Miten päästä sänkyyn poikaystävän kanssa?

LoveHim

Jos pojat viitsisivät yhtään vastata niin ois tosi hyvä, kiitos!

Elikkäs, seurustelen aivan täydellisen pojan kanssa. Hän kertoilee ihania asioita joskus ja suutelemme usein kiihkeästi. Ongelmana on nyt se, ettei tämä tyyppi osaa yhtään edetä tässä suhteessa toiselle tasolle, elikkäs lakanoiden väliin. Hän on ollut hiukan arka tämän jutun edentämisen suhteen, mutta muuten nauttii kun olen saanut tilanteen etenemään seuraavalle tasolle. Kuten esim minä aloitin suutelemisen, sen jälkeen hän ei ole saanut siitä tarpeekseen. Minä riisuin ensimmäisenä hänen paitansa, kun hän ei uskaltanut vetäistä omaani pois vaikka olisi selvästi halunnut. Nyt olen päättänyt selvästi etten tee mitään lakanoiden väliin siirtymisen suhteen, vaan annan hänen kerrankin olla asiassa herrana ja mies. Siltikin tuntuu ettei hän tajua kuinka paljon häntä haluan, vaikka olen näyttänyt sen hänelle monesti. Pitäisikö minun siis vihjata jotain, sillä hänkin on selvästi halukas siirtymään lakanoiden väliin.

Kiitos vastaajille

7

2104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohoo...

      Mistä tuollaisia tyttöjä löytyy? :)

    • nus nus

      Jos kerta poika on arka/ujo seksi asioissa,kerro ihmeessä jotenkin hänelle että haluut nussia.

    • AnyHelp?

      Selvennetäämpä tätä:
      - Hienovaraiset vihjeet eivät toimi!
      - Voimakkaat vihjeet eivät toimi!
      - Ilmiselvät vihjeet eivät toimi!
      - Sano se suoraan!

      Sellaisia me suomalaiset miehet olemme.

      • NÄin se on totuus

        Ei kannata hankkia tyttö/poikaystävää jos haluaa välttyä juuri tälläisiltä ongelmilta. Eipä tarvi stressata että "miten siirtyä siihen ja siihen tasolle", kun voi olla ilmankin :P


      • Dancetyttö
        NÄin se on totuus kirjoitti:

        Ei kannata hankkia tyttö/poikaystävää jos haluaa välttyä juuri tälläisiltä ongelmilta. Eipä tarvi stressata että "miten siirtyä siihen ja siihen tasolle", kun voi olla ilmankin :P

        jep,ja hei annan vinkin mun exä oli kamala peto heti kun vähänkin lähesty nii rupes vaa vetelee kielareit :D se oli ihanaa kunnes se muutti sanomattaa mulle mitää...:( nauti sen kans olemisest muista ettei selllaset oo tärkeit mee senkaa leffaa tai jtn nii siit se lähtee ((;(;


    • tyttö19vuotta

      Miksi miehen pitäisi olla aina se, joka tekee aloitteen seksiin? Joka tapauksessa seksi sellainen asia, että siitä pitää voida keskustella, etenkin parisuhteessa.

      Joillain naisilla on sellainen paha tapa, että he eivät kerro miehelle suoraan mitä mieltä ovat tai mitä haluavat. Sen sijaan miehen pitäisi joidenkin pienten ja älyttömien vihjeiden kautta jotenkin ymmärtää, mikä on homman nimi. Asiat eivät kuitenkaan oikein toimi näin.

      Käy rohkeasti juttelemaan poikakaverillesi siitä, että olisit valmis seksiin. Jos sinulla ei ole rahkeita jutella asiasta hänelle, niin tuskin olet tarpeeksi kypsä seksiinkään poikakaverisi kanssa.

    • Anonyymi

      Asun Lohjalla ja voisin vaikka lohen vessassa laueta Snäp kassu_200

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe