Onko kokemuksia, onnistuuko tee se itse mieheltä farkku mondeo vm 2002 jarrupalojen vaihto eteen? Kaikista vinkeistä neuvoista kiitän jo etukäteen.
Etujarrupalojen vaihto
19
2920
Vastaukset
- volvon miäts.
jos olet eläessäsi kerrankin vaihtanut jarrupalat johnkin autoon niin sata varmasti onnistuu.
- j
tuolta löytyy vinkkejä http://www.fordclub.fi/foorumi/
- frangröbbä
kyllä onnistuu jos et ihan tumpelo ole,vaihto tosi helppo
- mäyris ostamatta!
Et tarvi käsiä liata, kun pajalle.
- asdfghjklsdfghjkl
Lauantaina vaihdoin. Palat maksoi 30€. Aikaa meni pari tuntia, josta 1.5 tuntia työkalujen etsintään. Tarvitaan 7mm kuusiokoloavai, mielellään räikkävääntimeen. Selvä ja helppo duuni. Suosittelen.
- hangessa?
asdfghjklsdfghjkl kirjoitti:
Lauantaina vaihdoin. Palat maksoi 30€. Aikaa meni pari tuntia, josta 1.5 tuntia työkalujen etsintään. Tarvitaan 7mm kuusiokoloavai, mielellään räikkävääntimeen. Selvä ja helppo duuni. Suosittelen.
Kielletysti kerrostalon parkkikisella ja pakkasessa, parituntia...
- H.Pärnäinen
hangessa? kirjoitti:
Kielletysti kerrostalon parkkikisella ja pakkasessa, parituntia...
parin mäyriksen hinnalla vaihdatat palat vaikka Hartikaisen tai Pärnäisen korjaamolla mutta käy ensin
vaikka Motonetissä ostamassa ne palat, tosin jos on lämmin talli käytettävissä niin voi vaihtaa itsekin
ja maistella samalla mäyräkoiran tai salkun anteja. - 1+1
H.Pärnäinen kirjoitti:
parin mäyriksen hinnalla vaihdatat palat vaikka Hartikaisen tai Pärnäisen korjaamolla mutta käy ensin
vaikka Motonetissä ostamassa ne palat, tosin jos on lämmin talli käytettävissä niin voi vaihtaa itsekin
ja maistella samalla mäyräkoiran tai salkun anteja.Kun vaihtaa ite niin oppiipahan senkin asian ja tulee tehtyä hyvin, eikä tarvi uusavuttomana kulutussopulina elellä.
- sen hyvin?
1+1 kirjoitti:
Kun vaihtaa ite niin oppiipahan senkin asian ja tulee tehtyä hyvin, eikä tarvi uusavuttomana kulutussopulina elellä.
Tunari koheltaa ekakertaa ja tulee muka hyvä? Jättä saituuttaan asennus osat uusimatta.
- 3+19
sen hyvin? kirjoitti:
Tunari koheltaa ekakertaa ja tulee muka hyvä? Jättä saituuttaan asennus osat uusimatta.
Toisella kertaa tulee jo parempi, sitä kutsutaan oppimiseksi.
- asennus osia
sen hyvin? kirjoitti:
On mondeon etujauurpaloissa.....??? Niin juuri, ei mitään!! taidat olla itse uusavuton puusilmä!! =DD
- kissansilmä/näkee
asennus osia kirjoitti:
On mondeon etujauurpaloissa.....??? Niin juuri, ei mitään!! taidat olla itse uusavuton puusilmä!! =DD
Muissa ainakin on lukot ja liut. Asenusarja. Miksei mondeossa olisi? Olet pölö! Itse asentaessa aina niissä turhaan pihstin.
- tyrien, tyrien
3+19 kirjoitti:
Toisella kertaa tulee jo parempi, sitä kutsutaan oppimiseksi.
Korjaamon kautta, kun on tyrinyt ja kynnet rasvassa. Olen lopettanut itseöljynvaihdot, kun paskasta hommaa,,
- Pienet poikaset
kissansilmä/näkee kirjoitti:
Muissa ainakin on lukot ja liut. Asenusarja. Miksei mondeossa olisi? Olet pölö! Itse asentaessa aina niissä turhaan pihstin.
Kun mk3 mondeossa ei noita vaan oo!! "muissa ainakin on lukot ja liut" Onko aivan joka autossa?? Ja ovatko kaikki autot samanlaisia..?? Sä varmaan vaihtaisit jakohihnankin tuohon autoon, vaikka sitä ei ees oo =DD
Ottakaapa asioista selvää ennen kun alatte pullistella =D - myy niitä?!
Pienet poikaset kirjoitti:
Kun mk3 mondeossa ei noita vaan oo!! "muissa ainakin on lukot ja liut" Onko aivan joka autossa?? Ja ovatko kaikki autot samanlaisia..?? Sä varmaan vaihtaisit jakohihnankin tuohon autoon, vaikka sitä ei ees oo =DD
Ottakaapa asioista selvää ennen kun alatte pullistella =D"Jarrujen liukukumisrj Bosch00- 23-1355 Mondeo 01-> Eteen/Taakse liukukumisarja [2000 - 2007] 6.50 €
Jarrusat liukutappis Bosch 01- 23-6790 Mondeo 01-> Eteen/Taakse liukutappi kumisarja [2000 - 2007] 15.90 "
Motonetti myy, mksi, jos ei ole? Millä ne palat siellä pysyy. Paukutan henskeleitä! - merkkihuolossa
myy niitä?! kirjoitti:
"Jarrujen liukukumisrj Bosch00- 23-1355 Mondeo 01-> Eteen/Taakse liukukumisarja [2000 - 2007] 6.50 €
Jarrusat liukutappis Bosch 01- 23-6790 Mondeo 01-> Eteen/Taakse liukutappi kumisarja [2000 - 2007] 15.90 "
Motonetti myy, mksi, jos ei ole? Millä ne palat siellä pysyy. Paukutan henskeleitä!jarrupalojen vaihdon yhteydessä aina liukukumisarjan?? Sitten pitää vaihtaa varmaan myös jarruletku, männäntiivisteet ja ilmausruuvi aina kun palatkin!! Kaikkihan ne tuohon satulaan saa erikseen. Sitten varmaan uudet pyörän mutteritkin sun mielestä, koska onhan jarrulevy niiden kanssa myös kiinni!! Jatka paukuttelua!!
- pölö..
merkkihuolossa kirjoitti:
jarrupalojen vaihdon yhteydessä aina liukukumisarjan?? Sitten pitää vaihtaa varmaan myös jarruletku, männäntiivisteet ja ilmausruuvi aina kun palatkin!! Kaikkihan ne tuohon satulaan saa erikseen. Sitten varmaan uudet pyörän mutteritkin sun mielestä, koska onhan jarrulevy niiden kanssa myös kiinni!! Jatka paukuttelua!!
Uudet lukot. Eivät paljon maksa. Ne joita ei piänyt ollakkaan.. Olhan pölö!
- pölhö...
pölö.. kirjoitti:
Uudet lukot. Eivät paljon maksa. Ne joita ei piänyt ollakkaan.. Olhan pölö!
vaiko takaoviin ? :D :D
- älyä jaetaaan?
pölhö... kirjoitti:
vaiko takaoviin ? :D :D
Äkkiä sinne.. Oikein iso kauhallinen noin tyhjään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171