Miten saan tehtyä kuvaan eri sävyjä? Esim: muuten mustavalkee mutta joku kohta esim punainen?
Oon nyt tässä harjottelemassa ja ei mee minun järkeen :D
väriä kuvaan..
7
351
Vastaukset
- pitäs tietää
olet värittämässä?
- GlaudiaX
no siis haluun semmosen kuvan.. miten se nyt sanotaan? :D
Siis ihan vaan värittämällä, vai häh?? - millä tuherrat?
GlaudiaX kirjoitti:
no siis haluun semmosen kuvan.. miten se nyt sanotaan? :D
Siis ihan vaan värittämällä, vai häh??Vaikea sanoa mitään kun kaikissa toimitaan eri tavalla.
- GlaudiaX
millä tuherrat? kirjoitti:
Vaikea sanoa mitään kun kaikissa toimitaan eri tavalla.
no kerro miten Photoshop CS:llää?
- sdf3
GlaudiaX kirjoitti:
Luot uuden tason ja värität siihen halutut kohdat halutulla värillä.
- Hue/Saturation
GlaudiaX kirjoitti:
taikasauvaa tai Lasso-työkalua ja valitset
Image/Kuva
Adjustments/Säädä
Hue/Saturation
Ruksi kohtaan Colorize
ja sitten liukusäätimillä vai väriä muuttamaan - ??
sdf3 kirjoitti:
Luot uuden tason ja värität siihen halutut kohdat halutulla värillä.
miten tasoja luodaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562751
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541689Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501423- 711387
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3131257The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut171206- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24960Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58911