Voiko hamsuille antaa voikukan lehtiä?

Mige

Moi! Niin voiko? Olisi haluska tietää, niin kävisin aina kesällä hakemassa niitä hamsterilleni! Entä voiko hamstereille antaa vadelman lehtiä? Ainakin kaneille voi antaa noita 2 lajia!! Vastatkaa Please!!

10

2373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisu

      Eiköhän niille voi ainekin noita voikukan lehtiä.
      Muut voi varmaan kertoa tarkemmin.

      • Tiinu

        muista pestä ne kunnolla, ettei hamsu saa pöpöjä.


    • johanna

      En ole aivan varma mutta ehkäpä voi.Ehkä muut tietää kysy heiltä jookosta.kirjoittelen vielä.Minulla on se kääpiöhamsut,voit kai kirjoittaa mulle jonkun hyvän ehdotuksen.

    • Minä ihan ite!

      Moi! :) Kyllä mä ainakin annan omalle hamsulleni voikukan lehtiä. Mutta näin keväisin, kun hamsun maha ei ole tottunut tuollaiseen tuoreruokaan, niin kannattaa antaa ihan vähän kerrallaan. Ja lehdet, ruohot yms. pitää kerätä paikasta, jossa ei kulje lähellä autoja tai muuta saastuttavaa liikennettä. Joka tapauksessa lehdet pitää pestä hyvin kuumalla vedellä ja kuivata!
      Myös esim. koivun oksat on hamsulle kivaa puuhaa, se saa siitä kovaa herkullista purtavaa, ja kiipeilytekemistä. :)
      Oma hamsuni pitää ainakin voikukan lehdistä ihan hirveänä! Vadelman lehdistä en ole kuullutkaan, siis että niitä annettaisi hamsuille. ;)

    • Tiia

      Siis saako? Tiedätkö sinä nyt vastauksen? Pohdin itse myös samaa asiaa...

      • Anonyymi

        Saa antaa


    • vegata

      *miettii minkälaisia ovat vadelman lehdet...*
      no, vadelman oksat ainakin ovat aika piikkisiä, että jos lehdet ovat piikkisiä, niin ei kannata antaa. anna meilummin voikukan lehtiä, niitä saa antaa ainakin.

    • Hansu

      Kyllä hamsulle voi antaa voikukanlehtiä, mutta kannattaa pestä ne ensin huolellisesti.meidän hamsu ainakin tykkää:) ja muutkin esim hamsteri.infossa on sanonu, et ihan hyvää ravintoo ne hamsuille on...
      hyvää, 100%luotettavaa hamsutietoa:
      http://www.hamsteri.info/

    • Anonyymi

      Voiko hamstereille antaa nokkosen ja voi kukan juuria??

    • Anonyymi

      Saako hamsuille antaa voikukka ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe