Suunnittelemme ensimmäistä matkaamme Dubaihin ja mietityttää mistä päin kannattaisi ottaa hotelli tai huoneistohotelli? Mistä olisi parhaimmat kulkuyhteydet kaikkialle? Haluaisimme käydä rannalla ja shoppailukin kiinnostaisi. Pääseekö metrolla kulkemaan helposti? Onko kellään antaa hyviä hotellivinkkejä?
Hotelli, mistä päin Dubaita?
3
908
Vastaukset
- dubaifani
Minä suosittelen Bur Dubaissa Mankhoolin aluetta, jossa iso ostoskeskus Bur Juman, metro lähellä, useita bussilinjoja ja kävellenkin pääsee moneen paikkaan. Sieltä bussilla tai taxilla kätevästi Jumeirah Beachille. Deiran puolella lähellä Deira CityCentreä (iso ostoskeskus) on monia hyviä hotelleja ja huoneistohotelleja (mm. Flora Creek). Myös metro ja bussilinjoja. Al Mamzar Beach Parkiin (mahtava puisto ranta-alueineen) pääsee bussilla tai taxilla. Yleensäkin suosisin metrolinjan (red line) läheisyyttä. Metron varrella parhaimmat ostoskeskukset ja metrolla pääsee nopeasti liikkumaan ja näkee kaupunkia usealta kantilta eikä tarvitse ruuhkissa seisoa.
- Lomaillut
Mielestäni Bur Dubain alue hyvä itse palasin toissapäivänä sieltä.Hotelli Arabian cortyard oli loistava hotelli. Kävelymatkan päässä veneasemat Deiran puolelle, bussiasema lähellä, paikallista elämää...Metrolle menimme taksilla joka halpaa kyytiä. Metroyhteydet helpot. Hyvää matkaa teille, loistava valinta. Paljon nähtävää ja koettavaa.
- Dubaihin keväällä
- Amwaj Rotana Resort Jumeirah Beach
- Burjuman Arjaan by Rotana
- The Monarch Dubai
- Four points by sheraton
Kolmikymppiselle pariskunnalle joka haluaa välillä makailla rannalla, välillä onna altaalla, hieman shoppailla, istua hyvissä ravintoloissa nauttien hyvästä ruuasta, joskus nauttia ehkä muutamasta oluestakin/lasillisesta viiniä.
Tokihan kaikkea tätä Dubaista löytää ja taksilla ajaminen ei juuri mitään maksa. Mutta kiva olisi jos jokin asia olisi edes lähellä. Burjuman Arjaan by Rotana kiinnostaisi mutta siellä ei ole minkäänlaista ravintolaa josta saisi ruuan kanssa lasin viiniä, alkoholiton hotelli, näin olen ymmärtänyt. Tarkoitus ei ole siis mennä lomalle ryyppäämään, mutta lomalla rentoutuessa omalla kohdallani on ok ottaa hieman.
Ikävää jos valkkaa jonkun hotellin joka onkin jollain rumalla sivukujalla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579157Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123619Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292877Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht832241Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142060Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3641847Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411482FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01231Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu691089