Hei!
Suomi24:n palveluissa on ollut tunnin mittainen käyttäkatko torstaiaamuna 23.12 alkaen klo 8.00. Käyttökatkon aikana palvelinjärjestelmään on tehty tärkeä tietoturvapäivitys. Päivitys parantaa Suomi24:n palveluiden tietoturvallisuutta ja suojaa käyttäjiä entistä paremmin roskapostilta sekä erilaisilta huijausyrityksiltä.
Pahoittelemme käyttökatkosta aiheutunutta haittaa.
Ystävällisin terveisin,
Suomi24
Tietoturvapäivitys 23.12 klo 8.00
3
361
Vastaukset
- jhhggf
Tietoturvapäivityksenne näköjään estää Operalla kirjautumisen... teidän uudistukset jä päivitykset senkun paranee....
Lopettakaa jo, tai palkatkaa sinne osaavia ihmisiä.- paskan möi
jatkuvasti kahvitauolla, paska mikä paska.
Ettekö todella pysty palvelemaan.
Yrittäkäöä edes.
- EQWE!
rWOQRWupoär!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2525162- 1252303
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2362008Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641834- 1801680
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881547- 541434
- 621349
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751311- 1191181