Näillä palstoilla on tullut negatiivinen kuva kajaanilaisesta huonekaluvalmistuksesta, siksi on hyvä tuoda esiin jotain valoisaakin. Tutustukaa Kaluste-Valioiden omiin suunnittelemiin, valmistamiin mallistoihin, niin yllätytte, mitenkä korkeatasoista tuotetta siellä tehdään. Tietääkseni kyseinen yritys työllistää kymmeniä kainuulaisia.
Kaluste -Valiot
21
5716
Vastaukset
- uusi vuosi
Hyvät tuotteet vai ,enpä kehus liikaa on ostettu ja eipä ollu sen kummempia kuin muutkaan.Ja pohjanmaalta tulee soffat ja paljon muutaki samoin kuin Matin kalusteellekki.
- kfdkfdkfk
Joo ei ole pelleillyt työvoimakoulutuksilla ainakaan. Tosin ovat saaneet erinäisiä tukia hekin aika paljon. Pitää vissiin olla katteet kohdallaan kun Loisto-Mersut ja Chryslerit vaihtuu tiuhaan.... Tai sitten tuki on aika kohdallaan kun tuntuisi ettei tuollainen huonekalujen teko mitään rakettiteknologiaa ole....
- ========
Sanos muuta kalliit tuntuu olevan autot sieläki pihalla.
- on asiat
Ja nyt sitten alkaa tämä mainostaminen toisen haudalla...
- ie ie
Ketäs tässä nyt muka haudataan :)
Ans kattoo...
- näin nykypäivänä
Huonekalujen raaka-aine ja työstö on vain joitakin kymmeniä euroja, mutta työvoiman hinta sitäkin korkeampi. Tuotteiden raaka-aineilla ei nykypäivänä elä ja tämän vuoksi työnhinta on korkea. 140 neliötä iso talo maksaa raaka-aineiden ja työkoneiden osalta 20 000 - 40 000 euroa. Työnhinta nostaa talon arvoksi 300 000 euroa. Ei mikään ihme, että työvoimasta säästetään, koska hinta muodostuu yksinomaan työnhinnasta.
- Anonyymi
Jos myyt mulle 140 neliöiseen taloon tarvikkeet tuolla esittämälläsi hinnalla ostan heti kahteen taloon. Sinun tietous on 35 vuotta vanhaa. Tuon kokoisen talon kustannukset ilman palkkoja on väh. 200000 erkkiä.
- tyytyväinen
olen saanut tosi hyvää palvelua kaluste matilta tuotteet tosi hyvijä
- venäjäntuonti
Taattua viro ja eurooppa tuonti laatu kamaa.!
Sängyt yms tulevat sieltä siis. - PilluntuoksuinenKoti-Isä
Ikeassa on ideaa! Automaatikoneet leikkaa ja jyrsii levyjä. Mukaan pakataan helat ja kotona kiimainen isäpappa pillupalakalla kasaa tuotteen. Ingvar Kamprad oli terävä ukko. Ja nuuka...
- Kunhanselasin
Kaluste-Matti ei osaa tehdä itse mitään, muilta kopioidaan jutut ja on täysin riippuvainen muista. Turhapaikka se on
- Kyylä6969
Mut maskut sunmuut ketjut ne vasta paskoja onkin :D "ota kaksi maksa yksi" ja lähtöhinta nostetaan pilviin ja näin harhautetaan ihmisiä.
- Anonyymi
Samaa mieltä!!
- Anonyymi
Kannattaa tosiaan miettiä muita vaihtoehtoja!
- laatukalusteita
Olen ostanut paljon Kaluste Valiosta ja saanut sitä mitä olen ollut vailla. Ja lisä alennusta päälle vaikka kalusteet oli alessa. Mukava ja ystävällinen omistaja. Meillä on samoja huonekaluja kun omistajan kotona ja ensimmäiset ostettu 90-luvulla ja ollaan uskollisia ostajia. Ei täältä paikan päältä parempia kalusteita saa noihin hintoihin. Minä ainakin suosittelen.
- kokemustaon
ihan ok firma ei silleen valittamista laatu tavaraa tarjolla.!
- igealeegot
Vähän hintavahko ikeaan verrattuna joka harmittaa kovasti
- Anonyymi
Valituksissa vastauksena yleensä,että omassa valmistuksessa ei aihetta,mutta kun
esimerkiksi valitetaan TV-tason pintavirheestä niin se on alihankkijan tekemä,
Pidä tämä omana vahinkonasi.Jos joskus jotain ostan niin tavara kannetaan
takaisin pakettiautoon laadun ollessa huonoa.
- Anonyymi
Ennnen vanhaan kauan kauan sitten opiskelija / vähän töitä tekevä kun olin sain ostettua Kaluste Valiolta ostettua (korottomalla) osamaksulla melkeinpä kaikki asunnon huonekalut. Vieläkin on täyskoivuinen sängynrunko ja ehjät hyvintoimuvat joustinpatjat käytössä. Nahkasohvat, kirjahyllyt, tietokonepöydät on vuosien varrella myyty ehjinä eteenpäin.
- Anonyymi
Ei negatiivista sanottavaa,tilaus tuli parissa päivässä ja tuote vastasi odotuksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614230Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521794Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351248Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671046- 56904
- 76895
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.162809- 39781