Tämänkin

Myy-Pikkuinen

saa poistaa!! =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

92

1947

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • va li tet ta vas ti

Ei toi sun alotukses kiinnosta sitä kurppaa;(((

• Myy-Pikkuinen

kiroon että voi vittu vitumpi vittu, ootappa niin ei kestä kauaa!! =)))))))))))))))))

• määki kyl sen oppisi
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

kiroon että voi vittu vitumpi vittu, ootappa niin ei kestä kauaa!! =)))))))))))))))))

Väärin män, se viimone o vituin, siis vittu, vitumpi, vituin.Silleesti opetettii kansa koulus sillo ku turus ol viel pula-aika.

• vä/////

Jazzää.sit mua o opetettus väärri.pitäshköhhää valittaa jonnennii.

• Myy-Pikkuinen
        vä///// kirjoitti:

Jazzää.sit mua o opetettus väärri.pitäshköhhää valittaa jonnennii.

mutta kun tuolla ei ole mitään tekemistä kieliopin kanssa. Voithan sinä lennättää noit lauseita niinku itse haluat.

• OHI MENI
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Turha vaiva,tulin tänne itsekkin katsomaan sitä hukkunutta ketjua.Vaikka olenkin voivittuasi arvostellut muutaman kerran,ja mielestäni aiheellisesti,kun käytät sitä silloinkin kun sille ei löydy paikkaa.Tarkoitan nyt niitä ihmisiä jotka kysyy neuvoa asiaan ja asiallisesti,ensimmäisenä sinä sinne hyökkäät huutamaan "voivittu"oleks tyhmä.Sillä viestin poistumisella ja vittusi arvostelijalla ei ole mitään yhteistä.On täältä hukkunut niin monta muutakin aloitusta,mutta kukaan ei vielä tuollaista mökää ole pitänyt.Joko olet niin dementoitunut että saman toisto on jäänyt päälle,tai vaihtoehtoisesti sanavarastosi on ollut suppea koko ikäsi.

• Myy-Pikkuinen
        OHI MENI kirjoitti:

Turha vaiva,tulin tänne itsekkin katsomaan sitä hukkunutta ketjua.Vaikka olenkin voivittuasi arvostellut muutaman kerran,ja mielestäni aiheellisesti,kun käytät sitä silloinkin kun sille ei löydy paikkaa.Tarkoitan nyt niitä ihmisiä jotka kysyy neuvoa asiaan ja asiallisesti,ensimmäisenä sinä sinne hyökkäät huutamaan "voivittu"oleks tyhmä.Sillä viestin poistumisella ja vittusi arvostelijalla ei ole mitään yhteistä.On täältä hukkunut niin monta muutakin aloitusta,mutta kukaan ei vielä tuollaista mökää ole pitänyt.Joko olet niin dementoitunut että saman toisto on jäänyt päälle,tai vaihtoehtoisesti sanavarastosi on ollut suppea koko ikäsi.

on KAIKISTA turhaan poistetuista ASIALLISISTA ketjuista, oletkos niin vitun tyhmä ettet tajuu?

• HUVITTAVA muuntuja
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

on KAIKISTA turhaan poistetuista ASIALLISISTA ketjuista, oletkos niin vitun tyhmä ettet tajuu?

Tuoko pitäisi jonkun vielä uskoakkin!!!

• Nyt mä en käsitä, mihin on kadonnut se sun aloituksesi Rico-koirasta? S24 mainostaa tossa että nyt keskusteluissa "Kuoliko Rico koiratappelussa", kuitenkin TÄÄLTÄ poistetaan samaa aihetta käsittelevä aloitus.

• Myy-Pikkuinen

se klikkaaja sai siitä mukavat tärinät kun sen klikkaukset tehoo!! =)))))))))))))

• Myy-Pikkuinen kirjoitti:

se klikkaaja sai siitä mukavat tärinät kun sen klikkaukset tehoo!! =)))))))))))))

Todennäköisesti niin on käynyt. Mä vain ihmettelen että miten perusteli poistoitkunsa kun onnistui poistattamaan.

• Ai jaa, joko taas se on riehunut ja sitten itkenyt että poistoon. On tainnut jäädä liian vähälle huomiolle ja yrittää taas vaihteeksi päästä esille.Sen takia se vie blogiinsa pulinajututkin aina, jos on omasta mielestään jäänyt vähän syrjään alkaa vittuilemaan blogissa tään palstan käyttäjistä saadakseen ärsytettyä ihmisiä.

Aika surullista mun mielestä että se ei pysty olemaan ihmisiksi.

• Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

Ai jaa, joko taas se on riehunut ja sitten itkenyt että poistoon. On tainnut jäädä liian vähälle huomiolle ja yrittää taas vaihteeksi päästä esille.Sen takia se vie blogiinsa pulinajututkin aina, jos on omasta mielestään jäänyt vähän syrjään alkaa vittuilemaan blogissa tään palstan käyttäjistä saadakseen ärsytettyä ihmisiä.

apina pystyy oleen ihmisiks?? =))))))))))))))))

apina pystyy oleen ihmisiks?? =))))))))))))))))

Sen pitää käydä teatterikoulussa opettelemassa miten näytellään ihmistä.

Yhä posti päin helvettiä. Se ilmottaa aina vaan ettei tunnista osoitteita, on ne käteviä ja nopeita korjaamaan vikoja!

• Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

Sen pitää käydä teatterikoulussa opettelemassa miten näytellään ihmistä.

Yhä posti päin helvettiä. Se ilmottaa aina vaan ettei tunnista osoitteita, on ne käteviä ja nopeita korjaamaan vikoja!

aika nopeita niin poistaan kaikki kivat keskustelut. No toivon että koko paska menis ihan nurin ja loppuis suoli24 kokonaan. Menis niinku "konkkaa" niiku entinen ämmä...

• janna,.,.

"on meit moneen junaan " ja joku oli sin heittänt, jot sin samas junas sääkkii oot ja purkakkaa ny ne kiskot äkkii poies jot ei se tuu takas"
        eheeeeeeeh ;)))) että mää repeen;)))))

ja anteeksi kun en vieläkään ole poistunut

• Myy-Pikkuinen
        janna,.,. kirjoitti:

"on meit moneen junaan " ja joku oli sin heittänt, jot sin samas junas sääkkii oot ja purkakkaa ny ne kiskot äkkii poies jot ei se tuu takas"

kirjoittaa selkeällä suomenkielellä ja lopeta tuo saatanan sönkötys. Kiitos! =))))))))))))))))))))))))))))

• Pukeli 1
        Haukullinen kirjoitti:

Ai jaa, joko taas se on riehunut ja sitten itkenyt että poistoon. On tainnut jäädä liian vähälle huomiolle ja yrittää taas vaihteeksi päästä esille.Sen takia se vie blogiinsa pulinajututkin aina, jos on omasta mielestään jäänyt vähän syrjään alkaa vittuilemaan blogissa tään palstan käyttäjistä saadakseen ärsytettyä ihmisiä.

PAKKO...PAKKO...PAKKO...aina mollata, vaikkei sitä toiset taho ?

• janna,.,
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

kirjoittaa selkeällä suomenkielellä ja lopeta tuo saatanan sönkötys. Kiitos! =))))))))))))))))))))))))))))

selitäs vähän tarkemmin

• Myy-Pikkuinen
        janna,., kirjoitti:

selitäs vähän tarkemmin

en saa tuosta sinun jutusta mitään selvää. =)))))

aika nopeita niin poistaan kaikki kivat keskustelut. No toivon että koko paska menis ihan nurin ja loppuis suoli24 kokonaan. Menis niinku "konkkaa" niiku entinen ämmä...

Siitä Ricon jutusta vielä, tossa taas nähtiin että koiran kiertoon laittaminen voi tietää hirvittäviä kokemuksia koiraparalle. Siihen sun poistettuun alotukseen laitoin jotain juttua siitä eläinrääkkääjästä joka sai ehdottoman tuomion kesällä, se akka on kerännyt lahjoitetaan-palstoilta eläimiä vuosien ajan. Kun edelliset pelastetaan sen käsistä se kerää uudet joita se pennuttaa ja myy eteenpäin.

• Pukeli 1 kirjoitti:

No mistä ihmeestä minä tiedän pakottaako sua joku.

• Myy-Pikkuinen
        Pukeli 1 kirjoitti:

se jos mikä on pakko. Kyllä se on ihan vitun perseestä kun kaikki saatanan aloitukset täältä poistetaan. =))

• Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

Siitä Ricon jutusta vielä, tossa taas nähtiin että koiran kiertoon laittaminen voi tietää hirvittäviä kokemuksia koiraparalle. Siihen sun poistettuun alotukseen laitoin jotain juttua siitä eläinrääkkääjästä joka sai ehdottoman tuomion kesällä, se akka on kerännyt lahjoitetaan-palstoilta eläimiä vuosien ajan. Kun edelliset pelastetaan sen käsistä se kerää uudet joita se pennuttaa ja myy eteenpäin.

no enhän minä kerennyt koko ketjua edes lukeen.

• janna.,.,
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

en saa tuosta sinun jutusta mitään selvää. =)))))

-eheeeeeeeh ;)))) =naurua.
        -että mää repeen;))))) = vertauskuvallisesti halkean naurusta.

ja anteeksi kun en vieläkään ole poistunut= lupasin poistua eilen, vaan täällä sitä taas ollaan, joten valehtelin...

muu teksti oli ylempää lainattua.

• Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

se akka nyt sitten vapaana , vai joko on joutunut istuun?

• Myy-Pikkuinen
        janna.,., kirjoitti:

-eheeeeeeeh ;)))) =naurua.
        -että mää repeen;))))) = vertauskuvallisesti halkean naurusta.

ja anteeksi kun en vieläkään ole poistunut= lupasin poistua eilen, vaan täällä sitä taas ollaan, joten valehtelin...

muu teksti oli ylempää lainattua.

just.

• janna,,.,.
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

just.

Näin on närreet.... ,siinä olis kyllä jollain mullekkin selittämistä?
        Tietäisitkö sinä mistä on saanut alkunsa sanonta, näin on närreet??
        Minä en, mutta paljon olen tuota kuullut toisteltavan.
        hyi, ei sovi kirjakieli mun suuhun...ihan on äklö öklöä...

• Pukeli 1
        Haukullinen kirjoitti:

No mistä ihmeestä minä tiedän pakottaako sua joku.

sulta se tulee vastaus, kun pyssyn suusta, mutta ajattelisit hei sinäkin joulu on tulossa ja sinä pärskytät suustasi sitä veellä alkavaa :(((((
        Ootko ikuinen villamyssymissi ?

• ''''''''''''''''''''

• Pukeli 1
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

se jos mikä on pakko. Kyllä se on ihan vitun perseestä kun kaikki saatanan aloitukset täältä poistetaan. =))

sie ole tärkeä juttu, vai ylläpito poisteleekin huvikseen. Usko siekii huvikses.

• 9+4
        janna,.,. kirjoitti:

Älä kuule nyt ala ollenkaan... tiedät kyllä miksi.
        Sinuna pitäisin turpani tosiaankin visusti nyt kiinni.

• *R O F L "
        janna,,.,. kirjoitti:

Ei se sanonta nuin ole, vaan näin " näin on Näreet "

Iso, iso ero.

Saatikkas, et niist olis puisto :;)))))))))))))))))))

• 54+11
        janna,,.,. kirjoitti:

Näin on näreet, sanoo salolainen.

• ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        *R O F L " kirjoitti:

Iso, iso ero.

''' Saatikkas, et niist olis puisto :;))))))))))))))))))) ''' ja puistos näreitten lisäks kanervii.

• buahahahahah
        Haukullinen kirjoitti:

Ootko taas jääny ressupieni liian vähälle huomiolle kun alat vittuilemaan umalle, yritätkö päästä vähä esille ja pönkittää asemaas myyn ja sikran silmissä. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• janna,.,
        *R O F L " kirjoitti:

Iso, iso ero.

täällä taas sanotaan, moleti päin...
        oot sää nyt ihan varmana kans , et se on just niinko sää sanot..jos sää ookki erehtynnä:))
        puisto???

• janna,.,
        9+4 kirjoitti:

Älä kuule nyt ala ollenkaan... tiedät kyllä miksi.
        Sinuna pitäisin turpani tosiaankin visusti nyt kiinni.

jaaha

• voi veljet !
        buahahahahah kirjoitti:

Ootko taas jääny ressupieni liian vähälle huomiolle kun alat vittuilemaan umalle, yritätkö päästä vähä esille ja pönkittää asemaas myyn ja sikran silmissä. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

myyn silmissä. Iso juttu hälle varmaan =))))))))))))))))))))

• Myy-Pikkuinen
        buahahahahah kirjoitti:

Ootko taas jääny ressupieni liian vähälle huomiolle kun alat vittuilemaan Haukulliselle, yritätkö päästä vähä esille ja pönkittää asemaas umelehtisen ja ex-mikämaan silmissä. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Myy-Pikkuinen
        voi veljet ! kirjoitti:

uman ja ex-mikälien silmissä. Varmaan iso juttu niille!! =))))))))))

• tääl toine ryssä

• buahahahahah
        voi veljet ! kirjoitti:

On se noille niin iso juttu ettei me sitä tajutakaan.

• H A H H A A A A A A
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

just.

eli toi on umalehtisen yks persoona taas lisää tai sit sen ukon, sen lexan; tai naapurin hyviä tuttui, ku umalhaa on se porttis.

• Myy-Pikkuinen
        buahahahahah kirjoitti:

On se noille niin iso juttu ettei me sitä tajutakaan.

sinun millin kokoiset aivot nyt mitään edes tajuais.

• buahahahah
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Ootko taas jääny ressupieni liian vähälle huomiolle kun alat vittuilemaan Haukulliselle, yritätkö päästä vähä esille ja pönkittää asemaas umelehtisen ja ex-mikämaan silmissä. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Mitä tuuliviiri tietää, etkös sä vielä vähä aikaa sitten kovasti puolustanu tota exexää niitten vaaleenpunasten lasies takaa, saitko sä sit uudet lasit haukuliselta vai?

• ihmeessä.
        buahahahahah kirjoitti:

Yhden ihmisen mustamaalaaminen ja halveksiminen. On uskomatonta, miten päivästä toiseen saa lukea keskusteluissa ja minulle lähetetyissä sähköposteissa mitä
        ala-arvoisimpia mielenilmauksia, jotka koskevat määrättyä rekattua nikkiä. Olen syvästi hämmästynyt ja pettynyt, miten julmia ja ilkeitä mielipiteitä teillä on. Olen pitänyt hänestä erittäin paljon alusta asti ja pidän edelleen. Hän on todella viehättävä vikoineen, puutteineen ja hyvine puolineen. Hän ei edusta mitään tyypillistä suomalaista naisen tyyppiä, ehkä häntä siksi vihataan niin rajusti. Täällä tunnetustihan ei hyväksytä juuri mitään.
        Hämmästyisitte kaikki jos julkaisisin saamani sähköpostit. Häntä syytetään vaikka mistä.

• janna,.,
        H A H H A A A A A A kirjoitti:

eli toi on umalehtisen yks persoona taas lisää tai sit sen ukon, sen lexan; tai naapurin hyviä tuttui, ku umalhaa on se porttis.

mä en käytä turkiksia, ja jos joku käyttää, kierrän kaukaa....

• Myy-Pikkuinen
        buahahahah kirjoitti:

Mitä tuuliviiri tietää, etkös sä vielä vähä aikaa sitten kovasti puolustanu tota exexää niitten vaaleenpunasten lasies takaa, saitko sä sit uudet lasit haukuliselta vai?

mikään minun asia kuuluu?? Jos sinä tarvit laseja niin siitä vaan. =))))))))))))))))))))))))))))

Ai puolustanut, missä ja miltä?? Siis täällä niinku puolustellaan eikä olla asioista omaa mieltä? Jep jep, ehkä sinä toimit niin mut toiset toisin. =))))))))))))))))))))))))))))))))

• buahahahah
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

mikään minun asia kuuluu?? Jos sinä tarvit laseja niin siitä vaan. =))))))))))))))))))))))))))))

Ai puolustanut, missä ja miltä?? Siis täällä niinku puolustellaan eikä olla asioista omaa mieltä? Jep jep, ehkä sinä toimit niin mut toiset toisin. =))))))))))))))))))))))))))))))))

Ainaki haukuit ja vittuilit kaikille joilla ei ollu niitä vaaleenpunasia laseja ja jotka näki totuuden. =)))))))))
        Silloinkin.

• !uutas
        buahahahah kirjoitti:

Itse olet tyrkky soppasi keittänyt, aivan turha katuu kun paskat on jo housuissas.

• Myy-Pikkuinen
        buahahahah kirjoitti:

Ainaki haukuit ja vittuilit kaikille joilla ei ollu niitä vaaleenpunasia laseja ja jotka näki totuuden. =)))))))))
        Silloinkin.

No sellainenko on sitten tuuliviiri? Sinulla on outo käsitys siitä mikä on tuuliviiri!! =))))

Älä sinä masennut minun vittuiluista!! Edelleen voit työntää ne lasis ja "totuutesi" sinne mihin aurinko ei paista!! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• jäniksenkolo.
        buahahahah kirjoitti:

Silloinkin.

Helvettiäkö se sinulle kuuluu, niele sinä vaan oma soppas.

• buahahahahah
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

No sellainenko on sitten tuuliviiri? Sinulla on outo käsitys siitä mikä on tuuliviiri!! =))))

Älä sinä masennut minun vittuiluista!! Edelleen voit työntää ne lasis ja "totuutesi" sinne mihin aurinko ei paista!! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Juur sinne se sun "totuutes" joutas mutta pidä sä nyt kiinni siitä viimeseen asti!! yritä ees, tällä kertaa!!! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Tuuliviiiiiiiiri!!!

• 7+33
        janna,., kirjoitti:

Mul on käsintehty moccamaster, ja älyn kallis viihdekeskus.

• Myy-Pikkuinen
        buahahahahah kirjoitti:

Juur sinne se sun "totuutes" joutas mutta pidä sä nyt kiinni siitä viimeseen asti!! yritä ees, tällä kertaa!!! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Tuuliviiiiiiiiri!!!

Mistä sinä minun totuuden voit tietää, älä kuvittelekkaan että minä tämän palstan jutuista noin totta teen!!
        Ehkä sinun kannattais vähän relata palstan suhteen!!
        =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• janna,.,.
        janna,., kirjoitti:

Nyt pakko pyytää umalta anteeksi, on toki aivan sinun oma asiasi käytätkö turkista vai et, se ei minulle kuulu, joten anteeksi pyydän kaikki törkeydet, asiaan liittyen.
        Joskus vain unohtuu käytöstavat...
        Silti sitä en pyydä koskaan keneltäkään anteeksi, että kettutarhat minun mielestäni pitää kieltää lailla!, mutta sinun asiasi on sinun asiasi , eikä kuulu minulle pätkääkän.
        Juna juttu raiteineen ynnämuineen, nauratti lähinnä siksi, kun kuvittelin asiaa omalle kohdalleni...,siis itseni mä sinne sijoitin, ja tuli vielä mieleen uunosta se pojat, pojat elekää jättäkö;) olen uuno fani;)
        Sorry, myöskin muumipapalle, muumipappa ei ole pimeä, minä olen;))

• blaa blaa
        ihmeessä. kirjoitti:

Yhden ihmisen mustamaalaaminen ja halveksiminen. On uskomatonta, miten päivästä toiseen saa lukea keskusteluissa ja minulle lähetetyissä sähköposteissa mitä
        ala-arvoisimpia mielenilmauksia, jotka koskevat määrättyä rekattua nikkiä. Olen syvästi hämmästynyt ja pettynyt, miten julmia ja ilkeitä mielipiteitä teillä on. Olen pitänyt hänestä erittäin paljon alusta asti ja pidän edelleen. Hän on todella viehättävä vikoineen, puutteineen ja hyvine puolineen. Hän ei edusta mitään tyypillistä suomalaista naisen tyyppiä, ehkä häntä siksi vihataan niin rajusti. Täällä tunnetustihan ei hyväksytä juuri mitään.
        Hämmästyisitte kaikki jos julkaisisin saamani sähköpostit. Häntä syytetään vaikka mistä.

Juu, taatusti on ainulaatuinen tyyppi, harva pystyy eläissään valehtelemaan niin paljoo ku se on tehny. Saavutushan se on seki.Mutta ei suinkaan positiivinen saavutus, onko sinusta?
        Plogi ja naamakirja oli viimeset näytöt :)))))))))))))))))). olemattomasta rehellisyydestään .
        Siinäpäs se tosi aito ihmine.

• janna,.,
        7+33 kirjoitti:

Mul taas on kannettava lisäkaiuttimet, telkku kakkapleikka2, vanhaa tompan paskaa pelaan, ku ei oo tullu uutta residenttii, jääkaappi, imuri, sauna, mikro, hella, astianpesukone, pyykkäkone, sukset ja sauvat, alushousuja, paitoja, housuja, takki ja lakki...ja kaikkee muuta kakkaa... ja kaikki ihan älyttömän halpaa....

• janna,.,
        7+33 kirjoitti:

tärkein unohtui, vedenkeitin nääs;) ja sekin alle 15ekin...

• ??????????.
        blaa blaa kirjoitti:

Juu, taatusti on ainulaatuinen tyyppi, harva pystyy eläissään valehtelemaan niin paljoo ku se on tehny. Saavutushan se on seki.Mutta ei suinkaan positiivinen saavutus, onko sinusta?
        Plogi ja naamakirja oli viimeset näytöt :)))))))))))))))))). olemattomasta rehellisyydestään .
        Siinäpäs se tosi aito ihmine.

Kenest sää ny krivaat ?

• suveaodotan.
        janna,., kirjoitti:

Mul taas on kannettava lisäkaiuttimet, telkku kakkapleikka2, vanhaa tompan paskaa pelaan, ku ei oo tullu uutta residenttii, jääkaappi, imuri, sauna, mikro, hella, astianpesukone, pyykkäkone, sukset ja sauvat, alushousuja, paitoja, housuja, takki ja lakki...ja kaikkee muuta kakkaa... ja kaikki ihan älyttömän halpaa....

omaa grilliä pihalla silloin tällöin. On oiva apu jos pitää isompi määrä ja erilaista kerralla laittaa. Oma savustuspönttö vielä löytyy ja sitä on tullut käytettyä jonkin verran. Siinä on vain se hankaluus, että "tuo tullessas vie mennessäs ".

Ei samanlainen mutta samankokoinen.

http://cartinafinland.fi/kuvapankki/fi/picture/8007/Kal an savustus.html

• janna,.,
        suveaodotan. kirjoitti:

omaa grilliä pihalla silloin tällöin. On oiva apu jos pitää isompi määrä ja erilaista kerralla laittaa. Oma savustuspönttö vielä löytyy ja sitä on tullut käytettyä jonkin verran. Siinä on vain se hankaluus, että "tuo tullessas vie mennessäs ".

Ei samanlainen mutta samankokoinen.

http://cartinafinland.fi/kuvapankki/fi/picture/8007/Kal an savustus.html

sitä täälläkin ootellaan:)
        meil grilli pihasta löytyy jonnilainen, mutta asiansa ihan aijjaa;)
        sivua ei löytynyt..

• Sama.

• janna,.,

• Heh heeeeeeeeeeeeee

Jos niitä täällä ei sun ja myyn mukaan saa kukaan muukaan ruikuttaa älä sitten sinäkään!
        Soita sille sukulaiselles ylläpitoon ja kysy mihin poistui =))

• HYVÄÄ JOULUMIELTÄ
        Heh heeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

Jos niitä täällä ei sun ja myyn mukaan saa kukaan muukaan ruikuttaa älä sitten sinäkään!
        Soita sille sukulaiselles ylläpitoon ja kysy mihin poistui =))

kirjoita sitten sotain kun opit ymmärtämään lukemasi

• ,.,.,.,.,.
        HYVÄÄ JOULUMIELTÄ kirjoitti:

Ja sinä kun opit kirjoittamaan:O!

• VIKAAN MENI
        HYVÄÄ JOULUMIELTÄ kirjoitti:

piti olla jotain

• ,.,.,.,
        VIKAAN MENI kirjoitti:

piti olla jotain

No, se nyt ei ollut ainoa virhe tuossa yritelmässäsi!Eli palaa asiaan kun opit KIRJOITTAMAAN!

se akka nyt sitten vapaana , vai joko on joutunut istuun?

Vapaana on eikä oo mitään takeita että edes joutuisi istumaan kun se juttu on menossa Turun hovioikeuteen. Tolla akalla oli vielä muutama vuosi takaperin kennelnimikin mutta sen kennelliitto otti pois.

• Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

Vapaana on eikä oo mitään takeita että edes joutuisi istumaan kun se juttu on menossa Turun hovioikeuteen. Tolla akalla oli vielä muutama vuosi takaperin kennelnimikin mutta sen kennelliitto otti pois.

akka haalii taas itselleen koiria. Vai onko se minkäänlaisessa valvonnassa, siis että sen luona joku kävis katsomassa ettei ole uusia koiria haalinnut itselleen.

akka haalii taas itselleen koiria. Vai onko se minkäänlaisessa valvonnassa, siis että sen luona joku kävis katsomassa ettei ole uusia koiria haalinnut itselleen.

Ongelma on että se vaihtaa asuinpaikkaa jatkuvasti.Kun se asui Lopella kävi vuokraisäntä paikalla, näki hirvittävässä siivossa olevan talon ja koirat sen paskan keskellä ja osa koirista oli kettinginpätkillä kiinni ulkorakennuksessa.Vuokraisäntä soitti poliisit paikalle, kävivät, seuraavana päivänä piti eläinlääkärin tulla mutta akka olikin yöllä kerännyt eläimet ja häipynyt.Silloin se muutti Hauholle, ja sen jälkeen on vaihtanut paikkakuntaa aina kun on maa alkanut polttaa jalkojen alla.2008 sen asunnosta löytyi kaikkien muiden hirveyksien lisäksi puolivuotias tanskandoggi joka ei enää kyennyt kävelemään. Se varastoi koiria jopa autoon. Oikeudelle se ilmoitti ihan suoraan että ei hyväksy että oikeus yrittää pakottaa sen toimimaan oman tahtonsa vastaisesti eikä aio noudattaa eläintenpitokieltoa. Se on siinä vankassa uskossa että ei joudu vankilaan vaan tuomio kumotaan.

• Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

Ongelma on että se vaihtaa asuinpaikkaa jatkuvasti.Kun se asui Lopella kävi vuokraisäntä paikalla, näki hirvittävässä siivossa olevan talon ja koirat sen paskan keskellä ja osa koirista oli kettinginpätkillä kiinni ulkorakennuksessa.Vuokraisäntä soitti poliisit paikalle, kävivät, seuraavana päivänä piti eläinlääkärin tulla mutta akka olikin yöllä kerännyt eläimet ja häipynyt.Silloin se muutti Hauholle, ja sen jälkeen on vaihtanut paikkakuntaa aina kun on maa alkanut polttaa jalkojen alla.2008 sen asunnosta löytyi kaikkien muiden hirveyksien lisäksi puolivuotias tanskandoggi joka ei enää kyennyt kävelemään. Se varastoi koiria jopa autoon. Oikeudelle se ilmoitti ihan suoraan että ei hyväksy että oikeus yrittää pakottaa sen toimimaan oman tahtonsa vastaisesti eikä aio noudattaa eläintenpitokieltoa. Se on siinä vankassa uskossa että ei joudu vankilaan vaan tuomio kumotaan.

missä tuo akka nyt asustelee, onko tietoa? Jotenkin vaan vahvistuu entisestään että noiden jatkuvasti eläimiä rääkkävien henkilöiden nimet ja kuvat pitäisi olla julkisesti esillä. Siis jossain viranomaisten sivuilla, siitä olis paljon hyötyä niille eläinraukoille.

missä tuo akka nyt asustelee, onko tietoa? Jotenkin vaan vahvistuu entisestään että noiden jatkuvasti eläimiä rääkkävien henkilöiden nimet ja kuvat pitäisi olla julkisesti esillä. Siis jossain viranomaisten sivuilla, siitä olis paljon hyötyä niille eläinraukoille.

En tiedä tämänhetkistä asuinpaikkaa. Joku sille oli myynyt muutama viikko takaperin taas koiranpennun viidelläkympillä joten sama touhu jatkuu.

• Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

En tiedä tämänhetkistä asuinpaikkaa. Joku sille oli myynyt muutama viikko takaperin taas koiranpennun viidelläkympillä joten sama touhu jatkuu.

ei hyvältä vaikuta!

Asiasta seitsemänteen, kävin tiiperoisen kanssa viemässä "metsään" lisää talipalloja. Laitoin ne kaikki sinne missä bongasin ne pyrstötiaiset. Toivotaan että menevät vielä siihen suuntaan, toki tavis tiaisia siinä oli joten luulis sitten niille kelpaavan.

• +++++++++

Ei saa,vaan pitää!Voi voi kun veen viljelijän turhanpäivänen sonta poistetaan niin sehän sekoo vielä pahemmin!!!sääli pisteitä keräilet!

• v-75

täs juuri nähään miten pikkumaisia noi laholatvat oikeestaan on. muitten alotuksii ne poistelee urakalla, kaikki kuusi, mut jos oma viesti katoo niin itku tulee yhelle jos toisellekkin ja niistä tämä nuorin ja saamattomin on kyl pahin.

• KUNHAN TUUMASIN
        v-75 kirjoitti:

täs juuri nähään miten pikkumaisia noi laholatvat oikeestaan on. muitten alotuksii ne poistelee urakalla, kaikki kuusi, mut jos oma viesti katoo niin itku tulee yhelle jos toisellekkin ja niistä tämä nuorin ja saamattomin on kyl pahin.

Meinasiks tota joka illalla pyytää synnit anteeks,että saa taas aamulla tehdä uutta

• Myy-Pikkuinen

hourailet? Jos aloitus koski Rico koiran kohtaloa niin onko se veen viljelyä?? Voi vittu sinunkin kanssa, siis mistä vitusta teitä hulluja tänne aina riittää??? =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• v-75
        KUNHAN TUUMASIN kirjoitti:

Meinasiks tota joka illalla pyytää synnit anteeks,että saa taas aamulla tehdä uutta

meinasin noita paskiaisia jokka ei osaa kyl yhessä tehä kaikki surullisiks ja poistattaa muitten viestejä mut ei kestä sitä et joku etuilee ja tekee poistopyynnin niitten omista viesteistä. ai saatana ku tuntuu hyvältä!

• v-75
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

hourailet? Jos aloitus koski Rico koiran kohtaloa niin onko se veen viljelyä?? Voi vittu sinunkin kanssa, siis mistä vitusta teitä hulluja tänne aina riittää??? =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

ÄITII, TUU apuun! MUA KIUSATAAN!

• Myy-Pikkuinen
        v-75 kirjoitti:

ÄITII, TUU apuun! MUA KIUSATAAN!

kiusaa??

• janna,.,
        KUNHAN TUUMASIN kirjoitti:

ainakaan enään anteeksi pyydetyjä kohtaan anteeksi pyyntöjä;)))
        ma pyydän anteeksi taas sit uudelta/uusilta törkeyksieni kohteeksi mahdollisesti joutuvilta ihmisiltä.
        kato vaikka mä tyhmä olenkin, niin virheistä yritän oppia, joskus pakko kyllä myöntää, että joutuu nöyrtymään oikeen kantapään kautta ennenkuin pystyy myöntämään, että anteeksi sitä saa taas pyytää, kun asia ei kuulu mulle hevonkakin vertaa;))) kerran oon uso tai älä, mutta saanut ihan turpiinikin (hampas ja ylpeys vähän kärsi, ei sen pahempaa), emmä siihen turpaan annolla vastannu, mutta vuoden päivät mökötin ja sit pyysin anteeksi.
        hevonkakki on kylläkin oikeen hyä kasvualusta kurpitsoille ja meloneille, kunhan on tarpeeksi hyvin palanutta, kokeiltu on ja toimii ja mullapas onkin ens kesälle ihan oman pensaspavun siemeniä vartoomassa, ja tänä keväänä aijon laittaa kaikkee hyvissä ajoin alulle, hehe ja sit totean että valon puutteen takia taas kärsineet ja on pitkää laihavartista aneemisen vihreän väristä kylvöstä odottamassa pääsyä ulos kasvamaan ja palellutan ne taas lähes 99% ja sit taas viiksettää ja kahteen vuoteen en laita mitään kasvamaan...ja asiaan sinällään tuo ei taas liittynyt mitenkään...
        mää lähen nyt peseen veskan ja saunan;) joten hyvää päivän jatkova vaan kaikille=)

• ===+===
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

kiusaa??

Haakullinen vanha kunnon koulukiusaaja

• Myy-Pikkuinen
        ===+=== kirjoitti:

Haakullinen vanha kunnon koulukiusaaja

enkä näe missään Haukullisen ketään kiusaavan.

• 30
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Tullaan porukalla katsomaan ja lueskelemaan järjen jättiläisen myy myy vittupuheita,olis muuten kiva nähdä pinkä näköinen se on kun sinne se kaikki työntää

• 32
        30 kirjoitti:

Tullaan porukalla katsomaan ja lueskelemaan järjen jättiläisen myy myy vittupuheita,olis muuten kiva nähdä pinkä näköinen se on kun sinne se kaikki työntää

minkä

• 9+4
        32 kirjoitti:

minkä

tuo näkee taas pikku-ukkoja

• Hah hah haaaaaaaaaaa
        9+4 kirjoitti:

tuo näkee taas pikku-ukkoja

on pohjanmaalta :-))))

• 25
        Hah hah haaaaaaaaaaa kirjoitti:

on pohjanmaalta :-))))

NIINKÖ

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      43
      2478
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2457
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2362
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2112
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1857
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      82
      1681
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1123
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      985
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      55
      874
    Aihe