Meidän pihan läpi menee tie toisen tontille ja tien rasite eri paikassa eikä siellä ole tietä vaan metsää. Jos tietoimituksen ottaa niin mihin tie perustettaisiin? Ja jos tie perustettaisiin sinne missä rasite on niin kuka sen kustantaa?
Vastaukset 1
- Elämä on
Olen itse siirtänyt kaksi eri tietä,toisen riidan ja maanmittarin avustuksella .Tästä maksoin kaikki itse,maanmittarin palkkion ja tien siirron.Toiseen sain lopulta naapurien nimet paperiin,ja pääsin hakemaan rakennuslupaa.Ehdolla että maksan kaikki tien siirto ja rakennuskulut itse.Teiden yhteispituus oli yli 300m.Nämä vanhat karttatiet ovat niin kovin tärkeitä ja rakkaita että vaikka saisi uuden, leveämmän ja kaikin tavoin paremman,niin silti jaksetaan valittaa.Tämä jälkimmäinen tapaus oli vielä sellainen jossa olisi ollut sama matka maantien kautta kuin vanhan kylätien jonka jouduin tekemään vain yhden käyttäjän tarpeisiin.Ohjeeksi annankin että ota maanmittari hoitamaan asiat kerralla kuntoon.Kuitenkin sinä joudut maksamaan kaikki kulut.Kallista on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3911453- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29674- 50642
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht381607- 63543
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474