10 vuotta vanha, tulee vaan teksti, että asema ei tunnista tai ei ole levyä alustettu. Onko asemassa vika vai ohjelmassa?
Kone ei lue A-asemaa
10
371
Vastaukset
- untokuurna
Levy on varmaan sökö, kokeile toisella levyllä. Voi siellä olla pölyäkin joten kannattaa puhaltaa vaikka paineilmalla puhtaaksi.
- saksalainen_____
ole mitään a-asemia, eikä sellaisia kukaan tarvi! hanki nykyaikainen kone!!!
- tasamaan tallaaja
Jep, sotkee asemaa takoittavan kirjaimen levyasematyyppiin. Kelvoton germaani, kun on!
Haloo pahvi & yleissivistystä: biosin asetuksilla voi muuttaa aseman nimitietoa, boottijärjestystä jne...
Alkuperäiselle kysyjälle: anna jonkun vähän enemmän perehtyneen tsekata kone. Pölyt kannattaa putsata ja tarkistaa liitokset. Hapettumat, liitosten löystyminen ja pöly ovat pahimpia virhetilan aiheuttajia...
Mikäli kyse on ns. korppuasemasta, niin toimivan käytetyn voit löytää joltakin bittinikkarilta.
Vian tarkempaa selvittämistä helpottaisi tieto, missä tilanteessa virheilmoitus tulee.
Esim. Jos käyttöjärjestelmä on jo toiminnassa, vika lienee mekaaninen ko levyasemassa tai sen datareitissä. Mikäli ilmoitus tulee käynnistettäessä, voivat biosin asetukset olla sekaisin, kovalevy **skana tms. Lykka till kuitenkin! - fiksu..
tasamaan tallaaja kirjoitti:
Jep, sotkee asemaa takoittavan kirjaimen levyasematyyppiin. Kelvoton germaani, kun on!
Haloo pahvi & yleissivistystä: biosin asetuksilla voi muuttaa aseman nimitietoa, boottijärjestystä jne...
Alkuperäiselle kysyjälle: anna jonkun vähän enemmän perehtyneen tsekata kone. Pölyt kannattaa putsata ja tarkistaa liitokset. Hapettumat, liitosten löystyminen ja pöly ovat pahimpia virhetilan aiheuttajia...
Mikäli kyse on ns. korppuasemasta, niin toimivan käytetyn voit löytää joltakin bittinikkarilta.
Vian tarkempaa selvittämistä helpottaisi tieto, missä tilanteessa virheilmoitus tulee.
Esim. Jos käyttöjärjestelmä on jo toiminnassa, vika lienee mekaaninen ko levyasemassa tai sen datareitissä. Mikäli ilmoitus tulee käynnistettäessä, voivat biosin asetukset olla sekaisin, kovalevy **skana tms. Lykka till kuitenkin!jos kerran kyse on A-asemasta niin totta hemmetissa se on levyke-asema..
- ?
fiksu.. kirjoitti:
jos kerran kyse on A-asemasta niin totta hemmetissa se on levyke-asema..
ois kiva tietää tää juttu
- jkkkkkkp
!
Ja mä tarviin! - Tee-Jones
koneella jos on korpuilla matskua! maailmaa on ollut ennen suakin.
- jjkopp
tasamaan tallaaja kirjoitti:
Jep, sotkee asemaa takoittavan kirjaimen levyasematyyppiin. Kelvoton germaani, kun on!
Haloo pahvi & yleissivistystä: biosin asetuksilla voi muuttaa aseman nimitietoa, boottijärjestystä jne...
Alkuperäiselle kysyjälle: anna jonkun vähän enemmän perehtyneen tsekata kone. Pölyt kannattaa putsata ja tarkistaa liitokset. Hapettumat, liitosten löystyminen ja pöly ovat pahimpia virhetilan aiheuttajia...
Mikäli kyse on ns. korppuasemasta, niin toimivan käytetyn voit löytää joltakin bittinikkarilta.
Vian tarkempaa selvittämistä helpottaisi tieto, missä tilanteessa virheilmoitus tulee.
Esim. Jos käyttöjärjestelmä on jo toiminnassa, vika lienee mekaaninen ko levyasemassa tai sen datareitissä. Mikäli ilmoitus tulee käynnistettäessä, voivat biosin asetukset olla sekaisin, kovalevy **skana tms. Lykka till kuitenkin!avattaessa levykeasemaa (A:).
" A-asemassa oleva levy on alustamaton. Haluatko alustaa sen nyt?"
Tai: A:\ ei ole kätettävissä. Levynmuodon tunnistus epäonnistui. Saattaa olla alustamaton."
Sama mitä levyjä sille syöttää uusia vanhoja tyhjiä täysiä.
Puhkuttu on ilmalla. tasamaan tallaaja kirjoitti:
Jep, sotkee asemaa takoittavan kirjaimen levyasematyyppiin. Kelvoton germaani, kun on!
Haloo pahvi & yleissivistystä: biosin asetuksilla voi muuttaa aseman nimitietoa, boottijärjestystä jne...
Alkuperäiselle kysyjälle: anna jonkun vähän enemmän perehtyneen tsekata kone. Pölyt kannattaa putsata ja tarkistaa liitokset. Hapettumat, liitosten löystyminen ja pöly ovat pahimpia virhetilan aiheuttajia...
Mikäli kyse on ns. korppuasemasta, niin toimivan käytetyn voit löytää joltakin bittinikkarilta.
Vian tarkempaa selvittämistä helpottaisi tieto, missä tilanteessa virheilmoitus tulee.
Esim. Jos käyttöjärjestelmä on jo toiminnassa, vika lienee mekaaninen ko levyasemassa tai sen datareitissä. Mikäli ilmoitus tulee käynnistettäessä, voivat biosin asetukset olla sekaisin, kovalevy **skana tms. Lykka till kuitenkin!kone tunnistanut koko asemaa A: , eli vika lienee fyysinen? Kannattaisko avata kone ja koittaa korjata liitoksia? Kiitos!
- tarviitsäoikeesti
jkkkkkkp kirjoitti:
!
Ja mä tarviin!Mitäsätarviit? A-asemaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701