Hei!
Suomi24:n palveluissa on ollut tunnin mittainen käyttäkatko torstaiaamuna 23.12 alkaen klo 8.00. Käyttökatkon aikana palvelinjärjestelmään on tehty tärkeä tietoturvapäivitys. Päivitys parantaa Suomi24:n palveluiden tietoturvallisuutta ja suojaa käyttäjiä entistä paremmin roskapostilta sekä erilaisilta huijausyrityksiltä.
Pahoittelemme käyttökatkosta aiheutunutta haittaa.
Ystävällisin terveisin,
Suomi24
Tietoturvapäivitys 23.12 klo 8.00

3
399
Vastaukset
- jhhggf
Tietoturvapäivityksenne näköjään estää Operalla kirjautumisen... teidän uudistukset jä päivitykset senkun paranee....
Lopettakaa jo, tai palkatkaa sinne osaavia ihmisiä.- paskan möi
jatkuvasti kahvitauolla, paska mikä paska.
Ettekö todella pysty palvelemaan.
Yrittäkäöä edes.
- EQWE!
rWOQRWupoär!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562