Huopikkaat

huopailija

Olen suunnitellut neulovani huopuvasta langasta huopasaappaat, mutta kestävyyttä lisäämään haluaisin niihin myös pohjat. Onko mitään ideoita, mistä niihin voisi pohjat väkertää? Onko toimiva idea kiinnittää saappaiden pohjiin jotkut silikonipohjalliset?

Ja onko jollain ylipäätään kokemuksia noista huovutuslankahärdelleistä? Riittääkö, jos neuloo yksinkertaisella langalla, vai kannattaako ennemmin neuloa useampi kerä päällekkän?

Kiitos :)

9

5818

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku Vaan

Mites olisi jos tekisit huovattamalla samasta lankasta saappaille pohjat tai sitten ihan neuloisit norm villalankasta? Nehän olisi helppo kiinnittää ja vaihtaa tarpeentullen uuteen. Kestävän pohjan saa myös semmoisesta huopamaisesta matosta jota käytetään parvekkeella ja askartelussakin.
      En tiedä millaset silikoonipohjalliset on, mutta jos liimalla tarkoitus laittaa niin epäilen vähän onnistumista, kun kuitenkin on aika huokosta joten liimatut irtoaa helposti kiskaisemalla, näin ainakin liimatut koristeet.

Itse olen kokeillut toisena lankana norm villalanka, kestävemmät tulee mutta ei sitten kutistu yhtäpaljon joten tarkan koon tekeminen vaikeempaa. Ja muutenkin toi kutistuminen riippuu pesukoneen tehosta eikä ohje pidä ihan paikkaansa joten kannattaa ensis testailla ennenkuin teet mitään isompaa. Sekä kestävemmät saa kun neuloo hieman isommat ja kutistaa useamman kerran, näin huopuu enempi. Myös voi kokeilla kuumemmalla mitä ohje sanoo.

• Silikoni

nyt ainakin on aivan vihon viimeinen valinta - paitsi tietysti jos haluaa talvikeleillä oikein kunnon luiston! Sitä paitsi sukkien pohjiin tarkoitettu latex ei kestä ulkokäytössä, joten hukkaan heitettyä rahaa työtä.

• Laitata

kunnon pohjat suutarilla, ihan kuin 'oikeisiinkin' huopikkaisiin laitetaan.

Jos välttämättä haluat itse valimistaa myös pohjat, niin liimaa niihin kunnon kumipohjat (eivät ole niin liukkaat kuin jotkut muoviseokset). Hankit vain kunnon liimaa - jälleen olisin lähettämässä sinua suutarin pakeille. Kerrot mihin tarkoitukseen liima tulee, niin hän kyllä auttaa sinua.

• tossukkajalka

älä laita silikonia pohjiin sehän on hirveän liukas .

• Anonyymi

Huopikaat lähetä

• kotikenkuri

Minä teen itse kenkiä ja laitan niihin ulkopohjat kumimatosta, useimmiten käytän auton kumimatosta leikattua palaa. Se täytyy tietenkin olla aika karkeasti kuvioitua mattoa ettei olisi liukasta. Ja kiinnitys oikealla kumiliimalla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1570
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      103
      782
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe