Kysyisin nyt mielipidettä sekä pojilta että tytöiltä että kumpi miehellä ois parempi. Posliini vai karvoitus alapäässä. Kertokaa mielipitetänne ;)
posliini pojalla/miehellä?
17
1838
Vastaukset
- posliinipoikanen
Olen poika ja karvani olen ajellut posliiniksi. Paljon mukavampi ja hygieenisempi, sekä naisen on mukavampi ottaa suihin. :P Myös posliiniksi ajeltu tyttöystäväni pitäää karvattomuudestani :) Mutta kukin tavallaan.
- werwerwer
Siistitty karvotus on paras mun mielestä. Mulle ainakin tulee näppylöitä jos ajan posliiniks.
Kai mulla on vaan niin herkkä iho :P
- karvat+++
Kyllä karvat ovat paremmat,on paljon paremman näköinen kyrpäkin kun on ees siisitityt karvat.Oon poika jolla siistityt karvat,kaverillani joiden kanssa oon ollu saunassa,niin kaikilla karvoja ja ovat kertoneet et karvat paremmat,on miehen näköinen eikä oo mikään pojan näköinen.
- lahtineiti18
enemmän posliinista miehellä. Ja minun mielestä ajeltu mies ei näytä alapäästä pojalta. Ihanan sileä ja mukavampi ottaa suihin. Aktiiviseen seksielämään sopii posliini, mutta on normaali karvoituskin mukava, silloin vaan jää suuleikit vähemmälle. :)
- kouu
olen itse 15-vuotias poika, olen posliini. Tyttyöystäväni pitää enemmän. ja ei kyllä tuu mikää pikkupojan olo koska penikseni on erektiossa 18cm ja normeissa 12cm.
- VinkkiVeikko12
Paras on sellane likane karva mist kasvaa sieniä
just sayayan - wfszd
Posliinista tulee liian homo olo ja muutenki karvoitus pitää lämpöä.
- Anonyymi
Minullekin tulee posliinista homo olo, ei voi mitään.
- juujuu...
kaivan tän esiin vaikka onki vähä vanha et mielipidettä?
- Mmmmindis
Posliini on OK pojillakin, on ainaki parempi ottaa muna suihin kun ei oo karvoi
- 20+15
Itse ajelen aina posliiniksi, myös kassit. On paljon hygienian kannalta paljon parempi.
- Anonyymi
14v ja posliini, ajan karvat joka viikko.
- Anonyymi
Kohta 14, posliini. ei oo vielä karvoja kasvanu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta 14, posliini. ei oo vielä karvoja kasvanu
13v ja ehkä 30-40 karvaa osa 3cm pitkiä, ei ole enää leikkasin ne ja sitten broidin koneella tasaiseksi. Tuntuu nyt hyvältä olla posliini pili.
- Anonyymi
Ehdottomasti posliini näin tytön näkökulmasta :)
- Anonyymi
11v ja ei ole karvoja vielä ja olen poika
- Anonyymi
14v ja posliini, eipä ole niin paljoa ajeltavaa vielä, pili sentään kohtalaisen kokoinen ja paljon isompi kuin luokkakavereilla jolla on reilusti karvoja.
Posliini se pitää olla ja speedot uidessa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491144Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46848Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770