pitäisi antaa enenmmä lapsia. Ikävää sinällään, jos ns. biologinen vanhempi ei pysty huolehtimaan lapsestaan. Itse ajattelen asiaa kuitenkin siltä kantilta, että on parempi lapsen päästä tasapainoiseen kotiin, kun joutua kärsimään. Itse olen joutunut kokemaan erittäin traumaattisen hyvätyksitulemisen erittäin pienenä, jo ymmärtävänä lapsena. Tätä taakkaa olen kantanut koko elämäni ajan. Olen käynyt terapiat ym., mutta menneisyyden haamut ei vaan ota lähteäkseen. Olen silti jo aikuinen ihminen.
Jo lapsena haaveilin siitä, miten minulla olisi rakastava perhe. Vielä näin aikuisenakin asiat ovat kristallin kirkkaan mielessäni, tunteet, tunnellma jne. Itselläni on työkaverina nainen, joka ei ole voinut saada miehensä kanssa lasta.
Lapsellista sinäänkä, enää aikuisena ajatella tai tuntea niin, että häntä katsoessani en voi olla välttymättä ajattelemasta, miksi he eivät voineet saada lasta ja minä en kelvannut omalle äidilleni? Kukapa sen tietää. Äitini ei ole koskaan yrittänyt tilannetta mitenkään parantaa tai selittää, lähinnä harvoina tapaamisinamme tunnen nahoissani, etten ole tervetullut hänen elämäänsä. Haukkuu, piikittelee, nälvii, on jopa lyönyt. Jokainen lapsena hylkäämäksi tullut miettii sitä mikä minussa oli vikana?
Minä vihaan, ja minulla on oikeus siihen. Ihan turha on seliittää että hänelläkin on varmaan ollut joku hyvä syy? Mikä hyvä syy?
adoptioon
ei armoa
1
699
Vastaukset
- gdfggggggg
Ajatteli sinun parasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso234824Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1584116Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani133426Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai673086- 872814
Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1512652Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282433- 372423
- 201665
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1211650