Tulkaa tänne kaikki tänä jouluna nintendogs-pelin saaneet ja vähän kauemminkin pelanneet juttelemaan Nintendogsista(: nuo muut keskustelut tuntuu vähän kuihtuneen ja muutenkin ne ovat melko lailla täynnä... Eli tänne kaikki nintendogsia pelaavat esittämään kysymyksiä ja vinkkejä ja kertomaan koiristaan=)
Uusin Nintendogs keskustelu! :)
10
296
Vastaukset
- chihuahuanen
Mulla on nintendogs mäyrisversio:--) sain sen joululahjaks, ja nyt mulla on 2 koiraa, se keskivaalea husky, uros, nimeltään Omar, ja sitten se tummin tyttö shih tzu nimeltä Lilly. Omar on mun eka dogi, ja se on ihan sikahyvä agilityssä. Lilly taas tuntuu loistavan frisbeen heitossa, sillä se on hyvä ottamaan kiinni.
Porukkaa tänne? ;D- Artka
no mikä ettei. mulla on nintendogsissa 5 koiraa ja DS ollu noin 1,5v. Eli mäykkyversio ja siinä huskyt Anniska ja Roby, mäyräkoira Tahvo, shih tzu Kultu ja kultanen noutaja Ashli. kertokaa te muut koiristanne! Ja miten saan Kultun, uusimman koirani, breikkaamaan kun siitä tulee tottelevaisuus koira? :D
- Janeho
Artka kirjoitti:
no mikä ettei. mulla on nintendogsissa 5 koiraa ja DS ollu noin 1,5v. Eli mäykkyversio ja siinä huskyt Anniska ja Roby, mäyräkoira Tahvo, shih tzu Kultu ja kultanen noutaja Ashli. kertokaa te muut koiristanne! Ja miten saan Kultun, uusimman koirani, breikkaamaan kun siitä tulee tottelevaisuus koira? :D
Koiran saa breikkaamaan käskemällä sen ensin selälleen ja sitten jahtaamaan häntää/pyörimään/jne. Jos nyt tarkoitit breikkaamisella sitä, että koira pyörii maassa selällään, nii tossa ohjeet siihen(: Ja kiva jos kirjottelette mun seurana täällä ja kertoilette koiristanne, lisää porukkaa vaan!!!
Mitä teidän dogit osaa? Mun labbis Jade osaa istua, maata, mennä kyljelleen, mennä selälleen, "vilkuttaa", antaa tassua, breikata, hypätä, kerjätä, jahdata häntää, seisoa takatassuilla, seisoa etutassuilla, pyöriä kerjäysasennossa ja ponnahtaa selältään seisaalleen eli ton tempun nimi on "poing".
Ja oikeesti, LISÄÄ PORUKKAA TÄNNE MEIDÄN SEURAKSI! (: - Silja-Maisa
Janeho kirjoitti:
Koiran saa breikkaamaan käskemällä sen ensin selälleen ja sitten jahtaamaan häntää/pyörimään/jne. Jos nyt tarkoitit breikkaamisella sitä, että koira pyörii maassa selällään, nii tossa ohjeet siihen(: Ja kiva jos kirjottelette mun seurana täällä ja kertoilette koiristanne, lisää porukkaa vaan!!!
Mitä teidän dogit osaa? Mun labbis Jade osaa istua, maata, mennä kyljelleen, mennä selälleen, "vilkuttaa", antaa tassua, breikata, hypätä, kerjätä, jahdata häntää, seisoa takatassuilla, seisoa etutassuilla, pyöriä kerjäysasennossa ja ponnahtaa selältään seisaalleen eli ton tempun nimi on "poing".
Ja oikeesti, LISÄÄ PORUKKAA TÄNNE MEIDÄN SEURAKSI! (:Moi, mulla on chihuahuassa 3 koiraa, Yorkshiren terrieri Wiksu, ja 2 Shetlannin jtn, Elviira ja Monk. Ja sit ois vielä pari kyssää, että voiko Nintendo DSän liittää jtnkin Wiihin? Ja sit että mikä nintendo DS litessä mikä mulla on niin siellä alareunassa on sellanen juttu joka lähtee irtikin. Mikä se on ?
- Janeho
Silja-Maisa kirjoitti:
Moi, mulla on chihuahuassa 3 koiraa, Yorkshiren terrieri Wiksu, ja 2 Shetlannin jtn, Elviira ja Monk. Ja sit ois vielä pari kyssää, että voiko Nintendo DSän liittää jtnkin Wiihin? Ja sit että mikä nintendo DS litessä mikä mulla on niin siellä alareunassa on sellanen juttu joka lähtee irtikin. Mikä se on ?
Ei sitä kyl mun tietääkseni voi liittää ainakaan wiihin:D ja millanen sun nintendossa on se juttu joka lähtee irti?
- Silja-Maisa
Janeho kirjoitti:
Ei sitä kyl mun tietääkseni voi liittää ainakaan wiihin:D ja millanen sun nintendossa on se juttu joka lähtee irti?
Se on sellanen aikas levee juttu , en paremmin sitä osaa kuvailla.
- Janeho
Silja-Maisa kirjoitti:
Se on sellanen aikas levee juttu , en paremmin sitä osaa kuvailla.
En oo varma, mut kyllä siinä joku juttu on joka irtoo, mutta en tiiä onko se sama kun sulla koska en tiiä millanen se irtoilija sun nintendossa on :)
Mikä on teidän lempirotu nintendogsissa? mun on shih tzu tai shiba(: - Artka
Janeho kirjoitti:
En oo varma, mut kyllä siinä joku juttu on joka irtoo, mutta en tiiä onko se sama kun sulla koska en tiiä millanen se irtoilija sun nintendossa on :)
Mikä on teidän lempirotu nintendogsissa? mun on shih tzu tai shiba(:ehdottomasti husky!!!!!!
- Artka
Artka kirjoitti:
ehdottomasti husky!!!!!!
kävin äsken kaikkien kolmen kotona olevan koiran kanssa lenkillä, eli Ashli, Tahvo ja Roby. Koska Roby on mun uusin koira pelissä, niin se ei tuonu kun kaksi tennispalloa, disposable- kameran ja sitten maasta löysi yhden lahjan, jossa oli blue leather collar(:
Tahvo taas toi parhaiten kamaa, koska se on noista kolmesta vanhin. Se toi mehupurkin, RC copterin, Denim Collarin ja kaksi White Rubber Bonea.
Ashli toi ihan kohtalaisesti, viisi kysymysmerkkiä käytiin, mutta vain kahdessa niistä oli lahja =(
Toisessa oli Bubble Blower ja toisessa Shedded Fur- levy. Kyllähän se neiti sitten löysi maastakin yhden lahjan, josta ei tosin löytynyt kuin Dog Photo :D
- mäyris =)
Kun olin Karon kaa lenkil Karo toi: Lucky Collar, Bubble Blower ja sen kepin.
Nipa taas toi: Moai Statue ja Dog Photo.
Nipa on mäyris ja Karo kultainennoutaja =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984