Onko kukaan lukija nikkaroinut tv-tasoa liimapuuleyvstä? Miten tyytyväinen olet ollut lopputulokseen? Miten ovien saranat ja laatikoiden kiskot olet ratkaissut? Olen aloitteleva nikkaroija ja mietin pitäisikö tyytyä ihan avomalliin, siinäkin voi olla haastetta. Kaikki huonekaluliikkeet tarjoavat vaan enimmäkseen kalustelevystä valmistettuja huonekaluja, mutta haluaisin kestävämmän ja laadukkaamman vaihtoehdon.
Taso liimapuulevystä?
3
1019
Vastaukset
- lauri11111
Jos tarkoitat lastulevyä, niin ei ongelmia, itse olen tehnyt kirjahyllyn ja hyvä tuli.
- PTSjuum
Kyllähän liimapuulevystä saa valmistettua lähes mitä vain. Teet ensin jonkinlaiset piirrustukset jossa mainittuna ainakin mitat. Liitokset saat tehtyä tapeilla tai sitten liimalla ja ruuveilla, jonka jälkeen ruuvinkannat pitää tulpata puutulpilla.
Googlettamalla löytyy monia englanninkielisiä sivustoja jossa on tarjolla piirrustuksia ihan alusta loppuun.
www.kotiverstas.com sivustolta löydät hyviä vinkkejä, alan harrastajien ja ammattilaisten mietteitä monista puutöihin liittyvistä asioista. - Jussi 71
Tee ihmeessä liimapuulevystä ja unohda lastulevy. Saranat ja kiskot on parempi kiinnittää ja mikä parasta niin valmis tuote kestää taatusti pidempään, kuin lastulevystä veistelty.
Toinen pointti on se, että jos kaappi rikkoutuu jostain syystä, niin massiivipuinen on helpompi korjata, kun vastaavan lastulevyvehkeen korjaaminen on hankalampi homma.
Puunkanssa on tullu jonkinverran touhuttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225101
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24553- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779