Kysyisin nyt mielipidettä sekä pojilta että tytöiltä että kumpi miehellä ois parempi. Posliini vai karvoitus alapäässä. Kertokaa mielipitetänne ;)
posliini pojalla/miehellä?
16
1674
Vastaukset
- posliinipoikanen
Olen poika ja karvani olen ajellut posliiniksi. Paljon mukavampi ja hygieenisempi, sekä naisen on mukavampi ottaa suihin. :P Myös posliiniksi ajeltu tyttöystäväni pitäää karvattomuudestani :) Mutta kukin tavallaan.
- werwerwer
Siistitty karvotus on paras mun mielestä. Mulle ainakin tulee näppylöitä jos ajan posliiniks.
Kai mulla on vaan niin herkkä iho :P
- karvat+++
Kyllä karvat ovat paremmat,on paljon paremman näköinen kyrpäkin kun on ees siisitityt karvat.Oon poika jolla siistityt karvat,kaverillani joiden kanssa oon ollu saunassa,niin kaikilla karvoja ja ovat kertoneet et karvat paremmat,on miehen näköinen eikä oo mikään pojan näköinen.
- lahtineiti18
enemmän posliinista miehellä. Ja minun mielestä ajeltu mies ei näytä alapäästä pojalta. Ihanan sileä ja mukavampi ottaa suihin. Aktiiviseen seksielämään sopii posliini, mutta on normaali karvoituskin mukava, silloin vaan jää suuleikit vähemmälle. :)
- kouu
olen itse 15-vuotias poika, olen posliini. Tyttyöystäväni pitää enemmän. ja ei kyllä tuu mikää pikkupojan olo koska penikseni on erektiossa 18cm ja normeissa 12cm.
- VinkkiVeikko12
Paras on sellane likane karva mist kasvaa sieniä
just sayayan - wfszd
Posliinista tulee liian homo olo ja muutenki karvoitus pitää lämpöä.
- juujuu...
kaivan tän esiin vaikka onki vähä vanha et mielipidettä?
- Mmmmindis
Posliini on OK pojillakin, on ainaki parempi ottaa muna suihin kun ei oo karvoi
- 20+15
Itse ajelen aina posliiniksi, myös kassit. On paljon hygienian kannalta paljon parempi.
- Anonyymi
14v ja posliini, ajan karvat joka viikko.
- Anonyymi
Kohta 14, posliini. ei oo vielä karvoja kasvanu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta 14, posliini. ei oo vielä karvoja kasvanu
13v ja ehkä 30-40 karvaa osa 3cm pitkiä, ei ole enää leikkasin ne ja sitten broidin koneella tasaiseksi. Tuntuu nyt hyvältä olla posliini pili.
- Anonyymi
Ehdottomasti posliini näin tytön näkökulmasta :)
- Anonyymi
11v ja ei ole karvoja vielä ja olen poika
- Anonyymi
14v ja posliini, eipä ole niin paljoa ajeltavaa vielä, pili sentään kohtalaisen kokoinen ja paljon isompi kuin luokkakavereilla jolla on reilusti karvoja.
Posliini se pitää olla ja speedot uidessa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673