Moi! Niin voiko? Olisi haluska tietää, niin kävisin aina kesällä hakemassa niitä hamsterilleni! Entä voiko hamstereille antaa vadelman lehtiä? Ainakin kaneille voi antaa noita 2 lajia!! Vastatkaa Please!!
Voiko hamsuille antaa voikukan lehtiä?
10
3096
Vastaukset
- Kaisu
Eiköhän niille voi ainekin noita voikukan lehtiä.
Muut voi varmaan kertoa tarkemmin.- Tiinu
muista pestä ne kunnolla, ettei hamsu saa pöpöjä.
- johanna
En ole aivan varma mutta ehkäpä voi.Ehkä muut tietää kysy heiltä jookosta.kirjoittelen vielä.Minulla on se kääpiöhamsut,voit kai kirjoittaa mulle jonkun hyvän ehdotuksen.
- Minä ihan ite!
Moi! :) Kyllä mä ainakin annan omalle hamsulleni voikukan lehtiä. Mutta näin keväisin, kun hamsun maha ei ole tottunut tuollaiseen tuoreruokaan, niin kannattaa antaa ihan vähän kerrallaan. Ja lehdet, ruohot yms. pitää kerätä paikasta, jossa ei kulje lähellä autoja tai muuta saastuttavaa liikennettä. Joka tapauksessa lehdet pitää pestä hyvin kuumalla vedellä ja kuivata!
Myös esim. koivun oksat on hamsulle kivaa puuhaa, se saa siitä kovaa herkullista purtavaa, ja kiipeilytekemistä. :)
Oma hamsuni pitää ainakin voikukan lehdistä ihan hirveänä! Vadelman lehdistä en ole kuullutkaan, siis että niitä annettaisi hamsuille. ;) - Tiia
Siis saako? Tiedätkö sinä nyt vastauksen? Pohdin itse myös samaa asiaa...
- Anonyymi
Saa antaa
- vegata
*miettii minkälaisia ovat vadelman lehdet...*
no, vadelman oksat ainakin ovat aika piikkisiä, että jos lehdet ovat piikkisiä, niin ei kannata antaa. anna meilummin voikukan lehtiä, niitä saa antaa ainakin. - Hansu
Kyllä hamsulle voi antaa voikukanlehtiä, mutta kannattaa pestä ne ensin huolellisesti.meidän hamsu ainakin tykkää:) ja muutkin esim hamsteri.infossa on sanonu, et ihan hyvää ravintoo ne hamsuille on...
hyvää, 100%luotettavaa hamsutietoa:
http://www.hamsteri.info/ - Anonyymi
Voiko hamstereille antaa nokkosen ja voi kukan juuria??
- Anonyymi
Saako hamsuille antaa voikukka ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27318344Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110540Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3897069Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai716378Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki414656Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853444"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243018Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972555Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit332300MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä292192