Onko ketään halukasta vaihtamaan canarian lomaviikkoa lapin lomaviikkoon.Ollaan nykyään tykästytty hiihtämiseen enemmän kuin auringossa makoiluun. Nämä osakkeenmyyjät veisivät kaiken ilmaiseksi, joten kauppoja voitaisiin tehdä kentis järkevämminkin kuin heidän kanssaan.
Hiekkarannoilta hiihtämään
12
527
Vastaukset
- ei edes ilman
että Lappiin pääsee hiihtämään ja ilman osaketta...miksi siis maksaa osakkeesta euroakaan...kerro miksi? Ja mekin olemme vähintään vuodessä 4 viikkoa siellä eli ei yhden viikon osake riitä mihinkään ja tulisi hirveän kalliiksi sillä pelkät vastikkeet maksaa jop 2 viikon verran...miksi ihmeessä osake ja sama koskee Kanarian saaria....ei ole osaketta sielläkään tarvittu eikä tarvita.
- sulevi.kaakko
Osake aikoinaan ostettu niin toki käytän sitä. Sitäpaitsi lisälomaviikot ovat erittäin edullisia yksityisiin vuokraajiin verrattuna.Kyllä meille vaan on viikon reissut riittäneet kun ei ole tuollaisia 4 viikon talvilomia kuin teillä.
- Lappiin lomalle
Edullinen tasokas lomailu kiinnostaa. Laitatko esimerkin hinnoista ja kohteista, joita käytät 4 viikon Lapin hiihtoreissuillasi esimerkiksi kuluvan vuoden 2010 osalta.
- ope74
että mitä teet lomaosake sivustolla? Mene vaikka kotimaa tai leirintöalueet osastolle jos noin paljon harmittaa osakelomailijoiden menemiset. Kanarialla voit mennä turvallisesti seuramatkalla ryhmässä ja saada oppaan opastamaan joka paikkaan, jota oletettavasti tarvitset myös kotioloissa. Toiset vaan tykkää mennä omia aikojaan eikä nähdä teitä muita maalaisia lomillaan... Lomaosakkeessa on tasoa! Muutamien satasien lisäkulut ei maidän perheen lomailussa paina, vaan taso. Haluaisin päästä myös mukaan markkinoimaan upeaa lomailumuotoa, on sen verran hyviä kokemuksia. Toivottavaasti virkavapaa mahdollistaa sen tulevaisuudessa. Hyviä lomia kaikille intervallin käyttäjille.
- jatka vaan yritystä
ope74 kirjoitti:
että mitä teet lomaosake sivustolla? Mene vaikka kotimaa tai leirintöalueet osastolle jos noin paljon harmittaa osakelomailijoiden menemiset. Kanarialla voit mennä turvallisesti seuramatkalla ryhmässä ja saada oppaan opastamaan joka paikkaan, jota oletettavasti tarvitset myös kotioloissa. Toiset vaan tykkää mennä omia aikojaan eikä nähdä teitä muita maalaisia lomillaan... Lomaosakkeessa on tasoa! Muutamien satasien lisäkulut ei maidän perheen lomailussa paina, vaan taso. Haluaisin päästä myös mukaan markkinoimaan upeaa lomailumuotoa, on sen verran hyviä kokemuksia. Toivottavaasti virkavapaa mahdollistaa sen tulevaisuudessa. Hyviä lomia kaikille intervallin käyttäjille.
juu nosta sinä vaan elintasoasi markkinoimalla lomaosakkeita, opettajille ja muille, joilla on samat toistuvat viikot lomaa joka vuosi. Me muut pidämme lomamme silloin kun ne sattuvat olemaan, se ei tarkoita että olisimme maalaisia.
Espoo on Suomen savolaisin kaupunki ja on meiltäpäinkin sinne paljon väkeä muuttanut "elintason" perässä. - ope 74
jatka vaan yritystä kirjoitti:
juu nosta sinä vaan elintasoasi markkinoimalla lomaosakkeita, opettajille ja muille, joilla on samat toistuvat viikot lomaa joka vuosi. Me muut pidämme lomamme silloin kun ne sattuvat olemaan, se ei tarkoita että olisimme maalaisia.
Espoo on Suomen savolaisin kaupunki ja on meiltäpäinkin sinne paljon väkeä muuttanut "elintason" perässä.tais osua ja upota... eli seuramatkat avustajineen sopii teille. Oon muuten savosta joka ei tarkoita urpomaalaisutta eikä espookaan! Onnea lomillenne pohojalaiset!
- "hyvä hankinta"
ON AIVAN kaksi eri asiaa tietysti, lomaosake Suomessa TAI canarialla. JOS joka tapauksessa käy hiihtämässä tms. lapissa, jotenkin sen osakkeen ymmärrän. MUTTA canarialla osketta EN ymmärrä,MIKSI hankkia !
Rahallisesti ei ole kannattavaa, puhumattakaan sen sitovuudesta tiettyyn ajankohtaan.
Tultiin just canarialta, reissu maksoi 425/henkilö ! Hotelli ihan hyvätasoinen, ei tarvitsisi olla noinkaan hyvä, koska EI me sielä hotellilla paljon muuta oltu kuin peseytymässä, vaatteen vaihdossa ja tietysti nukkumassa, EN hirveästi panosta hotellin "tähtiin". Maasta riippuen 3-4 riittää minulle.EI pelkkiä lentoja paljon halvemmalla pääse.
Katsoin tammikuun äkkilähtöjä canarialle hotelli kuljetus 410e, samaan kohteeseen pelkät lennot 330e eipä taida 80e maksaa mitään yhtiövastiketta ( lisäksi kuljetus on maksettava itse)
Tyyliä tai ei, minä en osaketta osta ,esim. 4000e/ osake ! Sillä tekee 10 valmismatkaa! - Jos ei tyhmä
ope 74 kirjoitti:
tais osua ja upota... eli seuramatkat avustajineen sopii teille. Oon muuten savosta joka ei tarkoita urpomaalaisutta eikä espookaan! Onnea lomillenne pohojalaiset!
Vai tekee se valmismatkasta seuramatkan,JOS ei ole niin tyhmä että osakkeen ostaa. Tässäkin "ketjun" aloittaja kaupittelee osakettaan, MIKSI jos se niin pirun hyvä siotus on.
Tulin juuri (18.12) etelästä, enkä seurustellut (juurikaan) kuin vaimoni kanssa. Tapoja täytyy toki olla että koneessa ja hotellilla voi ja pitää jotain jutella. EN kokenut olevani "seuramatkalla", oppaan näin kentällä ja hotellilta lähdettäessä. Eikä se minusta ollut ollenkaan liikaa, olipa nyt seuramatka tai ei !
Vertasin äkkilähdöistä kuinka "säästäisin" JOS olisin niin tyhmä että osakkeen ostaisin; 410e hotellilla
ja 330e pelkät lennot . kumpihan on edullisempi vaihtoehto. Osakkeen vastike yms. ja kuljetus sinne tasokkaalle asunnolle ?! NO ,sanontahan kuuluu; tyhmyydestä sakotetaan - tyhmään rahat
Jotekin ymmärrän lapissa osakkeen ,jos jokatapauksessa sinne menee.
Etelässä ei mitään järkeä, matka maksaa melkein saman,kuin matka ja hotelli. Enkä minä ainakaan lomillani sitä hotellia ihastele. Päivät "reissataan" jossain, vain oikeastaan yöt hotellilla. - etelästä ei
"hyvä hankinta" kirjoitti:
ON AIVAN kaksi eri asiaa tietysti, lomaosake Suomessa TAI canarialla. JOS joka tapauksessa käy hiihtämässä tms. lapissa, jotenkin sen osakkeen ymmärrän. MUTTA canarialla osketta EN ymmärrä,MIKSI hankkia !
Rahallisesti ei ole kannattavaa, puhumattakaan sen sitovuudesta tiettyyn ajankohtaan.
Tultiin just canarialta, reissu maksoi 425/henkilö ! Hotelli ihan hyvätasoinen, ei tarvitsisi olla noinkaan hyvä, koska EI me sielä hotellilla paljon muuta oltu kuin peseytymässä, vaatteen vaihdossa ja tietysti nukkumassa, EN hirveästi panosta hotellin "tähtiin". Maasta riippuen 3-4 riittää minulle.EI pelkkiä lentoja paljon halvemmalla pääse.
Katsoin tammikuun äkkilähtöjä canarialle hotelli kuljetus 410e, samaan kohteeseen pelkät lennot 330e eipä taida 80e maksaa mitään yhtiövastiketta ( lisäksi kuljetus on maksettava itse)
Tyyliä tai ei, minä en osaketta osta ,esim. 4000e/ osake ! Sillä tekee 10 valmismatkaa!JOS minulla ei olisi kesämökkiä, voisi harkita jotain lapin osaketta. MUTTA olen kesät mökillä ja syys-talvikautena käyn 2 kertaa "lämmittelemässä" etelässä (yleensä 2viik./matka) olen melkein aina käynyt eri kohteessa, vaikkakin samoissa maissa useammin. Tämä sopii MINULLE, pääsee melko edullisesti äkkilähdöillä,eikä ole sidottu, aikaan eikä paikkaan.
Hotellin tasoa en hirveästi arvosta- olen sielä niin vähän - valmismatkoilla
tyhmään rahat kirjoitti:
Jotekin ymmärrän lapissa osakkeen ,jos jokatapauksessa sinne menee.
Etelässä ei mitään järkeä, matka maksaa melkein saman,kuin matka ja hotelli. Enkä minä ainakaan lomillani sitä hotellia ihastele. Päivät "reissataan" jossain, vain oikeastaan yöt hotellilla.Hotellin taso ei minulle ainakaan ole hirmu tärkeä,3tähteä riittää. Olemme hotellilla suht vähän. Ajelemme tai kävelemme aina jossain, tutustuen ympäristöön.
Katsoin ed. matkamme pelkät lennot ja lento/hotelli eron - 80e/viikko, olimme 2viikkoa, tuolla rahalla tuskin maksaa yhtiövastikkeita. Lisäksi on sidottu kohteeseen (tai vaihto maksaa) osakkeessa.
Kotimaassa vielä jotenkin tuon osakkeen ymmärrän,jos ei ole mökkiä - perheellä Porista
valmismatkoilla kirjoitti:
Hotellin taso ei minulle ainakaan ole hirmu tärkeä,3tähteä riittää. Olemme hotellilla suht vähän. Ajelemme tai kävelemme aina jossain, tutustuen ympäristöön.
Katsoin ed. matkamme pelkät lennot ja lento/hotelli eron - 80e/viikko, olimme 2viikkoa, tuolla rahalla tuskin maksaa yhtiövastikkeita. Lisäksi on sidottu kohteeseen (tai vaihto maksaa) osakkeessa.
Kotimaassa vielä jotenkin tuon osakkeen ymmärrän,jos ei ole mökkiäJust noin tehdäänkin... Oma viikko hiihtolomalla lapissa ja lisäviikoilla etelään. Perhettä kun on tarttee tilaa ja aikaa (lennolla ja huoneistossa).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan824206Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303191- 1672566
- 141925
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131150- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13862