Mistä ihmeestä otsikon opuksen saisi käsiinsä kun ei paikallisesta kirjakaupasta eikä kirjastosta löydy ja skientologien ylläpitämät nettipuljut taikka "itsenäinen" uusitaso.fi ei paljon houkuta?
Kyseessähän on kuitenkin maailman topseller-listoilla pyörinyt teos, vai?
Pitkälti tämän palstan ja aiemman uutisoinnin takia on tosi kuumottava fiilis olla missään tekemisissä skientologien kanssa. En halua omia tietojani luovuttaa mitään kautta näille tahoille.
Kiinnostusta löytyy koska olen kerännyt ja osin lukenut melkoisen määrän uskonnollista kirjallisuutta (omaa vakaumusta ei löydy, ateistiksi haukutaan).
Koen aika vitsikkäänä että minkään muun uskonnon-uskomuksen-lahkon-kultin(kutsu_miksi_lystäät) kohdalla ei ole ollut tarvetta taikka en ole vaivautunut vielä ryhtyä foliohatun nyörien kiristelyyn ja tor-verkon kautta kirjoitteluun julkisella palstalla.. onkohan tuo hattu turhan kireällä?
Ja takaisin asiaan, mistä tuon kirjan saisi tilailtua vaikka poste restante -osoitteeseen ilman turhia kuumotuksia puhelinnumeroista tms. ?
Dianetiikka -nykyajan tiede mielen terveydestä
1
487
Vastaukset
- To Mega Therion
Huuto.netissä oli ainakin joskus nippu Hubbardin höpötyksiä puoli-ilmaiseksi, seasssa myös tuo haluamasi. Katsele löytyiskö sieltä, jos välttämättä haluat tuhlata aikaasi helvetin huonoon kirjallisuuteen. Tuo kirja kun oikeasti on huono, mitattiin sitä millä tahansa mittarilla. Eikä se ole topseller-listoilla ollut kuin ehkä sen vuoksi että lahkolaiset itse ostavat sitä uudestaan ja uudestaan, vaikka komeronsa ovat jo täynnä samaa kirjaa.
Jos haluat tietää, mistä Hubbard "ideansa" kirjoihinsa varasti, kannattaa lukea Siddharta Gautaman, Freudin ja Aleister Crowleyn perusteokset. Varsinkin Crowleyn Thelema näkyy läpi miehen "töistä" niin että kipeää tekee. Eikä sekään mitään kovin älykästä luettavaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984