Buffalo Juststore desktop 1tb

uffablo

Ostin otsikon nimisen härpäkkeen noin viikko sitten. Asennusohjeita ei juurikaan ollut, joten löin koneen kiinni usb:llä ja tuntui tunnistavan ja toimivan ihan moitteettomasti. Olen siirtänyt tiedostoja ko. laitteelle ja samalla poistanut ne pöytäkoneesta tilansäästöä varten. Tänään ulkoinen kovalevy ei suostunutkaan käynnistymään; virta koneeseen tulee hetkeksi (merkkivalo ja käynnistysääni), mutta sitten laite sammuu. Mistähän moinen? Meneekö takuuseen vai onko itse korjattavissa?

7

1086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menee takuuseen, kun et ilmeisesti ole itse sitä rikkonut.

      Siirretyt tiedostot kyllä meni sen tien, kopioidut eivät olisi menneet koska nehän olisivat tallessa muuallakin. Ainoa toivosi tiedostojen osalta on rikkoa levyn kotelo ja ottaa levy sisältä pois — se on luultavasti ehjä. Siinä taas meni takuut eikä takaisin tule. Ehkä nyt viisastuit vähän?

    • wanhawaari

      juststore.
      Ollu jo vuujen ja hyvin toiminnu.
      Siinä on automaagikäynnistys ja tekee just noin kun se usb-piuha ei oo kunnolla
      kiinni tai tietokone ei käynnisä.
      Tarkistas jutut.

      Ja älä hitosa siirrä vaan kopioi.
      Vähännii tärkeät jutut täytyy olla ainakin kahessa paikassa.

      • uffablo

        Nyt toimii. Ei ollut usb ihan pohjassa, eli pienestä kiinni. Siivotessa ilmeisesti johto vähän heilahtanut. Nyt äkkiä takaisin ne tiedostot myös pöytäkoneelle.


      • uffablo kirjoitti:

        Nyt toimii. Ei ollut usb ihan pohjassa, eli pienestä kiinni. Siivotessa ilmeisesti johto vähän heilahtanut. Nyt äkkiä takaisin ne tiedostot myös pöytäkoneelle.

        On yhtä vaikea aavistaa, että edes johtoja ei ole ehditty katsoa ennen tänne hätimistä...


      • wanhawaari
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        On yhtä vaikea aavistaa, että edes johtoja ei ole ehditty katsoa ennen tänne hätimistä...

        Repe, kokkeemus ku opettaa miten ihmiset ylleensä näisä
        teknisissä jutuissa toimii ja ajattelloo.
        Ja Occamiakin näisä ylleensä kannattaa soveltaa:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Occamin_partaveitsi


    • aika fail

      lukea ne käyttöohjeet himpun verran paremmin, etenkin kohta jossa mainitaan ettei ulkoista kovalevyä saa pestä eikä käyttää vasarana!

    • PatrikPatrikPatrik

      Ostin kanssa Buffalo, Juststore desktop 1tb se toimi jonkun aikaa ehkä 3viikkoa ja sitten eräänä päivänä lakkasi toimimasta.

      Siihen ei tullut virtaa eikä tietokone tunnistanut laitetta käynnistyksen yhteydessä.
      Palautin laitteen ja sain heti tilalle uuden.

      Myyjä sanoi anttilassa,että noita on otettu vastaan saman vian takia muutamia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe