Löytyskö keltään käyttöohjeesta selitys vikakoodille "E HE" Kuivausrumpu on n. 4v. vanha LG mallimerkintä on TD-C 70210E
LG-kuivausrummunvikakoodi
7
4651
Vastaukset
- EHE-koodi
tulee sanoista: error heating element. Eli lämmitysvastus ja/tai sen lämpösuoja rikki. Vastus ja suoja sijaitsevat laitteen takana pellin alla. Piirikortin ohjaus-triac lämmitykselle voi myös tulla kyseeseen.
Lämpösuojasta saattaa löytyä myös kuittausnappi. Mutta, jos tarkkoja ollaan, et saa sitä itse kuitata.
Kysy kotivakuutus-yhtiöstäsi maksaisivatko kustannusarvion tekemisen ilman omavastuuta.- nappulaa saa painaa
Miksi lämpösuojaa ei saisi itse kuitata?
- käyttämään työkaluja
nappulaa saa painaa kirjoitti:
Miksi lämpösuojaa ei saisi itse kuitata?
ja mahdolliset jännitteiset tulevat esille, työ ei kuulu ns. jokamiehen-sähkötöihin. Esim. monissa kuivauskaapeissa on katossa(sisällä) kuittausmahdollissuus ilman, että laiteen rakennetta tarvisisi purkaa.
Tuolta löydät mitä saa tehdä: http://www.tukes.fi/kodinsahkoturvallisuus/etu.html
Seuraava linkki ei ole suoraan vastaus miksi:http://koti.mbnet.fi/~huhtama/ele/index.php?si=art04.sis&pa=j
Mutta hyvin kirjoitettu Ranesta.
- on lyhennys
Lg:n insinöörien naurusta : "EEEHhhHeHe"
Sitä ne jaksaa nauraa kun vara-osia lähtee maailmalle kovalla katteella :)- vitsin murjaisit
Ei maailmalle lähde varaosia - kertakäyttölaitteita kun ovat (maahantuoja pesee kätensä ilmiselvistä tyyppivioistakin eikä korjaus onnistu edes rahalla, kun varaosia ei saa) - vaan kokonaan uusia laitteita!
Kyllä GoldStar (nykyään LG) osaa nämä hommat!
- Jussikani
Mulla RC8055AP3Z antaa te4 virhettä. Huoltomanuaalin mukaan evaporaattori termistori (mitattu n.10k =ok) löytyy pääkortilta asti. Yksi vaihtoehto ois ollu eristevika, en löytänny. Viimenen vaihtoehto korttivika, sekin vaihdettu... Kenno puhdistettu, Lämmittimen termistori n.200k ok.
- castlehill
Selvisikö Jussikani tuo ongelma, minulla saa tilanne. Vikakoodi tE4 ja "low temperature" anturin vastus mitattu 10k ohmia, eli OK. Piirikortilta tulee 5,0V jännite anturille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803