Moi! Niin voiko? Olisi haluska tietää, niin kävisin aina kesällä hakemassa niitä hamsterilleni! Entä voiko hamstereille antaa vadelman lehtiä? Ainakin kaneille voi antaa noita 2 lajia!! Vastatkaa Please!!
Voiko hamsuille antaa voikukan lehtiä?
10
3107
Vastaukset
- Kaisu
Eiköhän niille voi ainekin noita voikukan lehtiä.
Muut voi varmaan kertoa tarkemmin.- Tiinu
muista pestä ne kunnolla, ettei hamsu saa pöpöjä.
- johanna
En ole aivan varma mutta ehkäpä voi.Ehkä muut tietää kysy heiltä jookosta.kirjoittelen vielä.Minulla on se kääpiöhamsut,voit kai kirjoittaa mulle jonkun hyvän ehdotuksen.
- Minä ihan ite!
Moi! :) Kyllä mä ainakin annan omalle hamsulleni voikukan lehtiä. Mutta näin keväisin, kun hamsun maha ei ole tottunut tuollaiseen tuoreruokaan, niin kannattaa antaa ihan vähän kerrallaan. Ja lehdet, ruohot yms. pitää kerätä paikasta, jossa ei kulje lähellä autoja tai muuta saastuttavaa liikennettä. Joka tapauksessa lehdet pitää pestä hyvin kuumalla vedellä ja kuivata!
Myös esim. koivun oksat on hamsulle kivaa puuhaa, se saa siitä kovaa herkullista purtavaa, ja kiipeilytekemistä. :)
Oma hamsuni pitää ainakin voikukan lehdistä ihan hirveänä! Vadelman lehdistä en ole kuullutkaan, siis että niitä annettaisi hamsuille. ;) - Tiia
Siis saako? Tiedätkö sinä nyt vastauksen? Pohdin itse myös samaa asiaa...
- Anonyymi
Saa antaa
- vegata
*miettii minkälaisia ovat vadelman lehdet...*
no, vadelman oksat ainakin ovat aika piikkisiä, että jos lehdet ovat piikkisiä, niin ei kannata antaa. anna meilummin voikukan lehtiä, niitä saa antaa ainakin. - Hansu
Kyllä hamsulle voi antaa voikukanlehtiä, mutta kannattaa pestä ne ensin huolellisesti.meidän hamsu ainakin tykkää:) ja muutkin esim hamsteri.infossa on sanonu, et ihan hyvää ravintoo ne hamsuille on...
hyvää, 100%luotettavaa hamsutietoa:
http://www.hamsteri.info/ - Anonyymi
Voiko hamstereille antaa nokkosen ja voi kukan juuria??
- Anonyymi
Saako hamsuille antaa voikukka ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2714687Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442857Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k292841Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761801Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180