Playstation 3 päälle kaatui limua, meni sisällekkin. Kosketusnäppäimet sekosivat ja rupesivat itsestään pistämään levya pleikasta ulos ja käynnityi itsestään ja alkoi pitämään HELVETIN kovaa hurinaa! Tuulettimet alkoivat pyöriä todella kovaa. Osaako kukaan neuvoa mitä pitäisi tehdä? T. toivoton
Ps3 kastui
15
1422
Vastaukset
- htytdhk
Onko tuolle nyt muuta tehtävää kun viedä huoltoo. Ja kun se sieltä joskus tulee takaisin niin jotain asiasta oppineena kannattaisi pelikone sijoittaa paikkaan ettei moista TYPERYYTTÄ pääse tapahtumaan.
- pleke3
osta uus pleikkari
- Fox1510
Siis oliko se pysty vai vaaka asennossa se pleikkari? Itse lähtisin tästä, koska jos se on ollut pystyssä niin se on voinut valua sieltä päältä sinne sisään, vaaka asennossa kun sitä ei mene noin vain sinne. Remonttia se kaipaisi silti jos vähäänkään osaa käyttää meisseliä.
- t00oo1iiv00to0n
Pleikka oli vaaka-asennossa. Annoin olla sammunaneena yhden yön ja nyt kokeilin ja se näyttää toimivan normaalisti, mutta onko järkeä vielä pelata vai pitäiskö jättää se vielä rauhaan?
- Laatula
t00oo1iiv00to0n kirjoitti:
Pleikka oli vaaka-asennossa. Annoin olla sammunaneena yhden yön ja nyt kokeilin ja se näyttää toimivan normaalisti, mutta onko järkeä vielä pelata vai pitäiskö jättää se vielä rauhaan?
Mielestä se kannattaisi vieädä johonkin huoltoon tai tarkastukseen, koska jos sinne on menny limuu ja se o vähä vaurioitunu niin jos rupeet pelaan sillä se voi vaurioitua enemmän. Kannattaa viedä tarkistuksee johonkin. Tää Ps3:sen laatu on heikontunu reilusti jos vertaa Ps2:seen. Mulla joskus kaatuu tosi iso kupillinen Coca Colaa mun Ps2:sen päälle ja siin oli se levykansiki auki ja sinne meni aika reippaasti. Kokeilin toimmiko enää ja huomasin ettei ollu tullu mitää vaurioo! Se oli iha normaali ja vein sen kumminku Teknisille huoltoo ja sieltäki sanottii et ei ollu mitää vaurioo! Ja taas ku kaadat Ps3:seen tipan mehuu nii se o iha paskana koko laite! Et laatu kyl o huonontunu!
- Ei se ilimasta oo
Laatula kirjoitti:
Mielestä se kannattaisi vieädä johonkin huoltoon tai tarkastukseen, koska jos sinne on menny limuu ja se o vähä vaurioitunu niin jos rupeet pelaan sillä se voi vaurioitua enemmän. Kannattaa viedä tarkistuksee johonkin. Tää Ps3:sen laatu on heikontunu reilusti jos vertaa Ps2:seen. Mulla joskus kaatuu tosi iso kupillinen Coca Colaa mun Ps2:sen päälle ja siin oli se levykansiki auki ja sinne meni aika reippaasti. Kokeilin toimmiko enää ja huomasin ettei ollu tullu mitää vaurioo! Se oli iha normaali ja vein sen kumminku Teknisille huoltoo ja sieltäki sanottii et ei ollu mitää vaurioo! Ja taas ku kaadat Ps3:seen tipan mehuu nii se o iha paskana koko laite! Et laatu kyl o huonontunu!
Nepä ei oo ilimasia nuo tarkistuksetkaan, jos ei oo takkuuta niin huolla ite se laittees.
- Fox1510
Laatula kirjoitti:
No nuo limut kun on niin pahoja kaikille laitteille muutenkin kun siinä on sitä happoa ja tuhoaa vehkeet mennen tullen muttei aina, riippuen tietenkin kuinka paljon sitä menee mutta tuo kuulostaa pahalta.
- Fox1510
Fox1510 kirjoitti:
No nuo limut kun on niin pahoja kaikille laitteille muutenkin kun siinä on sitä happoa ja tuhoaa vehkeet mennen tullen muttei aina, riippuen tietenkin kuinka paljon sitä menee mutta tuo kuulostaa pahalta.
Tai mitä sitten onkin, nesteitä ei kannata tuoda laitteiden lähelle mielellään jos joku odottamaton vahinko tulee, juten jos vaikka muki heilahtaa ja siitä lentää.
- t00oo1iiv00to0n
Nyt ilmeni uus ongelma. Levy jäi pleikan sisälle. Se ei suostu tulemaa ulos vaikka oon yrittäny kaikenlaista ja se antaa aina semmosen piippaus merkin et se ois jo antanu sen ulos???
- LaatuIa
Nyt ilmeni uus ongelma. Levy jäi pleikan sisälle. Se ei suostu tulemaa ulos vaikka oon yrittäny kaikenlaista ja se antaa aina semmosen piippaus merkin et se ois jo antanu sen ulos???
Joo jos levy jäi sisälle se o jo pahempi juttu. Ota töpseli seinästä ja pistä takas sit koita uudelleen. Mut vie se oikeesti johonkin , koska noi o jo aik pahoi ongelmii ja jos saat sen levyn ulos ÄLÄ pistä sinne mitää ettei seki jää. Mut jos o takuu vie huoltoo ja jos ei oo vie silti.
- Fox1510
LaatuIa kirjoitti:
Joo jos levy jäi sisälle se o jo pahempi juttu. Ota töpseli seinästä ja pistä takas sit koita uudelleen. Mut vie se oikeesti johonkin , koska noi o jo aik pahoi ongelmii ja jos saat sen levyn ulos ÄLÄ pistä sinne mitää ettei seki jää. Mut jos o takuu vie huoltoo ja jos ei oo vie silti.
Tosin aika kallista se huolto jos ei ole takuita, lähemmäs 150€ huolto ellei enemmänkin.
- 562272
Laatula kirjoitti:
nykyää vaa tehää huonompi laatusta.
- 671761
Fox1510 kirjoitti:
Tosin aika kallista se huolto jos ei ole takuita, lähemmäs 150€ huolto ellei enemmänkin.
eli kannattais suoraa vaa ostaa uus
- SuoBBis
671761 kirjoitti:
eli kannattais suoraa vaa ostaa uus
eli kannattais suoraa vaa ostaa uus --------------------->Uuden ostaminen olisi vielä kalliimpaa, en oikein ymmärtänyt tuon äskeisen viestin logiikkaa, mutta jos on niin porvari ja rahaa pursuaa roskiksestakin ulos, niin osta uus, mutta itse mielummin huoltaisin sadallaviidelläkympillä, kuin ostaisin kokonaan uuden plegen reilu kolmellasadalla...
- t00oo1iiv00to0n
SuoBBis kirjoitti:
eli kannattais suoraa vaa ostaa uus --------------------->Uuden ostaminen olisi vielä kalliimpaa, en oikein ymmärtänyt tuon äskeisen viestin logiikkaa, mutta jos on niin porvari ja rahaa pursuaa roskiksestakin ulos, niin osta uus, mutta itse mielummin huoltaisin sadallaviidelläkympillä, kuin ostaisin kokonaan uuden plegen reilu kolmellasadalla...
Pleikka näyttää taas toimivan normaalisti. Levynki sain ulos ja kaikki pelaaminenki onnistui. Kiitos vastauksista :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875