myydään suustaladattava .45cal mustaruuti nallilukkopistooli.
Rakennussarjasta tehty, mukaan vähän ruutia ja luoteja.
Vaatii ostoluvan.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1985&pictureid=71622
wellwell@mymail.fi
Myyd.45 nallilukkopistooli
13
678
Vastaukset
- nallilukko
Ja vielä se hinta, 80 euroa
- nallilukko
Keksiskö joku muu jotain muuta käyttöä?
Ei tarvi kuitenkaan kertoa mitä tuollaisella on haaveillut tekevänsä..
- alapotilukkarinen
Mitä vittua tollasella tekee?? ja vaatii vielä luvan.työnnä perseeses.
- nallilukko
No hetihän sää keksit käyttöä, osta ja kokeile.
- alapotilukkarinen
nallilukko kirjoitti:
No hetihän sää keksit käyttöä, osta ja kokeile.
Mutta ootko varma että se mahtuu mun perseeseen? viimeksi kun kokeilin sormella niin olin aika tiukka.Tietysti jos sä jeesaisit ja räkisit mun perseeseen niin sitten se ehkä liukuisi sinne.
- nallilukko
alapotilukkarinen kirjoitti:
Mutta ootko varma että se mahtuu mun perseeseen? viimeksi kun kokeilin sormella niin olin aika tiukka.Tietysti jos sä jeesaisit ja räkisit mun perseeseen niin sitten se ehkä liukuisi sinne.
Sulla kaveri on ongelmia, mitä jos menisit puhumaan jollekin.
Mä en pysty auttamaan. - kiinnosta niin
pidä turpasi kiinni kun et näistä ymmärrrä.
Jotakuta kiinnostaa tämmöiset - j94kd
kiinnosta niin kirjoitti:
pidä turpasi kiinni kun et näistä ymmärrrä.
Jotakuta kiinnostaa tämmöisetSiis voi vittu! kiinnostaako sua jonkun mielisairaan perse jutut? Pitäisit vaan itse sen turpasi kiinni vitun hintti!
- nallilukko
j94kd kirjoitti:
Siis voi vittu! kiinnostaako sua jonkun mielisairaan perse jutut? Pitäisit vaan itse sen turpasi kiinni vitun hintti!
Jaaha, heti toinen neropatti ymmärtämässä tahallaan väärin.
Mitä te täällä asepalstoilla teette? Kummallakaan ei ole ensimmäistäkään luvanvaraista asetta - mustaruutipistoolist
j94kd kirjoitti:
Siis voi vittu! kiinnostaako sua jonkun mielisairaan perse jutut? Pitäisit vaan itse sen turpasi kiinni vitun hintti!
joten jos jotakuta ei semmoiset kiinnosta, niin onko pakko tulla tänne rääpimään?
Kirjoita vaikka sinne hinttipalstallesi kaltaistesi seuraan. - eräslukija.
nallilukko kirjoitti:
Jaaha, heti toinen neropatti ymmärtämässä tahallaan väärin.
Mitä te täällä asepalstoilla teette? Kummallakaan ei ole ensimmäistäkään luvanvaraista asettaMontako sinulta löytyy? Ja pidätkö tuota myymääsi antiikkiromua aseena?
- nallilukko
eräslukija. kirjoitti:
Montako sinulta löytyy? Ja pidätkö tuota myymääsi antiikkiromua aseena?
Kumpis sä nyt olet, alapotilukkarinen vai j94kd?
Vai löytyikö vielä yksi sankari lisää jolla on paha olla?
Miksi ahdistaa? Etkö saa netistä ansaitsemaasi kunnioitusta ja huomioa?
Kerro rohkeasti niin koitetaan auttaa, kai se nykyaikana on kansalaisvelvollisuus yrittää auttaa syrjäytyneitä reppanoita, luulin vaan myyväni harmittoman nallilukkopistoolin mutta aiheutinkin vahingossa hirveän tragedian.
Ja vielä jouluna, olen pahoillani.
- Kyy33
Johan teillä poijaat on tuo keskustelu sivistynyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1536969Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142558Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471810Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141431Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901315- 711127
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631083Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271069Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481065- 691007