Niin kuin olette kuulleet on Martti Pennanen kuollut. Kuoli 17.12.2010.
Katselin samana päivänä Naurun tasavalta sarjasta osaa Naurua rajan takaa. Siinä oli katkelma Musta Tuntuu televisiosarjasta. Kohtauksessa laitapuolen kulkija
on ruumishuoneella, ottaa myrkkyä, menee ritsille makaamaan ja vetää lopuksi paperilakanan päälleen.
Minusta kyseisen spurgun näyttelijä oli Martti Pennanen. Tekijätiedoissa hänestä kuitenkaan ei ole mainintaa.
Katsokaa ja arvelkaa itse:
http://areena.yle.fi/video/1549791
kohdassa 32.12
Jos näin oli, niin kummalla puolella rajaa naurettiin makeammin?
Joka tapauksessa kepiät mullat haudallesi Martti.
Martti Pennanen on kuollut
Ukko Knoa
2
844
Vastaukset
- Pennasen Mara
Pennanenhan se tosiaan oli tuossa mainitsemassasi kohdassa. Itse muistan kyseisen hlön leffoista Jäniksen Vuosi ja Kiljusen Herrasväki. Olihan tuo Pentsu myös mahtavan legendaarisessa Tarkkis tv-sarjassa koulun rehtorina. :) Jostain syystä aika usein juopon rooleissa muuten.
- Retkuilija
mutta aivan helvetin hauska sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745578- 353111
- 402694
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402062Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272055Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 991839
- 1741772
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171248