Mikä on patruunoiden saatavuus? hinnakkaita ovat, kai? mutta mistä saisin varmimmin? ja onko laua/sako lopettanut kyseisen kaliberin patruunoiden valmistuksen? tuli tuommonen ase nyt sitte minun kontolle, ja patruunoita ei ole enään ku 3 naturalista ja pitäs vissiin se joskus kohistaakkin.
Eli kyseessä on 8,2x57 js
8,2x57
hittolaanen
3
866
Vastaukset
- seimaam
Kotimaisia hirvipaukkuja löytyy helposti. Muutamasta kaupasta löytyy jopa kokovaippaluodilla ladattua suhtkoht edullista ulkomaalaista "harjotuspatruunaa". Kotimaisia kokovaippaisia ei liene saatavissa vaikka ne patruunataulukoissa kummittelevatkin. Hinnakkaita tai ei, mutta minulla aseen arvo tuplaantuu kun lippaan täyttää.
Riistamaalta niitä saa, Normalaisia Oryx 12,7g luodilla 55e 20 kpl plus postikulut.
- marlinisti
Riistamaa,matti kauppi,armoria kyllä paukkuja saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137