Moi! Niin voiko? Olisi haluska tietää, niin kävisin aina kesällä hakemassa niitä hamsterilleni! Entä voiko hamstereille antaa vadelman lehtiä? Ainakin kaneille voi antaa noita 2 lajia!! Vastatkaa Please!!
Vastaukset 10
- Kaisu
Eiköhän niille voi ainekin noita voikukan lehtiä.
Muut voi varmaan kertoa tarkemmin.- Tiinu
muista pestä ne kunnolla, ettei hamsu saa pöpöjä.
- johanna
En ole aivan varma mutta ehkäpä voi.Ehkä muut tietää kysy heiltä jookosta.kirjoittelen vielä.Minulla on se kääpiöhamsut,voit kai kirjoittaa mulle jonkun hyvän ehdotuksen.
- Minä ihan ite!
Moi! :) Kyllä mä ainakin annan omalle hamsulleni voikukan lehtiä. Mutta näin keväisin, kun hamsun maha ei ole tottunut tuollaiseen tuoreruokaan, niin kannattaa antaa ihan vähän kerrallaan. Ja lehdet, ruohot yms. pitää kerätä paikasta, jossa ei kulje lähellä autoja tai muuta saastuttavaa liikennettä. Joka tapauksessa lehdet pitää pestä hyvin kuumalla vedellä ja kuivata!
Myös esim. koivun oksat on hamsulle kivaa puuhaa, se saa siitä kovaa herkullista purtavaa, ja kiipeilytekemistä. :)
Oma hamsuni pitää ainakin voikukan lehdistä ihan hirveänä! Vadelman lehdistä en ole kuullutkaan, siis että niitä annettaisi hamsuille. ;) - Tiia
Siis saako? Tiedätkö sinä nyt vastauksen? Pohdin itse myös samaa asiaa...
- Anonyymi
Saa antaa
- vegata
*miettii minkälaisia ovat vadelman lehdet...*
no, vadelman oksat ainakin ovat aika piikkisiä, että jos lehdet ovat piikkisiä, niin ei kannata antaa. anna meilummin voikukan lehtiä, niitä saa antaa ainakin. - Hansu
Kyllä hamsulle voi antaa voikukanlehtiä, mutta kannattaa pestä ne ensin huolellisesti.meidän hamsu ainakin tykkää:) ja muutkin esim hamsteri.infossa on sanonu, et ihan hyvää ravintoo ne hamsuille on...
hyvää, 100%luotettavaa hamsutietoa:
http://www.hamsteri.info/ - Anonyymi
Voiko hamstereille antaa nokkosen ja voi kukan juuria??
- Anonyymi
Saako hamsuille antaa voikukka ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531373Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1221095Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33872Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216839En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593