Kaveri aina leijuu miten siistiä immppaus on ja miten "se nousee päähän".
Olen koittanut impata liimaa, bensaa, Kodin putkimiestä ja tärpättiä mutta olen vain saanut pään kipeäksi.
Teenkö jotain väärin vai kusettaako kaveri?
imppaus
21
10731
Vastaukset
- kopkpokpok
Bensa on varmin aine mikä nousee päähän.Mutta imppaaminen ei todellakaan kannata.Joka imppaus kerta aivosoluja tuhoutuu lopullisesti ja äkkikuolema voi tulla ihan milloin vain.Jos haluat pään sekaisin käytä vähähaittaisia päihteitä kuten vaikka kannabista tai ekstaasia.Mutta älä käytä niitäkään jos voit vaan olla ilman
- failures deserve die
Imppaus on hyvä tapa osallistua Darwinin otteluun. Ei muuta kuin imppaamaan.
- mikketriplefaill
itse kokeilin impata pikaliimaa ihan vaan kokeilu mielellä eli laitoin sitä muovipussiin ja sit suullee ja syvä henkeenvetäsy mut se sattu ihan vitusti kurkkuun ja maistu ihan kamalalle eikä ees tullu mitään extaasia ihan turhaa mut bensa voiski toimia esim laittamalla vesipiippuun bensaa
- kaisa93
Joo, mä imppasin butaanikaasua, ja se nousi päähän ja oli vitun mahtavaa. pää vaan alaspäin ja vetää suoraa keuhkoihin niin paljon kun mahtuu ja pidättää hengitystä niin kauan kun pystyy, sitte nousi päähän, tuntu niinku olis ollu humalas tai viä kivemmalta, mutta sen jäläkeen tulee pää pikkuusen kipeeks. Ja mun yhet kaverit vetää sitä tosi usein. mutta mä en ainakaa enää uskalla, kun oli muutama päivä sen jälkeen vähä huono olo, poltti rintakehää koko ajan. .. :D
Sytkärin butaanikaasuja on kiva nuuhkia.
Muistaakseni yksi idiootti kuoli bussiin matkalla kouluun, kun oli impannut butaania bussissa.
Vitun idiootti narkkarit, ootte säälittävä.- Anonyymi
Pittää paikkaansa. Paineilma on parasta paskaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pittää paikkaansa. Paineilma on parasta paskaa!
miten paine ilmaa impataan??
- -
homot
- NjJkJFGJ
Hyvä se on täällä tulla haukkumaan narkkareita säälittäviksi ? Voihan se olla niinkin, mutta jotkut on mitä on ihan vaan sen takia että niillä on niin vaikeeta. Kaikki ei oo niin vahvoja ! Yrittäkää nyt herranjumala se ymmärtää. Ja tosta imppaamisesta, ei todellakaan kannata. Nuorena ja tyhmänä tullu joskus sitäkin harrastettua mutta onneksi se jäi vaan pariin kertaan ja tajusin hyvissä ajoin lopettaa. Siinä kun ei ole minkään valtakunnan järkeä :--) Alkoholikin on tähän verrattuna vielä suotava !
- Anonyymi00020
kaikki narkit pitää hakata
- swäg polliisi
mä imppaan bussee ja pakkariii
- perkelesaatanajumalauta
Mä imppaan asbestii ja isoäitini kiveksiä.
- Pimppeli
Mä imppaan pimppaa
- jonnet
tiiättekö että miten impata liimaa ja voiko sitä impata liima puikosta
- Andrukela
Noniin vitun amatöörit. Isobutaani, butaani, denaturoitu alkoholi, näitä kun on suihkeessa niin pärisee. Bensa kuulemma kans. Ilokaasu ja eetteri on turvallisia. Mitään Suomalaista liimaa imppaamalla et pääse kuoseihin, älkää larpatko venäläisiä katulapsia.
- Andrukela
Ai niin poppers on kans. En oo siis koskaan impannu. Nyt estot vähän alentuneena mietin, että pitäiskö vetää yhet annokset butaani/isobut/etanoli suihketta?
- Anonyymi
"LOPETA HETI,AIVOT TUHOUTUU"!!!
- Anonyymi
imppaaminen ei tee narkkaria , miten deodorantista impataan??
- Anonyymi00018
Suihkutat siersimee deoudoranttia ja vedät sisäänpäin 👌
- Anonyymi
miten paineilmaa impataan?
Ostat paineilma purkin ja sit sen pillin laitat huultes välii ja samalla kun painat sitä nappi hommelia nii vedät suoraa keuhkoihin niin paljon ku vaa pystyt ja pidät hengitystä myös niin kauan ku vaa pystyy sit puhallat ulos, tee noi pari kertaa nii kyl se noisee päähän ja hyvin nouseeki! Kestää pari kesunttii jopa pari minuuttia... Äänet kaikuu ja keho tuntuu lämpimältä, mut vaarat siinäki on samalla tavalla ku kaikissa, voi tulla helposti huono olo ja pahempaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602