Olen muutoman vuoden yrittänyt harrastaa lumilautailua, mutta kova jalkapohjien
särky pilaa kaiken. Kipu on ihan sietämätön kuin joku löisi puukon jalkapohjiin.
En viitsi lopettaa lajia sen takia vaikka kaveri lopetti sen takia koko laskettelun.
Monot vaihdoin kalliimpiin muttei auttanut. Omaan lättäjalan ja kehnon laskettelu
tekniikan. Voiko kivusta päästä eroon esim. jollain pohjallis jutulla. Kaveri sanoi,
että kipu häviää ajallaan kun vaan laskee. Mulla on just päinvastoin noin kymmenen
laskua ja jalkapohjat on tulessa. Kiukulla kun vetää enemmän niin jalkapohjan kaaressa tuntuu
vielä parin päivän päästä. Oisko jollain vinkkejä? Voiskohan jostain siedätys hoidosta olla
apua, kävelis monot jalat kaupunkissa:)
jalkapohjien särky, pääseekö eroon?
3
6180
Vastaukset
- Railos
No eihän siinä muuta kun käy teettämässä räpylöihisi jalkatuet. Googlaa asiaa, niin löydät varmaan lähimmän pajan missä niitä tehdään. Vähän se on ainakin miehille lättäjalat asia, jota ei kovin halua kuulutella, mutta kyllä ne mitan mukaan tehdyt tuet sitten auttaa lättäjalan kipuihin ihan muutenkin kuin monoissa.
- Hulllllu
alkuun aina vähä särkee mutta kun pitää vähä taukoja ja laskee taas niin jossain vaihees se katoaa kokonaan.
- Vanhalautailija
Vaikka vanha ketju niin kommentoin silti jos joku vastauksen löytää.. Itsellä sama vaiva kun ketjun aloittajalla, monot Burton Ruler ja siteet vanhat salomon S2:set. Vaihdoin selkeästi jäykempiin siteisiin (Burton Cartel) ja jalkavaivat katosivat saman tien. Itsekin mietin jo luovuttamista lajin suhteen mutta eipä tarvinnutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1362198
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301553En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1331489- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1411205The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121121Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226955- 156906
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57823Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20809