Eli mulla on välikoon renkaat 16'' ja 19''.
Jää piikit eivät kuulemma kestä yhtään hiekkaa, eli ei niitä.
Katsoin Kisarenkaasta, mutta ei ollut 16'' (taka) ja 19'' (etu)
Ajaisin jäällä eli mistä saisi enduro piikkirenkaita, mitkä kestäisivät ja olisivat sopivan hintaisia?
Kiitos (asiallisista) vastauksista :)
mistä enduro piikkirenkaita?
6
1616
Vastaukset
- löytyy´´
satapiikkipro myy kysymiäsi. Itse ostin työmatkapyöräilyyn välikelin rinkulat, toista talvea ajan nyt niillä.
http://www.satapiikki.fi/ - piikkirengas
mutta etsin enduro piikkiä jäälle.. ja nimen omaan 16 ja 19 tuumaisia :)
- löytyy´´
sälli piikittää/nastoittaa minkälaiset vaan tarvitset. Myös noihin kokoihin.
- piikkirengas
kiitos vielä siitä tiedosta mutta nyt jää tilanne ei näytä kovin lupaavalta.. jos ei pääse jäälle nii turhaa ostaa viel piikkejä
- kotarii200
kertokaa voiko taka piikkirenkaan kääntää toiste päin ku muutama piikki taipunu taaksepäin että lähteekö piikit irti vai pysyykö renkaassa?
- renkas
Lähtee luultavasti irti.. itte tilasin pakettitarjouksen tuolta.. www.biketema.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083