imppaus

kmhgffdvvbghnjkijhnb

Kaveri aina leijuu miten siistiä immppaus on ja miten "se nousee päähän".
Olen koittanut impata liimaa, bensaa, Kodin putkimiestä ja tärpättiä mutta olen vain saanut pään kipeäksi.
Teenkö jotain väärin vai kusettaako kaveri?

21

10731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kopkpokpok

      Bensa on varmin aine mikä nousee päähän.Mutta imppaaminen ei todellakaan kannata.Joka imppaus kerta aivosoluja tuhoutuu lopullisesti ja äkkikuolema voi tulla ihan milloin vain.Jos haluat pään sekaisin käytä vähähaittaisia päihteitä kuten vaikka kannabista tai ekstaasia.Mutta älä käytä niitäkään jos voit vaan olla ilman

    • failures deserve die

      Imppaus on hyvä tapa osallistua Darwinin otteluun. Ei muuta kuin imppaamaan.

    • mikketriplefaill

      itse kokeilin impata pikaliimaa ihan vaan kokeilu mielellä eli laitoin sitä muovipussiin ja sit suullee ja syvä henkeenvetäsy mut se sattu ihan vitusti kurkkuun ja maistu ihan kamalalle eikä ees tullu mitään extaasia ihan turhaa mut bensa voiski toimia esim laittamalla vesipiippuun bensaa

    • kaisa93

      Joo, mä imppasin butaanikaasua, ja se nousi päähän ja oli vitun mahtavaa. pää vaan alaspäin ja vetää suoraa keuhkoihin niin paljon kun mahtuu ja pidättää hengitystä niin kauan kun pystyy, sitte nousi päähän, tuntu niinku olis ollu humalas tai viä kivemmalta, mutta sen jäläkeen tulee pää pikkuusen kipeeks. Ja mun yhet kaverit vetää sitä tosi usein. mutta mä en ainakaa enää uskalla, kun oli muutama päivä sen jälkeen vähä huono olo, poltti rintakehää koko ajan. .. :D

      • Sytkärin butaanikaasuja on kiva nuuhkia.

        Muistaakseni yksi idiootti kuoli bussiin matkalla kouluun, kun oli impannut butaania bussissa.

        Vitun idiootti narkkarit, ootte säälittävä.


      • Anonyymi

        Pittää paikkaansa. Paineilma on parasta paskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pittää paikkaansa. Paineilma on parasta paskaa!

        miten paine ilmaa impataan??


    • -

      homot

    • NjJkJFGJ

      Hyvä se on täällä tulla haukkumaan narkkareita säälittäviksi ? Voihan se olla niinkin, mutta jotkut on mitä on ihan vaan sen takia että niillä on niin vaikeeta. Kaikki ei oo niin vahvoja ! Yrittäkää nyt herranjumala se ymmärtää. Ja tosta imppaamisesta, ei todellakaan kannata. Nuorena ja tyhmänä tullu joskus sitäkin harrastettua mutta onneksi se jäi vaan pariin kertaan ja tajusin hyvissä ajoin lopettaa. Siinä kun ei ole minkään valtakunnan järkeä :--) Alkoholikin on tähän verrattuna vielä suotava !

      • Anonyymi00020

        kaikki narkit pitää hakata


    • swäg polliisi

      mä imppaan bussee ja pakkariii

    • perkelesaatanajumalauta

      Mä imppaan asbestii ja isoäitini kiveksiä.

    • Pimppeli

      Mä imppaan pimppaa

    • jonnet

      tiiättekö että miten impata liimaa ja voiko sitä impata liima puikosta

    • Andrukela

      Noniin vitun amatöörit. Isobutaani, butaani, denaturoitu alkoholi, näitä kun on suihkeessa niin pärisee. Bensa kuulemma kans. Ilokaasu ja eetteri on turvallisia. Mitään Suomalaista liimaa imppaamalla et pääse kuoseihin, älkää larpatko venäläisiä katulapsia.

      • Andrukela

        Ai niin poppers on kans. En oo siis koskaan impannu. Nyt estot vähän alentuneena mietin, että pitäiskö vetää yhet annokset butaani/isobut/etanoli suihketta?


    • Anonyymi

      "LOPETA HETI,AIVOT TUHOUTUU"!!!

    • Anonyymi

      imppaaminen ei tee narkkaria , miten deodorantista impataan??

      • Anonyymi00018

        Suihkutat siersimee deoudoranttia ja vedät sisäänpäin 👌


    • Anonyymi

      miten paineilmaa impataan?

      • Ostat paineilma purkin ja sit sen pillin laitat huultes välii ja samalla kun painat sitä nappi hommelia nii vedät suoraa keuhkoihin niin paljon ku vaa pystyt ja pidät hengitystä myös niin kauan ku vaa pystyy sit puhallat ulos, tee noi pari kertaa nii kyl se noisee päähän ja hyvin nouseeki! Kestää pari kesunttii jopa pari minuuttia... Äänet kaikuu ja keho tuntuu lämpimältä, mut vaarat siinäki on samalla tavalla ku kaikissa, voi tulla helposti huono olo ja pahempaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe