Eli mulla on välikoon renkaat 16'' ja 19''.
Jää piikit eivät kuulemma kestä yhtään hiekkaa, eli ei niitä.
Katsoin Kisarenkaasta, mutta ei ollut 16'' (taka) ja 19'' (etu)
Ajaisin jäällä eli mistä saisi enduro piikkirenkaita, mitkä kestäisivät ja olisivat sopivan hintaisia?
Kiitos (asiallisista) vastauksista :)
mistä enduro piikkirenkaita?
6
1610
Vastaukset
- löytyy´´
satapiikkipro myy kysymiäsi. Itse ostin työmatkapyöräilyyn välikelin rinkulat, toista talvea ajan nyt niillä.
http://www.satapiikki.fi/ - piikkirengas
mutta etsin enduro piikkiä jäälle.. ja nimen omaan 16 ja 19 tuumaisia :)
- löytyy´´
sälli piikittää/nastoittaa minkälaiset vaan tarvitset. Myös noihin kokoihin.
- piikkirengas
kiitos vielä siitä tiedosta mutta nyt jää tilanne ei näytä kovin lupaavalta.. jos ei pääse jäälle nii turhaa ostaa viel piikkejä
- kotarii200
kertokaa voiko taka piikkirenkaan kääntää toiste päin ku muutama piikki taipunu taaksepäin että lähteekö piikit irti vai pysyykö renkaassa?
- renkas
Lähtee luultavasti irti.. itte tilasin pakettitarjouksen tuolta.. www.biketema.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844