myydään suustaladattava .45cal mustaruuti nallilukkopistooli.
Rakennussarjasta tehty, mukaan vähän ruutia ja luoteja.
Vaatii ostoluvan.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1985&pictureid=71622
[email protected]
Myyd.45 nallilukkopistooli
13
660
Vastaukset
- nallilukko
Ja vielä se hinta, 80 euroa
- nallilukko
Keksiskö joku muu jotain muuta käyttöä?
Ei tarvi kuitenkaan kertoa mitä tuollaisella on haaveillut tekevänsä..
- alapotilukkarinen
Mitä vittua tollasella tekee?? ja vaatii vielä luvan.työnnä perseeses.
- nallilukko
No hetihän sää keksit käyttöä, osta ja kokeile.
- alapotilukkarinen
nallilukko kirjoitti:
No hetihän sää keksit käyttöä, osta ja kokeile.
Mutta ootko varma että se mahtuu mun perseeseen? viimeksi kun kokeilin sormella niin olin aika tiukka.Tietysti jos sä jeesaisit ja räkisit mun perseeseen niin sitten se ehkä liukuisi sinne.
- nallilukko
alapotilukkarinen kirjoitti:
Mutta ootko varma että se mahtuu mun perseeseen? viimeksi kun kokeilin sormella niin olin aika tiukka.Tietysti jos sä jeesaisit ja räkisit mun perseeseen niin sitten se ehkä liukuisi sinne.
Sulla kaveri on ongelmia, mitä jos menisit puhumaan jollekin.
Mä en pysty auttamaan. - kiinnosta niin
pidä turpasi kiinni kun et näistä ymmärrrä.
Jotakuta kiinnostaa tämmöiset - j94kd
kiinnosta niin kirjoitti:
pidä turpasi kiinni kun et näistä ymmärrrä.
Jotakuta kiinnostaa tämmöisetSiis voi vittu! kiinnostaako sua jonkun mielisairaan perse jutut? Pitäisit vaan itse sen turpasi kiinni vitun hintti!
- nallilukko
j94kd kirjoitti:
Siis voi vittu! kiinnostaako sua jonkun mielisairaan perse jutut? Pitäisit vaan itse sen turpasi kiinni vitun hintti!
Jaaha, heti toinen neropatti ymmärtämässä tahallaan väärin.
Mitä te täällä asepalstoilla teette? Kummallakaan ei ole ensimmäistäkään luvanvaraista asetta - mustaruutipistoolist
j94kd kirjoitti:
Siis voi vittu! kiinnostaako sua jonkun mielisairaan perse jutut? Pitäisit vaan itse sen turpasi kiinni vitun hintti!
joten jos jotakuta ei semmoiset kiinnosta, niin onko pakko tulla tänne rääpimään?
Kirjoita vaikka sinne hinttipalstallesi kaltaistesi seuraan. - eräslukija.
nallilukko kirjoitti:
Jaaha, heti toinen neropatti ymmärtämässä tahallaan väärin.
Mitä te täällä asepalstoilla teette? Kummallakaan ei ole ensimmäistäkään luvanvaraista asettaMontako sinulta löytyy? Ja pidätkö tuota myymääsi antiikkiromua aseena?
- nallilukko
eräslukija. kirjoitti:
Montako sinulta löytyy? Ja pidätkö tuota myymääsi antiikkiromua aseena?
Kumpis sä nyt olet, alapotilukkarinen vai j94kd?
Vai löytyikö vielä yksi sankari lisää jolla on paha olla?
Miksi ahdistaa? Etkö saa netistä ansaitsemaasi kunnioitusta ja huomioa?
Kerro rohkeasti niin koitetaan auttaa, kai se nykyaikana on kansalaisvelvollisuus yrittää auttaa syrjäytyneitä reppanoita, luulin vaan myyväni harmittoman nallilukkopistoolin mutta aiheutinkin vahingossa hirveän tragedian.
Ja vielä jouluna, olen pahoillani.
- Kyy33
Johan teillä poijaat on tuo keskustelu sivistynyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758