Elisan yrityspostipalvelimen roskapostisuodatin merkkaa kaikki ACN:n edustajille tulevat ACN News postit SPAMmiksi! Onkohan sattumaa vai tarkoituksella?
Elisan roskapostisuodatin
1
469
Vastaukset
- kolapuu
Elisan maksullisesta roskapostisuotimesta. Ei tämä euron hintainen suodin ole omalla tavallani ajateltuna huono eikä hyväkään. Kyllä nämä etupostit että my little news, it tulevat koneelleni edelleenkin. Elisan esittestä saa kyllä sellaisen mielikuvan että tähän roskapostin suotoon voisi itse vaikuttaa "merkitsemällä, eli leimamalla ei toivotut viestit spam-leimalla ja siirtämällä viestit roskapostikansioon". No luulo ei ole tiedon väärtti! Outllook-Express ja oma suotimeni sääntöineni eivät tietenkään ole "keskusteluyhteydessä" Elisan kanssa. Summa summarum. Minulla on aikaa edelleenkin lajitella nämä koneelleni tunkeutuvat etupostit ynnä my little newsit omin lokeroihinsa vastedeskin AJANKULUKSENI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta653325Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433137- 432518
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1162503- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391310
- 821179