Kaveri aina leijuu miten siistiä immppaus on ja miten "se nousee päähän".
Olen koittanut impata liimaa, bensaa, Kodin putkimiestä ja tärpättiä mutta olen vain saanut pään kipeäksi.
Teenkö jotain väärin vai kusettaako kaveri?
imppaus
18
9240
Vastaukset
- kopkpokpok
Bensa on varmin aine mikä nousee päähän.Mutta imppaaminen ei todellakaan kannata.Joka imppaus kerta aivosoluja tuhoutuu lopullisesti ja äkkikuolema voi tulla ihan milloin vain.Jos haluat pään sekaisin käytä vähähaittaisia päihteitä kuten vaikka kannabista tai ekstaasia.Mutta älä käytä niitäkään jos voit vaan olla ilman
- failures deserve die
Imppaus on hyvä tapa osallistua Darwinin otteluun. Ei muuta kuin imppaamaan.
- mikketriplefaill
itse kokeilin impata pikaliimaa ihan vaan kokeilu mielellä eli laitoin sitä muovipussiin ja sit suullee ja syvä henkeenvetäsy mut se sattu ihan vitusti kurkkuun ja maistu ihan kamalalle eikä ees tullu mitään extaasia ihan turhaa mut bensa voiski toimia esim laittamalla vesipiippuun bensaa
- kaisa93
Joo, mä imppasin butaanikaasua, ja se nousi päähän ja oli vitun mahtavaa. pää vaan alaspäin ja vetää suoraa keuhkoihin niin paljon kun mahtuu ja pidättää hengitystä niin kauan kun pystyy, sitte nousi päähän, tuntu niinku olis ollu humalas tai viä kivemmalta, mutta sen jäläkeen tulee pää pikkuusen kipeeks. Ja mun yhet kaverit vetää sitä tosi usein. mutta mä en ainakaa enää uskalla, kun oli muutama päivä sen jälkeen vähä huono olo, poltti rintakehää koko ajan. .. :D
Sytkärin butaanikaasuja on kiva nuuhkia.
Muistaakseni yksi idiootti kuoli bussiin matkalla kouluun, kun oli impannut butaania bussissa.
Vitun idiootti narkkarit, ootte säälittävä.- Anonyymi
Pittää paikkaansa. Paineilma on parasta paskaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pittää paikkaansa. Paineilma on parasta paskaa!
miten paine ilmaa impataan??
- -
homot
- NjJkJFGJ
Hyvä se on täällä tulla haukkumaan narkkareita säälittäviksi ? Voihan se olla niinkin, mutta jotkut on mitä on ihan vaan sen takia että niillä on niin vaikeeta. Kaikki ei oo niin vahvoja ! Yrittäkää nyt herranjumala se ymmärtää. Ja tosta imppaamisesta, ei todellakaan kannata. Nuorena ja tyhmänä tullu joskus sitäkin harrastettua mutta onneksi se jäi vaan pariin kertaan ja tajusin hyvissä ajoin lopettaa. Siinä kun ei ole minkään valtakunnan järkeä :--) Alkoholikin on tähän verrattuna vielä suotava !
- swäg polliisi
mä imppaan bussee ja pakkariii
- perkelesaatanajumalauta
Mä imppaan asbestii ja isoäitini kiveksiä.
- Pimppeli
Mä imppaan pimppaa
- jonnet
tiiättekö että miten impata liimaa ja voiko sitä impata liima puikosta
- Andrukela
Noniin vitun amatöörit. Isobutaani, butaani, denaturoitu alkoholi, näitä kun on suihkeessa niin pärisee. Bensa kuulemma kans. Ilokaasu ja eetteri on turvallisia. Mitään Suomalaista liimaa imppaamalla et pääse kuoseihin, älkää larpatko venäläisiä katulapsia.
- Andrukela
Ai niin poppers on kans. En oo siis koskaan impannu. Nyt estot vähän alentuneena mietin, että pitäiskö vetää yhet annokset butaani/isobut/etanoli suihketta?
- Anonyymi
"LOPETA HETI,AIVOT TUHOUTUU"!!!
- Anonyymi
imppaaminen ei tee narkkaria , miten deodorantista impataan??
- Anonyymi
miten paineilmaa impataan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124390MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862240Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5571734Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011461Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098- 51008
Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3898