Ilmainen runescape tyyppi

moi :o

Voiko joku antaa ilmaisen runescape tyypin tai kertoa mistä nettisivulta löytäisi sellaisen? Voin myös vaihtaa 96 levusen runescape tyyppini johonkin uuteen jos se on tarpeeksi hyvä.

18

1218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihetaanvaa

laita salasana [email protected] ni lähetän sulle mun 94 lvl str/rng pure (str 99 mage on työn alla 87 koht 88)ni lähetän mun tyypin

• äkkiä

mää annan 1110 cb toho sun 96 cb mun ukol bankki omaisuus 550m ja str rng mage def slayer wc 99 mese [email protected]

• pera91

haistappa v*ttu jne. nörtti.

• 15wrqwtqwrtqwdfasgfd

Pera91 on aika säälittävä penska :((

• pera91

ootko p*ska? pentu.

• Anonyymi

Ootko p*ska?. pentu.

• zzxxccvvbb.rune

kehittäkää itteh

• pera91

haistappa v*ttu jne. nörtti.

• säälittävä yritys:D

peri vitun trollaajs:D ja voisin vaihtaa sen mun 76lvl str/range puree, ellei kauppoi oo jo tehty... att 40, str 91, def 20, range 84, mage 60, pray 20:D aika huono, tiedän..

• hepo65

anna mulle nii saat 100 lvl nimi xxdragonxx ja salis k0ir4 vaikka onki väärä nii en tiiä onko oikee kokeilkaa

• !!!! NNOOOOBB !!!!!

Kuule purella ei sa olla def enemän kun 1!

• ILMAINEN RS MEMBER
    • jooko

voisiko joku antaa ilmaiseksi rune hamon

• rs-hoast

nimi on oh_deedee_oh ja salis 33713371 ja toinen ukon nimi on finpurea ja salis on huuh123

• xdtuxac3

finpurea ja salis huuh123 jos saat sen menee sisää tolla salasanalla nii oon jeesus

• rs-hoast
    • vanha ukko...

tässä yksi: nimi on riisi69 ja salis salasana123... lvl 81 mage 80 muistaakseni...
      pankissa full zamorak... ei membu

• ei.

ei.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe