Mites Rooman lentokentällä (FCO), onko siellä mahdollisuutta tupakoida lähtöselvityksen ja turvatarkastuksen jälkeen?
Rooma (FCO) ja tupakointi
3
1023
Vastaukset
- Klaara v
Ei. Ulos on mentava kessulle.
- Kessu-Katja
Rooman lentokentän nettisivuilta löytyvässä pohjapiirroksessa on kyllä merkattu tupakointitila, jos toinenkin...
Itse en ole ko. kentällä vielä käynyt, joten voisiko joku kentällä käynyt kommentoida "kokemuksen syvällä rintaäänellä"? - Toinen nonno
Niin, uloshan sieltä ei sitten saa ainakaan laillisesti lähteä tupakalle turvatarkastuksen jälkeen.
Tupakkapaikkoja kyllä on, mutta niitä ei ole kovin tiheässä. Finnairin käyttämässä D-aulassa on tupakkahuone sisääntulopäästä katsottuna vasemmalla puolella aulan puolivälin tienoilla.
Surkeampi tilanne on Suomesta Fiumicinoon tullessa. Matkan varrella koneelta matkalaukkuhihnoille ei ole tupakkahuonetta, mutta olen yleensä poikennut D-aulassa nikotiinitankkauksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?982038- 981488
- 1121187
- 771085
- 1211072
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51887
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58846- 36822
- 33733