Pelaaminen ilman hd:tä

hämmästelen_hd:tä

Siis oikeasti. Olenko ainoa joka pelaa pelejänsä kuvaputkitelevisiolla tuntematta lainkaan harmistunutta oloa?

Kaikki tuntuvat pönkittävän jatkuvaan: "Joo mä pelaan pelit 700p tarkkuudella!" - "Lol,nuub, mä kai vedän täysillä hyvällä hdmi-kaapelilla 1080p ressuilla!"

7 vuotta sitten ostamani Philipsin laajakuva-tv on toiminut ostosta alkaen mainiosti, niin ei ole ollut tarvetta ostaa taulutelevisioita. Liekkö jo kymmenen peliä tullut pelattua läpi (xbox 360 ja ps3), eikä lainkaan ole pelit tuntunut huonoilta. Mukavaa se pelaaminen on ollut. Selvän olet saanut jokaikisestä tekstin pätkästä ruudusta ja liikkeestä.

Mikä oikeasti hd-kuvanlaadussa on niin suurta, että jotkut jopa pelkästään sen takia ostavat uuden television? Onko hd yliarvostettua?

8

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omavalintatäysin

      Jos tykkää huonosta kuvan laadusta niin mikäs siinä sitten,täysin oma valinta :)
      Ero tarkkuudessa on kuin yöllä ja päivällä.

      • hämmästelen_hd:tä

        Eroa ehken on, mutta jos oikeasti perinteistä laatua sanotaan huonoksi yleisellä tasolla, niin kuuluisi käydä näkönsä katsastamassa. Miten joku voi olla kykenemättä tunnistamaan kaikkia asioita kuvaputkiruudun kuvasta?


      • moi123123

        Ittellä on HD mutta mun mielestä SD:ssä on myös hyvä kuvan laatu ei se minua haittaa mun serkuulla on vanha kuva putki tv ja se on ihan hemmetin hyvä. HD on vaan jotenkin niin houkutteleva ku ihmiset kuulee paremmista grafiikoista. Ja ketä nyt ei esim 3D houkuttelis.


    • Kaikkeen tottuu

      Kyllä se on myönnettävä, että kun uutuuden viehätys hd-kuvaan meni joskus pari vuotta sitten, niin se on yks hailee onko katseltava hd vai sd tarkkuuksilla. Kyllä minäkin 1080p leffoja pidin ensi alkuun aika elämyksinä, mutta lopultahan leffa on yhtä hyvä kuin juoni, näyttelijät ja ohjaus. Sama se on pelienkin kanssa. Hyvä peli on hyvä peli grafiikasta riippumatta. Toki jotkut xbox360 ja ps3 pelit on tehty hd-tarkkuuksia silmällä pitäen ja joissakin saattaa esim jotkut tekstit olla vaikeita erottaa vanhalla töllöllä. Toisaalta mulla on myös muutama retro konsoli, joiden kuva ei kerta kaikkiaan pääse oikeuksiinsa ilman vanhan ajan kuvaputkea.

    • väliä... Mutta

      toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä.
      Itse ainakin haluan pelata parhaalla mahdollisella tavalla... Ps:Pidän äidiistä.

      • Pearvertti

        "toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä."
        Minä ottaisin molemmat yhtäaikaa.


    • plahplahplah

      Mullaki semmone 10 vuotta vanha raiskattu teevee mut silti pelaan sillä pleikalla! ku ei oikee oo kunnon telkkua! ja jos teil on pleikka 3 ottakaa kamuks coolariko

    • Kuvaputki

      Joo itel on salora vanha kunno pömpeli mut kyl Black Opsii pyörittää komiasti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe