Onko jotain uusia juttuja tullissa,olen käynyt ennenkin mutta toivottavasti saan viisumin tällä viikolla. Tosi hyvät kokemukset viime reissuilta,oikein ystävällisiä ihmisiä siellä,haluan löytää aidon ystävän sieltä (naisen).Onko kokemuksia?Tosi pettynyt Suomalaisiin naisiin.Eikä johdu viinasta.
Vastaukset 2
- proobuskoilla....
Eipä kai tässä ole mitään uutta lähiaikoina tullut, mennään entisin opein.
Mutat millainenkahan meininki Kostamuksessa on Uutena Vuotena? Kyllähän venäläiset juhlia osaavat, mutta onko Kostamus sellainen paikka, että siellä olisi isompia kansanjuhlia?- pitermees
Ei missään nimessä vennälle kannata mennä uutena vuotena. Mee katinkultaan siel paaljon enemmän venäläisiä ja on kunnon menot Putin puhuu isol näytöl ja kansa hurraa!
Oon testannu monta kertaa!
Mut kyl kostamuksen uus vuos tietty katottava on jos et nähny. Siellä kansa kerääntyy het vuoden vaihtumisen jälkeen kultuuritalon aukiolle eli jos meet ni lämmintä vaatetta pitää olla sillä reissulla ja raakaa votkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053119Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721003- 42879
- 70805
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43593Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit53575Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k27500Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.83490- 44488