohjeita Vilperin foorumilta.-Sattuneesta syystä keskusteltiin myös laihdutusruokavaliosta (Atkins vihannekset). Vilperi totesi, että kanit syövät vihanneksia ja hän kanit.Onhan hänen hoikkana hyvä sanoa, heh. Paikalla oli toistakymmentä vakkaria, jotka voivat lisätä oman kommenttinsa meetingistä. Hauskaa oli, kiitos Vilperit.


      • nikkitön
        dkkdkslsk kirjoitti:

        Kertokaa, mistä tuo jatkuva irvailu johtuu "miitinkiä" kohtaan ?
        Tosi halpamaista kirjoittelua - sairasta sanoisin.
        Näitä jatkuvasti irvailua harrastavia löytyy kyllä palstoilta kuin palstoilta...
        Enpä voi noita nimimerkin takaa puukottavia kunnioittaa pennin vertaa ! ! !

        rohkean kommenttinsa, kas kummaa, nimimerkinpä takaa hyvinkin.


      • AH
        muuttolintu43 kirjoitti:

        juotiin lasilliset Vilperin tarjoamaa Cavaa ja noustiin seisomaan yhden minuutin ajaksi. Se oli kunnianosoitus Pavin muistolle.
        Sitten keskusteltiin leppoisasti kaikista mahdollisista ja mahdottomista asioista. Minulla oli ilo istua Vilperin vieressä, se kun ei tässä iässä enään ketään haittaa. Vilperi on ihana sanaisa veikko ja kertoi metsästyksestä, ja kalastuksesta ja ruoanlaitosta. Hän ja hänen perheensä taitaisivat elää loisteliaasti, vaikka ei olisi liha- ja kalakauppoja missään. Sopii katsoa Vilperin ruokaohjeita Vilperin foorumilta.-Sattuneesta syystä keskusteltiin myös laihdutusruokavaliosta (Atkins vihannekset). Vilperi totesi, että kanit syövät vihanneksia ja hän kanit.Onhan hänen hoikkana hyvä sanoa, heh. Paikalla oli toistakymmentä vakkaria, jotka voivat lisätä oman kommenttinsa meetingistä. Hauskaa oli, kiitos Vilperit.

        Hauska kuulla välillä asiallistakin kommenttia tähän ketjuun! Kiva, että oli hauskaa!

        ps. Vilperin pitäisi kokeilla karppaamista, silloin voisi jättää "loputkin" pupunruoat, perunat, riisit, pastat yms. kauppaan! :D


      • Lopen Kyllästynyt
        nikkitön kirjoitti:

        rohkean kommenttinsa, kas kummaa, nimimerkinpä takaa hyvinkin.

        Kyllähän jokainen normaali tajuaa milloin kirjoitetaan asiaa, ja milloin suoraan vittuillaan.
        Se on vaan harmi, että vittuilut voi tehda nimimerkin suojissa.
        Halpamaista !
        Näin on !


      • Entinen laihduttaja
        AH kirjoitti:

        Hauska kuulla välillä asiallistakin kommenttia tähän ketjuun! Kiva, että oli hauskaa!

        ps. Vilperin pitäisi kokeilla karppaamista, silloin voisi jättää "loputkin" pupunruoat, perunat, riisit, pastat yms. kauppaan! :D

        Uskon, että Vilperi laihtuisi, jos ryhtyisi kaalisoppadieetille. Karppaaminen ei kyllä auta kuin väliaikaisesti. Onko Vilperin vaimolla sama ongelma?


      • muuttolintu43-paksu
        Entinen laihduttaja kirjoitti:

        Uskon, että Vilperi laihtuisi, jos ryhtyisi kaalisoppadieetille. Karppaaminen ei kyllä auta kuin väliaikaisesti. Onko Vilperin vaimolla sama ongelma?

        Muuttolintu ja hänen miehensä ovat paksuja. Olemme kyllä aloittaneet laihtumaan.Millä? Lihaa, kalaa, makkaraa, kananmunia päivisin, vihannesten kanssa, reilusti. Aamulla syö akka kaurapuuroa tai 2 leivänpohjapuolta hillon tai makkaran kanssa, ukko 2 kokosämpylää (kokojyvä) salamin tms. kanssa, lasi maitoa ja kaksi mukia kahvia.
        Illalla tapaksia: lihaa, kalaa, munaa, juustoa, makkaraa tms. täytettyjen tomaattien tai muun kasvin kanssa. Meidän on syötävä rehuja, koska muuten ei ollut hyvä olla. Yritettiin aikaisemmin puhtaalla lihan-kalan syömisellä, tuloksena huono olo, nyt rehujen kanssa, hyvä juttu. Juotavaksi lasi viiniä tai vettä, joskus olut. Hitaat hiilihydraatit jätetty pois. Nyt on kevennytty 3 kg/nokka, lopputulos vuoden päästä. Tätä ruokailutapaa voi kyllä pitää loppuikänsä, niin jojot jää pois. Siis parempi myöhään kuin ei milloinkaan.


      • kurvit kuntoon
        muuttolintu43-paksu kirjoitti:

        Muuttolintu ja hänen miehensä ovat paksuja. Olemme kyllä aloittaneet laihtumaan.Millä? Lihaa, kalaa, makkaraa, kananmunia päivisin, vihannesten kanssa, reilusti. Aamulla syö akka kaurapuuroa tai 2 leivänpohjapuolta hillon tai makkaran kanssa, ukko 2 kokosämpylää (kokojyvä) salamin tms. kanssa, lasi maitoa ja kaksi mukia kahvia.
        Illalla tapaksia: lihaa, kalaa, munaa, juustoa, makkaraa tms. täytettyjen tomaattien tai muun kasvin kanssa. Meidän on syötävä rehuja, koska muuten ei ollut hyvä olla. Yritettiin aikaisemmin puhtaalla lihan-kalan syömisellä, tuloksena huono olo, nyt rehujen kanssa, hyvä juttu. Juotavaksi lasi viiniä tai vettä, joskus olut. Hitaat hiilihydraatit jätetty pois. Nyt on kevennytty 3 kg/nokka, lopputulos vuoden päästä. Tätä ruokailutapaa voi kyllä pitää loppuikänsä, niin jojot jää pois. Siis parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

        saatte varmaan liikkua melkoisesti että paino putoaa.Jättäkää sokerit ja alkoholi,myös olut pois,nekin lihottaa.Leipääkään ei liiemmalti kannata syödä ja mieluummin rukiista jos ei voi olla ilman.Vettä kun juo pari litraa päivässä sekin täyttää mahan.Onnea vain yritykselle!


      • muuttolintu43
        kurvit kuntoon kirjoitti:

        saatte varmaan liikkua melkoisesti että paino putoaa.Jättäkää sokerit ja alkoholi,myös olut pois,nekin lihottaa.Leipääkään ei liiemmalti kannata syödä ja mieluummin rukiista jos ei voi olla ilman.Vettä kun juo pari litraa päivässä sekin täyttää mahan.Onnea vain yritykselle!

        aloitettiin. Luovuttu ihanista kakunpaloista(Schwarzwälder Kirsch-Torte), luovuttu jälkiruoista (Creme Caramel tms), luovuttu suklaasta,luovuttu perunoista(perunalaatikot, papas arrucadas con moho), niin että tiedetään kyllä, mistä nämä pulleilevat muodot on tulleet.Ne oli kyllä kiva hankkia. Oluet ja lonkerot vähentyneet noihin ym.ruokajuomiin. Siksi nykyinen liha-kala vihannekset tuntuu jo askeettiselta:)
        Mutta jos laihtuminen ei onnistu, on siirryttävä juuri sinun mainitsemiin muutoksiin. Suomalaista ruisleipää ei ole löytynyt, paitsi Kuparipannun lohikeiton kylkiäisenä. Miksei kukaan ravintola myy suomalaisia leipiä, vissiin Vaasassa päin oli se kaikkein paras leipomo? Haettaisiin joka viikko.


      • eesvee67
        muuttolintu43 kirjoitti:

        aloitettiin. Luovuttu ihanista kakunpaloista(Schwarzwälder Kirsch-Torte), luovuttu jälkiruoista (Creme Caramel tms), luovuttu suklaasta,luovuttu perunoista(perunalaatikot, papas arrucadas con moho), niin että tiedetään kyllä, mistä nämä pulleilevat muodot on tulleet.Ne oli kyllä kiva hankkia. Oluet ja lonkerot vähentyneet noihin ym.ruokajuomiin. Siksi nykyinen liha-kala vihannekset tuntuu jo askeettiselta:)
        Mutta jos laihtuminen ei onnistu, on siirryttävä juuri sinun mainitsemiin muutoksiin. Suomalaista ruisleipää ei ole löytynyt, paitsi Kuparipannun lohikeiton kylkiäisenä. Miksei kukaan ravintola myy suomalaisia leipiä, vissiin Vaasassa päin oli se kaikkein paras leipomo? Haettaisiin joka viikko.

        Joo justiinsa...... Olipa perin "suomalainen" tämä ketju luettavaksi illan ratoksi (en ihan kaikkea jaksanu plarata), ei voi muuta sanoa.... Yks alottaa keräämällä tuttua porukkaa kasaan ja siihen sitte rupeaa asiaan kuulumattomat sekaantumaan ja vi....uilemaan. Voe helevata ! On joillakuilla elämä kohillaan ! Kaikkea hyvää siittä huolimati kaikille ja pitäkää huolta itestänne ja nauttikaa elämästä. Ne jotka ei osaa, niin pitävät huolta itestään ja VAIN itestään :)


      • Kaamasenhämy
        muuttolintu43-paksu kirjoitti:

        Muuttolintu ja hänen miehensä ovat paksuja. Olemme kyllä aloittaneet laihtumaan.Millä? Lihaa, kalaa, makkaraa, kananmunia päivisin, vihannesten kanssa, reilusti. Aamulla syö akka kaurapuuroa tai 2 leivänpohjapuolta hillon tai makkaran kanssa, ukko 2 kokosämpylää (kokojyvä) salamin tms. kanssa, lasi maitoa ja kaksi mukia kahvia.
        Illalla tapaksia: lihaa, kalaa, munaa, juustoa, makkaraa tms. täytettyjen tomaattien tai muun kasvin kanssa. Meidän on syötävä rehuja, koska muuten ei ollut hyvä olla. Yritettiin aikaisemmin puhtaalla lihan-kalan syömisellä, tuloksena huono olo, nyt rehujen kanssa, hyvä juttu. Juotavaksi lasi viiniä tai vettä, joskus olut. Hitaat hiilihydraatit jätetty pois. Nyt on kevennytty 3 kg/nokka, lopputulos vuoden päästä. Tätä ruokailutapaa voi kyllä pitää loppuikänsä, niin jojot jää pois. Siis parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

        tulitko napsineeksi kuvia ikimuistoisesta miitinkistä? Olisi kiva tutkailla Suomen poikia ja tyttöjä etelässä.


      • AH
        Kaamasenhämy kirjoitti:

        tulitko napsineeksi kuvia ikimuistoisesta miitinkistä? Olisi kiva tutkailla Suomen poikia ja tyttöjä etelässä.

        Vilperiltä sananen näin välitettynä;

        Siitä hoikkuudesta en nyt menisi hirveään takuuseen, mutta jonkunlainen runko on vielä jäljellä?!
        Miitinki oli ihan asiallinen minun mielestäni ja toivottovasti niitä pidetään jatkossakin.


      • Tintura
        Kaamasenhämy kirjoitti:

        tulitko napsineeksi kuvia ikimuistoisesta miitinkistä? Olisi kiva tutkailla Suomen poikia ja tyttöjä etelässä.

        oletkos vähän tirkistelijä? Mene paikalle ja tsekkaa sieltä "Suomen poikia ja tyttöjä" ihan livenä.


      • Tintura
        Tintura kirjoitti:

        oletkos vähän tirkistelijä? Mene paikalle ja tsekkaa sieltä "Suomen poikia ja tyttöjä" ihan livenä.

        edellinen oli tarkoitettu kaamasenhämylle.


      • muuttolintu43
        Kaamasenhämy kirjoitti:

        tulitko napsineeksi kuvia ikimuistoisesta miitinkistä? Olisi kiva tutkailla Suomen poikia ja tyttöjä etelässä.

        unohtui, mutta ainakin Vilperi otatti kuvia. Hän lähtee viikonlopussa taas kotia kohti, niin ehkäpä hän laittaa kuvatkin sitten sivulleen tai tänne.

        Tuosta syömisestä vielä, eihän me kerralla niin paljoa pistellä, tänään oli päivällä gulashia kukkakaalin kanssa ja illalla gratinoituja herkusienen hattuja pekonilla ja camembertillä täytettynä. Onnistuu ruokatouhu vihannesten kanssa liha- tai kalaruokien syönti paremmin kotona kuin ravintolassa, varsinkin kun mies siivoaa ja minä sottaan.


      • misska
        muuttolintu43 kirjoitti:

        juotiin lasilliset Vilperin tarjoamaa Cavaa ja noustiin seisomaan yhden minuutin ajaksi. Se oli kunnianosoitus Pavin muistolle.
        Sitten keskusteltiin leppoisasti kaikista mahdollisista ja mahdottomista asioista. Minulla oli ilo istua Vilperin vieressä, se kun ei tässä iässä enään ketään haittaa. Vilperi on ihana sanaisa veikko ja kertoi metsästyksestä, ja kalastuksesta ja ruoanlaitosta. Hän ja hänen perheensä taitaisivat elää loisteliaasti, vaikka ei olisi liha- ja kalakauppoja missään. Sopii katsoa Vilperin ruokaohjeita Vilperin foorumilta.-Sattuneesta syystä keskusteltiin myös laihdutusruokavaliosta (Atkins vihannekset). Vilperi totesi, että kanit syövät vihanneksia ja hän kanit.Onhan hänen hoikkana hyvä sanoa, heh. Paikalla oli toistakymmentä vakkaria, jotka voivat lisätä oman kommenttinsa meetingistä. Hauskaa oli, kiitos Vilperit.

        Se varmasti meni,ketuttaa isosti etten päässyt mukaan.
        Miksi helvettiä te "Aiheen pilaajat" viitsitte kuluttaa aikaanne kirjoittelemalla tänne,eikö tosiaan ole muuta tekemistä?
        Siinä kohtaa suosittelisin Kanarian matkan varaamista:


      • hyvää leipää
        muuttolintu43 kirjoitti:

        aloitettiin. Luovuttu ihanista kakunpaloista(Schwarzwälder Kirsch-Torte), luovuttu jälkiruoista (Creme Caramel tms), luovuttu suklaasta,luovuttu perunoista(perunalaatikot, papas arrucadas con moho), niin että tiedetään kyllä, mistä nämä pulleilevat muodot on tulleet.Ne oli kyllä kiva hankkia. Oluet ja lonkerot vähentyneet noihin ym.ruokajuomiin. Siksi nykyinen liha-kala vihannekset tuntuu jo askeettiselta:)
        Mutta jos laihtuminen ei onnistu, on siirryttävä juuri sinun mainitsemiin muutoksiin. Suomalaista ruisleipää ei ole löytynyt, paitsi Kuparipannun lohikeiton kylkiäisenä. Miksei kukaan ravintola myy suomalaisia leipiä, vissiin Vaasassa päin oli se kaikkein paras leipomo? Haettaisiin joka viikko.

        ruisleipää hakea,jos olette käyneet niitä leivoksia saksalaisesta leipomosta ostamassa olisitte katsoneet myöskin leipähyllyyn.Siellä on oikein hyviä ruisleipiä useampaa laatua,eivät yhtään häviä suomalaisille,ovat todella hyviä.


      • misska
        misska kirjoitti:

        Se varmasti meni,ketuttaa isosti etten päässyt mukaan.
        Miksi helvettiä te "Aiheen pilaajat" viitsitte kuluttaa aikaanne kirjoittelemalla tänne,eikö tosiaan ole muuta tekemistä?
        Siinä kohtaa suosittelisin Kanarian matkan varaamista:

        Anteeksi kiroilu ja töykeä teksti. Aamutuimaan ote lipesi. Samalla vien provoilta mahdollisuuden irvailla.


      • 3+6
        misska kirjoitti:

        Anteeksi kiroilu ja töykeä teksti. Aamutuimaan ote lipesi. Samalla vien provoilta mahdollisuuden irvailla.

        mite?siehä vaa ruokihet kettuiluva tuolla purkavuksellas.nuista siun ja kaltaistes sammakoesta ja ylimielisyyvestä ne rovot alakoo.
        nii se matkakii o' varattuna, nuin tievoksi vaa


      • kaamasenhämy
        Tintura kirjoitti:

        edellinen oli tarkoitettu kaamasenhämylle.

        tirkistelystä en tiedä, mutta aivan silkasta uteliaisuudesta, jos olisi tuttuja. Myöhemmin myös menossa.


      • rallaati
        3+6 kirjoitti:

        mite?siehä vaa ruokihet kettuiluva tuolla purkavuksellas.nuista siun ja kaltaistes sammakoesta ja ylimielisyyvestä ne rovot alakoo.
        nii se matkakii o' varattuna, nuin tievoksi vaa

        Mahtaisko olla nyt yhteenvedon paikka pitkälle ja värikkäälle miitinkille.
        Toisaalta voihan siitä rönsyillä vielä lisää mielenkiintoisia ajatelmia.


      • 12+13
        Viestin tuoja kirjoitti:

        Terveiset Vilperiltä:
        Tänään se sitten on klo 15:00.
        Kuparipannun terassilla!
        Eiköhän sieltä jotain juttua aikanaan tule!?
        Mut on vieläkin plokattu S-24:lta, joten parenpaan en pysty!!

        Vilperillä vähän paha tapa tulla blokatuksi joka paikassa, joka saitilla. Onneksi ihmisten ei tartte tuollaista menoa sietää, aina muutaman viikon sisällä ihan järjetön riita. Hyvä kun on oma sivunsa, jossa ihan hyvääkin infoa.


      • ookkekara
        12+13 kirjoitti:

        Vilperillä vähän paha tapa tulla blokatuksi joka paikassa, joka saitilla. Onneksi ihmisten ei tartte tuollaista menoa sietää, aina muutaman viikon sisällä ihan järjetön riita. Hyvä kun on oma sivunsa, jossa ihan hyvääkin infoa.

        se yksin Vilperin syy, jos joutunee jonkun hampaisiin. Täällä täytyy yrittää pitää pokkansa vaikka se joskus lujille ehkä ottaa. Pari vuotta sitten, useampaan kertaan on esitetty meikäläisellekin vähintään turpiinantamista, että lahjakasta ja sivistynyttä homo sapiensia täällä liikkuu. Olenkin yrittänyt pitää itseni hyvässä kondiksessa kaiken varalta, eihän sitä tiedä mistä pensaasta lauma näitä netin koviksia hyökkää. Eihän näitä tällaisia juttuja kukaan tosissaan voi ottaa. Jos tuo miitinki olisi pidetty vaikka taikkulassa, ei paljon kommentteja olisi herunut. Mekin ollaan ajateltu pitää miitinki Teiden rinteillä pulkalla laskien ja makkaraa grillaillen. Ajankohtaa en kerro koska pulkkien määrä on rajallinen.


      • Voiresukkaookke
        ookkekara kirjoitti:

        se yksin Vilperin syy, jos joutunee jonkun hampaisiin. Täällä täytyy yrittää pitää pokkansa vaikka se joskus lujille ehkä ottaa. Pari vuotta sitten, useampaan kertaan on esitetty meikäläisellekin vähintään turpiinantamista, että lahjakasta ja sivistynyttä homo sapiensia täällä liikkuu. Olenkin yrittänyt pitää itseni hyvässä kondiksessa kaiken varalta, eihän sitä tiedä mistä pensaasta lauma näitä netin koviksia hyökkää. Eihän näitä tällaisia juttuja kukaan tosissaan voi ottaa. Jos tuo miitinki olisi pidetty vaikka taikkulassa, ei paljon kommentteja olisi herunut. Mekin ollaan ajateltu pitää miitinki Teiden rinteillä pulkalla laskien ja makkaraa grillaillen. Ajankohtaa en kerro koska pulkkien määrä on rajallinen.

        Tämä nyt taas oli sellainen kommentti, joka ärsyttää palstanlukijaa, jota kiinnostaa enemmän tieto, mitä täältä saa, kuin jonkun yksittäisen eläkevaarin omakohtainen maiilmantuska:-)


      • beach bum
        rallaati kirjoitti:

        Mahtaisko olla nyt yhteenvedon paikka pitkälle ja värikkäälle miitinkille.
        Toisaalta voihan siitä rönsyillä vielä lisää mielenkiintoisia ajatelmia.

        Lyhyt yhteenveto lyhyiden aamuyön unien ja pyykkipäivän jälkeen: nyt on sitten palattu takaisin kotiin kahden viikon Inglesin reissulta, ja ensimmäinen matkan jälkeinen ”dagen efter” –päivä illassa. Vaihtelevista sääolosuhteista huolimatta loma oli todella onnistunut, ja voitiin tyytyväisinä palata arkeen. Aurinkoa saatiin kyllä joka päivä, mutta kovan tuulen ja lentävän hiekan takia rannalla makoilun sijaan tehtiin kaikkea muuta mukavaa (Las Palmas, Vecindario, Pto de Mogan) ja saatiin tutustua uusiin ihmisiin, uusiin paikkoihin ja pari päivää meni taas kalastusaluksellakin. Auton vuokrasimme vain yhtenä päivänä, aiemmilla reissuilla kun saarta on kierretty niin myötä- kuin vastapäivään sekä ajeltu vuorilla. Busseissa oli tunnelmaa, kyyti halpaa ja huoletonta, eikä tarvinnut etsiskellä parkkipaikkoja.

        Miitinki 1.2 oli positiivinen kokemus. Oli kiva tutustua ihmisiin, joiden mielenkiintoisia matkakertomuksia ja muitakin informatiivisia tekstejä on näillä palstoilla saanut lukea. Meillä oli hauskaa ja leppoisaa yhdessäoloa, aivan ihania ihmisiä koko sakki, ja juttua riitti monistakin aiheista: kanariankokemukset, asuminen, käytännön nettiongelmat, sekä laaja skaala muita aiheita maan ja taivaan väliltä. Iltapäivä kului kuin siivillä, hyvän seuran lisäksi nautittiin hyvää ruokaa ja juomaa. Uuniperunat aliolikastikkeella kokeilen jokaisessa ravintolassa Kanarialla käydessä, Kuparipannun uuniperuna kinkkutäyttellä oli viedä kielen mennessään. Oli meille muuten ensimmäinen käynti Kuparipannussa 20 reissun aikana.
        Jostain syystä miestäni luultiin papiksi, mutta eipä ollut ensimmäinen kerta! Hänen vanhan äitinsä ystävätärkin oli aikoinaan sitä mieltä, että tämä uusi pappi on sitten tosi hyvä. Tarina kirvoitti myös hyvät naurut pöytäseurueessamme. Harkitsenpa tämän jälkeen vaihtaa nimimerkiksi ”rantapummi & pastori” J
        Joka tapauksessa, jos olemme seuraavan miitingin aikaan saarella, tulemme mukaan, jos saamme tulla. Kiitos Vilperille ja rouva Vilperille järjestelyistä!


      • sinikellokas
        Voiresukkaookke kirjoitti:

        Tämä nyt taas oli sellainen kommentti, joka ärsyttää palstanlukijaa, jota kiinnostaa enemmän tieto, mitä täältä saa, kuin jonkun yksittäisen eläkevaarin omakohtainen maiilmantuska:-)

        suotta provosoiju.


      • 5+43
        ookkekara kirjoitti:

        se yksin Vilperin syy, jos joutunee jonkun hampaisiin. Täällä täytyy yrittää pitää pokkansa vaikka se joskus lujille ehkä ottaa. Pari vuotta sitten, useampaan kertaan on esitetty meikäläisellekin vähintään turpiinantamista, että lahjakasta ja sivistynyttä homo sapiensia täällä liikkuu. Olenkin yrittänyt pitää itseni hyvässä kondiksessa kaiken varalta, eihän sitä tiedä mistä pensaasta lauma näitä netin koviksia hyökkää. Eihän näitä tällaisia juttuja kukaan tosissaan voi ottaa. Jos tuo miitinki olisi pidetty vaikka taikkulassa, ei paljon kommentteja olisi herunut. Mekin ollaan ajateltu pitää miitinki Teiden rinteillä pulkalla laskien ja makkaraa grillaillen. Ajankohtaa en kerro koska pulkkien määrä on rajallinen.

        Varaan itselleni pulkan. Mieluummin punaisen. Makkarakin olisi kiva yllätys.


      • Anonyymi
        don luis kirjoitti:

        mekin olemme siellä.

        Ai ootte vai?


      • Anonyymi
        Vilperi-fani kirjoitti:

        Ymmärtäkää nyt, että Vilperi vaan haluaa olla JOKU. Ilahduttavaa, että eläkeläispapat ovat aktiivisia. Ihan kunnioitettavaa, että joku jaksaa järjestää aktiivista toimitaa Kanariallakin ja vielä ihan loman aikana. Menkää ihmeessä miitinkiin ja nauttikaa hetken yhsessäolosta.

        Näin se on.


      • Anonyymi
        oma ego? kirjoitti:

        Eikö se pitäisi olla Kanarian saarten foorumi?

        Niin _pitäisi_ olla


      • Anonyymi
        tuturi kirjoitti:

        miitingin virallinen juoma ja ruoka? Oisko kotikalja ja kyrsänpuolikas.

        Saattaa olla


    • tää hieno ketju

      eiku ylös!

    • ääliö älä lyö,.,.,.,

      ,,,eiku alas - ei jaksa ennää...
      Seurataan mieluummin Japanin järistyksiä, kuin pahoitellaan täällä mieliämme ! ! !
      Hyvää kevään alkua jokaiselle ! ! !
      Aurinko paistakoon jokaiselle ja mielet korkealle.
      Elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kun tämä Granin palsta.

      • 3+6

        ee jaksa ee.mut aena josku ku sitä halluu naaraa pittää kaevaa tää ketju essii.on se vilperi vaa nii haaska
        nii jaa ootellaa jo kiel pitkälä uutta miitinkia.puahhahhaa


      • Tintura
        3+6 kirjoitti:

        ee jaksa ee.mut aena josku ku sitä halluu naaraa pittää kaevaa tää ketju essii.on se vilperi vaa nii haaska
        nii jaa ootellaa jo kiel pitkälä uutta miitinkia.puahhahhaa

        Ei ole häävit huvit sinullakaan:( Sääliksi käy...


      • "3+6":lle
        3+6 kirjoitti:

        ee jaksa ee.mut aena josku ku sitä halluu naaraa pittää kaevaa tää ketju essii.on se vilperi vaa nii haaska
        nii jaa ootellaa jo kiel pitkälä uutta miitinkia.puahhahhaa

        Sääliksi käy "3 6":tta.
        Säälittävää: " aena pittää kaevaa tää ketju essii "...
        ,,,siinähän kaivelet...
        Huoh...


    • piskipaistia myös

      Milloinkahan saadaan koirankarvarukkasten teko-ohjeet?

    • Mettäveikko

      Pietäämpä miittinki mielessä, tää on kejuista paras

      • 1+10

        Miitinki oli todella mukava. Toivottavasti seuraava osuu ajankohtaan 15.1.2012 4 vkoa.
        Siellä nähdään.


      • Fjäderbricka
        1+10 kirjoitti:

        Miitinki oli todella mukava. Toivottavasti seuraava osuu ajankohtaan 15.1.2012 4 vkoa.
        Siellä nähdään.

        Neuvoa antava miitinki marraskuussa Sandoz:n saluunassa siestan aikaan.


    • bad santa

      Tässä on Santalucialle vähän lukemista jos on muuten unohtunut mitä on tullut kirjoitettua tänne palstalle. Eikä taida olla ainoa kerta...

      • ex-santalucia

        Kiitos vaivannäöstä. Jos nyt voisit innoissasi ottaa yhteenvedon niistä viisauksista, esim. 100 kpl per nokka mitä nuo yllämainitut Vilperin vastustajat ovat kaikkina vuosina kirjoittaneet. Voisi tietysti tuntua, kuin kahlaisit savolaisessa roskiksessa.
        Minä puolestani en tuntenut tätä ilmiötä ollenkaan aikaisemmin, ja puolustin Vilperiä, kuten tekisin edelleen.
        Mikä muuten olikaan bad santan nimimerkki aikaisemmin?
        Minua on kehotettu rekisteröimään itseni, mutta en usko sitä tekeväni tässä seurassa.


      • vilperi571

        bad santa:
        Käytiin koiranpojan kanssa vähän pitemmällä mettälenkillä kattomassa mahdollista lintu ja sienitilannetta ja nähtiin peräti pyy ja ruohosorsa, mutta kumpikaan ei suostunut pataanlaitettavaksi. :) Suppilovahveroihin joutui tyytymään kastikeaineksiksi. ;)
        Tässä saunaa lämmittäessä oli hyvää aikaa lukea tämäkin ketju muistin virkistämiseksi lävitse ja ainakaan omalta kohdaltani en muuttaisi sanaakaan; purkaukset on purkauksia ja kun joku saa ylitettyä ärsytyskynnyksen, niin vastaukset on sen mukaisia, joten se siitä.
        Kun suodatti sen p:n jauhamisen pois vastauksista, niin miitingin kokemukset olivat kaikilta siihen osallistuneilta positiivisia, mikäli vastauksiin on luottaminen.

        Tää topicci on pilattu alusta lähtien provojen toimesta, joten antaa palaa tästäkin eteenpäin! :)
        Tosin mä en vieläkään tiedä, että mikä ilo joillekin henkilöille on pilata joka ketju, joka ihan asiallisesti aloitetaan ja jolle toivotaan edes jossainmäärin asiallisia vastauksia aiheeseen liittyen, mutta kaitpa se on tämän S24:n suola immeisten purkaustienä kun muu elämä on vähän vajavaista? :(

        Onhan se toisteppäin hyvä, että nostit tänkin taas vaihteeksi ylös, niin ehkäpä jotkut kanariafanit innostuisivat keräämään populan kasaan yhtenä päivänä lomareissullaan ja tutustumaan toisiinsa nickiensä takaa.
        Mun kokemukset ovat olleet positiivisia ja jos ja kun saarelle taas joskus pääsen, niin heitän taas avoimen kysymyksen halukkuudesta tapaamiseen. :)

        Santalucia; jos vaihdat nimmariasi, niin viitsitkö lähettää tiedon mulle joko tuon toisen foorumin tai [email protected] kautta?
        Mä ainakin haluan tietää paikallisista tapahtumista vaikka en välttämättä tänä talvena sinne pääsekään. Kiitos!

        Kunpa joskus koittaisi se päivä jolloin nämä mielestään huumorintajuiset immeiset miettisivät kaksi kertaa ennenkuin painavat "lähetä" nappulaa. :)

        Okei, nyt sauna on lämmin, joten määmmä koiruuden kanssa kylpemään ja vähän pitää kaverin vattanalustaakin huuhdella kun reissulla rähjääntyi! :) :)
        Hyvää loppusyksynjatkoa vain kaikille!
        T. Vilperi


      • santa baby
        ex-santalucia kirjoitti:

        Kiitos vaivannäöstä. Jos nyt voisit innoissasi ottaa yhteenvedon niistä viisauksista, esim. 100 kpl per nokka mitä nuo yllämainitut Vilperin vastustajat ovat kaikkina vuosina kirjoittaneet. Voisi tietysti tuntua, kuin kahlaisit savolaisessa roskiksessa.
        Minä puolestani en tuntenut tätä ilmiötä ollenkaan aikaisemmin, ja puolustin Vilperiä, kuten tekisin edelleen.
        Mikä muuten olikaan bad santan nimimerkki aikaisemmin?
        Minua on kehotettu rekisteröimään itseni, mutta en usko sitä tekeväni tässä seurassa.

        Mikset sinä voi rekisteröidä niciäsi jotta tietäisimme sinun olevan SINÄ eikä trolli?

        Miksi luulet että bad santa on multinicii?

        Oletko ehkä vainoharhainen?


      • ohikulkijan toivomus
        santa baby kirjoitti:

        Mikset sinä voi rekisteröidä niciäsi jotta tietäisimme sinun olevan SINÄ eikä trolli?

        Miksi luulet että bad santa on multinicii?

        Oletko ehkä vainoharhainen?

        santa babylle: jaa, baby olet, ole hyvä, ja rekisteröi itsesi noin niin kuin malliksi.


      • lukijan kommentti
        ohikulkijan toivomus kirjoitti:

        santa babylle: jaa, baby olet, ole hyvä, ja rekisteröi itsesi noin niin kuin malliksi.

        Näytä itse ensin esimerkkiä!


    • Gran.aattiomena

      Järjestetäänkö tulevana talvena Granilla miitinkiä chattailijoiden kesken?

    • vilperi571

      Näyttää siltä, että mä en pääse Granille tänä talvena, mutta voihan joku muu kerätä porukan kasaan sopivana ajankohtana jolloin mahdollisimman monta kirjoittajaa on yhtäaikaa saarella.
      Ei tuosta järkkäämisestä niin paljoa vaivaa ole, etteikö se muiltakin onnistuisi.
      Jos tarvitaan, niin voin auttaa parhaani mukaan.
      T. Vilperi

      • ex-santalucia

        Hyvää saunailtaa Vilperille ja vaimollensa, oikein sydämestä.
        Me oltiin saunan puutteessa ostoskeskus Citassa. Syötiin schnitzelit sienikastikkeen kera ja pekoni-paistinperunoiden kera. Kitattin oluet ja syötiin vielä yksi omena-pannukakku puoliksi veteranon ja anisliköörin avulla. 36 €(4 olutta, 2 Jägerschnitzeliä, 1 Apfelpfannkuchen, 1 pernod, 1 veterano).
        Paikka Bistro Klein Nippes. (Nippes on.Kölnin perinteellisin kaupunginosa., siellä juodaan vain Kölschiä ja syödään perinteellisiä ruokia). Sitten kiivettiin bussiin ja ajettiin kotiin.
        Mummolan viereen vasemmalle on tullut norjalainen ruokapaikka, hyvä palvelu.Syötiin viikolla sianfilettä ilman perunoita hyvän kastikkeen kanssa. Olivat ottaneet saman hinnan oluelle kuin naapuri, 3,50 €, saapas nähdä, kuinka kauan.


      • vilperi571
        ex-santalucia kirjoitti:

        Hyvää saunailtaa Vilperille ja vaimollensa, oikein sydämestä.
        Me oltiin saunan puutteessa ostoskeskus Citassa. Syötiin schnitzelit sienikastikkeen kera ja pekoni-paistinperunoiden kera. Kitattin oluet ja syötiin vielä yksi omena-pannukakku puoliksi veteranon ja anisliköörin avulla. 36 €(4 olutta, 2 Jägerschnitzeliä, 1 Apfelpfannkuchen, 1 pernod, 1 veterano).
        Paikka Bistro Klein Nippes. (Nippes on.Kölnin perinteellisin kaupunginosa., siellä juodaan vain Kölschiä ja syödään perinteellisiä ruokia). Sitten kiivettiin bussiin ja ajettiin kotiin.
        Mummolan viereen vasemmalle on tullut norjalainen ruokapaikka, hyvä palvelu.Syötiin viikolla sianfilettä ilman perunoita hyvän kastikkeen kanssa. Olivat ottaneet saman hinnan oluelle kuin naapuri, 3,50 €, saapas nähdä, kuinka kauan.

        Kyllä me vieläkin ollaan koiruuden kanssa kahdestaan täällä mökillä ja naatitaan näistä viimeisistä päivistä ennen sivilisaation pariin siirtymisestä!! :) :)
        Kun on ollut lämmin syksy ja kelit muutenkin kohtuulliset, niin tuota "paluuta arkeen" on tahallisesti tullut viivästettyä, vaikka emännys joskus onkin vienosti ilmaissut; "saishan sitä täälläkin käydä........" ;)
        Mökki ja nurkat valkosipulimaata myöten on nk. "talvitela" kunnossa pientä loppusiivousta lukuunottamatta joten sen puolesta vois vaikka lähteäkin epsooseen, mutta kun mieli ei tee yhtään! :) Me nyt vaan viihdytään täällä luonnon keskellä kun koiruudenkin käyttämiseksi riittää se, että aukaisee ulko-oven. Kaapunkissa pitää se vasiten lähteä ulkona käyttämään. ;(
        Pienpetoja on nurkista poistettu, joten ens keväänä on taas monella sorsalla paremmat pesimismahdollisuudet kun supikoirakanta on vähennetty olemattomiin.

        Miten tää liittyi kanariapalstalle??
        Ei mitenkään, mutta kun tällä osiolla muutkin ovat puhuneet sitä itteensä, niin mä vaan jatkan hyväksi todettua linjaa!! :) :)

        Pistetään ny nimeksi jotain kanariaan liittyvää; Barraquito tuolla toisaalla kertoikin taas uusimmat tilannetiedotukset vulkaanisesta toiminnasta, joten lämpimät kiitokset siitä!!

        ex-santalucia: Kun luin tuon ketjun lävitse, niin silloin "harrastitte" Atkinsia; kuis on käyny? Onko dieetti pitänyt ja ovatko tulokset olleet myönteisiä, vai onko paluu arkeen tapahtunut!??
        (ja ihan ilman veetuilua; olen vain utelias)

        Kaikkea hyvää sinulle ja puolisollesi ja toivottavasti tiemme taas kohtaavat.
        T. Vilperi


    • Kanarialle...

      Kylläpä alkaa näiden syyspimeiden takia veri vetää Kanarialle...
      Sinne siis - ja mielialat korkealle !
      Kyllä näiltä palstoilta saa taas potkua lähteä kesäisempiin maisemiin...
      Suomi on harmaa ja sateinen...

      • vilperi571

        Onhan suomi tähän vuodenaikaan useinkin mainitsemasi olotilan kaltainen, mutta ainakin tänään keli oli mitä parhain; n.7astetta lämmintä, aurinko paistoi, hiukan tuuli, mutta oikein hyvä nk. mettäilma käydä koiruuden kanssa kahtelemassa talveen valmistautuvaa luontoa.
        Kyllä mieli tekisi itselläkin päästä tuonne etelän pitempään valoisaan aikaan, kun nyt ollaan suurinpiirtein 8-17 valoisassa ajassa hämärä päälle.
        Sateitakin on kyllä riittänyt kotitarpeiksi, mutta nyt on ollu parisen viikkoa kohtuullisen sateetonta, kun mittariin on tullut vain 12mm vettä tänä aikana. :)
        Ai kun joskus pääsis siihen olotilaan, että marraskuun tietämissä lähtis Granille ja palais suomeen noin puolivälissä huhtikuuta ja tietenkin suoraan mökille; tätä suomen kevättä ja kesää ja myöskään alkusyksyä en vaihtaisi mistään hinnasta pois!
        Pidetään lippu korkealla!! :)


    • ex-santalucia

      Sitä Atkinssia on käytetty, runsailla vihanneksilla. Kun sitten ottaa sitkeän luonteen, johon on sekoitettu kaikki mahdolliset retkahdukset suuntaan jos toiseen, niin tulos on suurinpiirtein sama kuin viime vuonnakin. Ja uusia ideoita saadaan koko ajan, Viimeisin on se, erttä jos asuu oikein äveriäästi, pysyy hoikkana.
      Nyt ei ole aikomus muuttaa hienompaan huusholliin, kun just päätettiin, että meidän uusi koti on meille ihan hyvä.
      Muuta niin se varmaan on, että sinulla ne luonnon tarjoamat valtavat huoneet pitävät hyvän mielen lakissa ja vatsan pienenä.

    • vilperi571

      Kiitos vastauksesta; jos paino on dieetistä huolimatta pysynyt ennallaan, niin mä en näe kuin yhden vaihtoehdon: Pienentää annoksia ja lisätä liikuntaa; sillä mä tarvittaessa säädän painoani.
      Tämä vanha totuus dieetin nimestä huolimatta pitää paikkansa; syö vähemmän kuin kulutat, niin painon aleneminen on taattu! :)
      Varsinkaan naisväen on sitä vaikea ymmärtää; "enhän mä syö mitään!!??, mutta kun katotaan sitä päiväohjelmaa esim. välipalojen muodossa, niin sitä syödään paljonkin!! :)
      En mää siitä muuten mitään tietäis, mutta kun emännys sitä aina kertoo ja kehtaa vielä mokoma suuttua kun mä sanon totuuden! :) :) Jos mä kysyn, että mitäs tuli päivän mittaan syötyä, niin vastaukset on ympäripyöreitä ja ruokaa ei sitten syödä kuin miniannos ja hetken päästä jääkaapin ovi käy kun "nälkä" on. :) :)
      En mä sitä sano; on tuo munkin elopainoni noussut vuosien varrella, eli entinen 68 kiloa on nyt lähempänä 80:ä, mutta keväällä vielä mahtui v -87 ostetut puvun housut jalkaan lievästi kiristäen, joten kyllä nämä luonnon tarjoamat huoneet ja virikkeet edesauttavat sitä painonhallintaa. ;)
      Kerran päivässä syödään lämminateria ja tarvittaessa jotain välipalaa liikunnan asteesta riippuen.
      Esim. kun tuolla metillä kuljetaan, niin harvoin on evästä matkassa ja samoin kun innostuu noita maita "möyrimään", niin tehdään homma pois ja syödään sitten vähän tukevammin. Kuten noista mun sapuskalinkeistänikin käy selville, niin hyvin syödään tarvittaessa raskaamman kautta, mutta se "lievä" itsekuri löytyy sitten vatsaa katsomalla. :) :)
      Vielä kun oppisi jättämään tuon oluen pois "ruokaympyrästä", niin mä voisin jopa saavuttaa sen vanhan "kuuskasi" painoluokan kohtuullisen helposti. :) ;)
      Se on vaan niin helppoa näläntunteen yllättäessä tempaista tölkki keskaria huiviin ja taas mennään muutama tunti niillä "eväillä".

      No, joo; taas heiteltiin hetulaa ajankuluksi, joten toivotaan ettei kukaan vetänyt herneitä nenuunsa tästä saarille liittymättömästä viestistä. ;)

    • ex-santalucia

      Niin, kotona ollessa meilläkin menee hyvin, aamiainen ja päivällinen syödään kunnolla, illaksi minä olen ruvennut laittamaan niitä smoothia, elikkä hedelmiä pienitään litran kannuun kahdelle henkilölle, päälle maustamatonta kreikanjugurttia ja tehovispilällä kunnolla pieneksi. Jos on liian paksua, vähän sokeritonta mehua tai appelsiinista puristettu mehu lisäksi.
      Se vie nälän koko illaksi, eikä huvita juodakaan mitään alkoholia.
      Noilla ostosreissuilla menee sitten pasmat sekaisin, unohtuu yhtäkkiä koko kalorit.
      Raas multa tiukataan rekisteröintiä, miksei muilta?

      • Vilperi 5

        Teidän pitää ennen sitä ostosreissua tehdä kunnollinen liikunnallinen lenkki ja ennen lenkille lähtöä tehdä se ostoslista tarvittavista tarvikkeista ja siitä listasta EI sitten lipsuta!!
        Täällä mökillä tuo on helppoa; lähimpään kauppaan on 18 kilsaa matkaa ja jos jotain jäi puuttumaan, niin se saadaan vasta seuraavan kauppareissun yhteydessä. :) Kaupassa käyn keskimäärin puolitoista kertaa viikossa.
        Rekkautumisesta en tiedä muuta kuin, että on paljon helpompi siten kirjoittaa ja samalla säilyy kontrollikin vähän paremmin. :) :) Heittää määrätyt salasanat kehiin ja olet oma itsesi palstalla. Tosin tämä järjestelmä antaa mahdollisuuden kirjoittaa millä nimimerkillä tahansa; teenpä samantien testin.

        T. Vilperi


    • vilperi571

      Testi näköjään onnistui hyvin, jote systeemiä voi halutessaan "huijata", mutta mulla ei ole siihen tarvetta.
      Mä olen huutanut jo parisen vuotta rekkautumisia, mutta eipä tuo ylläpitäjä halua niistä toiveista välittää, vaan antaa jokaisen skeidanpuhujan toimia miten haluaa ja vasta pahimpiin ylilyönteihin sitten puuttuu kunhan joku ensin tekee siitä ilmoituksen.
      Mä oon oppinut elämään tämän systeemin kanssa; luen ensin otsakkeet läpi ja klikkaan ne jotka kiinnostaa ja ylimalkaisesti nekin sitten lukaisen ja jos sitten mielestäni jotain tärkeää löytyy, niin luen tarkemmin ja siitäkin on vielä kynnys olemassa ennenkuin vastaan. :) ;)

    • vilperi571

      Kato! S 24 siirtyi talviaikaan tuossa välissä, joten edellinen viesti oli jo uudessa ajassa! :) :)

    • 3+6

      Niih, onko miitinkivä tiijossa tälle alkavalle kauelle?

      • 3+6

        Mitä v****a se sulle kuuluu?


      • 3+6
        3+6 kirjoitti:

        Mitä v****a se sulle kuuluu?

        No voi kerpeles tän jakomielitaudin kanssa!


      • 3+6 :lle

        Sääliksi käy "3 6":tta.

        Säälittävää: " Niih, onko miitinkivä tiijossa tälle alkavalle kauelle? "...
        Monettako kertaa olet hakenut tämän ketjun esille ? ? ?
        ,,, vain piruillaksesi !
        Huoh...


      • Ei hyvää päivää
        3+6 :lle kirjoitti:

        Sääliksi käy "3 6":tta.

        Säälittävää: " Niih, onko miitinkivä tiijossa tälle alkavalle kauelle? "...
        Monettako kertaa olet hakenut tämän ketjun esille ? ? ?
        ,,, vain piruillaksesi !
        Huoh...

        Sinähän sen nyt hait esille, vai MITÄH?


    • hauhau

      Seuraavaan miitinkiin karvaturri mukaan.

      • sitruunaperhana

        Seuraava miitinki voisi olla Teneriffalla jossa höpisijät ja nimimerkittömät voisi kohdata silmätysten. Olisi mukava tavata tunnettuja netti persoonia.


      • granisti
        sitruunaperhana kirjoitti:

        Seuraava miitinki voisi olla Teneriffalla jossa höpisijät ja nimimerkittömät voisi kohdata silmätysten. Olisi mukava tavata tunnettuja netti persoonia.

        Aiheesta on aikaisemmin keskusteltu ja plazan puerto vakkarit ilmittivat ettei yleistä miitinkiä järjestetä vaan he tapailevat toisiaan joko sovitusti tai sattumalta. Suomi 24 puerto fanit eivät asiaa noteeranneet.

        Harmi sillä puertossa käy paljon molempien foorumien seuraajia jotka haluaisivat osallistua porukka kokoontumiseen.

        Toivottavasti joku kuitenkin innostuu puerto miitinkin järjestämään.


      • Vinkkinä faneille:
        granisti kirjoitti:

        Aiheesta on aikaisemmin keskusteltu ja plazan puerto vakkarit ilmittivat ettei yleistä miitinkiä järjestetä vaan he tapailevat toisiaan joko sovitusti tai sattumalta. Suomi 24 puerto fanit eivät asiaa noteeranneet.

        Harmi sillä puertossa käy paljon molempien foorumien seuraajia jotka haluaisivat osallistua porukka kokoontumiseen.

        Toivottavasti joku kuitenkin innostuu puerto miitinkin järjestämään.

        Laita yksityisviesti sille platsan höpisijälle kenet tahdot tavata ja ehdota treffejä. Ehkä saat samalla tiedon siitä milloin puerton vakkareilla on kokoontuminen saarella. Vaatii vain rekisteröitymisen ja se on yksinkertaista tehdä.


      • Toinen vinkki:
        Vinkkinä faneille: kirjoitti:

        Laita yksityisviesti sille platsan höpisijälle kenet tahdot tavata ja ehdota treffejä. Ehkä saat samalla tiedon siitä milloin puerton vakkareilla on kokoontuminen saarella. Vaatii vain rekisteröitymisen ja se on yksinkertaista tehdä.

        Lisäyksenä se että muuta ei kysellä kuin toimiva sähköpostiosoite.


      • täääh?
        Vinkkinä faneille: kirjoitti:

        Laita yksityisviesti sille platsan höpisijälle kenet tahdot tavata ja ehdota treffejä. Ehkä saat samalla tiedon siitä milloin puerton vakkareilla on kokoontuminen saarella. Vaatii vain rekisteröitymisen ja se on yksinkertaista tehdä.

        Faneille?


      • we´ll meet again?
        sitruunaperhana kirjoitti:

        Seuraava miitinki voisi olla Teneriffalla jossa höpisijät ja nimimerkittömät voisi kohdata silmätysten. Olisi mukava tavata tunnettuja netti persoonia.

        Järjestetään granilaisten ja teneläisten yhteinen miitinki "puolueettomalla maaperällä" eli jollain pikkusaarella tai kotimaassa :D


    • asiantuntijatrolli

      Vilperi pääosassa tässä ketjussa, en yhtään ihmettele että pientä kuittailua tulee tasaiseen tahtiin, kaurahattu rehupuntti vastaa jokaiseen kuvittelemaansakin kettuiluun, ja mikäs tuossa on trollien mellastaa, kun on noinkin otollinen maaperä ;)

      Asiantuntemuksesta ja vinkeistä sanoisin ettei kovin isoa asiantuntemusta tarvita jos pannuun, ricoon, hotlaan, suomikerholle, jussin paikkaan, ja linja-autopysäkille osaa, tuo on peruskauraa jokaiselle viikkomatkaajalle.

      Toivottavasti emännyksen pätäkät riittää taas ensi talven kaalikääryleretkeen ;)

    • 199 postauksen ketju ja lisää tulee. Ei hassumpi saavutus Vilperi! :) Olinko 200.

    • Ja kohta 8500 lukukertaa! :)

    • vilperi571

      Jep! Sinällään mielenkiintoista kun vilkuilee noita lukukertoja; mut useimmiten haukutaan sinne alimpaan h--------n ja peukutetaan miinuksilla, mutta popula vaan haluaa lukea noita munkin vaatimattomia tuotoksiani.
      Hiukan sama ilmiö on tuolla "omalla" osiolla jota kesän piristykseksi päivittelen "mökkipäiväkirjalla"; alkuun hiukan laimeahkoa seurantaa, mutta nyt kun se on populan tietoisuudessa, niin uuden päivityksen jälkeen kertyy nopeastikin toistasataa lukukertaa olkoonkin että porukka on hyvin laimeasti vastaillut sinne tai kommentteja muutenkaan esittänyt. :)))

      asiantuntijatrollille sen verran, että jotain muutakin infoa tässä vuosien varrella jaeltu ja vieläkin ihan omasta lompakosta poistuu rahat noihin reissuihin. ;))

      Reissuakin ollaan jo vähän kaavailtu tän vuoden puolelle, mutta kahtellaan, että mikskä se katti nahan repii!?? :)))

      Hyvää elokuun alkua vaan kaikille!!
      T. Vilperi

      • reissupetteri

        Arvaan että kohde on Grani ja Rico vai yllätätkö kaikki ja lähdet vaihteen vuoksi jollekin toiselle saarelle ja toiseen kohteeseen?


    • vilperi571

      Kohde on Grani, mutta tarjonnasta ja sen edullisuudesta riippuen kaikki kohteet ovat listalla paitsi Bahia Felizen nurkat! :)))
      Nyt on muutamana vuotena oltu enemmän Mas Palomasin kulmilla, joten se ehkä ykkösenä, mutta Las Palmasia, Ricoa tai Inglesiä ei ole mitenkään poissuljettu, kuten ei muitakaan.
      Aika näyttää kuis äijän käy!?? :)))

      • reissupetteri

        Monta kertaa peräkkäin olet ollut Granilla? Eikö olisi mukava käydä toisellakin saarella niin sitten paluu uudestaan Granille olisi entistäkin mukavempaa? Vaihtelu ihan aikuisten oikeesti kun virkistää. Minäkin olen Granin vakiokävijä, mutta ainakin 3 vuoden välein käyn muualla Kanarian saarilla jossa näkee vähän uudempiakin maisemia.


      • mettäveikko

        Minäki oon monesti käyny Gran Canarialla, mutten oo koskaan kuullu paikasta nimeltä Mas Palomas.


      • vilperi571
        mettäveikko kirjoitti:

        Minäki oon monesti käyny Gran Canarialla, mutten oo koskaan kuullu paikasta nimeltä Mas Palomas.

        Kirotusvireitä ny tulee itsekullekin ja moniin muihin verrattuna mulla aika vähänkin, joten korjataan ny mettäveikon mieliks: Maspalomas!! :)))))))


      • vx
        vilperi571 kirjoitti:

        Kirotusvireitä ny tulee itsekullekin ja moniin muihin verrattuna mulla aika vähänkin, joten korjataan ny mettäveikon mieliks: Maspalomas!! :)))))))

        Kirotin, minkä kirotin


    • vilperi571

      Nyt toistakymmentä vuotta, mitä nyt välillä on käyty Tenellä verestämässä vanhoja muistoja pari kertaa. ;) Lukumäärästä en enää ole selvillä; joskus kerta vuoteen, parhaimmillaan kait neljä kertaa ja nyt kait menty tasaseen kaks kertaa per vuosi.

      Kun mulla on aina hiukan rajallinen tuo budjetti, niin se rajoittaa paljonkin muissa saarissa käyntiä vaikka mieli tekisikin; La Palma on ikuinen haave ja mikäli se lottovoitto joskus tulisi edes kohtuullisen karkeassa muodossaan, niin sen reissun tekisin ensimmäitteeksi, kun siellä sen ensimmäisen reissuni tein yli 20v sitten!
      Sen jäljiltä pyörin Tenellä melkein 10v kunnes Granin reissut tuli kuvioihin ja opin viihtymään sen kuvioissa.

      Vanhemmiten oon lisäksi tullut laiskaksi ja kun melkein kaikki kuviot Granilla on tuttuja, niin on helppo liikkua sinne minne nokka näyttää ja keskittyä vain siihen lomailuun mitä se nyt sitten kenellekin merkitsee.
      Mä tykkään Granista ja monenlaista olen siellä kokenut niin hyvässä kuin pahassakin, mutta aina se sama tunne poislähtiessä: Tahtoo takasin!! ;))
      Hiukan samanlaista kuin sen pienen lapsosen kiukuttelu jonkun karkkihyllyn ääressä mitä näkee kauppareissuillaan! :)))))

      Mä nautin saaresta ja kun tuo "kotkakin" on vielä samaa mieltä, niin mennään nyt näillä eväillä taas vähän eteenpäin. :))))

      • don Luis

        Loppusyksystä saavun paikalle minäkin.


    • viäräleukanen

      Vilperi on jautaa!

    • pas malmas

      Oli sitten miitinki missä tahansa kanarialla niin ehdottomasti pitäisi kutsua myös paikalle,ja oikein kunniavieraaksi,tämä henkilö joka koko ajan terrorisoi tätä kanaria-palstaa ja muitakin palstoja ja joka koko ajan halajaa Thaimaaseen,tulisi mielenkiintoinen palaveri

      • Jaana S

        Mutta kuka maksaisi köyhän Mr. Tollon lipun ja majoituksen. Itse en ainakaan osallistu kolehtiin vaan lahjoitan mieluummin rahat hyväntekeväisyyteen.


      • don Luis
        Jaana S kirjoitti:

        Mutta kuka maksaisi köyhän Mr. Tollon lipun ja majoituksen. Itse en ainakaan osallistu kolehtiin vaan lahjoitan mieluummin rahat hyväntekeväisyyteen.

        Jos pysyttäisiin pelkässä menolipussa,niin voisin harkita...


      • don Luis kirjoitti:

        Jos pysyttäisiin pelkässä menolipussa,niin voisin harkita...

        Jos vielä menolippu olis Thaimaahan eikä Kanarialle, voin maksaa koko lystin - sillä ehdolla, että thaikku-IP:t blokataan tältä palstalta.


      • Lyly Raataja
        AldoXLII kirjoitti:

        Jos vielä menolippu olis Thaimaahan eikä Kanarialle, voin maksaa koko lystin - sillä ehdolla, että thaikku-IP:t blokataan tältä palstalta.

        Ei helekutissa, mun tuurilla se tulis mun kotipaikkaan, ja samaan aikaan. Pitäkää vaan siellä kanarialla. Ei mun tartte idiootteja kattoo tai kuunnella vaikka oon köyhä ja joudun meneen thaikkuihin ku rahatt ei riitä muualle.


    • Minun postaukseni oli jo 218. Lukukertojakin on jo yli 8500!

      • Amaria 12

        Totta, ja asiaan! Taas nyt iltojen pimetessä alkaa kiehtoa uuden matkan suunnittelu! Gran Canaria alkaa kutsua, varsinkin kun nämä jo pimeät, mutta lämpimät yöt muistuttavat saaresta! Toivottavasti lentoyhtiöt pysyvät pystyssä ja matkanjärjestäjillä on hotelleissa valinnan varaa. Ikävä kyllä Aurinkomatkat piti vaihtaa Tjäreborgiin hotellitarjonnan vuoksi.


    • donIuis

      Me kaikki vakiasukkaat eli paskamahaset eläkeukot tervehdimme toisiaame tutulla GRANI-huudolla ja veljeskuntamme salaisella käsimerkillä. Tapaamme kaalikääryleen äärellä Kuparipannun räkälässä.

    • vyölaukutreissaa

      Senkus menet, minä en ole tulossa. Junttien kohde koko Kanaria. Suomibaarissa karaokea ja läskisoosia.

    • K-K-K

      Otetaan vakio miitinki Ingles: K-K-K eli Keskiviikko-Kuudelta-Kuparipannu.
      Kaikki tenukepit teretulemast. Aika on ilta-aika.

    • tinkimi

      Miitinkiä pukkaa..

      • Granilla

        Meillä on täällä Granilla miitinkejä aina silloin tällöin. Vähintään kerran viikossa käydään yhdessä syömässä, monet useamminkin.


      • kokkous

        Missäpäin niitä pidetään,olisin innokas tulemaan mukaan.


    • Puohpjobpiubpib

      Jaahas. Joku on kaivanut tän klassikon vaihteeksi esiin.

      • eläkepappaKuriin

        Pienipää Eläkepappa ja sontasäkki Antigue nostelee näistä vanhoja ketjuja välillä etusivulle.


    • nostokurki

      Kuka näitä oikein nostelee?

    • envarmallatule

      Että Kauniaisissako nyt on miittinki?
      Höh vaann, mene ite!

    • huhuhu

      Onko meetinki nyt Mummolassa tällä kaudella. kuulin sellaista huhua.

      • eikuuloonkaan

        Kulit väärän huhun, ei koskaan siellä!


    • Alusta.asti.mukana

      Onkohan tämä yksi pitkäikäisempiä keskusteluja tällä palstalla? Kohta yhdeksän vuotta ja vielä voimissaan.

      • Alusta.asti.mukana

        Ja vielä laskutaitokin hukassa... Kahdeksan vuotta piti kirjoittamani.


    • tuutingi

      Osa porukkaa jo siirtynyt lopulliseen meetinki paikkaan. Tämä keskustelu vaan jatkaa iänkaikkista elämää.

    • MenenSinne

      Tavataan siinä gourmetravintola karhubaarin edustalla vuonna 2019 tammikuun viidentenä noin klo 17.00 , ja katsotaan ketä on paikalla. Minut tunnistaa siitä että olen pukeutunut housuihin ja paitaan ja mulla on kengät jaloissa. Sitten mennään jonnekin syömään ja muistelemaan kotimaata.

      • Antique---tässähei

        Ainakin niille junteille joiden ruokalista koostuu makkaraperunoista karhukioski siellä toisen kerroksen putkikäytävällä. Suosittelen.


    • nytköjo

      Onko meetinkistä mitään tietoa. Milloin pidetään ja missä.....

    • mitikiti

      miitingin tekijät jo pitää miitinkiä yläkerran puolella,eiköhän tämä jo ole tässä.

    • Anonyymi

      Onkohan täällä ketään sellaista joka oli siinä miitnkissä ja oliko se kuparipannussa.

      • Anonyymi

        Miitingistä mitään havaintoa mutta on hienoa että tämä ikivanha keskustelu elää. Jos ei muuten niin mallina tuolle ”olisihan se pitänyt arvata” tyypille hieman tasokkaammasta trollaamisesta.


      • Anonyymi

        Eläkepappa nostaa taas vanhoja ketjuja trollaus mielessä framille. Olisihan se pitänyt arvata


      • Anonyymi

        AI se on Eläkepappa kun nostelee näitä ketjuja koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata


      • Anonyymi

        Parissa tuli oltua. Ihan mukavaa jutustelua. Meitä oli molemmilla krroilla vähän toistakymmentä ihmistä. Oikein mukavia olivat.
        Saunottiinkin viimeisen miitingin jälkeen Vilperin kanssa Berryn saunassa Green Fieldin pihassa.
        Olisi vielä hauska tavata alkuperäinen Talviasukas ja mukava pariskunta från Hangö ym.
        Ehkä Taviasukkaan näenkin tulevana tammi-helmikuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miitingistä mitään havaintoa mutta on hienoa että tämä ikivanha keskustelu elää. Jos ei muuten niin mallina tuolle ”olisihan se pitänyt arvata” tyypille hieman tasokkaammasta trollaamisesta.

        Niin silloin ei haukuttu tai kehuttu jotakin ravintolaa. Annettiin monenlaisia neuvoja ja jaettiin kokemuksia.
        Ainoastaan Vilperin kirjoitukset saivat joidenkin karvat pystyyn ja Vilperi sai ehkä liikaakin löylytystä.
        Hän oli erittäin hyväsydäminen ihminen eikä tahtunut kenellekään mitään pahaa. Joutui aika paljon väärinymmärretyksi. Oli ehkä liian luottavainen muiden hyvään tahtoon ja sai aiheetta "turpiinsa".
        Nyt trollaaminen on saanut vaikutteita suuren naapurimaamme trollitehtaista ja täällä väitetään kirkkain silmin mustaa valkoiseksi ja päinvastoin.


    • Anonyymi

      mahottoman pitkä ketju

      • Anonyymi

        Tää on kuitenkin aivan klassikko, jonka soisi elävän mahdollisimman kauan.


    • Anonyymi

      Olen tulossa miittinkiin! Näemme siellä! Hyviä lomailmoja!

      • Anonyymi

        Minäkin tulen..vaikka osa miitingin tekijöistä on jo yläkerran puolella.


    • Anonyymi

      Onko mummola kiinni?

    • Anonyymi

      Voinko ottaa poikaystäväni mukaan meetingiin. Olen nimittäin vaihtanut leiriä ja asustelen nyttemmin miesten kesken. Uusi poikaystäväni haluaisi tutustua kaikkiin Inglesin mussukoihin oikein antaumuksella jos ymmärrätte mitä tarkoitan

      • Anonyymi

        Tervetuloa vaan kaikki poikaparit. Meitä poikain kesken seurustelevia on jo useita pareja täällä Inglesissä. Uusi veri keskuuteemme on enemmän kuin tervetullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa vaan kaikki poikaparit. Meitä poikain kesken seurustelevia on jo useita pareja täällä Inglesissä. Uusi veri keskuuteemme on enemmän kuin tervetullut.

        ja jos olis vielä aidsvapaata verta niin aina parempi.


    • Anonyymi

      Missäpäin se rico mahtaa olla?

    • Anonyymi

      Jaa jaa, että sinne menossa. Hyvää matkaa vaan.

    • Anonyymi

      kyllä sinne ricoon kannattaa mennä ja varsinkin granille..tenelle taas en menisi mistään hinnasta kun siellä aina sataa ja on kylmä.

      • Anonyymi

        Ei ihme että rico (jos siis tarkoitetaan Gran Canarian Puerto Ricoa) on suosittu sillä sieltähän löytyy Suomikuppilan lisäksi jopa suomalaisten AA-kerho. Siis tuulipuvuille kaikki tarvittavat palvelut. Voi syödä, juoda ja raitistua suomeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että rico (jos siis tarkoitetaan Gran Canarian Puerto Ricoa) on suosittu sillä sieltähän löytyy Suomikuppilan lisäksi jopa suomalaisten AA-kerho. Siis tuulipuvuille kaikki tarvittavat palvelut. Voi syödä, juoda ja raitistua suomeksi.

        pappatunturi puari on siellä.


    • Anonyymi

      Mikä ihme vimma tuonne kuparipannuun, en ymmärrä. Kerran olin ja joku känniporukka vanhempaa ikäluokkaa messusi ja teki itsensä tykö koko baarissa. Sain nyt syötyä kyllä mutta ei sinne mieli tee uudestaan. Ruoka ihan tavallista ruokaa jota saa abc - asemilta.

      • Anonyymi

        Onko joku käskenyt sinne mennä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku käskenyt sinne mennä?

        Joka toisessa viestissä käsketään mutta se kerta taisi riittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka toisessa viestissä käsketään mutta se kerta taisi riittää!

        Eihän myö inglesin absille mennä mutta pidetään avaus hengissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka toisessa viestissä käsketään mutta se kerta taisi riittää!

        Mielestäni Karhun mainoksia on ollut jonkun verran liikkeellä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka toisessa viestissä käsketään mutta se kerta taisi riittää!

        siis joka toisessa käsketään, mutta se kerta taisi riittää??????????
        Koska luit sellaisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis joka toisessa käsketään, mutta se kerta taisi riittää??????????
        Koska luit sellaisen?

        Viime lauantaina luin!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Tämähän on iänkaiken vanha viesti. Kai ne on sen matkansa jo tehneet.

      • Anonyymi

        Eihän tässä ole enää kysymys alkuperäisestä viestistä vaan mennään kohti avauksen kymmenvuotisjuhlaa ensi vuonna.


    • Anonyymi

      Saadaanko 500 viestiä täyteen. Siinä tavoitetta kaikille sisällön tuottajille. Ihan mahotonta meininkiä taas.

      • Anonyymi

        Aatteleppa ite. Oishan se hienoa. Mahotonta meininkiä vaan kehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aatteleppa ite. Oishan se hienoa. Mahotonta meininkiä vaan kehiin.

        Ahistaako pientä päätä noin paljon???


    • Anonyymi

      Höh. Luulin että miitinki granilla ja olisin tullut mutta kissa vieköön, tämähän on pian 10v vanha aloitus. Olikohan kukaan siinä miitingissä sellainen joka vielä tänne kirjoittelee.

      • Anonyymi

        No onhan tässä peljon ajankohtaista tietoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan tässä peljon ajankohtaista tietoa!

        Mitä muka.


      • Anonyymi

        Idean isä? ei kirjoita enää yhtään mitään, mutta muista ei ole takeita.
        Mutta mulla on ajatus. Pidetään aloitus hengissä vielä reilu vuosi että tulee 10 v täyteen. Ja sitä ja alkuperäisiä miitinkejä voisi sitten juhlistaa vaikkapa 10 v miitingin merkeissä pannussa tietenkin.
        Miltäs kuulostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idean isä? ei kirjoita enää yhtään mitään, mutta muista ei ole takeita.
        Mutta mulla on ajatus. Pidetään aloitus hengissä vielä reilu vuosi että tulee 10 v täyteen. Ja sitä ja alkuperäisiä miitinkejä voisi sitten juhlistaa vaikkapa 10 v miitingin merkeissä pannussa tietenkin.
        Miltäs kuulostaa?

        Kannatan, hieno ajatus. Syödään vilperin muistoksi kaalikääryleet ja painellaan sieltä saunomaan. Kuka ottaisi vetovastuun?


      • Anonyymi

        Mukava kuulla tämä tieto. Nyt vaan miettimään sopivaa päivää ja vuotta tälle suurtapaamiselle ja valittaneen toimikunta asian edelleen saattamiseksi. Kannatan pienipään valintaa vetovastuun kantajaksi . Jo nyt kannattaa pannuun tehdä optiovaraus ruokailua ynnä muuta hupailua varten. Toimkuntaan halukkaat voisivat tällä foorumilla ilmoittaa halukkuutensa. terv. isopää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kuulla tämä tieto. Nyt vaan miettimään sopivaa päivää ja vuotta tälle suurtapaamiselle ja valittaneen toimikunta asian edelleen saattamiseksi. Kannatan pienipään valintaa vetovastuun kantajaksi . Jo nyt kannattaa pannuun tehdä optiovaraus ruokailua ynnä muuta hupailua varten. Toimkuntaan halukkaat voisivat tällä foorumilla ilmoittaa halukkuutensa. terv. isopää.

        Minä ainakin tulen, mikä on aikataulu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin tulen, mikä on aikataulu?

        joopa


    • Anonyymi

      Kuka näitä vanhoja ketjuja nostelee?

      • Anonyymi

        Sinä esimerkiksi1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä esimerkiksi1

        Ja minä


      • Anonyymi

        Sehän on aivan samantekevää. Pääasia että nostetellaan reilu vuosi niin saadaan 10 vuotta täyteen ja sitten onkin juhla miitingin aika.


    • Anonyymi

      Näin jouluaattona voidaan nostella tätä klassikkoketjua.

      • Anonyymi

        Jouluaatto meni ja joulukin, nyt tapanina lasken rahojani, ne riittävät juuri kuukauden oleskeluun, syöntiin, juontiin ja pikkujuttuihin Inglesin läheisyydessä. Reissun lennot ja majoituksen oli maksanut entinen naisystäväni, joka ei ole kertonut mikä paikka tarkalleen on kyseessä. Lähtö on kuulemma loppiasen tienoilla.


    • Anonyymi

      Voihan korona kun ei voi nyt miitinkejä järjestää granille. Onhan tosin hotlatkin kiinni ei sen puoleen. Kyllä vielä niille nurkille mennään ainakin tältä taholta lievästi sanottuna.

      • Anonyymi

        Nyt ollaankin jännän äärellä. Ehtivätkö matkat alkaa ennen avauksen 10 v päivää että pääsemme juhlistamaan sitä aidossa ympäristössä Inglesissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ollaankin jännän äärellä. Ehtivätkö matkat alkaa ennen avauksen 10 v päivää että pääsemme juhlistamaan sitä aidossa ympäristössä Inglesissä.

        Granille ja Ricoon koko popula. Kuparipannussa syödään kaalikääryleet ja sitten Kontulan Helmeen Berryn saunaan koko lössi. Sieltä siirrytään Apinaniitylle pullukoita narramaan. Myöhemmin käydään muistokäynnillä tiffanyn edustalla . Loppu yö sitten vapaata oleskelua missä kukakin tykkää. Tervetuloa!


    • Anonyymi

      Olikohan ne kuitenkin sellaisia väkisin tehtyjä miitenkejä kun ne loppui heti kun vilperi siirtyi yläkerran puolelle. No, onhan sitä kaikkea hömppää maailmassa.

      • Anonyymi

        Vähän samanlaista kun työporukan tapaamiset töiden ulkopuolella. Ei ole muuta yhteistä nimittäjää kuin työ. No kuka sitä jaksaa vapaa-ajallaan niitten äilisköjen kanssa treffata ja puhua työasioista kun muuta yhteistä ei ole. Niinpä niin. Ei kukaan ellei ole pakko.
        Näin mä sen ajattelen. Ja näin ne miitingitkin hiipuivat.


    • Anonyymi

      Kerttusetä toivottaa kaikki mussukat tervetulleiksi inglesiin taas ensi talvena. Vietetään taas yhdessä kuuma lomakausi nautintojen kera.

      • Anonyymi

        Säälittävää sysisynkkää yksinpuhelua.


    • Anonyymi

      Kyllä minulle sopii, tavataan vaan, tulen ihan mielelläni. Mitä paikkaa suosittelisit?

    • Anonyymi

      Milloin on miitinki?

    • Anonyymi

      Mikäpä hänessä tavataan siellä ja laitetaan entisissä merkessä. Meitsille aina sopii mikä vaan. Ei koosta välii.

    Ketjusta on poistettu 95 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe