Voiko hamsuille antaa voikukan lehtiä?

Mige

Moi! Niin voiko? Olisi haluska tietää, niin kävisin aina kesällä hakemassa niitä hamsterilleni! Entä voiko hamstereille antaa vadelman lehtiä? Ainakin kaneille voi antaa noita 2 lajia!! Vastatkaa Please!!

10

3107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisu

Eiköhän niille voi ainekin noita voikukan lehtiä.
      Muut voi varmaan kertoa tarkemmin.

• Tiinu

muista pestä ne kunnolla, ettei hamsu saa pöpöjä.

• johanna

En ole aivan varma mutta ehkäpä voi.Ehkä muut tietää kysy heiltä jookosta.kirjoittelen vielä.Minulla on se kääpiöhamsut,voit kai kirjoittaa mulle jonkun hyvän ehdotuksen.

• Minä ihan ite!

Moi! :) Kyllä mä ainakin annan omalle hamsulleni voikukan lehtiä. Mutta näin keväisin, kun hamsun maha ei ole tottunut tuollaiseen tuoreruokaan, niin kannattaa antaa ihan vähän kerrallaan. Ja lehdet, ruohot yms. pitää kerätä paikasta, jossa ei kulje lähellä autoja tai muuta saastuttavaa liikennettä. Joka tapauksessa lehdet pitää pestä hyvin kuumalla vedellä ja kuivata!
      Myös esim. koivun oksat on hamsulle kivaa puuhaa, se saa siitä kovaa herkullista purtavaa, ja kiipeilytekemistä. :)
      Oma hamsuni pitää ainakin voikukan lehdistä ihan hirveänä! Vadelman lehdistä en ole kuullutkaan, siis että niitä annettaisi hamsuille. ;)

• Tiia

Siis saako? Tiedätkö sinä nyt vastauksen? Pohdin itse myös samaa asiaa...

• Anonyymi

Saa antaa

• vegata

*miettii minkälaisia ovat vadelman lehdet...*
      no, vadelman oksat ainakin ovat aika piikkisiä, että jos lehdet ovat piikkisiä, niin ei kannata antaa. anna meilummin voikukan lehtiä, niitä saa antaa ainakin.

• Hansu

Kyllä hamsulle voi antaa voikukanlehtiä, mutta kannattaa pestä ne ensin huolellisesti.meidän hamsu ainakin tykkää:) ja muutkin esim hamsteri.infossa on sanonu, et ihan hyvää ravintoo ne hamsuille on...
      hyvää, 100%luotettavaa hamsutietoa:
      http://www.hamsteri.info/

• Anonyymi

Voiko hamstereille antaa nokkosen ja voi kukan juuria??

• Anonyymi

Saako hamsuille antaa voikukka ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      271
      4687
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3040
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2857
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      29
      2841
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1801
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1654
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      60
      1429
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1292
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      215
      1180
    Aihe