kaikille palstalaisille Oikein Hyvää- ja Rauhaisaa Joulua!
T. Pirre* :)
Toivotan
24
866
Vastaukset
- görgyj
Sinulle omistan oman lempilauluni Jouluna.
http://www.youtube.com/watch?v=ofKk_Etapq4- Pirre*
silmäni pisaroivat, se on niin kaunis..
- miljoona nikki :)
Vaikka perinteitä karsitaan nyky Suomessa.
40 819 ihmistä allekirjoitti jouluaattoon mennessä, joulun puolesta nimensä, että voimme toivottaa myös: Hyvää joulua jatkossakin.
Ensivuonna sit tämä "miljoona nikki" on vähemmän palstalla. Koska työt kutsuu vielä tässäkin iässä.. :(')- Pässi narussa!
pelkkä Ilta-Sanomien vedätys. Tuo koulujen joulujuhlahan on päätettry jo kaksi vuotta sitten. On mäköjään kiva höynätä suomalaisia.
- jounaikaarmas
Pässi narussa! kirjoitti:
pelkkä Ilta-Sanomien vedätys. Tuo koulujen joulujuhlahan on päätettry jo kaksi vuotta sitten. On mäköjään kiva höynätä suomalaisia.
siihen on saatu muistini mukaan tarhantädeiltä, ettei vain suututeta tänne tulijoita. ://
Minä, kuten suurin osa suomalaisia, nykyisiä ja tulevia, vietämme Joulumme ihan kuin ennenkin. - miljoona nikki :)
Pässi narussa! kirjoitti:
..miten suomalaisia tuossa asiassa on iltasanomat höynäyttänyt ? Vaikka tuo päätös olisi tehty jo 1990 luvulla kun Somalit tuli junalla Moskovasta tänne. Tuskin tarhantädit päätöstä ateistien takia tekivät ?
- Pirre*
toivotella, ja toivon että kuulla myös Sinustakin miljoona. :)
P.s. vauva oli ihana..hän jo "puhuu" - uskotko? - miljoona nikki :)
Pirre* kirjoitti:
toivotella, ja toivon että kuulla myös Sinustakin miljoona. :)
P.s. vauva oli ihana..hän jo "puhuu" - uskotko?Tuo tyttären vauva 1.9 syntynyt ainakin nauroi heti, kun näki vaarinsa ?... mutta kai yllättyi heti niin paljon, että meni sanattomaksi, .. tosin ei osannut edes itkeäkään.
Menihän aattopäivä jo ja nyt on alkanut joulupäivä. - Pirre*
miljoona nikki :) kirjoitti:
Tuo tyttären vauva 1.9 syntynyt ainakin nauroi heti, kun näki vaarinsa ?... mutta kai yllättyi heti niin paljon, että meni sanattomaksi, .. tosin ei osannut edes itkeäkään.
Menihän aattopäivä jo ja nyt on alkanut joulupäivä.tai ainakin luulen niin, - jotain tärkeää se on silmien ilmeestä päätellen :))
P.s. tuota..lapsi käyttäytyi aivan asiallisesti, ei nauranut "mummille" :)
myös sinulle ja kaikille palstalaisille. * * *
http://www.youtube.com/watch?v=UZ4FK1uXm_U&feature=related- ibiza*
Rauhaisaa ja hyvää joulumieltä sinullekin Pirre...
Edesmenneen kumppanini kummulle on kynttilät sytytetty ja jääkukat viety perillisteni kanssa... Kalkkuna muhii uunissa ja perinteiset joululaulut soivat taustalla... Parin tunnin kuluttua hiljennymme perinteiselle jouluaterialle ja edelleen aaton viettoon takkatulen ääressä muistellen...- Pirre*
, mutta niinhän se on, mitä kylvää sitä myös niittää :)
En muista koska olen täällä viimeksi vieraillut. Mutta olipa kiva bongata täällä heti yksi vanha tuttu! Oikein hyvää ja rauhallista joulun jatkoa sinnekkin ja onnea vuodelle 2011!
- Pirre*
ja kiva kun kävit, mikäs se pitää kiireisenä - , vai muutenko vaan olet kyllästynyt tähän palstaelämään?
Kys..utelias Pirre*
P.s. voi tätä ähkyä.. Pirre* kirjoitti:
ja kiva kun kävit, mikäs se pitää kiireisenä - , vai muutenko vaan olet kyllästynyt tähän palstaelämään?
Kys..utelias Pirre*
P.s. voi tätä ähkyä..En kai minä kyllästynyt ole palstaan eikä kai nyt niin kamala kiirekkään ole ollut. Ei vaan ole tullut käytyä täällä. Enemmän käytän nykyisin facebookkia, siellä käyn päivittäin. Aikani roikuin täällä ja nyt kun olen pitänyt taukoa, tää tuntuu taas ihan kivalta ja tutulta. Vierailen täällä jatkossa useammin.
Hyvää uutta vuotta vaan kaikille!
- 1943
pyhille. Meillä otetaan herkku kerrallaan ja tuoreena. Juuri nyt minulla on sahramin tuoksua ilmassa, kun päätin sittenkin leipaista sahramipullia. Ja rosolliainekset ovat valmiina, pannaan kokoon kunhan porukka kotiutuu ja nälkiintyy syötyään muiden herkkuja välillä. Torttuja ei kukaan vielä ole kaivannut, joten olkoon taikina pakastimessa.
- 27
joulupyhä pullanleivonnassa? Lähteehän se nälkä pullallakin.
Ei kai sahrami niin voimakkaasti tuoksu, käytän ja lähinnä värin vuoksi. - hyvää joulupäivää
27 kirjoitti:
joulupyhä pullanleivonnassa? Lähteehän se nälkä pullallakin.
Ei kai sahrami niin voimakkaasti tuoksu, käytän ja lähinnä värin vuoksi.Miksi ei? Minulla on uunissa ekat joulutortut, kun ei ole ollut tarvetta niitä aiemmin tehdä. Helppoa kuin heinänteko, valmiista tarvikkeista.
Kätevä emäntä suunnittelee kaiken eikä tee kuivumaan päivätolkuiksi mitään. Huomenna on joulukakun valmistus kun tulee vieraita, on tuoretta. Kun ei ole suuria kylmätiloja on pakkokin suunnitella kulutuksen mukaan. En koe sitä minkäänlaiseksi rikkeeksi enkä vaivaksi. - Pirre*
mieki paistan menekin mukkaan, nopeita sipasta valmiista taikinalevyistä, eivätkä vie säilytystiloja, - tosin täällä tänä jouluna on ollut mitä tehokkain luonnonpakastin toiminnassa. Nytkin siellä 26 miinusta :)
- 1943
hyvää joulupäivää kirjoitti:
Miksi ei? Minulla on uunissa ekat joulutortut, kun ei ole ollut tarvetta niitä aiemmin tehdä. Helppoa kuin heinänteko, valmiista tarvikkeista.
Kätevä emäntä suunnittelee kaiken eikä tee kuivumaan päivätolkuiksi mitään. Huomenna on joulukakun valmistus kun tulee vieraita, on tuoretta. Kun ei ole suuria kylmätiloja on pakkokin suunnitella kulutuksen mukaan. En koe sitä minkäänlaiseksi rikkeeksi enkä vaivaksi.ruoan tuoreena, siksi en pidä laatikoistakaan. Mieluummin keitän perunoita tai kuumennan juureksia uunissa.Sahramipullat tekivät kauppansa, torttuja ei kukaan ole vieläkään kaivannut. Nautin kotiolosta ja puuhailen just sitä mitä tykkään kuten luultavasti Sinäkin. Leipominen sujuu muun ruoanlaiton lomassa.
- 1943
Pirre* kirjoitti:
mieki paistan menekin mukkaan, nopeita sipasta valmiista taikinalevyistä, eivätkä vie säilytystiloja, - tosin täällä tänä jouluna on ollut mitä tehokkain luonnonpakastin toiminnassa. Nytkin siellä 26 miinusta :)
mennyt pakkanen täällä, on alle 10 astetta. Eikä luvattua lumipyryä ole vielä näkynyt.
- s_a
Tumma taivas jouluyönä,
tähdet tuikkii valovyönä.
Ilmassa on ripaus taikaa.
Rauhallista joulunaikaa!
-tekijä tuntematon
: )Ilostuttaa ajatella sinua kuuntelemassa vauvelin porinoita. :)) - ???
Kun tumma on taivas ja pohjoisesta tuulee
silloin enkelin laulavan
tuulessa kuulee
se rakkautta ja lämpöä koteihin laulaa
ja kaikille toivottaa
Joulurauhaa.- kissa ja minä
Jo hiljenee vuoden askaret
ja aherrus syksyn työn.
Ota sydämees hetket talviset
ja rauha jouluyön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471