Siis oikeasti. Olenko ainoa joka pelaa pelejänsä kuvaputkitelevisiolla tuntematta lainkaan harmistunutta oloa?
Kaikki tuntuvat pönkittävän jatkuvaan: "Joo mä pelaan pelit 700p tarkkuudella!" - "Lol,nuub, mä kai vedän täysillä hyvällä hdmi-kaapelilla 1080p ressuilla!"
7 vuotta sitten ostamani Philipsin laajakuva-tv on toiminut ostosta alkaen mainiosti, niin ei ole ollut tarvetta ostaa taulutelevisioita. Liekkö jo kymmenen peliä tullut pelattua läpi (xbox 360 ja ps3), eikä lainkaan ole pelit tuntunut huonoilta. Mukavaa se pelaaminen on ollut. Selvän olet saanut jokaikisestä tekstin pätkästä ruudusta ja liikkeestä.
Mikä oikeasti hd-kuvanlaadussa on niin suurta, että jotkut jopa pelkästään sen takia ostavat uuden television? Onko hd yliarvostettua?
Pelaaminen ilman hd:tä
8
343
Vastaukset
- omavalintatäysin
Jos tykkää huonosta kuvan laadusta niin mikäs siinä sitten,täysin oma valinta :)
Ero tarkkuudessa on kuin yöllä ja päivällä.- hämmästelen_hd:tä
Eroa ehken on, mutta jos oikeasti perinteistä laatua sanotaan huonoksi yleisellä tasolla, niin kuuluisi käydä näkönsä katsastamassa. Miten joku voi olla kykenemättä tunnistamaan kaikkia asioita kuvaputkiruudun kuvasta?
- moi123123
Ittellä on HD mutta mun mielestä SD:ssä on myös hyvä kuvan laatu ei se minua haittaa mun serkuulla on vanha kuva putki tv ja se on ihan hemmetin hyvä. HD on vaan jotenkin niin houkutteleva ku ihmiset kuulee paremmista grafiikoista. Ja ketä nyt ei esim 3D houkuttelis.
- Kaikkeen tottuu
Kyllä se on myönnettävä, että kun uutuuden viehätys hd-kuvaan meni joskus pari vuotta sitten, niin se on yks hailee onko katseltava hd vai sd tarkkuuksilla. Kyllä minäkin 1080p leffoja pidin ensi alkuun aika elämyksinä, mutta lopultahan leffa on yhtä hyvä kuin juoni, näyttelijät ja ohjaus. Sama se on pelienkin kanssa. Hyvä peli on hyvä peli grafiikasta riippumatta. Toki jotkut xbox360 ja ps3 pelit on tehty hd-tarkkuuksia silmällä pitäen ja joissakin saattaa esim jotkut tekstit olla vaikeita erottaa vanhalla töllöllä. Toisaalta mulla on myös muutama retro konsoli, joiden kuva ei kerta kaikkiaan pääse oikeuksiinsa ilman vanhan ajan kuvaputkea.
- väliä... Mutta
toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä.
Itse ainakin haluan pelata parhaalla mahdollisella tavalla... Ps:Pidän äidiistä.- Pearvertti
"toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä."
Minä ottaisin molemmat yhtäaikaa.
- plahplahplah
Mullaki semmone 10 vuotta vanha raiskattu teevee mut silti pelaan sillä pleikalla! ku ei oikee oo kunnon telkkua! ja jos teil on pleikka 3 ottakaa kamuks coolariko
- Kuvaputki
Joo itel on salora vanha kunno pömpeli mut kyl Black Opsii pyörittää komiasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394533Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5683450Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732181Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121754- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351568TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611271OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976