Minulla aloitettiin myös Velcade kuuri. Lääke ilmeisen uusi ja tulossa vasta rankkoihin, helposti uusiutuviin lymfoomiin. Jos jollakulla on kokemusta tämän lääkkeen hoidoista, mielelläni otan tietoa vastaa.
Itselläni tuntui menevän "pää sekaisin". Katselin eilenkin televisiota ja olin lukenivani samaan aikaan esitteitä. Perhana, minulla mitään esitteitä ollut....
No ompahan mukavampi sairastaa kun aika lentää ja taju menee kuin siivillä...
Velcade, onko tuttu?
3
1192
Vastaukset
- -ra
ja toivottavasti tuo uusi lääke puree jotta paeantuisit.
- c83.1
sillä taasen on edessä n vuoden kestävä taistelu. Viimeisin piti pöpöt poissa yli neljä vuotta. Kunhan tulisi uusi henk.koht ennätys tällä kertaa!
- Anonyymi
Mulle tuli hermovaurio ja jalat halvaantui nilkoista varpaiden kärkiin. Istuin pyörätuolissa 5 kk ja sitten opettelin uudestaan kävelemään. Hermot ei ole kuitenkaan kunnossa ja varpaat ei toimi kunnolla, nilkat jäykät kävely tökkimistä. ,pakotuksia. Koskaan ei palaudu hermot normaaliksi on tuomio. Tämä tapahtui 2019. Aki Hietaharju oikein tabu neurologi Kyksissä selvitti asian. Vaadin sitä ja ottivat yhteyden Novasta häneen . Lääkärit eivät puhuneet mitään mutta eräs sairaahoitaja kysyi onko mulle kerrottu että voi tehdä hermovaurioita . Ei kerrottu. Tänäkinpäivänä toi hoitsu muistaa asian kun siitä juteltiin nyt käyn käyn
Novassa Ritumab tiputuksessa. Joillekkin se myrkky sopii mulle ei enkä enää anna heidän piikittää sitä minuun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389