myydään suustaladattava .45cal mustaruuti nallilukkopistooli.
Rakennussarjasta tehty, mukaan vähän ruutia ja luoteja.
Vaatii ostoluvan.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1985&pictureid=71622
[email protected]
Myyd.45 nallilukkopistooli
13
709
Vastaukset
- nallilukko
Ja vielä se hinta, 80 euroa
- nallilukko
Keksiskö joku muu jotain muuta käyttöä?
Ei tarvi kuitenkaan kertoa mitä tuollaisella on haaveillut tekevänsä..
- alapotilukkarinen
Mitä vittua tollasella tekee?? ja vaatii vielä luvan.työnnä perseeses.
- nallilukko
No hetihän sää keksit käyttöä, osta ja kokeile.
- alapotilukkarinen
nallilukko kirjoitti:
No hetihän sää keksit käyttöä, osta ja kokeile.
Mutta ootko varma että se mahtuu mun perseeseen? viimeksi kun kokeilin sormella niin olin aika tiukka.Tietysti jos sä jeesaisit ja räkisit mun perseeseen niin sitten se ehkä liukuisi sinne.
- nallilukko
alapotilukkarinen kirjoitti:
Mutta ootko varma että se mahtuu mun perseeseen? viimeksi kun kokeilin sormella niin olin aika tiukka.Tietysti jos sä jeesaisit ja räkisit mun perseeseen niin sitten se ehkä liukuisi sinne.
Sulla kaveri on ongelmia, mitä jos menisit puhumaan jollekin.
Mä en pysty auttamaan. - kiinnosta niin
pidä turpasi kiinni kun et näistä ymmärrrä.
Jotakuta kiinnostaa tämmöiset - j94kd
kiinnosta niin kirjoitti:
pidä turpasi kiinni kun et näistä ymmärrrä.
Jotakuta kiinnostaa tämmöisetSiis voi vittu! kiinnostaako sua jonkun mielisairaan perse jutut? Pitäisit vaan itse sen turpasi kiinni vitun hintti!
- nallilukko
j94kd kirjoitti:
Siis voi vittu! kiinnostaako sua jonkun mielisairaan perse jutut? Pitäisit vaan itse sen turpasi kiinni vitun hintti!
Jaaha, heti toinen neropatti ymmärtämässä tahallaan väärin.
Mitä te täällä asepalstoilla teette? Kummallakaan ei ole ensimmäistäkään luvanvaraista asetta - mustaruutipistoolist
j94kd kirjoitti:
Siis voi vittu! kiinnostaako sua jonkun mielisairaan perse jutut? Pitäisit vaan itse sen turpasi kiinni vitun hintti!
joten jos jotakuta ei semmoiset kiinnosta, niin onko pakko tulla tänne rääpimään?
Kirjoita vaikka sinne hinttipalstallesi kaltaistesi seuraan. - eräslukija.
nallilukko kirjoitti:
Jaaha, heti toinen neropatti ymmärtämässä tahallaan väärin.
Mitä te täällä asepalstoilla teette? Kummallakaan ei ole ensimmäistäkään luvanvaraista asettaMontako sinulta löytyy? Ja pidätkö tuota myymääsi antiikkiromua aseena?
- nallilukko
eräslukija. kirjoitti:
Montako sinulta löytyy? Ja pidätkö tuota myymääsi antiikkiromua aseena?
Kumpis sä nyt olet, alapotilukkarinen vai j94kd?
Vai löytyikö vielä yksi sankari lisää jolla on paha olla?
Miksi ahdistaa? Etkö saa netistä ansaitsemaasi kunnioitusta ja huomioa?
Kerro rohkeasti niin koitetaan auttaa, kai se nykyaikana on kansalaisvelvollisuus yrittää auttaa syrjäytyneitä reppanoita, luulin vaan myyväni harmittoman nallilukkopistoolin mutta aiheutinkin vahingossa hirveän tragedian.
Ja vielä jouluna, olen pahoillani.
- Kyy33
Johan teillä poijaat on tuo keskustelu sivistynyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst14610937Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58623816Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i393673Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1863574PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003441Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,863227Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691904Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis151227Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt154905Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun263876