Taso liimapuulevystä?

Nikkari-Sanna

Onko kukaan lukija nikkaroinut tv-tasoa liimapuuleyvstä? Miten tyytyväinen olet ollut lopputulokseen? Miten ovien saranat ja laatikoiden kiskot olet ratkaissut? Olen aloitteleva nikkaroija ja mietin pitäisikö tyytyä ihan avomalliin, siinäkin voi olla haastetta. Kaikki huonekaluliikkeet tarjoavat vaan enimmäkseen kalustelevystä valmistettuja huonekaluja, mutta haluaisin kestävämmän ja laadukkaamman vaihtoehdon.

3

1033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lauri11111

Jos tarkoitat lastulevyä, niin ei ongelmia, itse olen tehnyt kirjahyllyn ja hyvä tuli.

• PTSjuum

Kyllähän liimapuulevystä saa valmistettua lähes mitä vain. Teet ensin jonkinlaiset piirrustukset jossa mainittuna ainakin mitat. Liitokset saat tehtyä tapeilla tai sitten liimalla ja ruuveilla, jonka jälkeen ruuvinkannat pitää tulpata puutulpilla.

Googlettamalla löytyy monia englanninkielisiä sivustoja jossa on tarjolla piirrustuksia ihan alusta loppuun.

www.kotiverstas.com sivustolta löydät hyviä vinkkejä, alan harrastajien ja ammattilaisten mietteitä monista puutöihin liittyvistä asioista.

• Jussi 71

Tee ihmeessä liimapuulevystä ja unohda lastulevy. Saranat ja kiskot on parempi kiinnittää ja mikä parasta niin valmis tuote kestää taatusti pidempään, kuin lastulevystä veistelty.
      Toinen pointti on se, että jos kaappi rikkoutuu jostain syystä, niin massiivipuinen on helpompi korjata, kun vastaavan lastulevyvehkeen korjaaminen on hankalampi homma.
      Puunkanssa on tullu jonkinverran touhuttua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73