Olen tässä jo pidemmän aikaa pohdiskellut mahdollisia syitä sille miksi törmään ihmisiin jotka saattavat vaikkapa koulussa tuijottaa vähän väliä. Pääsin sellaiseen tulokseen että joko
A) mun naamassa on jotain kummallista, B) tuijottava tyyppi vaan sattuu olemaan kyyläävää sorttia, C) se ajattelee että oon jotenkin nätti/viehättävä, D) se pitää mua tosi rumana tai sitten E) se on kiinnostunu jollain tasolla ja on kovin ujo.
Tällasia tuijottelevia kavereita on tullut tavattua useampikin. Yksi näistä on vielä lisäksi sellainen, että vaikka hän osallistuukin keskusteluun niin mullehan hän ei sano sanaakaan suoraan. Haluiskohan joku valaista mua vähän ja kertoa mitä niiden miesten päässä oikeen liikkuu, kun mä en niiden ajatuksiakaan osaa lukea? Sellanen tuijotus saattaa välillä käydä tosi ahdistavaks. Tell me, anyone? :)
Miksi jotkut miehet tuijottavat?
8
902
Vastaukset
- nainen hukassa
Ja siis en nyt tiiä miten tää liittyy tähän rakkaus-aiheeseen. kaiketi koska kyse on miehistä? :)
- Aika helppoa.
A) Jos tyyppi on sellainen leuhka ja pinnallinen ja tekee sen selväksi kaikille, saattaa hän tuijottaa, mutta siinä tuijotuksessa pitää olla sellainen halveksuva sävy silloin.
B) Kukaan ei ole kyyläävää sorttia "vahingossa", usein kyyläävät on todennäköisesti ujoja, eivätkä uskalla muuta kuin katsella(E)
C) Tää on yhteydessä tuohon edelliseen ja seuraavaan, yleensä ujo vaan tuijottaa/vilkuilee, sen tietää siitä onko kaveri kiinnostunut jos se painaa katseensa heti alas kun katsot takaisin. Se on merkki siitä että se pitää sinua "omaa tasoaan"(ulkonäöllisesti) itseään parempana, eikä siis uskalla katsoa sinua silmiin.
E) Ks. B ja C
- kokemusta on
Mulla taitaa olla nyt ihan sama tilanne päällä.
Rinnakkaisluokalla oleva poika usein katselee tai vilkuilee mua, onhan se ihan imartelevaa paitsi jos se jotain vikoja tuijottelee :s Se on myös samassa espanjanryhmässä ja se istuu luokan perällä mistä sillä on suora näköyhteys muhun. Kun joskus vilkaisen takaisin niin meiän katseet kohtaa. :D
Ja nyt oon huomannu, että oon jollain tasolla siitä kiinnostunut.
Viime vuonna oli ihan sama juttu mutta eri henkilö. Joskus kattoi pidempäänkin ja ihastuin ihan kunnolla kunnes lähti yläasteelta pois ja en oo kummemmin nähnyt ja kesän aikana hävisi kaikki ajatukset sitä kohtaan. :)
Mutta kun joku katseleee niin olen kai sitten niin positiivinen, että tulkitsen ne katseet positiivisena =D paitsi että tunnistan kyllä jos joku kattoo halveksivasti tai ylimielisesti. - Zaukki
Ihminen kohdistaa katseensa "automaattisesti" kasvoihin ja silmiin, joten toistuva silmiin katsominen ei joissain tilanteissa tarkoita mitään erityistä. Kannattaa huomioida tilanteessa mihin henkilö olisi voinut katsoa ennen kuin käänsit kasvosi häntä päin. Jos katselusuunta on jatkuvasti "epälooginen," voi hän olla sinusta jossain määrin kiinnostunut.
- hyvääjouluuvaa
Ihan rehellisesti sanottuna välillä näkee todella rumiakin ihmisiä ja jää silleen vaan kattoon, et kuinkas toi on noin ruma ja oma itsetuntoki siinä kohenee. Et ei aina kyylääjät oo kusessa teihin. Oppikaa
- jaaaa.......
no mä taas en kykene kattomaan semmosia ihmisiä ketkä on mun mielestä rumia.
mut sit kauniita ihmisiä mä taas tuijotan, ainakin mun katse hakeutuu koko ajan johonki ihmisee ketä pidän hyvännäkösenä.
ett kyllä se ihan oikeasti voi olla niin ett jos joku tuijottaa nii tuijottaa siks koska ihailee :) ja ainaki jos mä pidän jostain niin mä en voi pitää silmiäni irti
- =
Mun tuijotuksen syy olis C tai E
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖261117Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55902- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me127867Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759