Olen pohtinut parisen vuotta Pullterrierin hankkimista itselleni, mutta aina hinta on tullut vastaan, miksi Pullterrierit ovat niin hinnakkaita? :O
Pullterrierit
4
295
Vastaukset
- pitti"
Kun kerran on pittiin ihastunut, niin sen lumoista ei irti pääse,vaan sellainen on saatava hinnalla millä hyvänsä. Suomessakin on jo paljon puhtaiden pittien kasvattajia. He huolehtivat siitä, että pittinsä jälkeläisetkin pitävät rodun puhtaan veren 100-prosenttisesti, eli tilaavat ulkomailla rekisteröityjä yksilöitä kasvatukseen. Kumminkaan FCI ei ole viellä hyväksynyt pittiä viralliseksi roduksi. Mutta pitti hurmaa hintansa veroisesti rodun fanit.
- mitä?
Pittejä ja Pulleja?
Jos aloittaja tarkoitti bullterrieriä niin ei sillä kyllä ole välttämättä mitään tekemistä pitbullin kanssa.
Vähän sama kuin puhuisi paimenkoiran ostamisesta, kertomatta koiran rotua...
- vetoterrieri
Pull eli vetoterrieri :D
hahahaa - laatu maksaa
Jos olet jo pari vuotta rodusta haaveillut, niin miksi et ole samalla säästänyt rahaa koiran hankintaa varten? Satanen kuussa kahden vuoden ajan sukanvarteen, niin lopulta voit ostaa valioyksilön ja rahaa on vielä tallessa tarvikkeiden ostoon ja ensimmäisiin rokotuksiin.
Minua on todella ruvennut ärsyttämään nämä jatkuvat koirien hinnoista purnaajat. Jos itse haluan jotain paljon maksavaa, oli se sitten koira tai traktori, niin säästän sitä varten rahaa, enkä valita hinnasta tai pyydä osamaksua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423