TIP TAP TIP TAP TIPPE TIPPE TIP TAP, TIP TIP TAP
Kiitoksia kannustuksesta. Pannahan kaikille susipelkureille tonttulakki päähän ja pannahan ne vielä jonoon kontilleen ympyrään ja läiskitään niitä perseelle saunavihdalla ja luetaan jouluevankeliumin sijasta susianalyysia, niin eiköhän apinallekin ala avautumaan joulusanoma.
Heh heh,
6
386
Vastaukset
- ja ja ja
ja ja ja
- susianalyytikot
ja muut viherpipertäjät pankaisiin riviin ihan mihin tahansa...
.... niin kumpaakaan ei noteerattaisi mitenkään.
- hulttioille
Jos kaikki susipelkurit ja rikolliset salametsästäjät sijoitettaisiin päiväntasaajalle kilometrin välein.......
.... niin hyvä se olisi. - pervoolet
aina mielessä miesten perseet ja munat olet väärällä palstalla kirjoituksinesi.Pysy poissa kirjoituksinesi, meitä ei kiinnosta lukea tuollaista !!!!
- sdmsamsa,md
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303