Sadanan Panostaja

Right place, wrong t

Olin juuri ajatellut ostaa Panostajan osakkeiya hyvän osingon vuoksi, mutta katsottuani erään lehden pörssipalstaa huomasinkin osingon laskeneen 0,05:teen. Aiemmin osinko oli 0,12 per osake eli noin 9 prosenttia.
Aika ikävä pudotus, vai mitä?

9

2001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolmetuhatta salkus'

      Säästyypähän verot siltäkin osalta ja yhtiöön jää enemmän rahaa sijoitettavaksi hyviin kohteisiin. Niiden löytämisessä Panostaja on ollut varsin taitava ja tarjoaa mainion kanavan sijoittaa listaamattomiin yrityksiin. Huomasit varmaan, että osingon pienentymisestä huolimatta osakkeen kurssi ei laskenut.

      • SammaHeebo

        Osingot oli mun plaani; siksi juttu otti päähän. Varmaan ihan ookoo sijoitus yhä, kunhan *kossut' pitävät rahansa siitä.


      • Sijoittajalle

        Ei kovin houkutteleva sijoituskohde jos osakkeen hinta ei heilahtele/ nouse eikä maksa kunon osinkoa. Mitäpä siitä osakas hyötyy?


    • Anonyymi

      Panostajan osakkeen arvo 5-vuodessa pudonnut -40%. Panostajan isoin omistus syö rahaa koko ajan ja Panostaja on joutunut myymään muita sijoituksia pitämällä Granoa hengissä. Jo 5 vuotta sitten riskit oli Panostajan Granon omistamisessa suhteessa Panostajan omaan varallisuuteen liian suuret. Saati nyt, kun pukkaa lamaa.

      • Anonyymi

        Panostaja on pörssin huonoin sijoituskohde -70% osakkeen arvosta sulanut,
        eikä loppua laskulle näy! Myyty loputkin pois tuosta p-läjästä. Kohta lähennellään centti tasoa!!!
        Pääomasijoittajan rahat kohta lopussa ja miljoonien tappiota tuottavat "sijoitukset" vaatii lisää ylläpitorahaa osakkeen omistajilta, ei hyvältä näytä????
        Toimintamallina ostaa kriisiyhtiöitä (tappiollisia) ja pitää niitä hengityskoneessa ei oikein tuottavaa bisnestä:) "Lisää ostoon tarjokkaita riittää":):)
        Kannattaa sijoittaa mieluummin kekkilä kanan lantaan, oikeaan maaperään laitettuna tuottaa parempaa kasvua kuin P...taja:)
        Ei tarvinne kauan odotttaa miljoonien osakkeiden uusantia ja taas lasketaan alamäkeen??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panostaja on pörssin huonoin sijoituskohde -70% osakkeen arvosta sulanut,
        eikä loppua laskulle näy! Myyty loputkin pois tuosta p-läjästä. Kohta lähennellään centti tasoa!!!
        Pääomasijoittajan rahat kohta lopussa ja miljoonien tappiota tuottavat "sijoitukset" vaatii lisää ylläpitorahaa osakkeen omistajilta, ei hyvältä näytä????
        Toimintamallina ostaa kriisiyhtiöitä (tappiollisia) ja pitää niitä hengityskoneessa ei oikein tuottavaa bisnestä:) "Lisää ostoon tarjokkaita riittää":):)
        Kannattaa sijoittaa mieluummin kekkilä kanan lantaan, oikeaan maaperään laitettuna tuottaa parempaa kasvua kuin P...taja:)
        Ei tarvinne kauan odotttaa miljoonien osakkeiden uusantia ja taas lasketaan alamäkeen??

        Suosittelen että ostat osaketta takaisin pian edes vähän. Muuten tulevaisuudessa harmittaa että olit liian aikaisin liikkeellä ja luovuit. Corehw potentiaali selviää keväällä ja Panostajaan sijoittamalla voi tehdä jättitilin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen että ostat osaketta takaisin pian edes vähän. Muuten tulevaisuudessa harmittaa että olit liian aikaisin liikkeellä ja luovuit. Corehw potentiaali selviää keväällä ja Panostajaan sijoittamalla voi tehdä jättitilin!

        KIITOS VINKISTÄ, SEURATAAN ARVOKEHITYSTÄ.
        Huonolta näyttää: 0,37c päivän kurssi, ostohetkellä1,14€ :):)
        Tulikin Jättitappio:)


    • Anonyymi

      Itse tankkaan Corehw paikannustuote lyö läpi kesällä ja kurssi ampuu ylös👍

      • Anonyymi

        Corehw toimii erittäin kuumana käyvällä alueella paikkatietotekniikassa. Aika käy vähiin jos aikoo ensimmäiseen isoon kurssinousuun ehtiä. Ei rahoja menneen maailman konepajoihin, halvin tenbäggerikandidaatti koko helsingin pörssissä. Lisäksi Grano menee pian myyntiin, noin 28 milj. sieltä kassaan. Vielä 4 ostoerää itsellä jäljellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe