Lainaten JAMK:n sivuilta:
"Monimuotoinen opiskelu on suunniteltu vastaamaan työssäkäyvän aikuisen tarpeita. Voit halutessasi opiskella myös kokopäiväisesti, jolloin sinulla on oikeus opintotukeen. Opinnot kestävät 1 - 2 lukuvuotta riippuen opiskelijan lähtökohdista ja henkilökohtaisesta opiskelusuunnitelmasta.
Työskentelytapoja ovat seminaarit, koulutuspäivät, oppimispiirit, verkko-opiskelu, itsenäinen opiskelu ja opetusharjoittelu."
Eli on kyse ammattikoulun opettaja koulutuksesta. Ite haluan opettajaksi, koska se on mukava ammatti, mutta ei ole mitään ongelmia tehdä tavallista työtä. Tietoliikenteen opiskelija olen nyt.
Eli tuo verkko-opiskelu kiinnostaa, koska se on verkko-opiskelua tai sitten opetusharjoittelu, sanokaa että se on sama asia kuin esim. oppisopimuksella koulutus. Pyörryn onnesta, jos se on totta. Opiskelu kestää 1-3 vuotta, joka riippuu oppilaan oman tavoitteiden tekemisistä. Mutta sitten sanotaan, että tarttee olla kolme vuotta työkokemusta omalta alalta.
Eli: voin käydä amk:ssa sen normaalisti tai sitten tehdä työtä ja töitten jälkeen teen verkkotehtävät jne. ja 1-3 vuoden jälkeen olen valmistunut opettajaksi.
En ymmärrä auttakaa
Anita Bath-lausu se
0
532
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233