posliini pojalla/miehellä?

hyybbä

Kysyisin nyt mielipidettä sekä pojilta että tytöiltä että kumpi miehellä ois parempi. Posliini vai karvoitus alapäässä. Kertokaa mielipitetänne ;)

19

1943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • posliinipoikanen

Olen poika ja karvani olen ajellut posliiniksi. Paljon mukavampi ja hygieenisempi, sekä naisen on mukavampi ottaa suihin. :P Myös posliiniksi ajeltu tyttöystäväni pitäää karvattomuudestani :) Mutta kukin tavallaan.

• werwerwer

Siistitty karvotus on paras mun mielestä. Mulle ainakin tulee näppylöitä jos ajan posliiniks.

Kai mulla on vaan niin herkkä iho :P

• karvat+++

Kyllä karvat ovat paremmat,on paljon paremman näköinen kyrpäkin kun on ees siisitityt karvat.Oon poika jolla siistityt karvat,kaverillani joiden kanssa oon ollu saunassa,niin kaikilla karvoja ja ovat kertoneet et karvat paremmat,on miehen näköinen eikä oo mikään pojan näköinen.

• lahtineiti18

enemmän posliinista miehellä. Ja minun mielestä ajeltu mies ei näytä alapäästä pojalta. Ihanan sileä ja mukavampi ottaa suihin. Aktiiviseen seksielämään sopii posliini, mutta on normaali karvoituskin mukava, silloin vaan jää suuleikit vähemmälle. :)

• kouu

olen itse 15-vuotias poika, olen posliini. Tyttyöystäväni pitää enemmän. ja ei kyllä tuu mikää pikkupojan olo koska penikseni on erektiossa 18cm ja normeissa 12cm.

• VinkkiVeikko12

Paras on sellane likane karva mist kasvaa sieniä
      just sayayan

• wfszd

Posliinista tulee liian homo olo ja muutenki karvoitus pitää lämpöä.

• Anonyymi

Minullekin tulee posliinista homo olo, ei voi mitään.

• juujuu...

kaivan tän esiin vaikka onki vähä vanha et mielipidettä?

• Mmmmindis

Posliini on OK pojillakin, on ainaki parempi ottaa muna suihin kun ei oo karvoi

• 20+15

Itse ajelen aina posliiniksi, myös kassit. On paljon hygienian kannalta paljon parempi.

• Anonyymi

14v ja posliini, ajan karvat joka viikko.

• Anonyymi

Kohta 14, posliini. ei oo vielä karvoja kasvanu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta 14, posliini. ei oo vielä karvoja kasvanu

13v ja ehkä 30-40 karvaa osa 3cm pitkiä, ei ole enää leikkasin ne ja sitten broidin koneella tasaiseksi. Tuntuu nyt hyvältä olla posliini pili.

• Anonyymi

Ehdottomasti posliini näin tytön näkökulmasta :)

• Anonyymi

11v ja ei ole karvoja vielä ja olen poika

• Anonyymi

14v ja posliini, eipä ole niin paljoa ajeltavaa vielä, pili sentään kohtalaisen kokoinen ja paljon isompi kuin luokkakavereilla jolla on reilusti karvoja.
      Posliini se pitää olla ja speedot uidessa.

• Anonyymi

Posliiniksi ajelen säännöllisesti ja 16v olen, tulee jotenkin miehekkäämpi ja itsevarmempi olo ilman karvoja ja kalukin näyttää isommalta

• Anonyymi

Munakarvat on paremmat

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe