Miten päästä sänkyyn poikaystävän kanssa?

LoveHim

Jos pojat viitsisivät yhtään vastata niin ois tosi hyvä, kiitos!

Elikkäs, seurustelen aivan täydellisen pojan kanssa. Hän kertoilee ihania asioita joskus ja suutelemme usein kiihkeästi. Ongelmana on nyt se, ettei tämä tyyppi osaa yhtään edetä tässä suhteessa toiselle tasolle, elikkäs lakanoiden väliin. Hän on ollut hiukan arka tämän jutun edentämisen suhteen, mutta muuten nauttii kun olen saanut tilanteen etenemään seuraavalle tasolle. Kuten esim minä aloitin suutelemisen, sen jälkeen hän ei ole saanut siitä tarpeekseen. Minä riisuin ensimmäisenä hänen paitansa, kun hän ei uskaltanut vetäistä omaani pois vaikka olisi selvästi halunnut. Nyt olen päättänyt selvästi etten tee mitään lakanoiden väliin siirtymisen suhteen, vaan annan hänen kerrankin olla asiassa herrana ja mies. Siltikin tuntuu ettei hän tajua kuinka paljon häntä haluan, vaikka olen näyttänyt sen hänelle monesti. Pitäisikö minun siis vihjata jotain, sillä hänkin on selvästi halukas siirtymään lakanoiden väliin.

Kiitos vastaajille

7

2650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohoo...

Mistä tuollaisia tyttöjä löytyy? :)

• nus nus

Jos kerta poika on arka/ujo seksi asioissa,kerro ihmeessä jotenkin hänelle että haluut nussia.

• AnyHelp?

Selvennetäämpä tätä:
      - Hienovaraiset vihjeet eivät toimi!
      - Voimakkaat vihjeet eivät toimi!
      - Ilmiselvät vihjeet eivät toimi!
      - Sano se suoraan!

Sellaisia me suomalaiset miehet olemme.

• NÄin se on totuus

Ei kannata hankkia tyttö/poikaystävää jos haluaa välttyä juuri tälläisiltä ongelmilta. Eipä tarvi stressata että "miten siirtyä siihen ja siihen tasolle", kun voi olla ilmankin :P

• Dancetyttö
        NÄin se on totuus kirjoitti:

Ei kannata hankkia tyttö/poikaystävää jos haluaa välttyä juuri tälläisiltä ongelmilta. Eipä tarvi stressata että "miten siirtyä siihen ja siihen tasolle", kun voi olla ilmankin :P

jep,ja hei annan vinkin mun exä oli kamala peto heti kun vähänkin lähesty nii rupes vaa vetelee kielareit :D se oli ihanaa kunnes se muutti sanomattaa mulle mitää...:( nauti sen kans olemisest muista ettei selllaset oo tärkeit mee senkaa leffaa tai jtn nii siit se lähtee ((;(;

• tyttö19vuotta

Miksi miehen pitäisi olla aina se, joka tekee aloitteen seksiin? Joka tapauksessa seksi sellainen asia, että siitä pitää voida keskustella, etenkin parisuhteessa.

Joillain naisilla on sellainen paha tapa, että he eivät kerro miehelle suoraan mitä mieltä ovat tai mitä haluavat. Sen sijaan miehen pitäisi joidenkin pienten ja älyttömien vihjeiden kautta jotenkin ymmärtää, mikä on homman nimi. Asiat eivät kuitenkaan oikein toimi näin.

Käy rohkeasti juttelemaan poikakaverillesi siitä, että olisit valmis seksiin. Jos sinulla ei ole rahkeita jutella asiasta hänelle, niin tuskin olet tarpeeksi kypsä seksiinkään poikakaverisi kanssa.

• Anonyymi

Asun Lohjalla ja voisin vaikka lohen vessassa laueta Snäp kassu_200

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1994
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      82
      1568
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1424
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1098
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1016
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe