mms://tv.eenet.ee/siga
Possukamera!! =)))
20
465
Vastaukset
- Myy-Pikkuinen
laittaa ettei siellä safkaa niile näy...ei vielä edes valo ole päällä, vain lintuja siellä nyt näkyy.
- seurailli:ja
Kyllä mä ainakin olen odottanut tota.
Nyt siellä on sitten metsän Joulurauha julistettu ;).
Jostain Virolaisilta sivuilta luin aiemmin, että sitte tulee possukamera kun julistetaan Metsän Joulurauha.
Kiitos. - Myy-Pikkuinen
seurailli:ja kirjoitti:
Kyllä mä ainakin olen odottanut tota.
Nyt siellä on sitten metsän Joulurauha julistettu ;).
Jostain Virolaisilta sivuilta luin aiemmin, että sitte tulee possukamera kun julistetaan Metsän Joulurauha.
Kiitos.on tuotu jo ruokaakin possukoille!! =)))))))))))))
- seuraili:ja
Mies kävi just viskelemässä jyviä sinne ;))
- Myy-Pikkuinen
seuraili:ja kirjoitti:
Mies kävi just viskelemässä jyviä sinne ;))
Samaan aikaan kirjoitettiin tuo!! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- seuraili:ja
- Myy-Pikkuinen
Tuo minulta oli unohtunut kokonaan, pääsee taas vähän tinttejäkin seuraileen!! =))
- surailij:ja
NYT NYT Nyt on possuja paikalla ♥
- Myy-Pikkuinen
Ihanaa!!
No nyt on jo neljä possukkaa syömässä...
Voi kun kiva että lopultakin possukamera toimii. Yksi iso sika oli äsken tutkimassa löytyykö ruokaa.
- Pukeli 1
joku oudompi eläin tutkimassa niitä perunoita. Paksu häntäinen ja muutenkin paksu.
Käyppäs Haukullinen vilkasemassa. - tip tap tipe tipe
Pukeli 1 kirjoitti:
joku oudompi eläin tutkimassa niitä perunoita. Paksu häntäinen ja muutenkin paksu.
Käyppäs Haukullinen vilkasemassa.Mikään outo. Supikoirahan se . Etkö oo ikinä muka nähny?
- Myy-Pikkuinen
Pukeli 1 kirjoitti:
Käyppäs Haukullinen vilkasemassa.supi.
- Pukeli 1
tip tap tipe tipe kirjoitti:
Mikään outo. Supikoirahan se . Etkö oo ikinä muka nähny?
ikinä nähnyt luonnossa, autonalle jääneitä useitakin.
- Legio Patria, F' em'
tip tap tipe tipe kirjoitti:
Mikään outo. Supikoirahan se . Etkö oo ikinä muka nähny?
Kerran pohjoisruotsissa ajoin supikoiran yli. Oli hieman kiire, göteborgista haaparantaan vanhalla harleylla, sivulaukuista kiskoin kakkoskaljaa(rikos on vanhentunut) ja sitten kolahti. Kone hieman pyörähti ja supihan se siellä, se otus oli pakko lopettaa. Oli viimeinen kerta kun ajoin maataloustyökalulla (virtsu, katsoppas, miten yhdyssana kirjoitetaan;).
Ainoa supi, jonka olen nähnyt ja sekin piti tappaa. Meikän elämä on vähän sellaista. ;)) Harvoinpa ne rosvotkaan pakoon pääsee, tai ei koskaan- tai no yksi istuu kyllä iltaa kabiinissa. Pukeli 1 kirjoitti:
Käyppäs Haukullinen vilkasemassa.Siellä on kaksi supia nyt....
- Pukeli 1
Sikra kirjoitti:
Siellä on kaksi supia nyt....
lemmikiksi ??? Ei mut kyllä minulle taitaa tuo Myy riittää :))))))))
- yleissssivistys
Pukeli 1 kirjoitti:
lemmikiksi ??? Ei mut kyllä minulle taitaa tuo Myy riittää :))))))))
Villieläimen ottaminen lemmikiksi on laissa kielletty.
- Pukeli 1
yleissssivistys kirjoitti:
Villieläimen ottaminen lemmikiksi on laissa kielletty.
no ei sitten jos se kerran on kielletty. Hyvä, kun kerroit olisin voinut joutua aika liisteriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama325165Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä664158Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve783706Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732738Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1582564Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta612404Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?282265Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792209- 1381735
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401568