Lue aamulla:

Teotwawki

43

751

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oujeeeeee..

Niinhän siinä ruukaa käymään .....

On se hyvä että kirkko on perustanu niille tään palstan. Turvallisempaa tää on ku kadulla tappelu.

• luterilainen.

Kotimaa lehdessä oli juuri että vapaa-ajattelijoiden liitossa riidellään. Ensin potkittiin työntekijä pois joka vei asian käräjille. Sitten puheenjohtaja kyllästyi hörhöilyyn. Ja nyt jo toimistosihteeri tai mikä lie erosi ja kotimaan mukaan oli kyse työpaikka kiusaamisesta.

• luterilainen. kirjoitti:

Kotimaa lehdessä oli juuri että vapaa-ajattelijoiden liitossa riidellään. Ensin potkittiin työntekijä pois joka vei asian käräjille. Sitten puheenjohtaja kyllästyi hörhöilyyn. Ja nyt jo toimistosihteeri tai mikä lie erosi ja kotimaan mukaan oli kyse työpaikka kiusaamisesta.

aiemmin kunnostautuneet tässä lajissa.:-XD

• luterilainen.
        Teotwawki kirjoitti:

aiemmin kunnostautuneet tässä lajissa.:-XD

on varmasti. Mutta jospa vapaa-ajattelijoiden liitto on lähes uskonnollista puuhastelua. :)

• kenkri

Joo, oli aika ikävä henki vallalla eilen suhteessa auttamiseen. Mukavamman sävyisiä keskusteluja tälle päivälle haluan vain toivotella!

• :D

:D

Ketjulla on loistava aihekkin LAUPEUDEN työ ......

• po.po.po.poing
        :D kirjoitti:

Nähtävissä joku kirkon loistava tulevaisuus.

Uskovat poistuu ja jäljelle jää puoliateistit riitelemään keskenään.

• :D kirjoitti:

Aloitetaan laupeuden työllä ja päädytään katkeraan riitaan. Väärin autettu!!!!!! Väärään paikkaan meni apusi, olet itseäsi nostava egoisti! :-XD Kaikkea kivaa?????

• Tango_Delirium
        po.po.po.poing kirjoitti:

Nähtävissä joku kirkon loistava tulevaisuus.

Uskovat poistuu ja jäljelle jää puoliateistit riitelemään keskenään.

Puoliateistit?

• Tango_Delirium kirjoitti:

Puoliateistit?

vedota siihen, että jotkut ovat syytelleet minua siitä, että olen hurahtamassa uskoon.:-XD Ei ole merkkejä siitä, mutta sellaisen kuvan saa, jos lukee viestejäni laput silmillä.

• Teotwawki kirjoitti:

vedota siihen, että jotkut ovat syytelleet minua siitä, että olen hurahtamassa uskoon.:-XD Ei ole merkkejä siitä, mutta sellaisen kuvan saa, jos lukee viestejäni laput silmillä.

Sinä et jatkuvasti sylje kirkkoon päin ja osoitat vielä julkisesti omaavasi halun auttaa vähempiosaisia!

Eihän tuollainen ole kunnon ateistin käytöstä ;o)

• Ohhoh :(

Kun kerran tiedätte toistenne sähköpostiosoitteet, käykää nuo nolot hiekkalaatikkonahistelunne poissa julkisuudesta. Oletko sinä oikeasti niin ylpeä tuosta nillityksestä, että teet vielä aloituksen mainostaaksesi sitä?

• huvittaa, sillä en mielestäni sitä nahistelua aloittanut.

• Kössön sähköpostiosoitetta enää, sehän käy selväksi jo ketjustakin. Hän ei halunnut kuulua erääseen ryhmään, joka oli perustettu eduskuntainterventiota varten, jonka organisoin pari-kolme vuotta sitten.

• bella.norva

että sinä ymmärsit asioita väärin ja aloit nimittelemään.

• saa sen käsityksen minkä saa, mutta yleensä minä en aloita riitelyä. Vastaan tarvittaessa kovastikin, mutta en aloita ja tässäkin tapauksessa yritin kyllä tämän tästä rauhoitella Kössöä joka vain yltyi ja yltyi.

• vvvictim

luin kahdesti tuon läpi ja sain juuri päinvastaisen käsityksen tilanteesta :) aika erikoisesta jutustahan toi lähti liikkeelle mutta sitten meni kyllä aivan liian henkilökohtaiseksi...

• vvvictim kirjoitti:

luin kahdesti tuon läpi ja sain juuri päinvastaisen käsityksen tilanteesta :) aika erikoisesta jutustahan toi lähti liikkeelle mutta sitten meni kyllä aivan liian henkilökohtaiseksi...

eikö se nyt olekin niin, että vaikka sammuttaisit tulipalon, aina löytyy joku joka sanoo, että väärin sammutettu? :-XD

• vvvictim
        Teotwawki kirjoitti:

eikö se nyt olekin niin, että vaikka sammuttaisit tulipalon, aina löytyy joku joka sanoo, että väärin sammutettu? :-XD

Ehkä eniten häiritsi tuo kun ruettiin jo kutsumaan etunimellä. Siinä vaiheessa meni kyllä jo vähän lapselliseksi touhuksi, mutta onneksi näitä on nähty aika harvoin :)

• vvvictim kirjoitti:

Ehkä eniten häiritsi tuo kun ruettiin jo kutsumaan etunimellä. Siinä vaiheessa meni kyllä jo vähän lapselliseksi touhuksi, mutta onneksi näitä on nähty aika harvoin :)

itseasiassa vain odottanut puhkeamista, tämä riita ja nyt se sitten saatiin aikaiseksi. Ikävä todeta, mutta kaikki eivät tule kaikkien kanssa toimeen.

• bella.norva
        vvvictim kirjoitti:

on se että tämä teotwaki alkaa haukkumaan kössönömiä aivan syyttää suotta. Hän ei edes tajunnut mistä puhuttiin. Miksi tosiaan leipäjonoissa olevista puhutaan laitapuolen kulkijoina. Luepas itse uudelleen se ketju.

• Pienet kännitappelut piristää kalsarikännejä.

• voi pöntöt

Onnex on kato tää jumala Armo. Ei haittaa yhtään vaikka mäiskitte ja tappelette ja ryyppäätte täällä. Kato Armo kyllä teitä kovasti rakashataa ja antaa kaikki vaan teille aina anteheksi. Ryypatkaa ja riidelkää vaan lisää.

• kännissä eilen.

• Nökönnuuka
        Teotwawki kirjoitti:

kännissä eilen.

Ei itkeä saa,
        ei meluta saa.
        Joku voi tulla ikkunan taa .....

Yrittäkää nyt olla atskutkin kunnolla.
        Elämme vakavia aikoja.

• nökönnuuka
        Nökönnuuka kirjoitti:

Ei itkeä saa,
        ei meluta saa.
        Joku voi tulla ikkunan taa .....

Yrittäkää nyt olla atskutkin kunnolla.
        Elämme vakavia aikoja.

Se riitahan alkoi siitä mieltä kiherryttävästä seikasta, että toinen ateisti halusi lahjoittaa järjestölle, jonka toinen ateisti sanoi veisaavan virsiä.
        Tästä siis syntyi mojova riitä, voiko ateisti lahjoittaa hyväntekeväisyyteen esimerkiksi parikymppiä, millä jollekkin köyhälle lahjoitetaan jouluruoat mikäli järjestössä lauletaan virsiä.
        Toinen ateisti oli sitä mieltä, että voi jossakin tapauksesa kyllä lahjoittaa, kun taas toinen ateisti oli ehdotomasti sitä mieltä, ettei voi.

Näin olemme siis nähneet pienen kohtauksen ateistisen ajattelun tulkinnallisista ristiriidoista.

• jhfkjgkgkhk
        nökönnuuka kirjoitti:

Se riitahan alkoi siitä mieltä kiherryttävästä seikasta, että toinen ateisti halusi lahjoittaa järjestölle, jonka toinen ateisti sanoi veisaavan virsiä.
        Tästä siis syntyi mojova riitä, voiko ateisti lahjoittaa hyväntekeväisyyteen esimerkiksi parikymppiä, millä jollekkin köyhälle lahjoitetaan jouluruoat mikäli järjestössä lauletaan virsiä.
        Toinen ateisti oli sitä mieltä, että voi jossakin tapauksesa kyllä lahjoittaa, kun taas toinen ateisti oli ehdotomasti sitä mieltä, ettei voi.

Näin olemme siis nähneet pienen kohtauksen ateistisen ajattelun tulkinnallisista ristiriidoista.

"Näin olemme siis nähneet pienen kohtauksen ateistisen ajattelun tulkinnallisista ristiriidoista."

Väärin. Näimme pilkahduksen kahden ihmisen mielipide eroista. Ateismin kanssahan koko juttulla ei ollut mitään tekemistä.

• jhfkjgkgkhk kirjoitti:

"Näin olemme siis nähneet pienen kohtauksen ateistisen ajattelun tulkinnallisista ristiriidoista."

Väärin. Näimme pilkahduksen kahden ihmisen mielipide eroista. Ateismin kanssahan koko juttulla ei ollut mitään tekemistä.

asian tulkitsen. sillä eihän siinä ollut mitään opillista riitaa. Sitä paitsi Kössön kaltaisen sosiaalisesti täysin lahjattoman ihmisen kanssa ovat riidelleet muutkin samoin ajattelevat. Siitä kertoo jo sekin, että minulla näiltä palstoilta monta facebook-kaveria, jotka ovat käyneet ihmettelemässä hänen käytöstään.

• bella.norva
        Teotwawki kirjoitti:

asian tulkitsen. sillä eihän siinä ollut mitään opillista riitaa. Sitä paitsi Kössön kaltaisen sosiaalisesti täysin lahjattoman ihmisen kanssa ovat riidelleet muutkin samoin ajattelevat. Siitä kertoo jo sekin, että minulla näiltä palstoilta monta facebook-kaveria, jotka ovat käyneet ihmettelemässä hänen käytöstään.

Minä luin sen ketjun ja sinä itse ymmärsit väärin ja hyökkäsit Kössönmin kimppuun. Hänhän vain kysyi, että miksi köyhiä sanotaan laitapuolen kulkijoiksi. Sinulla olisi kyllä nyt itsetutkiskelun paikka ennen kuin enemmän alat paasaamaan. Aika noloa sinulta.

• vreya

Eipä ole auttaminen yksinkertaista ;) Onnea silti yrityksellesi ja rauhallista joulunaikaa!

• ateistix

mutta kun tuon ketjun luin läpi, niin en tajua raivoamistasi. Oletko sinä joku narsisti, vai mistä oikein on kysymys.

• johtopäätökseen tulit? En minä sitä riitaa Kössön kanssa aloittanut.

• ateistix

• ateistix
        Teotwawki kirjoitti:

tästä: http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9540805/47242080

etten tajua kiukutteluasi. Itse kävit toisen kirjoittajan päälle ja nyt sitten täällä itket armoa. Voi reppanaa. Luin koko ketjun, enkä ymmärrä mistä helvetistä sinä kimpaaannuit.

Jos sinulla on jotain henkilökohtaista jotain kirjoittajaa kohtaan niin yritä edes pysyä asiassa.

• ateistix kirjoitti:

etten tajua kiukutteluasi. Itse kävit toisen kirjoittajan päälle ja nyt sitten täällä itket armoa. Voi reppanaa. Luin koko ketjun, enkä ymmärrä mistä helvetistä sinä kimpaaannuit.

Jos sinulla on jotain henkilökohtaista jotain kirjoittajaa kohtaan niin yritä edes pysyä asiassa.

kukin näkee asian omalla tavallaan.

• alitat itsesi tässä. Ryhdistäydy.

• kyllä vain odottanut itseään jo vuosia. Olen saanut Kössöltä turpaani niin monta kertaa, että nyt riitti. Tällä ei ole mitään tekemistä vakaumuksen kanssa, vaan siitä, että hän kantaa kaunaa vuosia vanhasta jutusta, jossa olit itsekin mukana.

• Teotwawki kirjoitti:

kyllä vain odottanut itseään jo vuosia. Olen saanut Kössöltä turpaani niin monta kertaa, että nyt riitti. Tällä ei ole mitään tekemistä vakaumuksen kanssa, vaan siitä, että hän kantaa kaunaa vuosia vanhasta jutusta, jossa olit itsekin mukana.

muisti on lyhyt.

Kannattaako täällä nyt persettään repiä, vajakkien edessä?

• Nas.se kirjoitti:

muisti on lyhyt.

Kannattaako täällä nyt persettään repiä, vajakkien edessä?

mutta niin nyt pääsi vain käymään. Et ehkä ole huomannut, mutta poltan pinnani aika harvoin, mutta kun mennään tarpeeksi pitkälle, niin taivas repeää ja ryhdyn todella vittumaiseksi. Minua ei nöyryytetä julkisesti ja sillä siisti. Kysymys oli siitä, kun teimme sen sähköpostijutun silloin eduskuntaan ja olin ilman muuta ajatellut, että Kössö on mukana. Siksi liitin hänet ryhmään, mutta se ei sopinutkaan hänelle ja hän repi pelihousunsa.

• asdfghjkly

sinussa vähän narsistin vikaa?

• eki65

sairaseläkkeellä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      31
      3010
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1626
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      127
      1464
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1306
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      82
      1209
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      26
      1099
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      54
      1018
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      971
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      230
      958
    10. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      124
      937
    Aihe