Mistäköhän johtuu että kalaa ei tule? Käyn yleensä pilkillä tuossa Lintulahden Nesteen edessä:Siinä järjestetään myös pilkkikilpailuja .Mutta minä en ole saanut ensimmäistäkään kalaa.Kyse on siis keitele järvestä joka sijaitsee keski-suomessa.Sama homma on ollut kun olen käynyt Ylä-kivetyn järvessä pilkillä.Kesällä sieltä sain ahventa ongella ja haukea virvelillä.Pilkkimisessä olen käyttänyt marmuskaa,kolmihaarakoukkua,myös madehara ollut mateen kutuaikana käytössä tuloksetta.Ja noita normi toukkia olen käyttänyt.Joskus olen myös käyttäny 10eri pilkkiä päivän aikana eikä mitään tapahdu.Sen sijaa kun olen ollut etelä-suomessa ja mennyt merelle pilkille niin heti tulee ahventa.kellonajastakaan se ei voi olla kiinni.Koska olen ollut aamuisin,päivisin ja iltaisin sekä joskus myös yöllä olen käynyt kokeilemassa.Eli olisiko jollain nytten neuvoja joita voisin kokeilla että saisi edes muutaman ahvenen ylös tuosta saatanan järvestä.Auttakaa nyt jumaluta miestä mäessä!
KIITOS!!!!
Mistä johtuu?
Juha Konginkankaalta
1
638
Vastaukset
- Juha Konginkankaalta
Nyt tuli 4 ahventa ja yksi särki isoin ahven oli 560g.Näköjään syvänteiden reunat on parhaimpia paikkoja.Osaako kukaan neuvoa miten saisin parhaiten haukea pilkillä? ja mikä pilkki olisi paras?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263298
- 751625
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa801139Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1461066- 45951
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.46893- 61892
Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe173881- 42846
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139785