Minulla aloitettiin myös Velcade kuuri. Lääke ilmeisen uusi ja tulossa vasta rankkoihin, helposti uusiutuviin lymfoomiin. Jos jollakulla on kokemusta tämän lääkkeen hoidoista, mielelläni otan tietoa vastaa.
Itselläni tuntui menevän "pää sekaisin". Katselin eilenkin televisiota ja olin lukenivani samaan aikaan esitteitä. Perhana, minulla mitään esitteitä ollut....
No ompahan mukavampi sairastaa kun aika lentää ja taju menee kuin siivillä...
Velcade, onko tuttu?
3
2432
Vastaukset 3
- -ra
ja toivottavasti tuo uusi lääke puree jotta paeantuisit.
- c83.1
sillä taasen on edessä n vuoden kestävä taistelu. Viimeisin piti pöpöt poissa yli neljä vuotta. Kunhan tulisi uusi henk.koht ennätys tällä kertaa!
- Anonyymi
Mulle tuli hermovaurio ja jalat halvaantui nilkoista varpaiden kärkiin. Istuin pyörätuolissa 5 kk ja sitten opettelin uudestaan kävelemään. Hermot ei ole kuitenkaan kunnossa ja varpaat ei toimi kunnolla, nilkat jäykät kävely tökkimistä. ,pakotuksia. Koskaan ei palaudu hermot normaaliksi on tuomio. Tämä tapahtui 2019. Aki Hietaharju oikein tabu neurologi Kyksissä selvitti asian. Vaadin sitä ja ottivat yhteyden Novasta häneen . Lääkärit eivät puhuneet mitään mutta eräs sairaahoitaja kysyi onko mulle kerrottu että voi tehdä hermovaurioita . Ei kerrottu. Tänäkinpäivänä toi hoitsu muistaa asian kun siitä juteltiin nyt käyn käyn
Novassa Ritumab tiputuksessa. Joillekkin se myrkky sopii mulle ei enkä enää anna heidän piikittää sitä minuun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441