Onko Lahden seudulla tapahtumia jouluaattoiltana?
..Muualla kun pubeissa. :)
Yksinäisten joulu
19
1576
Vastaukset
- JuskaMuska
Lahti on huonosti järjestänyt köyhille, kodittomille ja yksinäisille ohjelmaa.. Ohjelmapalvelut näemmä ravintola yrittäjien järjestämiä.. tänäkin jouluna.
- sama-laulu
Lahti on köyhä köyhille, mutta eliitille rikas.
- Juolua kaikille
Joku joulukylän tapainen tapahtuma missä voisi olla jotain esityksiäkin olisi ollut hyvä. Ei sen toisaalta tarvitsisi olla kuin joku lämmin tila jossa voisi kahvikupillisen ääressä tutustua muihin jouluttomin. Kapakkaan ja kirkkoon en viitsi lähteä joten vietän yksinäisen joulun kotona, taas kerran. Aikanaan ryyppäsin ihan tarpeeksi ja kirkkoon en kuulu.
- Just joo
Ei voi olla totta!
Siis ei kodittomien ja vähävaraisten joululujuhlaa ruokineen missään?
Lahti näyttää jälleen kerran, mikä Junttila on. - yksinäinen tonttu
Joulukylässä tai muualla todellakin yksinäisten joulutapahtuma vaikka puurotarjoilulla (pientä maksua vastaan). Ei tämä yksin istuminen kivalta tunnu..
- mother
Haluaisin edes keskustella jonkun kanssa.
- tulisikuolemaarmahtamaan
Muutenkin kuin jouluna pitäisi olla joku paikka minne yksinäiset voisi mennä. Voi sitä tietysti mennä kahville minne vain mutta siellä sinä olet yksin muiden joukossa. Lahti on aika iso kaupunki mutta silti kun olet yksin niin olet yksin kaiken keskellä. Joku paikka jossa tietää muidenkin olevan yksin eivätkä käännä päätä jos yrittää jutella. Niin monta kertaa sitä on yrittänyt itsekin tutustua toisiin pikku juttelulla ja seuraavalla kerralla kun tapaa niin toinen ei ole tuntevinaan. Enää ei viitsi edes yrittää kun kaikki aina pettää luottamuksen. Normaaleilla ihmisillä joilla on kavereitä, perhettä yms. ei ole aavistustakaan millaista on olla todella yksin jatkuvasti. Kun on tarpeeksi yksin niin ei sitä enää oikein osaakaan enää keskustella.
- vali.vali.mummo
Onko se muiden ihmisten vika? Katsoppa mummo peiliin ja mieti missä on vika.
- Lkgfd
Kuuleppas valivali nimimerkki olet todella törkeä kun toinen puhui hienosti yksinäisyydestä!juuri tuollaiset ihmiset ovat hirveitä.itse olen asunut yli 20vuotta lahdessa.täällä todella sisäänpäinkääntyneitä ja vaikeasti lähestyttäviä ihmisiä.parhaimmat ystäväni ovatkin itäsuomesta tänne muuttaneita niinkuin itsekkin.olen huomannut saman että täällä ei oikeaksi ystäväksi saa ketään.hyvänpäiväntuttuja riittää joita ei oikeasti edes kiinnosta miten voit.vietän itsekkin joulun yksin taas.ja tiedoksi en ole mummo.
- mummot.kuriin.fi
Lkgfd kirjoitti:
Kuuleppas valivali nimimerkki olet todella törkeä kun toinen puhui hienosti yksinäisyydestä!juuri tuollaiset ihmiset ovat hirveitä.itse olen asunut yli 20vuotta lahdessa.täällä todella sisäänpäinkääntyneitä ja vaikeasti lähestyttäviä ihmisiä.parhaimmat ystäväni ovatkin itäsuomesta tänne muuttaneita niinkuin itsekkin.olen huomannut saman että täällä ei oikeaksi ystäväksi saa ketään.hyvänpäiväntuttuja riittää joita ei oikeasti edes kiinnosta miten voit.vietän itsekkin joulun yksin taas.ja tiedoksi en ole mummo.
Mummo katsoo vaan peiliin. Ei se toisten syyttely auta ystävystymään. Eli vali vali vaan jos et muuta keksi.
- niintotta
Olen samaa mieltä.Täällä Lahdessa on tosi vaikea saada ystäviä, jokapäivän tuttuja kyllä on jotka juttelevat tavatessa ,mutta ei todellisia ystäviä joita voisi pyytää kotiin kahville jne.
Meitä yksinäisiä on paljon Lahdessa,ei ihme jos yksinäiset nuoremmatkin menevät baareihin kun ei ole muuta paikkaa missä tavata.
Ennen oli sentään kahviloita iltaisin auki,nyt ei niitäkään.
- pekka.pökki
Mikäs yksinäisten joulu se on, jos porukalla kokoonnutaan? Yksinhän silloin ollaan.
- Hurstilainen
Yksinäisten ja pakolaisten joulujuhlan kaupunki voisi järjestää vaikka suurhalliin.
- Anonyymi
Kaiken kansan joulujuhlassa Lahden messuhallissa oli oli torstaina ruokaa yllin kyllin, sillä odotetun jopa tuhannen hengen sijaan järjestysmiehen laskuri näytti noin 500:aa. Uutinen eilisessä lehdessä. Juhla oli siis toissapäivänä.
- Lfdkj
Kyllä.kaikille ei ole tullut esim.lapsia.on voinut juuri erota ja muut tuttavat esim perheellisiä.Kyllä sellaiset ihmiset joilla vielä muu suku asuu kaukana voivat olla todella yksin.
- lissäp
jos tykkäät pissa ja piiskaleikeistä niin tule meille Karistoon,myös sitomista.
- Yhgfd
No se uskotaan että karistossa on niitä leikkejä.en tiedä yhtään esim.uskollista ns.perheenisää sieltä.kun kaikki on niin vaimo ei anna seksiä.senjälkeen sul eioo mitään kun kaikki kulissia.10vuoden päästä huomaat et rahat kiinni oksettavassa maalaisromanttisessa valmistalossa.teinit haluu kylille ja keskusta kaukana mies baariin se kaukana.mut kiva et sun olohuoneessa viihdekeskus.
Yksinhän tässä en valita tottunu mutta voisha sitä johonkin kahville yms. Olisko lähtijöitä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185243MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1162730- 102274
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5882012Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1221739Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701322Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411309Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31088Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641047Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3821041