Osaanottoni Kimille & Läheisille

Condolence

13

1136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neff

      Läheisten kuolemat tuntuu tulevan ihan yllättäen. Joulu pilalla. Osanotot Kimille.

    • hohhoijaa...........

      Ei liikuta

      • jmmmmmmmmmmmmmm

        Hohhoijaa, ei meitä kiinnosta. Mene muualle kerjäämään huomiota.


      • hohhoijaa...........
        jmmmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Hohhoijaa, ei meitä kiinnosta. Mene muualle kerjäämään huomiota.

        Ei kiinnosta.


      • k-fan
        hohhoijaa........... kirjoitti:

        Ei kiinnosta.

        Ikäviä uutisia ei voi välttää. Harmi ettei kaikki tajuuaa ottaa osaa...
        Osanotot poismenon johdosta ja hyvää joulua & uutta vuotta,
        t. fani


      • hohhoijjajajajajaaaa
        k-fan kirjoitti:

        Ikäviä uutisia ei voi välttää. Harmi ettei kaikki tajuuaa ottaa osaa...
        Osanotot poismenon johdosta ja hyvää joulua & uutta vuotta,
        t. fani

        minulla ei ole mitään tarvetta surkutella jonkun ventovieraan äijänkäppyrän kuolemaa


      • hoohooh
        hohhoijjajajajajaaaa kirjoitti:

        minulla ei ole mitään tarvetta surkutella jonkun ventovieraan äijänkäppyrän kuolemaa

        ihan luonnollista, eihän sun kuolemaasikan kukaan surkuttele


      • Condolence
        hohhoijaa........... kirjoitti:

        Ei kiinnosta.

        On ymmärrettävää ettei itsellesi henkilökohtaisesti tuntemattoman poismeno aiheuta sinussa kiinnostusta ( katsoit kuitenkin tarpeelliseksi kommentoida ).

        Toisaalta taas ihmisen elämän, kuin myös toisten sururauhan kunnioittamattomuus on on aivan oma alalajinsa.

        Toivon kuitenkin, että saat pitää omat läheisesi mahdollisimman pitkään ja nauttia yhteiselosta heidän kanssaan.


      • pyh ja pah
        hoohooh kirjoitti:

        ihan luonnollista, eihän sun kuolemaasikan kukaan surkuttele

        Yhdentekevää.


      • haukotus.com
        Condolence kirjoitti:

        On ymmärrettävää ettei itsellesi henkilökohtaisesti tuntemattoman poismeno aiheuta sinussa kiinnostusta ( katsoit kuitenkin tarpeelliseksi kommentoida ).

        Toisaalta taas ihmisen elämän, kuin myös toisten sururauhan kunnioittamattomuus on on aivan oma alalajinsa.

        Toivon kuitenkin, että saat pitää omat läheisesi mahdollisimman pitkään ja nauttia yhteiselosta heidän kanssaan.

        Jollen olisi kommentoinut, et(te) tietäisi vieläkään ettei Räikkösen isäukko ei ollut millään tavalla läheinen, eikä hänen kuolemansa liikuttanut minua millään tavalla.


      • ei julkku
        haukotus.com kirjoitti:

        Jollen olisi kommentoinut, et(te) tietäisi vieläkään ettei Räikkösen isäukko ei ollut millään tavalla läheinen, eikä hänen kuolemansa liikuttanut minua millään tavalla.

        ylipäätänsä outo ihminen saa lehdessä ilmoituksen silloinhan pitäs kaikkien
        päivänsä päättäneiden nimet julkaista


      • Jotain outoa
        ei julkku kirjoitti:

        ylipäätänsä outo ihminen saa lehdessä ilmoituksen silloinhan pitäs kaikkien
        päivänsä päättäneiden nimet julkaista

        >Salaperäisyys kiehtoo,miksi ei asiasta puhuta ? oliko kenties itsemurha vai kuoliko viinaan ?
        >Herättää kysymyksiä,jotain salaperäistä tässä täytyy olla.
        >Eihän Räikköset mitään maailmanomistajia ole ?


      • bubbbbbba
        ei julkku kirjoitti:

        ylipäätänsä outo ihminen saa lehdessä ilmoituksen silloinhan pitäs kaikkien
        päivänsä päättäneiden nimet julkaista

        Kun katsot paikallislehtesi kuolinilmoitusten osastoa, sieltä löydät ventovieraita nimiä, joiden surkeaa kohtaloa voit sitten illan hämärtyessä itkeä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe