GT5:ssa WV Lopo viritettiin Nurburingiä varten stage2 asti 211hv ja kulki yli 230km/h. No aateltiin sitten laittaa kisalaatikko(20 000) ja stage3 viripaketti moottoriin kaikilla kireimmillä palikoilla mutta välitykset meni pieleen niin että kone hakkaa rajoittimelle 180km/h. Laatikon mainostekstissä(mikäli ymmärsin englantia) sanotaan että välityksiä voi vaihtaa mutta en kyllä löydä mistään osiota missä sen voi tehdä? Alkuperäistä laatikkoakaan ei voine palauttaa takaisin?
GT5 ja vaihteiston välityksien vaihto
Virilaatikolle?
2
388
Vastaukset
- Tällälaillateetsen
Alkuperäsen voi laittaa takas!
Mee ''Garage''---Sitte valihet sen sun autos sieltä---Sitten ku se auto näkyy isona siinä ruudulla nii painat ''Settings''---Sen jälkee valihet ''Transmission''---Siellä on sun vaihelaatikkos ja siitä kisalaatikosta valihet sen sekunttikellon kuvatuksen ja painaset siitä nii vóila. - Tuu__nari
Tuuninkissa voi huippunopeutta muuttaa. Transmissionissa meet sinne oik. reunaan nii sieltä. Mun käsittääkseni ei rahoja saa poies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418