Miten päästä sänkyyn poikaystävän kanssa?

LoveHim

Jos pojat viitsisivät yhtään vastata niin ois tosi hyvä, kiitos!

Elikkäs, seurustelen aivan täydellisen pojan kanssa. Hän kertoilee ihania asioita joskus ja suutelemme usein kiihkeästi. Ongelmana on nyt se, ettei tämä tyyppi osaa yhtään edetä tässä suhteessa toiselle tasolle, elikkäs lakanoiden väliin. Hän on ollut hiukan arka tämän jutun edentämisen suhteen, mutta muuten nauttii kun olen saanut tilanteen etenemään seuraavalle tasolle. Kuten esim minä aloitin suutelemisen, sen jälkeen hän ei ole saanut siitä tarpeekseen. Minä riisuin ensimmäisenä hänen paitansa, kun hän ei uskaltanut vetäistä omaani pois vaikka olisi selvästi halunnut. Nyt olen päättänyt selvästi etten tee mitään lakanoiden väliin siirtymisen suhteen, vaan annan hänen kerrankin olla asiassa herrana ja mies. Siltikin tuntuu ettei hän tajua kuinka paljon häntä haluan, vaikka olen näyttänyt sen hänelle monesti. Pitäisikö minun siis vihjata jotain, sillä hänkin on selvästi halukas siirtymään lakanoiden väliin.

Kiitos vastaajille

7

3007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohoo...

Mistä tuollaisia tyttöjä löytyy? :)

• nus nus

Jos kerta poika on arka/ujo seksi asioissa,kerro ihmeessä jotenkin hänelle että haluut nussia.

• AnyHelp?

Selvennetäämpä tätä:
      - Hienovaraiset vihjeet eivät toimi!
      - Voimakkaat vihjeet eivät toimi!
      - Ilmiselvät vihjeet eivät toimi!
      - Sano se suoraan!

Sellaisia me suomalaiset miehet olemme.

• NÄin se on totuus

Ei kannata hankkia tyttö/poikaystävää jos haluaa välttyä juuri tälläisiltä ongelmilta. Eipä tarvi stressata että "miten siirtyä siihen ja siihen tasolle", kun voi olla ilmankin :P

• Dancetyttö
        NÄin se on totuus kirjoitti:

Ei kannata hankkia tyttö/poikaystävää jos haluaa välttyä juuri tälläisiltä ongelmilta. Eipä tarvi stressata että "miten siirtyä siihen ja siihen tasolle", kun voi olla ilmankin :P

jep,ja hei annan vinkin mun exä oli kamala peto heti kun vähänkin lähesty nii rupes vaa vetelee kielareit :D se oli ihanaa kunnes se muutti sanomattaa mulle mitää...:( nauti sen kans olemisest muista ettei selllaset oo tärkeit mee senkaa leffaa tai jtn nii siit se lähtee ((;(;

• tyttö19vuotta

Miksi miehen pitäisi olla aina se, joka tekee aloitteen seksiin? Joka tapauksessa seksi sellainen asia, että siitä pitää voida keskustella, etenkin parisuhteessa.

Joillain naisilla on sellainen paha tapa, että he eivät kerro miehelle suoraan mitä mieltä ovat tai mitä haluavat. Sen sijaan miehen pitäisi joidenkin pienten ja älyttömien vihjeiden kautta jotenkin ymmärtää, mikä on homman nimi. Asiat eivät kuitenkaan oikein toimi näin.

Käy rohkeasti juttelemaan poikakaverillesi siitä, että olisit valmis seksiin. Jos sinulla ei ole rahkeita jutella asiasta hänelle, niin tuskin olet tarpeeksi kypsä seksiinkään poikakaverisi kanssa.

• Anonyymi

Asun Lohjalla ja voisin vaikka lohen vessassa laueta Snäp kassu_200

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      162
      2569
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe